Ohquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:40 schreef Re het volgende:
zo ff snoeien, het is geen one man show hoor
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Jij negeert mij, stomme kangoeroe.
Jij bent geen vrijgezel.quote:
Nou is het uit.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou is het uit.
Over.
Klaar.
Finito.
Je hebt er een lotgenoot bij.
Toch geen vrijgezel.quote:
Dit vind ik een mooie! Wanneer je niks verwacht gaan dingen meestal lekker luchtig en ongedwongen... dan kan je zo maar overkomen waar je niet over durft te dromen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef J4ckp0T het volgende:
Het is wat je er zelf van maakt. Juist wanneer je het het minste verwacht dan...
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:02 schreef Andromache het volgende:
Iets zegt me dat we voor serieuze discussies niet meer hier hoeven te komen....
Gooi het in de groepquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:28 schreef xenobinol het volgende:
Zo..... vanavond weer kansloos gefaald in de liefde, mission accomplished
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef J4ckp0T het volgende:
Het is wat je er zelf van maakt. Juist wanneer je het het minste verwacht dan...
So true.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:37 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie! Wanneer je niks verwacht gaan dingen meestal lekker luchtig en ongedwongen... dan kan je zo maar overkomen waar je niet over durft te dromen!
Vertelquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:28 schreef xenobinol het volgende:
Zo..... vanavond weer kansloos gefaald in de liefde, mission accomplished
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:24 schreef ganzenherder het volgende:
In tijden dat je amper met het issue geconfronteerd wordt is het nog best dragelijk eigenlijkJammer alleen dat hoe ouder je word, hoe vaker je geconfronteerd wordt met je eigen falen
Och wat heet falen? Alsof de meeste relaties zo geweldig zijn..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:24 schreef ganzenherder het volgende:
In tijden dat je amper met het issue geconfronteerd wordt is het nog best dragelijk eigenlijkJammer alleen dat hoe ouder je word, hoe vaker je geconfronteerd wordt met je eigen falen
Ja goed diep van binnen weet je ook wel dat je je eigen geluk bepaalt,roeien met de riemen die je hebt etc. Maar het is niet altijd makkelijk te relativeren, een mens is niet altijd rationeel immers.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Och wat heet falen? Alsof de meeste relaties zo geweldig zijn..
Aan een gelukkige relatie moet je werken. Maar geldt dat ook niet voor gelukkig vrijgezel zijn?
Nee joh! Aan een relatie moet je werken omdat je met twee individuen te maken hebt die misschien beide andere verwachtingen hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Och wat heet falen? Alsof de meeste relaties zo geweldig zijn..
Aan een gelukkige relatie moet je werken. Maar geldt dat ook niet voor gelukkig vrijgezel zijn?
Gewoon de hele avond thuis gezeten op de bank met een fles whiskyquote:
Heb je gelijk in, wat me wel eens opvalt is dat er mensen zijn die menen dat je in je eentje niet gelukkig kan zijn. Ik denk dat ik eerder ongelukkig zou zijn met een partner, de stress van rekenschap met elkaar houdenquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:19 schreef NaughtyBuns het volgende:
vrijgezel en ben super gelukkig, maar dat heeft niks met vrijgezel zijn te maken maar gewoon hoe ik als mens in mekaar zit.
Haha, volgens mij is dit wel voer voor discussiequote:Op maandag 18 oktober 2010 00:20 schreef Andromache het volgende:
Ik weet nooit waar de grens ligt tussen jezelf openstellen en wanhopig gedrag vertonen.
selfbranding noemen we dat. fenomeen is vooral doorgeslagen op datingssites zoals relatieplanet etc. Al die carrièrevrouwen met hun zogenaamde spannende en avontuurlijke leven. Reizen, borrels, hun katten, de mooiste kleding kopen, schreeuwen dat je geen man nodig hebt en ondertussen elke nacht wanhopig en gekweld worden door de gedachte dat je miss wel eindigt als een eenzame oude vrijster...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Op deze manier is volgens mij ooit ook de Singles reeks begonnen. Als deze reeks voldoende delen krijgt, zit straks ook hier iedereen zichzelf heel druk te profileren als bijzonder interessante single met spannend leven..
Singels bestaat voornamelijk uit volslanke iets wat labiele damesquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Op deze manier is volgens mij ooit ook de Singles reeks begonnen. Als deze reeks voldoende delen krijgt, zit straks ook hier iedereen zichzelf heel druk te profileren als bijzonder interessante single met spannend leven..
dat is niet genoeg als je niet wat meer info geeft als in hobbys en gedachtengangen.quote:
Mooi omschreven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
selfbranding noemen we dat. fenomeen is vooral doorgeslagen op datingssites zoals relatieplanet etc. Al die carrièrevrouwen met hun zogenaamde spannende en avontuurlijke leven. Reizen, borrels, hun katten, de mooiste kleding kopen, schreeuwen dat je geen man nodig hebt en ondertussen elke nacht wanhopig en gekweld worden door de gedachte dat je miss wel eindigt als een eenzame oude vrijster...
Trieste types zijn dat
Ik heb de afgelopen maanden wat op datingsites gelurkt en raakte gewoon geïntimideerd door al die vrouwen met zulke drukke en geweldige levens, wat ben ik dan een saaie lul zegquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
selfbranding noemen we dat. fenomeen is vooral doorgeslagen op datingssites zoals relatieplanet etc. Al die carrièrevrouwen met hun zogenaamde spannende en avontuurlijke leven. Reizen, borrels, hun katten, de mooiste kleding kopen, schreeuwen dat je geen man nodig hebt en ondertussen elke nacht wanhopig en gekweld worden door de gedachte dat je miss wel eindigt als een eenzame oude vrijster...
Trieste types zijn dat
Omdat ze op zoek zijn naar de ideale man welke,net als de ideale vrouw, niet bestaatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Daarnaast vroeg ik me af waarom die dames eigenlijk nog single waren met zo'n fantastische leven....
quote:Nou, kom maar op dan. Ik weet het namelijk niet!Op maandag 18 oktober 2010 11:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dit wel voer voor discussie
quote:OhjaOp zondag 24 oktober 2010 15:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zoiets hoor je door je vriendjes te laten doen. "Wil jij het aan met Skippy"
Hier komen geen lekkere wijvenquote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef BattleCow het volgende:
Komen hier ook nog mensen die andere uit hun lijden verlossen?
Ik had nog een serieuze vraag om het mysterie voor eens en altijd te kunnen ontrafelen maar daar heeft niemand een antwoord op.quote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef BattleCow het volgende:
Komen hier ook nog mensen die andere uit hun lijden verlossen?
Nou vertelquote:Op zondag 7 november 2010 20:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik had nog een serieuze vraag om het mysterie voor eens en altijd te kunnen ontrafelen maar daar heeft niemand een antwoord op.
Hopelijk niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Een normaal leven, wonen in een studentenhuis. Dat zijn dingen die bij mij niet samengaan met de situatie 'eeuwige vrijgezel'. Of het is zo'n introverte professor type.quote:Op zondag 7 november 2010 20:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hopelijk niet.![]()
Overigens kwam ik mezelf ook weer even melden. De eeuwige vrijgezel met een normaal leven, die woont in een normaal (studenten)huis, die normale vrienden heeft en die alles bij elkaar opgeteld toch best.. normaal is.
Eeuwig vrijgezel als in nooit (langdurige) relaties. Qua seks is het een heel ander verhaal.quote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een normaal leven, wonen in een studentenhuis. Dat zijn dingen die bij mij niet samengaan met de situatie 'eeuwige vrijgezel'. Of het is zo'n introverte professor type.
Ik ruk ook 2x per dagquote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eeuwig vrijgezel als in nooit (langdurige) relaties. Qua seks is het een heel ander verhaal.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eeuwig vrijgezel als in nooit (langdurige) relaties. Qua seks is het een heel ander verhaal.
Dan hoor ik hier dus niet meer thuisquote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan moeten we een tweede, en nog een iets droeviger, topic makenquote:Op maandag 8 november 2010 00:18 schreef ganzenherder het volgende:
Dan hoor ik hier dus niet meer thuis
Zelfs onder de kanslozen ben ik nog een beta mannetjequote:Op maandag 8 november 2010 00:31 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dan moeten we een tweede, en nog een iets droeviger, topic maken
Het lijkt me vreemd dat mensen die regelmatig seks hebben geen relatie kunnen krijgen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:32 schreef ganzenherder het volgende:
Zelfs onder de kanslozen ben ik nog een beta mannetje
Kunnen krijgen op zich wel. Dit jaar waren er wel twee meisjes waarmee ik een relatie mee had kunnen opbouwen, maar ik vond ze zelf uiteindelijk niets. Was niet verliefd (sowieso zeldzaam), ze pasten gewoon niet bij me en zou er doodongelukkig mee zijn geworden. De rest waren allemaal losse flodders.quote:Op maandag 8 november 2010 00:33 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Het lijkt me vreemd dat mensen die regelmatig seks hebben geen relatie kunnen krijgen.
Kom op je komt vast wel eens iemand tegen waar je wél een relatie mee zou willenquote:Op maandag 8 november 2010 00:41 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen krijgen op zich wel. Dit jaar waren er wel twee meisjes waarmee ik een relatie mee had kunnen opbouwen, maar ik vond ze zelf uiteindelijk niets. Was niet verliefd (sowieso zeldzaam), ze pasten gewoon niet bij me en zou er doodongelukkig mee zijn geworden. De rest waren allemaal losse flodders.
Ik vraag 't me wel eens af eerlijk gezegd. 't Is niet zo alsof ik de meest onmogelijke eisen heb of iets, het is natuurlijk ook een stukje speling van het lot slash geluk hebben. Ook ben ik niet wanhopig op zoek, maar houd ik (zoals iedereen wel hier denk ik) gewoon zijn ogen open voor dat wat er op z'n pad komt. Het is meer dat je mogelijk een soort 'ideaalbeeld' moet loslaten waarin je een soort levenspartner vindt waarmee je iets op kan bouwen.quote:Op maandag 8 november 2010 01:08 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Kom op je komt vast wel eens iemand tegen waar je wél een relatie mee zou willen. Je komt niet over als een kansloze eeuwige vrijgezel.
QFT...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef skippy22 het volgende:
Singels bestaat voornamelijk uit volslanke iets wat labiele damesEn volslanke nerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |