SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Charles.Darwin op 03-11-2010 18:14:37 ]451 °F
Neeeequote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef kieskleurig het volgende:
"Hahaha, het is een leuk woord he, geeft aan dat ik een snelle jongen ben meep ;-)"
![]()
En misschien nog wel een date met jouquote:Op woensdag 3 november 2010 14:58 schreef kieskleurig het volgende:
De TT
Nou dat heeft hij dan toch mooi wel bereikt, een topic op Fok!
Nou geloof dat ik daar toch nog maar even goed over na moet denkenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
En misschien nog wel een date met jou
En je bitches waarderen dat ongetwijfeld.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:11 schreef Friek_ het volgende:
Op het FOK!fotoboek scoor ik dagelijks mijn bitches, jeweettog.
Wat is er toch mis met sommige mensen?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef kieskleurig het volgende:
"Hahaha, het is een leuk woord he, geeft aan dat ik een snelle jongen ben meep ;-)"
![]()
Wist ik dat maarquote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met sommige mensen?
Zeg friek, sta je weer te lang droog?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:11 schreef Friek_ het volgende:
Op het FOK!fotoboek scoor ik dagelijks mijn bitches, jeweettog.
Ik voel mezelf wel keigeweldig dankzij zulke mensen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met sommige mensen?
idemquote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel mezelf wel keigeweldig dankzij zulke mensen.
Wil je weer langskomen dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeg friek, sta je weer te lang droog?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je weer langskomen dan?
Bwehehe!
Eigenlijk niet nee, maar ik gooi m'n profiel wel weg.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef SonicVolcano het volgende:
"Ik ben niet echt op zoek, maar..."
Hoe vaak wordt die tekst wel niet gebruikt op datingssites.
Moest even glimlachenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef SonicVolcano het volgende:
"Ik ben niet echt op zoek, maar..."
Hoe vaak wordt die tekst wel niet gebruikt op datingssites.
De vrouwen liggen ten slotte massaal aan je voetenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Moest even glimlachen, die tekst is sowieso al 'geen interesse' voor mij
Ik zou er meteen mee gaan trouwen!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Laatste berichtje op RP:
"Hoi hoi,
ik leesde jou profiel..."
ik moeste lachen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Laatste berichtje op RP:
"Hoi hoi,
Waarschijnlijk doen mensen dat toch vanwege een bepaalde schaamte.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
...enkel uit nieuwsgierigheid..
...ik hoorde van een vriendin..
...ik dacht, waarom niet..
...even de boel verkennen...
..ik was wat melig en dacht...
waarom schamen om een lekker ding te scoren zonder je huis uit te hoeven?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:59 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen mensen dat toch vanwege een bepaalde schaamte.
En toen heb je maar besloten dat RP echt kansloos is?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Laatste berichtje op RP:
"Hoi hoi,
Luiheid en mensenschuwte is nou eenmaal niet de beste eigenschapquote:Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
waarom schamen om een lekker ding te scoren zonder je huis uit te hoeven?
Da's wel triest ja. Ga er dan gewoon niet op zitten.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
...enkel uit nieuwsgierigheid..
...ik hoorde van een vriendin..
...ik dacht, waarom niet..
...even de boel verkennen...
..ik was wat melig en dacht...
Ik heb een heel normaal lief meisje ontmoet via rp, rp is niet kansloos, je moet alleen beter zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
En toen heb je maar besloten dat RP echt kansloos is?
Ik zit er ook op, dus zo erg kan het niet zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
En toen heb je maar besloten dat RP echt kansloos is?
Het kost me bij andere datingsites een heel stuk minder moeite om goeie matches en dates te vinden.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een heel normaal lief meisje ontmoet via rp, rp is niet kansloos, je moet alleen beter zoeken.
Tja, ik sta na 10 maanden nog steeds op 2 en 3 maanden via rp, en 2 maal 1 date en 4 komende dates via Paiq, voor zover ze door gaan, dus ik heb tot op heden betere ervaringen met rp, maar ik zit dan ook pas 4 weken op Paiq...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:06 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het kost me bij andere datingsites een heel stuk minder moeite om goeie matches en dates te vinden.
Je doet een beetje alsof het nog steeds ongeloofwaardig is dat je ooit een (korte) relatie hebt overgehouden aan internetdaten. Alsof je het zelf niet kan geloven. (zoals zij je leeftijd niet konden geloven..)quote:Op woensdag 3 november 2010 17:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, ik sta na 10 maanden nog steeds op 2 en 3 maanden via rp, en 2 maal 1 date en 4 komende dates via Paiq, voor zover ze door gaan, dus ik heb tot op heden betere ervaringen met rp, maar ik zit dan ook pas 4 weken op Paiq...
Ik heb nu al 10 maanden "Zin in een ongedwongen date zonder meteen teveel verwachtingen, ik hou van ......[insert hobbies]...., verder zet ik niet te veel neer, maar je kunt altijd een berichtje sturen als je interesse hebt."quote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind het veel erger als mannen eerst een veel te uitgebreide beschrijving geven over hun bijna perfecte leven, maarja dan is daar nog net dat ene ontbrekende stukje dat ingevuld moet worden he..
Dat kom ik echt te vaak tegen.
Ik hoopte dat je minder hatelijk zou worden nu je een fotomodel aan je zijde hebt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Je doet een beetje alsof het nog steeds ongeloofwaardig is dat je ooit een (korte) relatie hebt overgehouden aan internetdaten. Alsof je het zelf niet kan geloven. (zoals zij je leeftijd niet konden geloven..)
Maar dan snap ik heel eerlijk gezegd wel een beetje waarom je reacties krijgt van vrouwen die zich niet af laten schrikken door lomp gedrag en die bepaalde voorstellen doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nu al 10 maanden "Zin in een ongedwongen date zonder meteen teveel verwachtingen, ik hou van ......[insert hobbies]...., verder zet ik niet te veel neer, maar je kunt altijd een berichtje sturen als je interesse hebt."
Die werkt prima..
Hmm, meeste mannenprofielen die ik voor de grap eens las vond ik toch allemaal redelijk nietszeggend. "Ik hou van reizen, koken en sporten." Tsja. Overigens vind ik meeste vrouwenprofielen ook verschrikkelijk, dus het is voor mij echt zoeken naar een naald in een hooiberg.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind het veel erger als mannen eerst een veel te uitgebreide beschrijving geven over hun bijna perfecte leven, maarja dan is daar nog net dat ene ontbrekende stukje dat ingevuld moet worden he..
Een ongedwongen date staat niet meteen gelijk aan seks, dus als vrouwen dat niet begrijpen, pech gehad.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar dan snap ik heel eerlijk gezegd wel een beetje waarom je reacties krijgt van vrouwen die zich niet af laten schrikken door lomp gedrag en die bepaalde voorstellen doen.
Ik zou bijvoorbeeld zo'n profiel wegklikken omdat het zo in eerste instantie overkomt alsof je vooral op 1 ding uit bent
Vrouwen kunnen dat ook hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef kieskleurig het volgende:
Hoe is het trouwens met die ene dame van jou afgelopen? Je had toch ééntje die je zelfs bier wilde brengen tijdens de rust van een voetbalwedstrijd?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat ook hoor.
"Ik heb een hartstikke leuk leven, ben gelukkig, leuke baan en leuk huisje, veel vrienden, ga graag op vakantie, m'n leven is perfect, geweldig, ik ben fantastisch, heerlijk, maar toch mis ik die ene arm om me heen!"
lees--> ik jank mezelf elke avond huilend in slaap omdat ik geen vriendje heb.
Je loopt een stuk of 8 vrouwen achter geloof ik, haha.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die ene dame van jou afgelopen? Je had toch ééntje die je zelfs bier wilde brengen tijdens de rust van een voetbalwedstrijd?
Dat doen vrouwen ook..quote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef kieskleurig het volgende:
Ik was weg bij de tweede regel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen ook..
Eigenlijk op nog veel vreselijker manier, het gaat ongeveer op deze manier:
"Hoi, ik ben Maartje/Janneke/Yvonne/Linda etc. Ik hoorde van een vriendin van deze site en zij heeft een leuke jongen hier ontmoet dus ik dacht: waarom niet?
Ik heb een leuk leventje, heb 2 katten, Ot en Sien die samen met mij wonen in mijn eigen huisje. Ik heb een leuke vriendengroep waar ik graag iets mee ga drinken. Verder ben ik net terug uit Timboektoe en heb ik Blalabla geleerd daar. Vele leuke mensen er ontmoetIk wil graag nu nog meer van de wereld zien!
Ik werk fulltime als secretaresse/laborante/verpleegkundige etc. en heb het erg naar mijn zin. Je ziet mijn leven is compleet, alleen mis ik soms die ene schouder om uit te huilen. Ik wil een echte vent die mij aankan. Geen man met complexen of die zich nooit scheert, maar een met gevoel voor humor en die ook weet wat luisteren is en niet alleen maar met zijn vrienden in de kroeg hangt of naar een computerscherm staart. Ook moet hij goed kunnen omgaan met kinderen want ik ben dol op kinderen.
Ben je nog niet weg? Stuur dan een leuk berichtje en wie weet wat er verder volgt."![]()
Meeste profielen krijgen niet meer dan een snelle blik, het is niet iets waar je uitgebreid voor gaat zitten om te kijken wat de diepere betekenis is van wat er ingevuld is.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een ongedwongen date staat niet meteen gelijk aan seks, dus als vrouwen dat niet begrijpen, pech gehad.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen ook..
"Hoi, ik ben Maartje/Janneke/Yvonne/Linda etc. Ik hoorde van een vriendin van deze site en zij heeft een leuke jongen hier ontmoet dus ik dacht: waarom niet?
Ik heb een leuk leventje, heb 2 katten, Ot en Sien die samen met mij wonen in mijn eigen huisje. Ik heb een leuke vriendengroep waar ik graag iets mee ga drinken. Verder ben ik net terug uit Timboektoe en heb ik Blalabla geleerd daar. Vele leuke mensen er ontmoetIk wil graag nu nog meer van de wereld zien!
Ik werk fulltime als secretaresse/laborante/verpleegkundige etc. en heb het erg naar mijn zin. Je ziet mijn leven is compleet, alleen mis ik soms die ene schouder om uit te huilen. Ik wil een echte vent die mij aankan. Geen man met complexen of die zich nooit scheert, maar een met gevoel voor humor en die ook weet wat luisteren is en niet alleen maar met zijn vrienden in de kroeg hangt of naar een computerscherm staart. Ook moet hij goed kunnen omgaan met kinderen want ik ben dol op kinderen.
Ben je nog niet weg? Stuur dan een leuk berichtje en wie weet wat er verder volgt."![]()
Inderdaad. Zelf heb ik alleen op e-Matching gezeten. Gebruik dat profiel van Godshand als template en je kan zo 90 tot 95 procent van de profielen ermee dekken.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef Neelix het volgende:
Godshand, dat is echt een perfecte samenvatting van 90% van de profielen op e-matching
Ik zou het liever als filter gebruikenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelf heb ik alleen op e-Matching gezeten. Gebruik dat profiel van Godshand als template en je kan zo 90 tot 95 procent van de profielen ermee dekken.
Gelukkig heb ik daar het oppervlakkige voordeel aan mijn zijde.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef kieskleurig het volgende:
Is geen kwestie van begrijpen, vooral een kwestie van geen zin hebben om erachter te komen wat iemand nou eigenlijk bedoelt, zeker als de foto ook al niks is![]()
Same here hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:44 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik zou het liever als filter gebruiken
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef Neelix het volgende:
Godshand, dat is echt een perfecte samenvatting van 90% van de profielen op e-matching
Ik moet wel eerlijk zijn naar de dames: de heren zijn hier vast net zo hard schuldig aan...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Net zo erg als RP haha.
Die waren daar ook zo...
*streept e-matching van zijn lijstje*
Ik zal mijn profieltekst eens updaten als ik daar zin in heb.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn naar de dames: de heren zijn hier vast net zo hard schuldig aan...
Ik had vroeger ook wel zo'n profieltekst op e-matching
Het is ook een beetje gebrek aan inspiratie, of onzekerheid over wat er nou in zo'n profiel moet staan denk ik. Dus kijk je af bij de dames en krijg je zoiets...en andersom vast ook..
Ik kijk meteen in m'n inbox of jij dat was die me dat berichtje had gestuurd!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Ladylicious het volgende:
Ik meld me ook maar even aangezien ik net actief ben op RP. Moet zeggen dat ik redelijk wat mannelijke profielen doorgespit heb, en welgeteld 1 leuke tekst tegen gekomen. Maar dat was dan ook écht een leuke tekst
Thanks, kleine moeite, groot plezier.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Ladylicious het volgende:
Ik meld me ook maar even aangezien ik net actief ben op RP. Moet zeggen dat ik redelijk wat mannelijke profielen doorgespit heb, en welgeteld 1 leuke tekst tegen gekomen. Maar dat was dan ook écht een leuke tekst
Daarom hebben we ook dit topic.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn naar de dames: de heren zijn hier vast net zo hard schuldig aan...
Ik had vroeger ook wel zo'n profieltekst op e-matching
Het is ook een beetje gebrek aan inspiratie, of onzekerheid over wat er nou in zo'n profiel moet staan denk ik. Dus kijk je af bij de dames en krijg je zoiets...en andersom vast ook..
Mensen zijn altijd zo positief over zichzelf, ze vinden zichzelf allemaal zo fantastischquote:Op woensdag 3 november 2010 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat ook hoor.
"Ik heb een hartstikke leuk leven, ben gelukkig, leuke baan en leuk huisje, veel vrienden, ga graag op vakantie, m'n leven is perfect, geweldig, ik ben fantastisch, heerlijk, maar toch mis ik die ene arm om me heen!"
lees--> ik jank mezelf elke avond huilend in slaap omdat ik geen vriendje heb.
Ik doe er erg lang over om klaar te komen, is dat een nadeel?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd zo positief over zichzelf, ze vinden zichzelf allemaal zo fantastisch. Oké, door te zeggen dat je de hele dag achter je laptop zit te fokken scoor je ook geen punten, maar ik val niet op mannen die zeggen hoe geweldig hun fantastische leven wel niet is en hoe super ze wel niet zijn. Kom op, ik wil ook de minpunten weten hoor, het is geen Tell Sell
Het is wel fijn om te weten.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe er erg lang over om klaar te komen, is dat een nadeel?
Ik acht de kans vrij kleinquote:Op woensdag 3 november 2010 17:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kijk meteen in m'n inbox of jij dat was die me dat berichtje had gestuurd!
Selfbranding noemde iemand dit in een ander topic.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen ook..
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
selfbranding noemen we dat. fenomeen is vooral doorgeslagen op datingssites zoals relatieplanet etc. Al die carrièrevrouwen met hun zogenaamde spannende en avontuurlijke leven. Reizen, borrels, hun katten, de mooiste kleding kopen, schreeuwen dat je geen man nodig hebt en ondertussen elke nacht wanhopig en gekweld worden door de gedachte dat je miss wel eindigt als een eenzame oude vrijster...
Trieste types zijn dat
In het 1e datingstadium wil je toch niet al teveel details van de ander weten?quote:
Die minpunten komen later wel, die zeg je toch ook niet op een sollicitatiegesprek.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd zo positief over zichzelf, ze vinden zichzelf allemaal zo fantastisch. Oké, door te zeggen dat je de hele dag achter je laptop zit te fokken scoor je ook geen punten, maar ik val niet op mannen die zeggen hoe geweldig hun fantastische leven wel niet is en hoe super ze wel niet zijn. Kom op, ik wil ook de minpunten weten hoor, het is geen Tell Sell
Nee, maar ik geloof het echt niet als iemand zichzelf zo ophemelt, vooral dat zinnetje 'ik mis alleen nog een vrouw om m'n leven compleet te maken'. Ik weet niet hoor, dan ga ik even over m'n nek van binnenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
In het 1e datingstadium wil je toch niet al teveel details van de ander weten?
Briljant! Die ga ik in mijn profiel zetten.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die minpunten komen later wel, die zeg je toch ook niet op een sollicitatiegesprek.
"Hallo, ik vind het leuk om bier te drinken in de kroeg en hou ervan om veel vrouwen te versieren. Zodra Andre Hazes wordt gedraaid ga ik los. Verder kijk ik altijd voetbal, ook de tweede divisie van Duitsland. Ik hou niet van zeikende wijven, tenzij ze grote tieten hebben, dan accepteer ik het."
Het is wel de waarheid, maar de leuke vrouwen kun je vergeten.
mmm...daar ga ik dus de mist in.....quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
In het 1e datingstadium wil je toch niet al teveel details van de ander weten?
Vrouwen die niet weten dat veel mannen van een biertje in de kroeg houden, moeten eens onder hun steen vandaan kruipen...quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die minpunten komen later wel, die zeg je toch ook niet op een sollicitatiegesprek.
"Hallo, ik vind het leuk om bier te drinken in de kroeg en hou ervan om veel vrouwen te versieren. Zodra Andre Hazes wordt gedraaid ga ik los. Verder kijk ik altijd voetbal, ook de tweede divisie van Duitsland. Ik hou niet van zeikende wijven, tenzij ze grote tieten hebben, dan accepteer ik het."
of met mij datenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen die niet weten dat veel mannen van een biertje in de kroeg houden, moeten eens onder hun steen vandaan kruipen...
Dat is toch volgende week? Ik ga echt niet open doenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:43 schreef Ruudt het volgende:
Anders lopen er ineens honderden kinderen met lampionnen door de straat.
Heuj trouwens!
Het klinkt zo van: ik heb een vrouw nodig die mijn bier uit de koelkast haalt als ik daarom vraag. Ze maakt mijn leven completer, anders moet ik het namelijk zelf uit de koelkast pakken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof het echt niet als iemand zichzelf zo ophemelt, vooral dat zinnetje 'ik mis alleen nog een vrouw om m'n leven compleet te maken'. Ik weet niet hoor, dan ga ik even over m'n nek van binnen
Er belt niemand aan, het is gewoon een grote optocht met een orkestje voorop.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch volgende week? Ik ga echt niet open doen
Oh, ik doe dat juist zeker wel. In dat profieltekstje wat ik hier een tijdje geleden neer pleurde zei ik ook gewoon dat ik betweterig, cynisch/pessimistisch, huiskameralcoholist en tig meer dingen was. Je krijgt er niet zoveel reacties op als een origineel en wat vrolijker profiel, maar wel precies de personen die je zoekt.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Edit: als ik m'n eigen bericht nogmaals lees begrijp ik wel beetje bij beetje beter waarom daten eigenlijk niet voor mij bestemd is.
Dat was waarschijnlijk mijn tekst, al dan niet overgenomen door een analfabeet die dacht dat het wel goed klonk. Overigens nét mijn profiel weggehaald.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Ladylicious het volgende:
Je suggereert eerder dan een relatie an sich aan jou niet besteed is - met online daten heeft het weinig te makenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Edit: als ik m'n eigen bericht nogmaals lees begrijp ik wel beetje bij beetje beter waarom daten eigenlijk niet voor mij bestemd is.
Je haalt jezelf omlaag door verbaasd te doen dat je relaties opdeed met leuke meisjes, en dat moet je gewoon niet doen. Moet je gewoon niet doen, nergens voor nodig lijkt mij zo. Niets hatelijks aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:24 schreef Lamon. het volgende:
Ik hoopte dat je minder hatelijk zou worden nu je een fotomodel aan je zijde hebt.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Je suggereert eerder dan een relatie an sich aan jou niet besteed is - met online daten heeft het weinig te maken
Omdat je hier een uitgesproken negatieve benadering ten toon spreidt. Je moet niet zeuren over de vrouwen die je niet boeien, maar vooral verwondering hebben voor die paar vrouwen die je wél geweldig vind.quote:
Wie zegt dat ik die paar niet waardeer? Ik probeer juist dat zeer selecte clubje wat mij aanspreekt te vinden, maar helaas zijn die er niet zoveel. Wat ik zelf met mijn edit bedoelde was dat ik door mijn veels te kritische benadering totaal niet geschikt ben voor online daten. Je moet zoiets eigenlijk nauwelijks serieus nemen en uiterst lichtzinnig mee omgaan. Dan helpt zo'n instelling die ik heb niet bepaald.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat je hier een uitgesproken negatieve benadering ten toon spreidt. Je moet niet zeuren over de vrouwen die je niet boeien, maar vooral verwondering hebben voor die paar vrouwen die je wél geweldig vind.
En die zijn er online net zoveel als offline. Sterker nog, je weet vaak sneller waar je aan toe bent.
Boe! Een Fok-date toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Beeeeeeh, date voor vanavond ging niet door
Ja.quote:
Jojoortje keek natuurlijk liever Ajaxquote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Beeeeeeh, date voor vanavond ging niet door
whehequote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Jojoortje keek natuurlijk liever Ajax
Jojoortje kijkt liever FCT denk ik!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Jojoortje keek natuurlijk liever Ajax
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo leuk is het niet om Ajax te kijken atm. Kun je beter een sexy date hebben
Maar dat was dus een uit de lucht gegrepen naam? Tsk!
Goed punt. Neem toch niet echt aan dat het daarom was.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Thornado het volgende:
Überhaupt, tv kijken en daardoor een date laten schieten..
Ik had het een beetje gehad met deze serie. Af en toe is het goed om wat afstand te nemen. En ik was druk met werk (promotie tot hoofd BHVquote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jou zie ik hier ook niet v eel meer (kan ook aan mij liggen) ondertussen een date gevonden?
Uiteraard... Skippy vind het maar wat naar als iemand aan zijn Jojoortje zitquote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo leuk is het niet om Ajax te kijken atm. Kun je beter een sexy date hebben
Maar dat was dus een uit de lucht gegrepen naam? Tsk!
Ohh gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2010 22:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik had het een beetje gehad met deze serie. Af en toe is het goed om wat afstand te nemen. En ik was druk met werk (promotie tot hoofd BHV) en andere dingen.
Maar, zaterdag heb ik een date staan...dus ik ben benieuwd wat daar uit komt
Via Paiq was ik met een dame aan het chatten. Na vijf minuten vonden wij het beide heel gezellig...maar we wisten ook dat wij elkaars type niet waren.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Date via een site? En wat ga je doen?
Oooh klinkt goedquote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Thornado het volgende:
[..]
Via Paiq was ik met een dame aan het chatten. Na vijf minuten vonden wij het beide heel gezellig...maar we wisten ook dat wij elkaars type niet waren.
Toen gaf ze aan een vriendin te hebben die waarschijnlijk wel mijn type zou zijn...en daar ga ik zaterdagmiddag mee lunchen.:)
hoe is het met jouw reputatie?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed punt. Neem toch niet echt aan dat het daarom was.
Jou zie ik hier ook niet v eel meer (kan ook aan mij liggen) ondertussen een date gevonden?
Compleet verwoest. Ik ben het klooster maar in gegaan.quote:
want je bent zo veeleisend?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Compleet verwoest. Ik ben het klooster maar in gegaan.
Zelfs mijn vriendinnen zijn opgehouden me in elke kroeg te koppelen. (tot mijn opluchting!)
Ik vind het best spannend, maar ik ben er tot zaterdagochtend nog niet echt mee bezig dat ik op date gaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oooh klinkt goedSucces.
ik hou er niet van om gekoppeld te worden. En ik ben een expert in het uitkiezen van mannen die mij niet leuk vindenquote:
het klooster?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Compleet verwoest. Ik ben het klooster maar in gegaan.
Zelfs mijn vriendinnen zijn opgehouden me in elke kroeg te koppelen. (tot mijn opluchting!)
Nu vraag ik mij af of ik nog op je date uitnodiging moet wachtenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En ik ben een expert in het uitkiezen van mannen die mij niet leuk vinden(ja die bestaan
)
ik vind je niet leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik hou er niet van om gekoppeld te worden. En ik ben een expert in het uitkiezen van mannen die mij niet leuk vinden(ja die bestaan
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik neem dat je nu op me valt?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat een inkoppers.... bedankt he
ik neem dat je nu op me valt?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat een inkoppers.... bedankt he
wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk gaat dat ook weer niet he.
Ik ook weer 2 dates, maar het is gewoon verslavend, nu heb ik zes dates in 3 weken. Jij mag dat gewend zijn, maar ik zit het als een debiel op te schrijven, want ik hou het niet meer bij.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
Krijg ik ondanks deze kutavond toch nog twee telefoonnummers op paiq. Hmzzz
Vertel eens. Wie is er begonnen ?quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk gaat dat ook weer niet he.
dat is mijn favoriete muts.quote:Op donderdag 4 november 2010 01:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zo'n mooie kerstmuts helpt al heel wat natuurlijk.
Deze avond was zeker niet "kut" (in tegendeel) maar datingsites, daar kom ik gewoon niet aan toe door FOK.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
Oh, en wat vindt miss Alkmaar daarvan?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
De helft gaat niet door.. (als de "misschien" status van je eerdere 4 aangekondigde dates ten minste niet veranderd is)quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook weer 2 dates, maar het is gewoon verslavend, nu heb ik zes dates in 3 weken. Jij mag dat gewend zijn, maar ik zit het als een debiel op te schrijven, want ik hou het niet meer bij.
Je boft maar. Wil je mijn agenda ook in je PM?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:54 schreef kieskleurig het volgende:
Inbox weer gevuld met mannen die de hele wereld over reizen en ook 1 die zijn complete dag beschrijft, incl familie bezoekjes en zijn lachbuien..
Alleen als die ook je lachbuien vermeldtquote:Op donderdag 4 november 2010 09:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je boft maar. Wil je mijn agenda ook in je PM?
mijn agenda is een grote lachbui, is dat ook goed?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Alleen als die ook je lachbuien vermeldt
Lachen is lachen, tochquote:Op donderdag 4 november 2010 10:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn agenda is een grote lachbui, is dat ook goed?
Allemaal via paiq?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook weer 2 dates, maar het is gewoon verslavend, nu heb ik zes dates in 3 weken. Jij mag dat gewend zijn, maar ik zit het als een debiel op te schrijven, want ik hou het niet meer bij.
*Proest*quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Wat zei hij dan? Zoiets?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:54 schreef kieskleurig het volgende:
Inbox weer gevuld met mannen die de hele wereld over reizen en ook 1 die zijn complete dag beschrijft, incl familie bezoekjes en zijn lachbuien..
Om zo'n beschrijving zou ik nog kunnen lachen en denken dat hij gevoel voor humor heeftquote:Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Wat zei hij dan? Zoiets?
Toen zus haar breinaald liet vallen verdween hij hopla ineens tussen de kussens van de bank. Een daverende lachsessie was het gevolg van deze komische gebeurtenis. Ik kan je wel vertellen dat ik mij stieken even op de dijen heb gekletst.
Zou kunnen, 2 staan er nu gepland. Dan zou het kunnen dat de andere 2 niet doorgaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:45 schreef macondo het volgende:
De helft gaat niet door.. (als de "misschien" status van je eerdere 4 aangekondigde dates ten minste niet veranderd is)
Niks, dat is een beetje doodgebloed..quote:Op donderdag 4 november 2010 07:45 schreef macondo het volgende:
Oh, en wat vindt miss Alkmaar daarvan?
Misschien heeft ie lekker even wat lachtherapie gedaan na al die sportsessies.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Om zo'n beschrijving zou ik nog kunnen lachen en denken dat hij gevoel voor humor heeft
Maar het was meer een mededeling, ik heb *vul 3/4 willekeurige sporten in* en daarna nog heel erg gelachen. Waarom hij zo moest lachen weet ik niet eens
In dit geval is een hahaha van mijn kant wel op zn plaats denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:10 schreef Silenus het volgende:
Maar het is ook irritant als mensen doen alsof ze hun hele leven constant in een complete lachcoma liggen.
Ik heb een vriend, gewoon universitair (bijna) afgestudeerd, en die typt zo:
'Heeeyyy matties hahahahaha hoe is het nou hehe, gaan jullie vanavond mee stappen lekker los in de kroeg hahahahahah!! Ik zou zeggen, kom allemaal om 12u naar 't neutje en dan gaan we effe lekker borrele hahahahahaaaaaaa groetjes yoyo'
Echt, als je 'm niet kent denk je echt dat dit een totale debiel is.(Is 'ie trouwens ook)
Er zijn gewoon een paar regels voor lachen op internet.
A) Lach op internet dus niet om je eigen grapjes. Dus geen 'hahahahaaaaa' als je zelf iets grappigs vertelt.
B) Werk de 'haha' niet te vaak uit. Er zijn vuistregels:--> het was een kutgrap en je bent een idioot, maar je bedoelt het vast goed.
hehe --> er kwam een krulling in m'n mondhoeken.
haha --> ok dat was wel een grappige opmerking, er kwam een gniffelende keelklank uit m'n mond.
hahaha --> oh god ik moest hardop lachen!!![]()
![]()
hahahahahahahahahaha --> ik lig echt compleet in een vouw
HAHAHAAHAHAHAHAHAHA --> ik denk dat ik erin blijf.
Ik had ooit een meisje op msn, die typte bij elke grap die ik maakte: 'hihihiihihiahahahahahahahohohohohohohohihihhohohoohahahahahahahahahahaaaaaaahihi'.
![]()
..wtf...hoe zou zij in het echt lachen dan, denk ik. Als één of andere hyena die gekieteld wordt?
Gewoon 'haha' is voldoende mensen!
Er zijn gelukkig ook een paar echt leuke mensen op die sites, maar die ga ik natuurlijk niet hier delenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef dawg het volgende:
als ik al die ergernissen zo lees snap ik niet wat jullie op datingsites doen.
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. (quote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef dawg het volgende:
als ik al die ergernissen zo lees snap ik niet wat jullie op datingsites doen.
Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. (![]()
)
uhu, dat lijkt me ook niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. (![]()
)
Ik vind mezelf vooral iets grappiger dan de meeste mannen. Leuke humor wordt er nauwelijks in verwerkt. (Ok, en ja, het is kansloos om jezelf heel grappig te vinden, maar toch is het zo.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites?
Om even een veer in je reet te steken, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:26 schreef Silenus het volgende:
Ik vind mezelf vooral iets grappiger dan de meeste mannen.
Dat is ongeveer exact het mailtje wat ik geschreven heb, zelfs Spirit heeft er nog een fraaie zin voor bedacht. En inderdaad, het valt heel goed ("dan gaan we gewoon wat drinken, zonder het date-gebeuren", "je hebt mijn e-mail he?"). Maar jij bent een kerel Silenus, en vraag me af wat vrouwen er van vinden. brunette?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:59 schreef Silenus het volgende:
PS: ik ben zelf zo niet hoor, dit hoorde ik ooit van een vriend.
Brunette zei waarschijnlijkquote:
Als het met de insteek van een 'date' is, dan is het 'laat maar zitten'..quote:Op donderdag 4 november 2010 14:49 schreef macondo het volgende:
Vraagje voor de vrouwen. Wat als je contact hebt met een leuke kerel met leuke mailtjes en smsjes en zo, date is kwestie van afspreken - en dat krijg je te horen dat meneer een leuke chick heeft geregeld met wie het goed lijkt te klikken. En je dus in de wachtkamer mag, in spanning of het iets gaat worden tussen die twee.
Denk je dan "flikker maar op, ik ga geen tweede viool spelen" of "ik ben blijkbaar niet de enige die hem leuk vind, dus als het met die andere niets gaat worden dan graag"?
Nee, waarschijnlijk meer iets in de trend van of er echt vrouwen zijn die erin trappen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef Silenus het volgende:
Brunette zei waarschijnlijk
'hooooiiiialweer twee topics voorbij
wat gaat het hard!'
Gokje.
jaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk meer iets in de trend van of er echt vrouwen zijn die erin trappen.
moeten ze zelf weten tochquote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Silenus het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar 95% van de vrouwen trapt daarin.
En 5% daarvan dóét alsof ze erin trappenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Silenus het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar 95% van de vrouwen trapt daarin.
Nouja, het hele punt van 'ergens intrappen' ligt voornamelijk in het feit dat je dat niet zelf doorhebt, maargoed.quote:
toch wel..je zegt het net zelf in het hele verhaaltje..quote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, het hele punt van 'ergens intrappen' ligt voornamelijk in het feit dat je dat niet zelf doorhebt, maargoed.
Ik gá dus niet afspreken zonder date intenties - geeft alleen maar gedoe. En er valt niet zo veel in te trappen, het is alleen de vraag of ze nog zin hebben als de huidige vlam eventueel dooft.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:45 schreef kieskleurig het volgende:
Ik zou denken
Meer dan genoeg mannen die maar wat graag echt voor je willen gaan.
Die kans lijkt mij erg klein.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik gá dus niet afspreken zonder date intenties - geeft alleen maar gedoe. En er valt niet zo veel in te trappen, het is alleen de vraag of ze nog zin hebben als de huidige vlam eventueel dooft.
Je hebt last van het ik-kan-niet-schrijven syndroom. Dat is veel erger.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:06 schreef Othello het volgende:
Maar wat is het nut om te gaan daten ??
Doen jullie nou voor de lol , voor de aandacht ?
Voor de sex ?? Of echt om de ware te vinden ??
het is makkelijk om een date te vinden , dat heb je zo..
probleem is enkel of je er zelf wel weet om te gaan ..
Laatst een date gehad dat ongeveer meer dan 31/2 maand duurde .
begon als een sexdate , liep uit tot een vage relatie .
Maar dat is nou mijn probleem .. iedere vrouw , waarmee ik de eerste keer mee date, beland in bed.
Probleem enkel is , ik krijg al gevoelens , wanneer ik met diegene naar bed ben geweest.
En krijg je weer gedonder , als je maar enkel neukt, maar weinig praat ( volgens diegene)
Maar toch wel enkele littekens op je rug hebt van haar nagels plus een gros bijtbeten op je schouder en nek!
Diegene hield van bijten ..
Aah.. heb gewoon de "Evil Dick " syndroom ..
Bad troll. No cookie.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:16 schreef Othello het volgende:
..... waarom doe je zo macondo .. Heb ik wat gedaan ofzo ..waar jij op je tenen ben getrapt.. ??
Of wil je zien dat je mensen op hun gevoel kan trappen , dat je dan stoer bent !!
Doe normaal .. het is gewoon een probleem , dat ik heb..en ik vroeg mij gewoon af..
Ik denk dat je voor dit probleem beter een eigen topic aan kunt maken. Dit topic gaat vooral over datingsites ed.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:26 schreef Othello het volgende:
En nee.. ik kan niet schrijven , daar heb je gelijk in
Heb jij dan geen slechte eigenschappen , die jij niet makkelijk kan maskeren ??
Ik zeg gewoon dat ik gewoon last hebt , dat ik te snel in een relatie rolt ..
ook al moet ik het langzaam doen. En dan val ik steeds op mijn bek.
En dan ontmoet je weer een andere leuke meid , loop ik weer tegen dezelfde lamp aan..
En dat doet best pijn..
Jij bent wel de normaal tochquote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Lamon. het volgende:
Waarom komen er steeds van die mafketels op dit topic af?
Ohjaquote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef Techno het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal "Grenzeloos debiel" zijn natuurlijk.
Opzich wel een aardige vraag voor in dit topic.:)quote:Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook muzikale voorkeuren erbij gezet, niet alles, maar om wel een indruk te geven dat ik niets tegen clubgangers heb, maar er zelf geen 1 ben.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:14 schreef Thornado het volgende:
[..]
Opzich wel een aardige vraag voor in dit topic.:)
Ik probeer mij in ieder geval zo te presenteren zoals ik ben. De dame die dat wel leuk lijkt, daar wil ik mee daten...ik zie het nu er niet van in dat ik zou moeten 'strijden' met een een of andere beachboy die van housemuziek houdt...in de dame die daar interesse in heeft, heb ik weer geen interesse in
Zolang je elkaar niet ontmoet hebt, is er toch geen enkel bezwaar? Als een (mogelijk) leuke vrouw met mij wil daten, nádat ze eerst met een andere kerel het geprobeerd heeft voel ik mij geen tweederangs figuur hoor. Anders zou het liggen als je elkaar wél eerder ontmoet hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij erg klein.
Maar neem aan dat mannen het omgekeerd ook niet zouden doen, 2de viool spelen.
Het een en ander heeft ook te maken met hoe de persoon in kwestie zelf in de markt ligt denk ik.
Idioten met articulatie, inderdaad!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:55 schreef Othello het volgende:
je kan ook niks zeggen en je wordt gelijk al geflamed als een debiel.
kan je zien wat voor niveau mensen hier komen.
Jouw originele vraag hier ging toch echt over het in de "wachtkamer" plaatsen van potentiële dates, waarop Silenus met een voorbeeld komt van een kwijlerig bericht waar 95% van de vrouwen toch echt wel in zal trappenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Zolang je elkaar niet ontmoet hebt, is er toch geen enkel bezwaar? Als een (mogelijk) leuke vrouw met mij wil daten, nádat ze eerst met een andere kerel het geprobeerd heeft voel ik mij geen tweederangs figuur hoor. Anders zou het liggen als je elkaar wél eerder ontmoet hebt.
Het is bovendien niet altijd sprake van een voorkeur waarom je met de ene eerder date dan de ander, soms loopt het agenda technisch gewoon zo.
ps kieskleurig, volgens mij is je inbox vol. sorry..
Dat grenzeloos debiel sloeg niet op jou, dat staat onder de UI van Skippyquote:Op donderdag 4 november 2010 18:55 schreef Othello het volgende:
Je eerste post in dit topic was van zo'n vreemde aard dat ik me afvraag of je serieus verwacht had dat iemand het door kon lezen zonder er onaardig op te reageren.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:55 schreef Othello het volgende:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:03 schreef After_Dark het volgende:
Als je wel het idee had dat je een volstrekt normaal verhaal had neergeplant, dan is het misschien een idee om het bij lezen te houden.
Ik was het niet...quote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef macondo het volgende:
ps kieskleurig, volgens mij is je inbox vol. sorry..
wie ben jij nu weer?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had alleen een mooie agenda voor je..quote:Op donderdag 4 november 2010 19:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
En ik maar wachten op de zorgvuldig genoteerde lachbuien
Ik zou niet op iemand gaan wachten.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:49 schreef macondo het volgende:
Vraagje voor de vrouwen. Wat als je contact hebt met een leuke kerel met leuke mailtjes en smsjes en zo, date is kwestie van afspreken - en dat krijg je te horen dat meneer een leuke chick heeft geregeld met wie het goed lijkt te klikken. En je dus in de wachtkamer mag, in spanning of het iets gaat worden tussen die twee.
Denk je dan "flikker maar op, ik ga geen tweede viool spelen" of "ik ben blijkbaar niet de enige die hem leuk vind, dus als het met die andere niets gaat worden dan graag"?
Je moet ook niet gaan wachten. Gewoon doen wat je altijd doet. Daten met iemand anders. Iedereen mailt / chat toch wel met meer mensen?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik zou niet op iemand gaan wachten.
En waarschijnlijk is mijn ego ook te groot om voor de tweede viool te spelen
Dat van dat ego, zou ik niet in je datingprofiel zettenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Vind je jezelf zo knap en veelbiedend dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ja zeker, maar als ik al echt een afspraak met iemand had staan en die zou dan afzeggen om de reden die je noemde zou ik niet echt snel reageren met een 'oke, misschien tot later'. Dat was meer me puntquote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan wachten. Gewoon doen wat je altijd doet. Daten met iemand anders. Iedereen mailt / chat toch wel met meer mensen?
Haha handig om te wetenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat van dat ego, zou ik niet in je datingprofiel zetten
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vind je jezelf zo knap en veelbiedend dan?
Filosofie?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:14 schreef Thornado het volgende:
Wel grappig...we hebben allemaal weer andere dating filosofieën
O dit klinkt bekend....quote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Thornado het volgende:
Via Paiq was ik met een dame aan het chatten. Na vijf minuten vonden wij het beide heel gezellig...maar we wisten ook dat wij elkaars type niet waren.
Toen gaf ze aan een vriendin te hebben die waarschijnlijk wel mijn type zou zijn...en daar ga ik zaterdagmiddag mee lunchen.:)
hij praatte niet met volle mond, netjes tochquote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef brunette82 het volgende:
grote bek in de sportschool en bij het etentje zei hij niks..
Jein..... wel veel mensen via via ontmoet maar nog niet mijn "nieuwe vlam"of zo.... maar altijd leuk en het biedt perspectiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:53 schreef Ruudt het volgende:
Net terug van een date..LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:53 schreef Ruudt het volgende:
Net terug van een date..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef brunette82 het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Wat erg zeg...na mijn korte dienstje, had ik dus een date met een kerel
van de sport school..die zag mij al een tijdje sporten.
maar goed, dat was wel lachen![]()
hij vond het normaal dat ik het eten wel ging betalen, hij had al zó vaak dates gehad, waarbij
hij moest betalen. grote bek in de sportschool en bij het etentje zei hij niks..
was blij toen ik thuis kwam, en net smsed ie: ik vond het zó leuk met je en morgen weer wat doen?![]()
Kerels, ik begrijp ze nietNou ja, je snapt het wel, ik zie hem vanzelf wel weer in de sportschool.
ik ga me maar eens storten op het dating gedeelte, ik vind het wel lachen zo
Het lijkt me dat je er uiteindelijk niet veel aan hebt om dingen mooier voor te doen dan ze zijn. Tenzij je dat altijd doet natuurlijk, want anders doe je je toch anders voor dan je bent.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:41 schreef Neelix het volgende:
Sjonge, al die verhalen en net niet helemaal de waarheid vertellen daar heb ik gewoon genoeg van. Ik wil best mijn best doen om in de smaak te vallen, maar ik ga me niet oneerlijk lopen doen of me anders voordoen dan ik ben.
Voor zover ik heb gemerkt wordt die eerlijkheid en directheid wel erg op prijs gesteld trouwens.
Nee joh, ga lekker je gang serial-dater.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Lamon. het volgende:
Weer een date via rp voor zaterdag, echt, iemand moet me tegenhouden.
Dat heb ik ook al meegemaakt, vraag me dan ook echt af of ze het wel over dezelfde date hebben. Weinig zeggen, mij niet aankijken en dan zo'n sms sturenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef brunette82 het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Wat erg zeg...na mijn korte dienstje, had ik dus een date met een kerel
van de sport school..die zag mij al een tijdje sporten.
maar goed, dat was wel lachen![]()
hij vond het normaal dat ik het eten wel ging betalen, hij had al zó vaak dates gehad, waarbij
hij moest betalen. grote bek in de sportschool en bij het etentje zei hij niks..
was blij toen ik thuis kwam, en net smsed ie: ik vond het zó leuk met je en morgen weer wat doen?Kerels, ik begrijp ze niet
Nou ja, je snapt het wel, ik zie hem vanzelf wel weer in de sportschool.
ik ga me maar eens storten op het dating gedeelte, ik vind het wel lachen zo
Nee, echt. Ik wil het niet zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee joh, ga lekker je gang serial-dater.
Nee hoor, ik heb nog geen dates gehad.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Ladylicious het volgende:
Ik krijg onderhand het idee dat ik hier de enige ben die niet meteen als een malle elke random persoon date..
Nee hoor,quote:Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Ladylicious het volgende:
Ik krijg onderhand het idee dat ik hier de enige ben die niet meteen als een malle elke random persoon date..
Ach, als je er de tijd voor hebt..quote:Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik wil het niet zijn.
Maar iedere keer weer een gesprekje, en dan toch niet kunnen zeggen, nee even niet uit angst dat je wat mist...het is best dom eigenlijk...en het is allemaal de schuld van Silenus die me liet zien hoe makkelijk daten eigenlijk is, als je weet wat je moet zeggen.
Doe ik ook niet, maar ik ben net nieuw hier dus ik tel niet. Daarnaast heb ik nog nooit echt gedate, dus ben ik niet zo happig om er zomaar in de springen. Ik ga het eerst eens lekker rustig oankieken.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Ladylicious het volgende:
Nou, geliek hejje.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik ben net nieuw hier dus ik tel niet. Daarnaast heb ik nog nooit echt gedate, dus ben ik niet zo happig om er zomaar in de springen. Ik ga het eerst eens lekker rustig oankieken.
Kom zeg. Je gaat toch zelf dat 'gesprekje' aan? Je gaat toch zelf weer op een datingsite kijken terwijl je al meerdere dates hebt staan? Ga dan niet schijnheilig doen alsof je niet zo wilt zijn want dat heb je helemaal zelf in de hand.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik wil het niet zijn.
Ik sla ook een heleboel vrouwen af hoor, dus het is niet terecht om de indruk te wekken dat ik alles wel okay vind.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor,
alleen Lamon, Silenus en Spirit82 maken er bijna een 2e baan van...
Pff. Je klinkt als een puber.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik sla ook een heleboel vrouwen af hoor, dus het is niet terecht om de indruk te wekken dat ik alles wel okay vind.
En uiteindelijk leidt het nog niet echt tot iets, dus of ik er nou zo blij mee ben...ik kan het gewoon niet laten om knappe vrouwen nee te verkopen, ik zal wel onzeker zijn of zo...
of geil, dat mag ookquote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik sla ook een heleboel vrouwen af hoor, dus het is niet terecht om de indruk te wekken dat ik alles wel okay vind.
En uiteindelijk leidt het nog niet echt tot iets, dus of ik er nou zo blij mee ben...ik kan het gewoon niet laten om knappe vrouwen nee te verkopen, ik zal wel onzeker zijn of zo...
Dat zou ik zelf ook het liefst hebben, dan voel je al meteen wat meer op je gemak bij iemand. Maarja, voor mij zijn er ondertussen jaren voorbijgegaan waarin er niets gebeurt is, dus vind ik het hoog tijd om dan maar wat 'riskantere' actie te ondernemen. Vandaag een match op paiq met een score van 98, die past vast en zeker perfect bij mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nou, geliek hejje.
Mijn voorkeur gaat sowieso nog uit naar dates met mensen die ik al minstens 1x in het echt heb gezien. Maargoed, daar kan verandering in komen natuurlijk
vertel!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zowaar eens een leuk berichtje gekregen
En dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Pff. Je klinkt als een puber.
Wel eens overwogen om die sites gewoon eens links te laten liggen? Probleem opgelost.
Wat bedoel je? Je loopt toch te zeiken dat je "teveel" dates hebt? Ik hoef het toch niet te spellen?quote:
En werd tijd met je leuke profielquote:
Dat bedoel ik idd. Maar ik krijg wel het idee dat de meesten hier daar anders tegenaan kijken met al die berichten en verhalen die ik hier langs zie komen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je er uiteindelijk niet veel aan hebt om dingen mooier voor te doen dan ze zijn. Tenzij je dat altijd doet natuurlijk, want anders doe je je toch anders voor dan je bent.
Maar aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik echt geen andere optie...dus als ik het links laat liggen, blijf ik alleen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Je loopt toch te zeiken dat je "teveel" dates hebt? Ik hoef het toch niet te spellen?
Je bent inderdaad slachtoffer van de situatie en hebt geen andere optie dan zoveel mogelijk vrouwen tegelijk daten. Tegen je eigen wil inquote:Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik echt geen andere optie...dus als ik het links laat liggen, blijf ik alleen.
Jij mag me niet he, of zo?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:29 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je bent inderdaad slachtoffer van de situatie en hebt geen andere optie dan zoveel mogelijk vrouwen tegelijk daten. Tegen je eigen wil in
Ik begrijp de logica met je vrienden niet? Wat de neuk hebben zij er mee te makenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik echt geen andere optie...dus als ik het links laat liggen, blijf ik alleen.
Stap jij in de kroeg in je eentje af op een leuke vrouw? Dan ben je dapperder dan ik ben.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica met je vrienden niet? Wat de neuk hebben zij er mee te maken
Hoe werd het contact dan gelegd? Je stuurde berichtje?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:34 schreef MadDorito het volgende:
Heb m'n huidige vriendin 3,5 jaar geleden via RP leren kennen. Toen niks geworden. Na anderhalf jaar nog een poging gewaagd met elkaar en nu zijn we inmiddels twee jaar verder. Wat ik me er nog van herinner stond er in haar profiel een beetje tekst maar geen foto's en in die van mij een foto met "Hoi" ingevuld in elk vakje. Toeval wilde dat we 10 minuten bij elkaar vandaan woonden. Nu samen een koophuisje etc. Mensen vragen wel eens hoe je elkaar hebt leren kennen, als je het verhaal dan vertelt (in minder detail, gewoon via datingsite) lijkt het alsof er een soort van taboe op datingsites ligt, terwijl zo'n beetje iedereen het wel een keer geprobeerd lijkt te hebben.
Daarnaast nog 3 andere dates gehad via RP, maar naar mijn gevoel kom je veel mensen met een "rugzakje" tegen.
Ik denk ik deel even mijn ervaringen, zodat mensen zien dat het ook positief uit kan pakken.
Yup, soms wel. Moet ik wel een aanleiding hebben om dr aan te spreken....quote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stap jij in de kroeg in je eentje af op een leuke vrouw?
De afgelopen maand 2 mislukte (althans, niet tot iets meer leidende) dates, ja. 6, 10 en 12 november nieuwe kansen, en nee, ik weet idd niet of het wat wordt.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef macondo het volgende:
Lamon regelt helemaal niets. Twee dates gehad (beiden afgewezen) en dagen vol full time rondhangen op paiq (zijn eigen woorden). Aandacht vragen hier voor al zijn dates, sure.
Jij stapt gezellig met al je maten op een dame af? Ik zou er een beetje bang van worden eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stap jij in de kroeg in je eentje af op een leuke vrouw? Dan ben je dapperder dan ik ben.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Jij stapt gezellig met al je maten op een dame af? Ik zou er een beetje bang van worden eerlijk gezegd
Oh, dus jij zit in je eentje in de kroeg?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Jij stapt gezellig met al je maten op een dame af? Ik zou er een beetje bang van worden eerlijk gezegd
Dit soort berichten lees ik graag, bedanktquote:Op donderdag 4 november 2010 21:34 schreef MadDorito het volgende:
Heb m'n huidige vriendin 3,5 jaar geleden via RP leren kennen. Toen niks geworden. Na anderhalf jaar nog een poging gewaagd met elkaar en nu zijn we inmiddels twee jaar verder. Wat ik me er nog van herinner stond er in haar profiel een beetje tekst maar geen foto's en in die van mij een foto met "Hoi" ingevuld in elk vakje. Toeval wilde dat we 10 minuten bij elkaar vandaan woonden. Nu samen een koophuisje etc. Mensen vragen wel eens hoe je elkaar hebt leren kennen, als je het verhaal dan vertelt (in minder detail, gewoon via datingsite) lijkt het alsof er een soort van taboe op datingsites ligt, terwijl zo'n beetje iedereen het wel een keer geprobeerd lijkt te hebben.
Daarnaast nog 3 andere dates gehad via RP, maar naar mijn gevoel kom je veel mensen met een "rugzakje" tegen.
Ik denk ik deel even mijn ervaringen, zodat mensen zien dat het ook positief uit kan pakken.
Nee, jouw vrienden gaan alleen op stap als ze op zoek zijn naar vrouwen? Ik snap de link niet..quote:Op donderdag 4 november 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, dus jij zit in je eentje in de kroeg?
Nee, ik ga op stap met vrienden die al gesettled zijn en dat niet doen, en ik ben niet zo dapper om me weg te rukken en zomaar iemand aan te gaan spreken zoals vroeger op school, different worlds blijkbaar. Maar toch succes.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nee, jouw vrienden gaan alleen op stap als ze op zoek zijn naar vrouwen? Ik snap de link niet..
ik erger mij niet eraan.. Komisch vind ik het welquote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef macondo het volgende:
@Lamon, schep toch niet zo op over ál die dates die je allemaal zou regelen - dan irriteren mensen zich een stuk minder aan je
I didn't do anything! Maar wat is 'leuk'?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zowaar eens een leuk berichtje gekregen
Ah ok, dan is de situatie duidelijk iddquote:Op donderdag 4 november 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik ga op stap met vrienden die al gesettled zijn en dat niet doen, en ik ben niet zo dapper om me weg te rukken en zomaar iemand aan te gaan spreken zoals vroeger op school, different worlds blijkbaar. Maar toch succes.
Daten met iemand die je nog niet eerder hebt ontmoet is ook niet eng hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:01 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ah ok, dan is de situatie duidelijk iddToch denk ik dat het niet veel enger is dan een date met iemand die je nooit hebt ontmoet
welles.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Daten met iemand die je nog niet eerder hebt ontmoet is ook niet eng hoor
Conclusie: Op iemand afstappen is dat dus ook nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Daten met iemand die je nog niet eerder hebt ontmoet is ook niet eng hoor
Je had van die "Interesseberichtjes" die je destijds ontving. Van die nietszeggende berichtjes die RP misbruikt om arme creditcard bezitters uit de tent te lokken. Kreeg er een aantal, waaronder die van haar. Ik strooide met mijn email adres om een beetje contact te krijgen met de zenders en na wat mailen / msnen kun je al goed peilen wat wel wat is en wat niet bij je past. Ik was best wel no-nonsense en normaal van stof, iets wat op RP onder de mannelijke deelnemers niet altijd vanzelfsprekend is (weet ik uit betrouwbare bron!). Je had altijd wel interessante dames ertussen zitten, maar voor beetje fatsoenlijke relatie maakt afstand ook wel uit. De andere dates die ik geprobeerd heb waren minimaal 45 minuten van me vandaan, en dat zag ik mezelf niet meerdere keren per week na het werk enzo nog doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe werd het contact dan gelegd? Je stuurde berichtje?
Wat vind je er eng aan? Ik denk dat het je gaat meevallenquote:
neem je laptop dan mee op datequote:Op donderdag 4 november 2010 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik vond op iemand afstappen doodeng, echt doodeng. heb het 1 keer aangedurfd en dat liep redelijk ok af, het vervolg dan weer niet maar ok.
online heb ik een grotere bek, nog steeds niet bepaald een grote bek, maar achter mijn pc'jte durf ik meer...
nja, op date gaan nav een msnbabbel ofzo durf ik wel...maar misschien moet ik met mijn laptop in de kroeg gaan zitten, dat ding meenemen, iets typen, dat aan een meisje laten lezen en dat zij dan terug moet typen.....internetdating 2.0quote:
Goede conclusie. Maar subjectief zoals hierboven te lezen isquote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Conclusie: Op iemand afstappen is dat dus ook niet
Maar das een offtopic discussie
Nee, dus jij loopt regelmatig in je eentje naar een willekeurige vent toe en begint met hem te praten?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Conclusie: Op iemand afstappen is dat dus ook niet
Maar das een offtopic discussie
Ik denk ook wel dat het wel mee zal vallen, zelfs als de date zelf tegenvalt zal ik er daarna waarschijnlijk minder moeite mee hebben om weer eens iemand te vragen. Eerst even dat zure appeltje doorknagen dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:12 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat vind je er eng aan? Ik denk dat het je gaat meevallen
Nouja, regelmatig is een groot woord aangezien ik niet zo vaak echt leuke kerels tegen kom helaasquote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dus jij loopt regelmatig in je eentje naar een willekeurige vent toe en begint met hem te praten?
Hoe gaat dat meestal? Verlicht me.
Toch moet je uitkijken dat je daar ook weer niet te lang mee wacht.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef After_Dark het volgende:
Overigens moet ik eerst nog even iemand ontmoeten waar ik iets mee zou willen afspreken, en andersom. Daar neem ik de tijd voor, want ik denk dat het weinig nut heeft om zo snel mogelijk iets te proberen te regelen. Dat lijkt me nogal hopeloos overkomen en van pushen wordt niemand happig.
a je hebt de 10 gouden tips ook gelezenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef kieskleurig het volgende:
Toch moet je uitkijken dat je daar ook weer niet te lang mee wacht.
Ook dat is een bekende valkuil, te lang uitsluitend online contact
Dat is dus precies wat mij het meest tegenstaat aan daten met iemand via internet. Als je ergens op een feestje bent en je merkt al vrij snel dat er geen klik is kun je gewoon weglopen. Tijdens een date gaat dat lastiger lijkt me, denk dat je dan sneller uit beleefdheid de tijd 'uit gaat zitten'.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het wel mee zal vallen, zelfs als de date zelf tegenvalt zal ik er daarna waarschijnlijk minder moeite mee hebben om weer eens iemand te vragen. Eerst even dat zure appeltje doorknagen dus.
Wat ik er eng aan vind? Vooral dat iemand heel anders is dan ik had ingeschat. Dat je na vijf minuten eigenlijk al denkt; Jezus gristus, ik moet hier weg. Maarja, daar moet ik me lekker overheen zetten, anders kom ik niet eens aan die date toe.
Overigens moet ik eerst nog even iemand ontmoeten waar ik iets mee zou willen afspreken, en andersom. Daar neem ik de tijd voor, want ik denk dat het weinig nut heeft om zo snel mogelijk iets te proberen te regelen. Dat lijkt me nogal hopeloos overkomen en van pushen wordt niemand happig.
waar vind ik die?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a je hebt de 10 gouden tips ook gelezen
Ik moet zeggen.... soms durf ik het gewoon echt niet..... terwijl als ik iemand niet op die manier bekijk dan heb ik er totaal geen problemen meequote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Ladylicious het volgende:
Nouja, regelmatig is een groot woord aangezien ik niet zo vaak echt leuke kerels tegen kom helaasMaar heb er inderdaad geen problemen mee om naar iemand toe te gaan. Wat dan het eerste is dat ik zeg ligt compleet aan de situatie.
Nou moet ik zeggen dat ik niet in de supermarkt op iemand af stap, maar tijdens sociale gelegenheden; sure.
Ik heb een beetje rondgegoogled voor ik me op wat voor site dan ook wilde aanmelden en heb die waarschuwing al een aantal keer voorbij zien komen. Ik zal mijn best doen om iemand met wie ik leuk kan lullen binnen niet al te lange tijd mee op date te sleuren.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Toch moet je uitkijken dat je daar ook weer niet te lang mee wacht.
Thnx 4 the hint..quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zeggen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat mij het meest tegenstaat aan daten met iemand via internet. Als je ergens op een feestje bent en je merkt al vrij snel dat er geen klik is kun je gewoon weglopen. Tijdens een date gaat dat lastiger lijkt me, denk dat je dan sneller uit beleefdheid de tijd 'uit gaat zitten'.
zaterdagmiddag? of vroeg je dat niet aan mij?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Thnx 4 the hint..
Wanneer schikt het?
Ik kwam ze tegen op de website over flirten:quote:
Tegen beter weten in ben ik toch nog zelf in die valkuil getraptquote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a je hebt de 10 gouden tips ook gelezen
ah, i kdacht de tips voor online flirten/daten.....quote:Op donderdag 4 november 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kwam ze tegen op de website over flirten:
Tip #1: Wees positief
Tip #2: Lach
Tip #3: Oogcontact
Tip #4: Leg contact
Tip #5: Toon interesse
Tip #6: Wees niet te direct
Tip #7: Spiegelen
Tip #8: Geef complimenten
Tip #9: Neem de tijd
Tip #10: Ken de etiquette
die zal je vast ook wel hebben... sommige zijn ook wel toepasbaar denk ik.....quote:Op donderdag 4 november 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
ah, i kdacht de tips voor online flirten/daten.....
Whehe dat laatste is echt lamequote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zeggen.
Of je laat je "bellen" en dat je daarna wegmoet
Geen idee, je hebt nog steeds je agenda niet doorgestuurdquote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Thnx 4 the hint..
Wanneer schikt het?
Nou moet ik denken aan iemand die het geluid van een overgaande telefoon zelf na gaat doen en vervolgens tegen een spiegeltje begint te lullen om daarna aan te kondigen dat ze plotseling op moet stappen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zeggen.
Huh?quote:Tip #7: Spiegelen
neuh ik vroeg het aan kieskleurig natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zaterdagmiddag? of vroeg je dat niet aan mij?
Ik vraag wel eens wie of wat hun hulplijn is.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zeggen.
vooral dat spiegelen...quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die zal je vast ook wel hebben... sommige zijn ook wel toepasbaar denk ik.....
ik wist het!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
neuh ik vroeg het aan kieskleurig natuurlijk
En wat zeg je dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nouja, regelmatig is een groot woord aangezien ik niet zo vaak echt leuke kerels tegen kom helaasMaar heb er inderdaad geen problemen mee om naar iemand toe te gaan. Wat dan het eerste is dat ik zeg ligt compleet aan de situatie.
Nou moet ik zeggen dat ik niet in de supermarkt op iemand af stap, maar tijdens sociale gelegenheden; sure.
als je iemand leuk vind, neem je van de persoon in kwestie houding, maniertjes over etc....dat heet spiegelenquote:
Nu welquote:Op donderdag 4 november 2010 22:45 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt nog steeds je agenda niet doorgestuurd
zou ik iig niet op deze manier doen... maar het met iemand eens zijn als je dat ook daadwerkelijk bent jaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
vooral dat spiegelen...
zij: ik heb gisteren een leuke film gezien
ik: ik heb gisteren een leuke film gezien
zij: jij ook al?
ik: jij ook al?
of is dat dan papegaaien?
Dat risico is altijd aanwezig, ook omdat mensen zich online soms anders voor kunnen doen (en vergeet de foto's uit zeer fortuinlijke hoek genomen niet). En dat voelt dan ongemakkelijk, maar de date gaat voorbij en kun je ook zelf afbreken. Maar ik denk dat je dat risico redelijk beperkt als je je verstand wat gebruikt en niet date met elke dame die zich opwerpt, maar met degene met wie het klikt. En dan nog kan het in het echt anders zijn of wat tegenvallen, maar horrorscenario's komen dan niet zo vaak voor denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het wel mee zal vallen, zelfs als de date zelf tegenvalt zal ik er daarna waarschijnlijk minder moeite mee hebben om weer eens iemand te vragen. Eerst even dat zure appeltje doorknagen dus.
Wat ik er eng aan vind? Vooral dat iemand heel anders is dan ik had ingeschat. Dat je na vijf minuten eigenlijk al denkt; Jezus gristus, ik moet hier weg. Maarja, daar moet ik me lekker overheen zetten, anders kom ik niet eens aan die date toe.
Maar teveel doen is ook godsgruwelijk irritant...quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je iemand leuk vind, neem je van de persoon in kwestie houding, maniertjes over etc....dat heet spiegelen
dat zeg ik toch ook niet - als het goed is, hoef je er zelfs niet op te letten... het is iets wat je kan opvallen....quote:Op donderdag 4 november 2010 22:54 schreef Godshand het volgende:
Maar teveel doen is ook godsgruwelijk irritant...
Jij hebt helemaal geen tijd voor mij, je agenda staat al helemaal volquote:
Ah, op die manier. Ik heb precies hetzelfde weleens in een documentaire over menselijk gedrag gezien. Het ging toen niet over man/vrouw, maar directeur/werknemer. Directeur gaat met zijn benen over elkaar zitten, werknemer doet het even later ook. Directeur steekt een sigaar op, werknemer gaat bij gebrek aan rookwaar met z'n vingers aan z'n mond zitten rommelen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je iemand leuk vind, neem je van de persoon in kwestie houding, maniertjes over etc....dat heet spiegelen
offtopic, maar dat had ik laatst ook. in een 1 op 1 gesprek met mn manager rekte ik mij uit, en hij daarnaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:59 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik heb precies hetzelfde weleens in een documentaire over menselijk gedrag gezien. Het ging toen niet over man/vrouw, maar directeur/werknemer. Directeur gaat met zijn benen over elkaar zitten, werknemer doet het even later ook. Directeur steekt een sigaar op, werknemer gaat bij gebrek aan rookwaar met z'n vingers aan z'n mond zitten rommelen.
Ik weet niet of het wel zo'n goed idee is om daar echt op te letten, dat lijkt me een beetje vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |