abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88294030
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen ook..

Eigenlijk op nog veel vreselijker manier, het gaat ongeveer op deze manier:

"Hoi, ik ben Maartje/Janneke/Yvonne/Linda etc. Ik hoorde van een vriendin van deze site en zij heeft een leuke jongen hier ontmoet dus ik dacht: waarom niet?

Ik heb een leuk leventje, heb 2 katten, Ot en Sien die samen met mij wonen in mijn eigen huisje. Ik heb een leuke vriendengroep waar ik graag iets mee ga drinken. Verder ben ik net terug uit Timboektoe en heb ik Blalabla geleerd daar. Vele leuke mensen er ontmoet :) Ik wil graag nu nog meer van de wereld zien! :)

Ik werk fulltime als secretaresse/laborante/verpleegkundige etc. en heb het erg naar mijn zin. Je ziet mijn leven is compleet, alleen mis ik soms die ene schouder om uit te huilen. Ik wil een echte vent die mij aankan. Geen man met complexen of die zich nooit scheert, maar een met gevoel voor humor en die ook weet wat luisteren is en niet alleen maar met zijn vrienden in de kroeg hangt of naar een computerscherm staart. Ook moet hij goed kunnen omgaan met kinderen want ik ben dol op kinderen.

Ben je nog niet weg? Stuur dan een leuk berichtje en wie weet wat er verder volgt."

:') :')
Ik was weg bij de tweede regel. :o
pi_88294033
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:29 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Een ongedwongen date staat niet meteen gelijk aan seks, dus als vrouwen dat niet begrijpen, pech gehad. :)
Meeste profielen krijgen niet meer dan een snelle blik, het is niet iets waar je uitgebreid voor gaat zitten om te kijken wat de diepere betekenis is van wat er ingevuld is.
Is geen kwestie van begrijpen, vooral een kwestie van geen zin hebben om erachter te komen wat iemand nou eigenlijk bedoelt, zeker als de foto ook al niks is :')

Iedereen zal het anders opvatten, dit zou gewoon mijn eerste indruk zijn.
Maar dan moet je niet klagen als vrouwen zich seksueel agressief opstellen, die hebben het profiel dan waarschijnlijk geïnterpreteerd zoals ik dat ook doe. :+
pi_88294036
Godshand zelf verzonnen profieltje komt wel akelig dicht in de buurt van de werkelijkheid. _O-
pi_88294046
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef Godshand het volgende:
Geen man die zich nooit scheert
De trut. En daarom ben je nog steeds single muts. :P
pi_88294092
Godshand, dat is echt een perfecte samenvatting van 90% van de profielen op e-matching ;)
  woensdag 3 november 2010 @ 17:42:29 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88294116
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen ook..

"Hoi, ik ben Maartje/Janneke/Yvonne/Linda etc. Ik hoorde van een vriendin van deze site en zij heeft een leuke jongen hier ontmoet dus ik dacht: waarom niet?

Ik heb een leuk leventje, heb 2 katten, Ot en Sien die samen met mij wonen in mijn eigen huisje. Ik heb een leuke vriendengroep waar ik graag iets mee ga drinken. Verder ben ik net terug uit Timboektoe en heb ik Blalabla geleerd daar. Vele leuke mensen er ontmoet :) Ik wil graag nu nog meer van de wereld zien! :)

Ik werk fulltime als secretaresse/laborante/verpleegkundige etc. en heb het erg naar mijn zin. Je ziet mijn leven is compleet, alleen mis ik soms die ene schouder om uit te huilen. Ik wil een echte vent die mij aankan. Geen man met complexen of die zich nooit scheert, maar een met gevoel voor humor en die ook weet wat luisteren is en niet alleen maar met zijn vrienden in de kroeg hangt of naar een computerscherm staart. Ook moet hij goed kunnen omgaan met kinderen want ik ben dol op kinderen.

Ben je nog niet weg? Stuur dan een leuk berichtje en wie weet wat er verder volgt."

Herkenbaar. :')

Of: Ja ik heb het harstikke goed voor elkaar maar ik weet niet zoveel te vertellen! Dus als je wat wil weten vraag maar raak ;) ;)'.

En het erge is dat zo iemand dan alsnog bedolven wordt onder de reacties van boterletters die schrijven 'wat een leuk profiel! Ik wil je graag beter leren kennen!'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88294156
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef Neelix het volgende:
Godshand, dat is echt een perfecte samenvatting van 90% van de profielen op e-matching ;)
Inderdaad. Zelf heb ik alleen op e-Matching gezeten. Gebruik dat profiel van Godshand als template en je kan zo 90 tot 95 procent van de profielen ermee dekken.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:44:02 #59
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88294166
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:43 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Zelf heb ik alleen op e-Matching gezeten. Gebruik dat profiel van Godshand als template en je kan zo 90 tot 95 procent van de profielen ermee dekken.
Ik zou het liever als filter gebruiken :)
451 °F
pi_88294183
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef kieskleurig het volgende:
Is geen kwestie van begrijpen, vooral een kwestie van geen zin hebben om erachter te komen wat iemand nou eigenlijk bedoelt, zeker als de foto ook al niks is :')
Gelukkig heb ik daar het oppervlakkige voordeel aan mijn zijde. :P
pi_88294297
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:44 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Ik zou het liever als filter gebruiken :)
Same here hoor.
pi_88294319
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef Neelix het volgende:
:o

Net zo erg als RP haha.
Die waren daar ook zo...

*streept e-matching van zijn lijstje*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:51:52 #63
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_88294461
Ik meld me ook maar even aangezien ik net actief ben op RP. Moet zeggen dat ik redelijk wat mannelijke profielen doorgespit heb, en welgeteld 1 leuke tekst tegen gekomen. Maar dat was dan ook écht een leuke tekst :D
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_88294483
Nu ik dit allemaal zo lees geloof ik dat ik mijn originele meep man toch maar niet zo snel af moet schrijven _O-
pi_88294511
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

:o

Net zo erg als RP haha.
Die waren daar ook zo...

*streept e-matching van zijn lijstje*
Ik moet wel eerlijk zijn naar de dames: de heren zijn hier vast net zo hard schuldig aan...
Ik had vroeger ook wel zo'n profieltekst op e-matching :@

Het is ook een beetje gebrek aan inspiratie, of onzekerheid over wat er nou in zo'n profiel moet staan denk ik. Dus kijk je af bij de dames en krijg je zoiets...en andersom vast ook..
pi_88294545
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:53 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik moet wel eerlijk zijn naar de dames: de heren zijn hier vast net zo hard schuldig aan...

Het is ook een beetje gebrek aan inspiratie, of onzekerheid over wat er nou in zo'n profiel moet staan denk ik. Dus kijk je af bij de dames en krijg je zoiets...en andersom vast ook..
Ik zal mijn profieltekst eens updaten als ik daar zin in heb. :').
For great justice!
  woensdag 3 november 2010 @ 17:57:09 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88294662
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Ladylicious het volgende:
Ik meld me ook maar even aangezien ik net actief ben op RP. Moet zeggen dat ik redelijk wat mannelijke profielen doorgespit heb, en welgeteld 1 leuke tekst tegen gekomen. Maar dat was dan ook écht een leuke tekst :D
Ik kijk meteen in m'n inbox of jij dat was die me dat berichtje had gestuurd!
pi_88294671
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Ladylicious het volgende:
Thanks, kleine moeite, groot plezier. :)
  woensdag 3 november 2010 @ 18:10:28 #69
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88295118
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:53 schreef Neelix het volgende:

[..]

Daarom hebben we ook dit topic.

Zodat je dat soort teksten in ieder geval niet meer plaatst. Zoals je aan de reactie's hierboven kan zien is iedere kerel er nu van overtuigt dat hij het allerleukste en beste profiel heeft. Zelfvertrouwen is key :)
451 °F
pi_88295178
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 17:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen dat ook hoor. :P

"Ik heb een hartstikke leuk leven, ben gelukkig, leuke baan en leuk huisje, veel vrienden, ga graag op vakantie, m'n leven is perfect, geweldig, ik ben fantastisch, heerlijk, maar toch mis ik die ene arm om me heen!"

lees--> ik jank mezelf elke avond huilend in slaap omdat ik geen vriendje heb.
Mensen zijn altijd zo positief over zichzelf, ze vinden zichzelf allemaal zo fantastisch :D . Oké, door te zeggen dat je de hele dag achter je laptop zit te fokken scoor je ook geen punten, maar ik val niet op mannen die zeggen hoe geweldig hun fantastische leven wel niet is en hoe super ze wel niet zijn. Kom op, ik wil ook de minpunten weten hoor, het is geen Tell Sell :D
Tap tap tap
pi_88295201
O wacht, we zijn al een blz verder :')
Tap tap tap
pi_88295338
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mensen zijn altijd zo positief over zichzelf, ze vinden zichzelf allemaal zo fantastisch :D . Oké, door te zeggen dat je de hele dag achter je laptop zit te fokken scoor je ook geen punten, maar ik val niet op mannen die zeggen hoe geweldig hun fantastische leven wel niet is en hoe super ze wel niet zijn. Kom op, ik wil ook de minpunten weten hoor, het is geen Tell Sell :D
Ik doe er erg lang over om klaar te komen, is dat een nadeel? :o
pi_88295363
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 18:16 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik doe er erg lang over om klaar te komen, is dat een nadeel? :o
Het is wel fijn om te weten.
Tap tap tap
  woensdag 3 november 2010 @ 18:27:05 #74
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_88295734
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik kijk meteen in m'n inbox of jij dat was die me dat berichtje had gestuurd!
Ik acht de kans vrij klein :9
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_88295747
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen ook..

Selfbranding noemde iemand dit in een ander topic.
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

selfbranding noemen we dat. fenomeen is vooral doorgeslagen op datingssites zoals relatieplanet etc. Al die carrièrevrouwen met hun zogenaamde spannende en avontuurlijke leven. Reizen, borrels, hun katten, de mooiste kleding kopen, schreeuwen dat je geen man nodig hebt en ondertussen elke nacht wanhopig en gekweld worden door de gedachte dat je miss wel eindigt als een eenzame oude vrijster...

Trieste types zijn dat
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_88295799
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is wel fijn om te weten.
In het 1e datingstadium wil je toch niet al teveel details van de ander weten?
  woensdag 3 november 2010 @ 18:28:49 #77
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88295803
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die minpunten komen later wel, die zeg je toch ook niet op een sollicitatiegesprek. ;)

"Hallo, ik vind het leuk om bier te drinken in de kroeg en hou ervan om veel vrouwen te versieren. Zodra Andre Hazes wordt gedraaid ga ik los. Verder kijk ik altijd voetbal, ook de tweede divisie van Duitsland. Ik hou niet van zeikende wijven, tenzij ze grote tieten hebben, dan accepteer ik het."

Het is wel de waarheid, maar de leuke vrouwen kun je vergeten.
pi_88295921
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, maar ik geloof het echt niet als iemand zichzelf zo ophemelt, vooral dat zinnetje 'ik mis alleen nog een vrouw om m'n leven compleet te maken'. Ik weet niet hoor, dan ga ik even over m'n nek van binnen :P
Tap tap tap
pi_88295926
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die minpunten komen later wel, die zeg je toch ook niet op een sollicitatiegesprek. ;)

"Hallo, ik vind het leuk om bier te drinken in de kroeg en hou ervan om veel vrouwen te versieren. Zodra Andre Hazes wordt gedraaid ga ik los. Verder kijk ik altijd voetbal, ook de tweede divisie van Duitsland. Ik hou niet van zeikende wijven, tenzij ze grote tieten hebben, dan accepteer ik het."

Briljant! Die ga ik in mijn profiel zetten. 8-) Alleen jammer dat ik niet de 2e Bundesliga kijk. Zou ik moeten doen. :7
For great justice!
  woensdag 3 november 2010 @ 18:37:23 #80
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88296159
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

mmm...daar ga ik dus de mist in.....
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_88296195
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vrouwen die niet weten dat veel mannen van een biertje in de kroeg houden, moeten eens onder hun steen vandaan kruipen... :{
  woensdag 3 november 2010 @ 18:38:51 #82
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88296215
quote:
15s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vrouwen die niet weten dat veel mannen van een biertje in de kroeg houden, moeten eens onder hun steen vandaan kruipen... :{
of met mij daten :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_88296379
Anders lopen er ineens honderden kinderen met lampionnen door de straat. :')

Heuj trouwens!
pi_88296413
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 18:43 schreef Ruudt het volgende:
Anders lopen er ineens honderden kinderen met lampionnen door de straat. :')

Heuj trouwens!
Dat is toch volgende week? Ik ga echt niet open doen :')
Tap tap tap
  woensdag 3 november 2010 @ 18:45:09 #85
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88296424
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, maar ik geloof het echt niet als iemand zichzelf zo ophemelt, vooral dat zinnetje 'ik mis alleen nog een vrouw om m'n leven compleet te maken'. Ik weet niet hoor, dan ga ik even over m'n nek van binnen :P
Het klinkt zo van: ik heb een vrouw nodig die mijn bier uit de koelkast haalt als ik daarom vraag. Ze maakt mijn leven completer, anders moet ik het namelijk zelf uit de koelkast pakken.

:')
pi_88296475
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is toch volgende week? Ik ga echt niet open doen :')
Er belt niemand aan, het is gewoon een grote optocht met een orkestje voorop. :P
pi_88296497
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oh, ik doe dat juist zeker wel. In dat profieltekstje wat ik hier een tijdje geleden neer pleurde zei ik ook gewoon dat ik betweterig, cynisch/pessimistisch, huiskameralcoholist en tig meer dingen was. Je krijgt er niet zoveel reacties op als een origineel en wat vrolijker profiel, maar wel precies de personen die je zoekt.

Ik heb totaal geen zin in vrouwen die me uiteindelijk toch niet boeien. Leuk om nog een keer extra geneukt te hebben, maar wat is dat uiteindelijk waard?

Edit: als ik m'n eigen bericht nogmaals lees begrijp ik wel beetje bij beetje beter waarom daten eigenlijk niet voor mij bestemd is. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2010 18:50:57 ]
  woensdag 3 november 2010 @ 18:51:23 #88
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88296675
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Friek_ het volgende:

[..]
Edit: als ik m'n eigen bericht nogmaals lees begrijp ik wel beetje bij beetje beter waarom daten eigenlijk niet voor mij bestemd is. :')
:D

Oefening baart kunst.
451 °F
  woensdag 3 november 2010 @ 20:07:43 #89
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88300015
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Ladylicious het volgende:
Dat was waarschijnlijk mijn tekst, al dan niet overgenomen door een analfabeet die dacht dat het wel goed klonk. Overigens nét mijn profiel weggehaald.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Je suggereert eerder dan een relatie an sich aan jou niet besteed is - met online daten heeft het weinig te maken :D

quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:24 schreef Lamon. het volgende:

Ik hoopte dat je minder hatelijk zou worden nu je een fotomodel aan je zijde hebt. ;)
Je haalt jezelf omlaag door verbaasd te doen dat je relaties opdeed met leuke meisjes, en dat moet je gewoon niet doen. Moet je gewoon niet doen, nergens voor nodig lijkt mij zo. Niets hatelijks aan. ;)
Overal verstand van.
pi_88300374
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:07 schreef macondo het volgende:

[..]

Je suggereert eerder dan een relatie an sich aan jou niet besteed is - met online daten heeft het weinig te maken :D
Hoe bedoel je dat?
  woensdag 3 november 2010 @ 20:28:13 #91
57047 macondo
pi_88300951
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Omdat je hier een uitgesproken negatieve benadering ten toon spreidt. Je moet niet zeuren over de vrouwen die je niet boeien, maar vooral verwondering hebben voor die paar vrouwen die je wél geweldig vind.

En die zijn er online net zoveel als offline. Sterker nog, je weet vaak sneller waar je aan toe bent.
Overal verstand van.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:31:20 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88301082
Inderdaad, macondo! En succes zometeen voor de tv. 8-)
pi_88301388
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef macondo het volgende:

[..]

Omdat je hier een uitgesproken negatieve benadering ten toon spreidt. Je moet niet zeuren over de vrouwen die je niet boeien, maar vooral verwondering hebben voor die paar vrouwen die je wél geweldig vind.

En die zijn er online net zoveel als offline. Sterker nog, je weet vaak sneller waar je aan toe bent.
Wie zegt dat ik die paar niet waardeer? Ik probeer juist dat zeer selecte clubje wat mij aanspreekt te vinden, maar helaas zijn die er niet zoveel. Wat ik zelf met mijn edit bedoelde was dat ik door mijn veels te kritische benadering totaal niet geschikt ben voor online daten. Je moet zoiets eigenlijk nauwelijks serieus nemen en uiterst lichtzinnig mee omgaan. Dan helpt zo'n instelling die ik heb niet bepaald.

Iets zegt me dat we een beetje langs elkaar heen praten, maar afijn.
pi_88304532
Beeeeeeh, date voor vanavond ging niet door ;(
  woensdag 3 november 2010 @ 22:06:12 #95
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88306083
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Boe! Een Fok-date toch?
451 °F
pi_88306161
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Boe! Een Fok-date toch?
Ja. ;( maar nu moet ik komend weekend eens goed voor de dag komen.. Bijkomend voordeel is dan wel dat ik het bizar laat kan maken :9
  woensdag 3 november 2010 @ 22:11:20 #97
57047 macondo
pi_88306356
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jojoortje keek natuurlijk liever Ajax ;)
Overal verstand van.
pi_88306422
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef macondo het volgende:

[..]

whehe :D ohja, ik had gedroomd :P dat zij het was... hmmm, ja, ik had iemand anders moeten noemen :P
  woensdag 3 november 2010 @ 22:16:18 #99
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88306626
Zo leuk is het niet om Ajax te kijken atm. Kun je beter een sexy date hebben ;)

Maar dat was dus een uit de lucht gegrepen naam? Tsk!
451 °F
pi_88306788
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef macondo het volgende:

[..]
Jojoortje kijkt liever FCT denk ik! :P Dus dat was het niet. Of ist zo'n neptukkerd?
  woensdag 3 november 2010 @ 22:19:39 #101
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88306836
Überhaupt, tv kijken en daardoor een date laten schieten..
  woensdag 3 november 2010 @ 22:20:38 #102
57047 macondo
pi_88306928
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo leuk is het niet om Ajax te kijken atm. Kun je beter een sexy date hebben ;)

Maar dat was dus een uit de lucht gegrepen naam? Tsk!
:D
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')