Ohquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:40 schreef Re het volgende:
zo ff snoeien, het is geen one man show hoor
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Jij negeert mij, stomme kangoeroe.
Jij bent geen vrijgezel.quote:
Nou is het uit.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou is het uit.
Over.
Klaar.
Finito.
Je hebt er een lotgenoot bij.
Toch geen vrijgezel.quote:
Dit vind ik een mooie! Wanneer je niks verwacht gaan dingen meestal lekker luchtig en ongedwongen... dan kan je zo maar overkomen waar je niet over durft te dromen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef J4ckp0T het volgende:
Het is wat je er zelf van maakt. Juist wanneer je het het minste verwacht dan...
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:02 schreef Andromache het volgende:
Iets zegt me dat we voor serieuze discussies niet meer hier hoeven te komen....
Gooi het in de groepquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:28 schreef xenobinol het volgende:
Zo..... vanavond weer kansloos gefaald in de liefde, mission accomplished
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef J4ckp0T het volgende:
Het is wat je er zelf van maakt. Juist wanneer je het het minste verwacht dan...
So true.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:37 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie! Wanneer je niks verwacht gaan dingen meestal lekker luchtig en ongedwongen... dan kan je zo maar overkomen waar je niet over durft te dromen!
Vertelquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:28 schreef xenobinol het volgende:
Zo..... vanavond weer kansloos gefaald in de liefde, mission accomplished
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:24 schreef ganzenherder het volgende:
In tijden dat je amper met het issue geconfronteerd wordt is het nog best dragelijk eigenlijkJammer alleen dat hoe ouder je word, hoe vaker je geconfronteerd wordt met je eigen falen
Och wat heet falen? Alsof de meeste relaties zo geweldig zijn..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:24 schreef ganzenherder het volgende:
In tijden dat je amper met het issue geconfronteerd wordt is het nog best dragelijk eigenlijkJammer alleen dat hoe ouder je word, hoe vaker je geconfronteerd wordt met je eigen falen
Ja goed diep van binnen weet je ook wel dat je je eigen geluk bepaalt,roeien met de riemen die je hebt etc. Maar het is niet altijd makkelijk te relativeren, een mens is niet altijd rationeel immers.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Och wat heet falen? Alsof de meeste relaties zo geweldig zijn..
Aan een gelukkige relatie moet je werken. Maar geldt dat ook niet voor gelukkig vrijgezel zijn?
Nee joh! Aan een relatie moet je werken omdat je met twee individuen te maken hebt die misschien beide andere verwachtingen hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Och wat heet falen? Alsof de meeste relaties zo geweldig zijn..
Aan een gelukkige relatie moet je werken. Maar geldt dat ook niet voor gelukkig vrijgezel zijn?
Gewoon de hele avond thuis gezeten op de bank met een fles whiskyquote:
Heb je gelijk in, wat me wel eens opvalt is dat er mensen zijn die menen dat je in je eentje niet gelukkig kan zijn. Ik denk dat ik eerder ongelukkig zou zijn met een partner, de stress van rekenschap met elkaar houdenquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:19 schreef NaughtyBuns het volgende:
vrijgezel en ben super gelukkig, maar dat heeft niks met vrijgezel zijn te maken maar gewoon hoe ik als mens in mekaar zit.
Haha, volgens mij is dit wel voer voor discussiequote:Op maandag 18 oktober 2010 00:20 schreef Andromache het volgende:
Ik weet nooit waar de grens ligt tussen jezelf openstellen en wanhopig gedrag vertonen.
selfbranding noemen we dat. fenomeen is vooral doorgeslagen op datingssites zoals relatieplanet etc. Al die carrièrevrouwen met hun zogenaamde spannende en avontuurlijke leven. Reizen, borrels, hun katten, de mooiste kleding kopen, schreeuwen dat je geen man nodig hebt en ondertussen elke nacht wanhopig en gekweld worden door de gedachte dat je miss wel eindigt als een eenzame oude vrijster...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Op deze manier is volgens mij ooit ook de Singles reeks begonnen. Als deze reeks voldoende delen krijgt, zit straks ook hier iedereen zichzelf heel druk te profileren als bijzonder interessante single met spannend leven..
Singels bestaat voornamelijk uit volslanke iets wat labiele damesquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Op deze manier is volgens mij ooit ook de Singles reeks begonnen. Als deze reeks voldoende delen krijgt, zit straks ook hier iedereen zichzelf heel druk te profileren als bijzonder interessante single met spannend leven..
dat is niet genoeg als je niet wat meer info geeft als in hobbys en gedachtengangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |