Vrouwen die niet weten dat veel mannen van een biertje in de kroeg houden, moeten eens onder hun steen vandaan kruipen...quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die minpunten komen later wel, die zeg je toch ook niet op een sollicitatiegesprek.
"Hallo, ik vind het leuk om bier te drinken in de kroeg en hou ervan om veel vrouwen te versieren. Zodra Andre Hazes wordt gedraaid ga ik los. Verder kijk ik altijd voetbal, ook de tweede divisie van Duitsland. Ik hou niet van zeikende wijven, tenzij ze grote tieten hebben, dan accepteer ik het."
Het is wel de waarheid, maar de leuke vrouwen kun je vergeten.
of met mij datenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen die niet weten dat veel mannen van een biertje in de kroeg houden, moeten eens onder hun steen vandaan kruipen...
Dat is toch volgende week? Ik ga echt niet open doenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:43 schreef Ruudt het volgende:
Anders lopen er ineens honderden kinderen met lampionnen door de straat.
Heuj trouwens!
Het klinkt zo van: ik heb een vrouw nodig die mijn bier uit de koelkast haalt als ik daarom vraag. Ze maakt mijn leven completer, anders moet ik het namelijk zelf uit de koelkast pakken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof het echt niet als iemand zichzelf zo ophemelt, vooral dat zinnetje 'ik mis alleen nog een vrouw om m'n leven compleet te maken'. Ik weet niet hoor, dan ga ik even over m'n nek van binnen
Er belt niemand aan, het is gewoon een grote optocht met een orkestje voorop.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch volgende week? Ik ga echt niet open doen
Oh, ik doe dat juist zeker wel. In dat profieltekstje wat ik hier een tijdje geleden neer pleurde zei ik ook gewoon dat ik betweterig, cynisch/pessimistisch, huiskameralcoholist en tig meer dingen was. Je krijgt er niet zoveel reacties op als een origineel en wat vrolijker profiel, maar wel precies de personen die je zoekt.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die minpunten komen later wel, die zeg je toch ook niet op een sollicitatiegesprek.
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Edit: als ik m'n eigen bericht nogmaals lees begrijp ik wel beetje bij beetje beter waarom daten eigenlijk niet voor mij bestemd is.
Dat was waarschijnlijk mijn tekst, al dan niet overgenomen door een analfabeet die dacht dat het wel goed klonk. Overigens nét mijn profiel weggehaald.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Ladylicious het volgende:
Ik meld me ook maar even aangezien ik net actief ben op RP. Moet zeggen dat ik redelijk wat mannelijke profielen doorgespit heb, en welgeteld 1 leuke tekst tegen gekomen. Maar dat was dan ook écht een leuke tekst
Je suggereert eerder dan een relatie an sich aan jou niet besteed is - met online daten heeft het weinig te makenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Edit: als ik m'n eigen bericht nogmaals lees begrijp ik wel beetje bij beetje beter waarom daten eigenlijk niet voor mij bestemd is.
Je haalt jezelf omlaag door verbaasd te doen dat je relaties opdeed met leuke meisjes, en dat moet je gewoon niet doen. Moet je gewoon niet doen, nergens voor nodig lijkt mij zo. Niets hatelijks aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:24 schreef Lamon. het volgende:
Ik hoopte dat je minder hatelijk zou worden nu je een fotomodel aan je zijde hebt.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Je suggereert eerder dan een relatie an sich aan jou niet besteed is - met online daten heeft het weinig te maken
Omdat je hier een uitgesproken negatieve benadering ten toon spreidt. Je moet niet zeuren over de vrouwen die je niet boeien, maar vooral verwondering hebben voor die paar vrouwen die je wél geweldig vind.quote:
Wie zegt dat ik die paar niet waardeer? Ik probeer juist dat zeer selecte clubje wat mij aanspreekt te vinden, maar helaas zijn die er niet zoveel. Wat ik zelf met mijn edit bedoelde was dat ik door mijn veels te kritische benadering totaal niet geschikt ben voor online daten. Je moet zoiets eigenlijk nauwelijks serieus nemen en uiterst lichtzinnig mee omgaan. Dan helpt zo'n instelling die ik heb niet bepaald.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat je hier een uitgesproken negatieve benadering ten toon spreidt. Je moet niet zeuren over de vrouwen die je niet boeien, maar vooral verwondering hebben voor die paar vrouwen die je wél geweldig vind.
En die zijn er online net zoveel als offline. Sterker nog, je weet vaak sneller waar je aan toe bent.
Boe! Een Fok-date toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Beeeeeeh, date voor vanavond ging niet door
Ja.quote:
Jojoortje keek natuurlijk liever Ajaxquote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Beeeeeeh, date voor vanavond ging niet door
whehequote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Jojoortje keek natuurlijk liever Ajax
Jojoortje kijkt liever FCT denk ik!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Jojoortje keek natuurlijk liever Ajax
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo leuk is het niet om Ajax te kijken atm. Kun je beter een sexy date hebben
Maar dat was dus een uit de lucht gegrepen naam? Tsk!
Goed punt. Neem toch niet echt aan dat het daarom was.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Thornado het volgende:
Überhaupt, tv kijken en daardoor een date laten schieten..
Ik had het een beetje gehad met deze serie. Af en toe is het goed om wat afstand te nemen. En ik was druk met werk (promotie tot hoofd BHVquote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jou zie ik hier ook niet v eel meer (kan ook aan mij liggen) ondertussen een date gevonden?
Uiteraard... Skippy vind het maar wat naar als iemand aan zijn Jojoortje zitquote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo leuk is het niet om Ajax te kijken atm. Kun je beter een sexy date hebben
Maar dat was dus een uit de lucht gegrepen naam? Tsk!
Ohh gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2010 22:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik had het een beetje gehad met deze serie. Af en toe is het goed om wat afstand te nemen. En ik was druk met werk (promotie tot hoofd BHV) en andere dingen.
Maar, zaterdag heb ik een date staan...dus ik ben benieuwd wat daar uit komt
Via Paiq was ik met een dame aan het chatten. Na vijf minuten vonden wij het beide heel gezellig...maar we wisten ook dat wij elkaars type niet waren.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Date via een site? En wat ga je doen?
Oooh klinkt goedquote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Thornado het volgende:
[..]
Via Paiq was ik met een dame aan het chatten. Na vijf minuten vonden wij het beide heel gezellig...maar we wisten ook dat wij elkaars type niet waren.
Toen gaf ze aan een vriendin te hebben die waarschijnlijk wel mijn type zou zijn...en daar ga ik zaterdagmiddag mee lunchen.:)
hoe is het met jouw reputatie?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed punt. Neem toch niet echt aan dat het daarom was.
Jou zie ik hier ook niet v eel meer (kan ook aan mij liggen) ondertussen een date gevonden?
Compleet verwoest. Ik ben het klooster maar in gegaan.quote:
want je bent zo veeleisend?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Compleet verwoest. Ik ben het klooster maar in gegaan.
Zelfs mijn vriendinnen zijn opgehouden me in elke kroeg te koppelen. (tot mijn opluchting!)
Ik vind het best spannend, maar ik ben er tot zaterdagochtend nog niet echt mee bezig dat ik op date gaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oooh klinkt goedSucces.
ik hou er niet van om gekoppeld te worden. En ik ben een expert in het uitkiezen van mannen die mij niet leuk vindenquote:
het klooster?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Compleet verwoest. Ik ben het klooster maar in gegaan.
Zelfs mijn vriendinnen zijn opgehouden me in elke kroeg te koppelen. (tot mijn opluchting!)
Nu vraag ik mij af of ik nog op je date uitnodiging moet wachtenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En ik ben een expert in het uitkiezen van mannen die mij niet leuk vinden(ja die bestaan
)
ik vind je niet leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik hou er niet van om gekoppeld te worden. En ik ben een expert in het uitkiezen van mannen die mij niet leuk vinden(ja die bestaan
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik neem dat je nu op me valt?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat een inkoppers.... bedankt he
ik neem dat je nu op me valt?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat een inkoppers.... bedankt he
wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk gaat dat ook weer niet he.
Ik ook weer 2 dates, maar het is gewoon verslavend, nu heb ik zes dates in 3 weken. Jij mag dat gewend zijn, maar ik zit het als een debiel op te schrijven, want ik hou het niet meer bij.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
Krijg ik ondanks deze kutavond toch nog twee telefoonnummers op paiq. Hmzzz
Vertel eens. Wie is er begonnen ?quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk gaat dat ook weer niet he.
dat is mijn favoriete muts.quote:Op donderdag 4 november 2010 01:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zo'n mooie kerstmuts helpt al heel wat natuurlijk.
Deze avond was zeker niet "kut" (in tegendeel) maar datingsites, daar kom ik gewoon niet aan toe door FOK.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
Oh, en wat vindt miss Alkmaar daarvan?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
De helft gaat niet door.. (als de "misschien" status van je eerdere 4 aangekondigde dates ten minste niet veranderd is)quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook weer 2 dates, maar het is gewoon verslavend, nu heb ik zes dates in 3 weken. Jij mag dat gewend zijn, maar ik zit het als een debiel op te schrijven, want ik hou het niet meer bij.
Je boft maar. Wil je mijn agenda ook in je PM?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:54 schreef kieskleurig het volgende:
Inbox weer gevuld met mannen die de hele wereld over reizen en ook 1 die zijn complete dag beschrijft, incl familie bezoekjes en zijn lachbuien..
Alleen als die ook je lachbuien vermeldtquote:Op donderdag 4 november 2010 09:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je boft maar. Wil je mijn agenda ook in je PM?
mijn agenda is een grote lachbui, is dat ook goed?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Alleen als die ook je lachbuien vermeldt
Lachen is lachen, tochquote:Op donderdag 4 november 2010 10:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn agenda is een grote lachbui, is dat ook goed?
Allemaal via paiq?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook weer 2 dates, maar het is gewoon verslavend, nu heb ik zes dates in 3 weken. Jij mag dat gewend zijn, maar ik zit het als een debiel op te schrijven, want ik hou het niet meer bij.
*Proest*quote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Hallo, ik vind het leuk om bier te drinken in de kroeg en hou ervan om veel vrouwen te versieren. Zodra Andre Hazes wordt gedraaid ga ik los. Verder kijk ik altijd voetbal, ook de tweede divisie van Duitsland. Ik hou niet van zeikende wijven, tenzij ze grote tieten hebben, dan accepteer ik het."
Het is wel de waarheid, maar de leuke vrouwen kun je vergeten.
Dat meen je niet. Wat zei hij dan? Zoiets?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:54 schreef kieskleurig het volgende:
Inbox weer gevuld met mannen die de hele wereld over reizen en ook 1 die zijn complete dag beschrijft, incl familie bezoekjes en zijn lachbuien..
Om zo'n beschrijving zou ik nog kunnen lachen en denken dat hij gevoel voor humor heeftquote:Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Wat zei hij dan? Zoiets?
Toen zus haar breinaald liet vallen verdween hij hopla ineens tussen de kussens van de bank. Een daverende lachsessie was het gevolg van deze komische gebeurtenis. Ik kan je wel vertellen dat ik mij stieken even op de dijen heb gekletst.
Zou kunnen, 2 staan er nu gepland. Dan zou het kunnen dat de andere 2 niet doorgaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:45 schreef macondo het volgende:
De helft gaat niet door.. (als de "misschien" status van je eerdere 4 aangekondigde dates ten minste niet veranderd is)
Niks, dat is een beetje doodgebloed..quote:Op donderdag 4 november 2010 07:45 schreef macondo het volgende:
Oh, en wat vindt miss Alkmaar daarvan?
Misschien heeft ie lekker even wat lachtherapie gedaan na al die sportsessies.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Om zo'n beschrijving zou ik nog kunnen lachen en denken dat hij gevoel voor humor heeft
Maar het was meer een mededeling, ik heb *vul 3/4 willekeurige sporten in* en daarna nog heel erg gelachen. Waarom hij zo moest lachen weet ik niet eens
In dit geval is een hahaha van mijn kant wel op zn plaats denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:10 schreef Silenus het volgende:
Maar het is ook irritant als mensen doen alsof ze hun hele leven constant in een complete lachcoma liggen.
Ik heb een vriend, gewoon universitair (bijna) afgestudeerd, en die typt zo:
'Heeeyyy matties hahahahaha hoe is het nou hehe, gaan jullie vanavond mee stappen lekker los in de kroeg hahahahahah!! Ik zou zeggen, kom allemaal om 12u naar 't neutje en dan gaan we effe lekker borrele hahahahahaaaaaaa groetjes yoyo'
Echt, als je 'm niet kent denk je echt dat dit een totale debiel is.(Is 'ie trouwens ook)
Er zijn gewoon een paar regels voor lachen op internet.
A) Lach op internet dus niet om je eigen grapjes. Dus geen 'hahahahaaaaa' als je zelf iets grappigs vertelt.
B) Werk de 'haha' niet te vaak uit. Er zijn vuistregels:--> het was een kutgrap en je bent een idioot, maar je bedoelt het vast goed.
hehe --> er kwam een krulling in m'n mondhoeken.
haha --> ok dat was wel een grappige opmerking, er kwam een gniffelende keelklank uit m'n mond.
hahaha --> oh god ik moest hardop lachen!!![]()
![]()
hahahahahahahahahaha --> ik lig echt compleet in een vouw
HAHAHAAHAHAHAHAHAHA --> ik denk dat ik erin blijf.
Ik had ooit een meisje op msn, die typte bij elke grap die ik maakte: 'hihihiihihiahahahahahahahohohohohohohohihihhohohoohahahahahahahahahahaaaaaaahihi'.
![]()
..wtf...hoe zou zij in het echt lachen dan, denk ik. Als één of andere hyena die gekieteld wordt?
Gewoon 'haha' is voldoende mensen!
Er zijn gelukkig ook een paar echt leuke mensen op die sites, maar die ga ik natuurlijk niet hier delenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef dawg het volgende:
als ik al die ergernissen zo lees snap ik niet wat jullie op datingsites doen.
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. (quote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef dawg het volgende:
als ik al die ergernissen zo lees snap ik niet wat jullie op datingsites doen.
Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. (![]()
)
uhu, dat lijkt me ook niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. (![]()
)
Ik vind mezelf vooral iets grappiger dan de meeste mannen. Leuke humor wordt er nauwelijks in verwerkt. (Ok, en ja, het is kansloos om jezelf heel grappig te vinden, maar toch is het zo.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites?
Om even een veer in je reet te steken, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:26 schreef Silenus het volgende:
Ik vind mezelf vooral iets grappiger dan de meeste mannen.
Dat is ongeveer exact het mailtje wat ik geschreven heb, zelfs Spirit heeft er nog een fraaie zin voor bedacht. En inderdaad, het valt heel goed ("dan gaan we gewoon wat drinken, zonder het date-gebeuren", "je hebt mijn e-mail he?"). Maar jij bent een kerel Silenus, en vraag me af wat vrouwen er van vinden. brunette?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:59 schreef Silenus het volgende:
PS: ik ben zelf zo niet hoor, dit hoorde ik ooit van een vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |