Ohquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:40 schreef Re het volgende:
zo ff snoeien, het is geen one man show hoor
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Jij negeert mij, stomme kangoeroe.
Jij bent geen vrijgezel.quote:
Nou is het uit.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou is het uit.
Over.
Klaar.
Finito.
Je hebt er een lotgenoot bij.
Toch geen vrijgezel.quote:
Dit vind ik een mooie! Wanneer je niks verwacht gaan dingen meestal lekker luchtig en ongedwongen... dan kan je zo maar overkomen waar je niet over durft te dromen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef J4ckp0T het volgende:
Het is wat je er zelf van maakt. Juist wanneer je het het minste verwacht dan...
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:02 schreef Andromache het volgende:
Iets zegt me dat we voor serieuze discussies niet meer hier hoeven te komen....
Gooi het in de groepquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:28 schreef xenobinol het volgende:
Zo..... vanavond weer kansloos gefaald in de liefde, mission accomplished
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:11 schreef J4ckp0T het volgende:
Het is wat je er zelf van maakt. Juist wanneer je het het minste verwacht dan...
So true.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:37 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie! Wanneer je niks verwacht gaan dingen meestal lekker luchtig en ongedwongen... dan kan je zo maar overkomen waar je niet over durft te dromen!
Vertelquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:28 schreef xenobinol het volgende:
Zo..... vanavond weer kansloos gefaald in de liefde, mission accomplished
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:24 schreef ganzenherder het volgende:
In tijden dat je amper met het issue geconfronteerd wordt is het nog best dragelijk eigenlijkJammer alleen dat hoe ouder je word, hoe vaker je geconfronteerd wordt met je eigen falen
Och wat heet falen? Alsof de meeste relaties zo geweldig zijn..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:24 schreef ganzenherder het volgende:
In tijden dat je amper met het issue geconfronteerd wordt is het nog best dragelijk eigenlijkJammer alleen dat hoe ouder je word, hoe vaker je geconfronteerd wordt met je eigen falen
Ja goed diep van binnen weet je ook wel dat je je eigen geluk bepaalt,roeien met de riemen die je hebt etc. Maar het is niet altijd makkelijk te relativeren, een mens is niet altijd rationeel immers.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Och wat heet falen? Alsof de meeste relaties zo geweldig zijn..
Aan een gelukkige relatie moet je werken. Maar geldt dat ook niet voor gelukkig vrijgezel zijn?
Nee joh! Aan een relatie moet je werken omdat je met twee individuen te maken hebt die misschien beide andere verwachtingen hebben.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Och wat heet falen? Alsof de meeste relaties zo geweldig zijn..
Aan een gelukkige relatie moet je werken. Maar geldt dat ook niet voor gelukkig vrijgezel zijn?
Gewoon de hele avond thuis gezeten op de bank met een fles whiskyquote:
Heb je gelijk in, wat me wel eens opvalt is dat er mensen zijn die menen dat je in je eentje niet gelukkig kan zijn. Ik denk dat ik eerder ongelukkig zou zijn met een partner, de stress van rekenschap met elkaar houdenquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:19 schreef NaughtyBuns het volgende:
vrijgezel en ben super gelukkig, maar dat heeft niks met vrijgezel zijn te maken maar gewoon hoe ik als mens in mekaar zit.
Haha, volgens mij is dit wel voer voor discussiequote:Op maandag 18 oktober 2010 00:20 schreef Andromache het volgende:
Ik weet nooit waar de grens ligt tussen jezelf openstellen en wanhopig gedrag vertonen.
selfbranding noemen we dat. fenomeen is vooral doorgeslagen op datingssites zoals relatieplanet etc. Al die carrièrevrouwen met hun zogenaamde spannende en avontuurlijke leven. Reizen, borrels, hun katten, de mooiste kleding kopen, schreeuwen dat je geen man nodig hebt en ondertussen elke nacht wanhopig en gekweld worden door de gedachte dat je miss wel eindigt als een eenzame oude vrijster...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Op deze manier is volgens mij ooit ook de Singles reeks begonnen. Als deze reeks voldoende delen krijgt, zit straks ook hier iedereen zichzelf heel druk te profileren als bijzonder interessante single met spannend leven..
Singels bestaat voornamelijk uit volslanke iets wat labiele damesquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Op deze manier is volgens mij ooit ook de Singles reeks begonnen. Als deze reeks voldoende delen krijgt, zit straks ook hier iedereen zichzelf heel druk te profileren als bijzonder interessante single met spannend leven..
dat is niet genoeg als je niet wat meer info geeft als in hobbys en gedachtengangen.quote:
Mooi omschreven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
selfbranding noemen we dat. fenomeen is vooral doorgeslagen op datingssites zoals relatieplanet etc. Al die carrièrevrouwen met hun zogenaamde spannende en avontuurlijke leven. Reizen, borrels, hun katten, de mooiste kleding kopen, schreeuwen dat je geen man nodig hebt en ondertussen elke nacht wanhopig en gekweld worden door de gedachte dat je miss wel eindigt als een eenzame oude vrijster...
Trieste types zijn dat
Ik heb de afgelopen maanden wat op datingsites gelurkt en raakte gewoon geïntimideerd door al die vrouwen met zulke drukke en geweldige levens, wat ben ik dan een saaie lul zegquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:20 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
selfbranding noemen we dat. fenomeen is vooral doorgeslagen op datingssites zoals relatieplanet etc. Al die carrièrevrouwen met hun zogenaamde spannende en avontuurlijke leven. Reizen, borrels, hun katten, de mooiste kleding kopen, schreeuwen dat je geen man nodig hebt en ondertussen elke nacht wanhopig en gekweld worden door de gedachte dat je miss wel eindigt als een eenzame oude vrijster...
Trieste types zijn dat
Omdat ze op zoek zijn naar de ideale man welke,net als de ideale vrouw, niet bestaatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Daarnaast vroeg ik me af waarom die dames eigenlijk nog single waren met zo'n fantastische leven....
quote:Nou, kom maar op dan. Ik weet het namelijk niet!Op maandag 18 oktober 2010 11:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is dit wel voer voor discussie
quote:OhjaOp zondag 24 oktober 2010 15:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zoiets hoor je door je vriendjes te laten doen. "Wil jij het aan met Skippy"
Hier komen geen lekkere wijvenquote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef BattleCow het volgende:
Komen hier ook nog mensen die andere uit hun lijden verlossen?
Ik had nog een serieuze vraag om het mysterie voor eens en altijd te kunnen ontrafelen maar daar heeft niemand een antwoord op.quote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef BattleCow het volgende:
Komen hier ook nog mensen die andere uit hun lijden verlossen?
Nou vertelquote:Op zondag 7 november 2010 20:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik had nog een serieuze vraag om het mysterie voor eens en altijd te kunnen ontrafelen maar daar heeft niemand een antwoord op.
Hopelijk niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Een normaal leven, wonen in een studentenhuis. Dat zijn dingen die bij mij niet samengaan met de situatie 'eeuwige vrijgezel'. Of het is zo'n introverte professor type.quote:Op zondag 7 november 2010 20:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hopelijk niet.![]()
Overigens kwam ik mezelf ook weer even melden. De eeuwige vrijgezel met een normaal leven, die woont in een normaal (studenten)huis, die normale vrienden heeft en die alles bij elkaar opgeteld toch best.. normaal is.
Eeuwig vrijgezel als in nooit (langdurige) relaties. Qua seks is het een heel ander verhaal.quote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een normaal leven, wonen in een studentenhuis. Dat zijn dingen die bij mij niet samengaan met de situatie 'eeuwige vrijgezel'. Of het is zo'n introverte professor type.
Ik ruk ook 2x per dagquote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eeuwig vrijgezel als in nooit (langdurige) relaties. Qua seks is het een heel ander verhaal.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eeuwig vrijgezel als in nooit (langdurige) relaties. Qua seks is het een heel ander verhaal.
Dan hoor ik hier dus niet meer thuisquote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan moeten we een tweede, en nog een iets droeviger, topic makenquote:Op maandag 8 november 2010 00:18 schreef ganzenherder het volgende:
Dan hoor ik hier dus niet meer thuis
Zelfs onder de kanslozen ben ik nog een beta mannetjequote:Op maandag 8 november 2010 00:31 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dan moeten we een tweede, en nog een iets droeviger, topic maken
Het lijkt me vreemd dat mensen die regelmatig seks hebben geen relatie kunnen krijgen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:32 schreef ganzenherder het volgende:
Zelfs onder de kanslozen ben ik nog een beta mannetje
Kunnen krijgen op zich wel. Dit jaar waren er wel twee meisjes waarmee ik een relatie mee had kunnen opbouwen, maar ik vond ze zelf uiteindelijk niets. Was niet verliefd (sowieso zeldzaam), ze pasten gewoon niet bij me en zou er doodongelukkig mee zijn geworden. De rest waren allemaal losse flodders.quote:Op maandag 8 november 2010 00:33 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Het lijkt me vreemd dat mensen die regelmatig seks hebben geen relatie kunnen krijgen.
Kom op je komt vast wel eens iemand tegen waar je wél een relatie mee zou willenquote:Op maandag 8 november 2010 00:41 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen krijgen op zich wel. Dit jaar waren er wel twee meisjes waarmee ik een relatie mee had kunnen opbouwen, maar ik vond ze zelf uiteindelijk niets. Was niet verliefd (sowieso zeldzaam), ze pasten gewoon niet bij me en zou er doodongelukkig mee zijn geworden. De rest waren allemaal losse flodders.
Ik vraag 't me wel eens af eerlijk gezegd. 't Is niet zo alsof ik de meest onmogelijke eisen heb of iets, het is natuurlijk ook een stukje speling van het lot slash geluk hebben. Ook ben ik niet wanhopig op zoek, maar houd ik (zoals iedereen wel hier denk ik) gewoon zijn ogen open voor dat wat er op z'n pad komt. Het is meer dat je mogelijk een soort 'ideaalbeeld' moet loslaten waarin je een soort levenspartner vindt waarmee je iets op kan bouwen.quote:Op maandag 8 november 2010 01:08 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Kom op je komt vast wel eens iemand tegen waar je wél een relatie mee zou willen. Je komt niet over als een kansloze eeuwige vrijgezel.
QFT...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef skippy22 het volgende:
Singels bestaat voornamelijk uit volslanke iets wat labiele damesEn volslanke nerds
Eerste gedachte. Wanhopig gedrag (ik heb je nodig!!!)quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:26 schreef Andromache het volgende:
Oké, ga ik weer, poging twee:
Wat is het verschil tussen wanhopig gedrag vertonen en jezelf oprecht openstellen voor een ander?
Hangt ook grotendeels af van de beschouwende partij, en zijn of haar associaties bij jouw gedrag. Jij weet zelf wel of je wanhopig bent of niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:26 schreef Andromache het volgende:
Oké, ga ik weer, poging twee:
Wat is het verschil tussen wanhopig gedrag vertonen en jezelf oprecht openstellen voor een ander?
Er zijn wel meer niet volslanke nerds, sommige 'nerds' zien er zelfs vrouwelijk uitquote:
Zelf ook geen belachelijk eisen, maar degene die ik tegenkom wat wel eens wat zou kunnen worden zijn gewoon totaal niet mijn type.quote:Op maandag 8 november 2010 01:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vraag 't me wel eens af eerlijk gezegd. 't Is niet zo alsof ik de meest onmogelijke eisen heb of iets, het is natuurlijk ook een stukje speling van het lot slash geluk hebben. Ook ben ik niet wanhopig op zoek, maar houd ik (zoals iedereen wel hier denk ik) gewoon zijn ogen open voor dat wat er op z'n pad komt. Het is meer dat je mogelijk een soort 'ideaalbeeld' moet loslaten waarin je een soort levenspartner vindt waarmee je iets op kan bouwen.
Want kom op, wie eindigt er nu vrijwillig als single? Ik geloof niet zo in dat 'happy single' gedoe. Soort rationalisatie van mensen die geen relatie konden krijgen.
Hmm, die komt bekend voor.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vrienden vragen wel eens af waarom ik nog geen relatie heb,
Hehehe komt bekend voor, weet niet wat dat is..het is een gevoel, ik kan het niet uit leggen..quote:Alleen heb ik die helaas al zo vaak gehoord dat mijn wantrouwen in die uitspraak begint te groeien
Is ook een uitspraak die bijna altijd gedaan wordt door mensen die wel een relatie hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 02:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, die komt bekend voor.Vaak wordt er ook nog een bemoedigende "Ach, jij krijgt vanzelf wel een vriendin!" aan toegevoegd. Alleen heb ik die helaas al zo vaak gehoord dat mijn wantrouwen in die uitspraak begint te groeien.
Dat is inderdaad helemaal niet vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
Is ook een uitspraak die bijna altijd gedaan wordt door mensen die wel een relatie hebben.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:18 schreef skippy22 het volgende:
En al helemaal van de vriendin van de broer van mijn zwager Ik weet niet wat het is maar van haar wordt ik altijd vreselijk verlegen en zenuwachtig Zo erg zelfs dat ik haar probeer te ontlopen... Ik zie haar bijna op elke verjaardag van mijn neefjes en nichtjes
Je kan niet alles hebben hequote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef IDisposable het volgende:
Mensen die op hun 28e nog steeds vrijgezel zijn. En nee dan heb ik het niet over mensen die er bewust voor kiezen, maar sociaal gestoorden die gewoon niemand kunnen krijgen.
Zou kunnenquote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Stefanovich het volgende:
Onzin, dat maak je jezelf wijs, dat je kieskeurig bent! Je durft het gewoon niet aan
Maar als het niet goed voelt.. omdat ze teveel minpunten heeft, ga je toch geen relatie aan?quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Stefanovich het volgende:
Onzin, dat maak je jezelf wijs, dat je kieskeurig bent! Je durft het gewoon niet aan
Nee dan niet Nu maakt het me allemaal niet zo veel meer uitquote:Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Maar als het niet goed voelt.. omdat ze teveel minpunten heeft, ga je toch geen relatie aan?
Dit ben ik precies op de laatste alinea naquote:Op zondag 14 november 2010 22:39 schreef Snepar het volgende:
Ik ben nu 20 jaar en had eerder nooit echt geprobeerd een vriendin te krijgen (had altijd het idee dat ik bepaalde zaken eerst op orde moest hebben). Ik stap ook alleen op een meisje af als ik wel de indruk heb dat er wederzijdse interesse is.
Maargoed, bij 2 dames had ik bijvoorbeeld eerst veel signalen gekregen dus ik een praatje maken enz, maar achteraf werd het niks. Bij mij zit er gewoon een grote angst om niet interessant genoeg te zijn/blijven, ben namelijk nogal straight to the point. Ik durf nu ook niet meer echt in te gaan op evt. signalen die ik mss later nog eens krijg (bang voor een teleurstelling).
Zit hem ook een beetje in dat ik wat excentriek ben, beetje introvert/nerd (doe informatica en java ontwikkeling als werk), materialistisch ingesteld maar doe aan best intensieve sporten. Ik kom hierdoor ook zeldzaam mensen tegen waarmee het goed klikt (en evt. bevriend mee kan raken).
Sommigen (eigenlijk best veel) hebben dan ook de gave om continu leuk te praten/ouwehoeren over eigenlijk niks, dat heb ik dus niet. Ondanks dat ik dus veel onderneem (denk vaak wel meer als iemand die zogenaamd niet saai of oninteressant is) voel ik mezelf toch wel als een saaie lul (en anderen ook denk ik)quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dit ben ik precies op de laatste alinea na![]()
![]()
Ik maak me daar ook helemaal niet druk om hoor, of, ik vind het niet erg dat ik geen vriendin heb (al heb ik wel zoiets van, wat zullen anderen wel niet van mij vinden, ben al 20 en nog nooit een vriendin gehad, want normaal hebben de meeste mensen dat al wel rond die leeftijd, en dat is dan vooral irritant op verjaardagen en zo, zo van; en stefanovich, heb je al een vriendin?quote:Op zondag 14 november 2010 23:14 schreef Snepar het volgende:
[..]
Sommigen (eigenlijk best veel) hebben dan ook de gave om continu leuk te praten/ouwehoeren over eigenlijk niks, dat heb ik dus niet. Ondanks dat ik dus veel onderneem (denk vaak wel meer als iemand die zogenaamd niet saai of oninteressant is) voel ik mezelf toch wel als een saaie lul (en anderen ook denk ik)
Maargoed, denk dat het weinig zin heeft om te tobben over het niet hebben van een vriendin. Ik blijf/ga de dingen doen die ik leuk vind. Sommige lui die ik ken maken zich ongelukkig door het niet hebben van een vriendin, daar schiet niemand iets mee op
Daar heb ik ook veel last van (van familie wat steeds vraagt of je al een vriendin hebt etc.quote:Op maandag 15 november 2010 00:04 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook helemaal niet druk om hoor, of, ik vind het niet erg dat ik geen vriendin heb (al heb ik wel zoiets van, wat zullen anderen wel niet van mij vinden, ben al 20 en nog nooit een vriendin gehad, want normaal hebben de meeste mensen dat al wel rond die leeftijd, en dat is dan vooral irritant op verjaardagen en zo, zo van; en stefanovich, heb je al een vriendin?
Gaan ze haast denken dat je homo bent of zo, maar eigenlijk moet mij dit niet boeien), maar wat ik wel irritant vind is gewoon idd die onzekerheid in contact met anderen, dat knaagt. Dat wil ik veranderen, maar is lastig.
En ik doe op dit moment eigenlijk helemaal niks behalve studeren en uitgaan en heb volgens juist mij nog behoorlijk veel te vertellen voor iemand die niks meemaakt. Dat besefte ik mij laatst pas, dat ik eigenlijk best wel veel kan praten, daar ben ik dan wel blij mee![]()
Maar als ik teveel na ga denken over wat ik moet zeggen en zo dan weet ik niks meer te zeggen, das ook wel logisch, dus je moet je gewoon niet te druk maken.
Het spijt me!quote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hmpf. Ik twijfel aan onze liefde, nu.
Ik heb gewoon het idee dat je niet zo serieus bent als ik. Jammer, ik zag een mooie toekomst voor ons. Maar als ik de concurrentie met Skippy aan moet gaan, weet ik wel waar dit gaat eindigen.quote:
Je belt me nooit! je smst me niet terug! Ik dacht, dan zal ik wel niet zoveel betekenen voor Garisson72!quote:Op maandag 15 november 2010 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat je niet zo serieus bent als ik. Jammer, ik zag een mooie toekomst voor ons. Maar als ik de concurrentie met Skippy aan moet gaan, weet ik wel waar dit gaat eindigen.
Met de nadruk op single en dat moet ook zo blijvenquote:
True.... so true....quote:
Ja erg is datquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Outlined het volgende:
hoe ouder je wordt hoe makkelijker het te accepteren is: je testosteron level daalt namelijk dus je hebt er allemaal wat minder behoefte aan.
Blijft natuurlijk frusti wanneer je kneuzen ziet met enorme chicks terwijl je zelf het 8e wereld wonder bent. Maar dan denk ik altijd maar: "haar probleem"
quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten![]()
Weer een weekend zonder vrouwelijke aandacht, zo blijf ik eeuwig vrijgezel
En nu? Awww? Kom op zeg, doe er wat aan!quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten![]()
Weer een weekend zonder vrouwelijke aandacht, zo blijf ik eeuwig vrijgezel
Dat dus. Ik neem aan dat degenen die daar over zeuren zelf wel veel aandacht aan vrouwen besteden? Anders heb je geen recht tot zeuren lijkt me.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En nu? Awww? Kom op zeg, doe er wat aan!
Niet haten hier aubquote:Op maandag 22 november 2010 11:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus. Ik neem aan dat degenen die daar over zeuren zelf wel veel aandacht aan vrouwen besteden? Anders heb je geen recht tot zeuren lijkt me.
Zou dat het zijn? Misschien moet ik eens de wijde wereld in trekken? Ik had eigenlijk gehoopt dat de ware zou aanbellenquote:Op maandag 22 november 2010 11:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat dus. Ik neem aan dat degenen die daar over zeuren zelf wel veel aandacht aan vrouwen besteden? Anders heb je geen recht tot zeuren lijkt me.
Playa hatersquote:
Dus die vrouwen waar jij aandacht aan besteed negeren jou massaal? Het komt op mij over alsof ze inderdaad naar jullie moeten komen. Toch succes verder met de zoektocht naar 'aandacht'.quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Misschien moet ik eens de wijde wereld in trekken? Ik had eigenlijk gehoopt dat de ware zou aanbellen
Lotgenootquote:
Alle vrouwen negeren mij, dus ik heb geen andere keuzequote:Op maandag 22 november 2010 14:16 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dus die vrouwen waar jij aandacht aan besteed negeren jou massaal? Het komt op mij over alsof ze inderdaad naar jullie moeten komen. Toch succes verder met de zoektocht naar 'aandacht'.
Ik besteed juist best veel aandacht aan vrouwen, maar kom vrij snel in de friendszone terecht en blijf daar ook.quote:Op maandag 22 november 2010 14:16 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dus die vrouwen waar jij aandacht aan besteed negeren jou massaal? Het komt op mij over alsof ze inderdaad naar jullie moeten komen. Toch succes verder met de zoektocht naar 'aandacht'.
Ja hoor, alle vrouwen negeren jouquote:Op maandag 22 november 2010 14:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Alle vrouwen negeren mij, dus ik heb geen andere keuze![]()
Er kwam ooit een leuke dame bij mij aan de deur, bleek het de postbode te zijn die mijn opblaaspop kwam afleveren![]()
tja.... zo blijf ik eeuwig vrijgezel... het is wat
Een serieus antwoord op mijn serieuze postquote:Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik besteed juist best veel aandacht aan vrouwen, maar kom vrij snel in de friendszone terecht en blijf daar ook.
Nu kan ik me wel wat 'lomper' voor gaan doen natuurlijk, maar ik weet niet wat ik daar mee opschiet. Een compleet andere rol gaan spelen alleen om aan de vrouw te komen.
Ok.... vrouwen negeren me niet altijd, meestal doen ze wel lief als ze wat van mij willen. Meestal laten ze mij berooid achter en voel ik me misbruikt. Sarcasme is mijn manier om daar mee om te leren gaan, anders zou ik de hele dag in een hoekje zitten te huilenquote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ja hoor, alle vrouwen negeren jou. Voor zover ik weet ben ik nog altijd een vrouw en reageerde ik op jouw berichtje. Als je overigens zulk sarcasme tegenover de dames waar je aandacht van zou willen gebruikt, vind ik het eerlijk gezegd niet gek dat ze je negeren. Het komt niet echt aardig over, zeg maar.
Ik doe mij irl nooit anders voor als ik ben, maar kennelijk vinden vrouwen mij niet aantrekkelijk of spannend. Dan slaat de onzekerheid toe en dat straal ik dan weer af. Ze blijf ik altijd vrijgezelquote:Een serieus antwoord op mijn serieuze postNatuurlijk moet je geen andere rol gaan spelen, altijd jezelf blijven lijkt me. Ik heb er verder geen ervaring mee (3 jaar vrijgezel al klopt die benaming niet echt). Maar ik weet wel dat ik er niet van hou wanneer mannen zich anders voordoen dan ze zijn.
Skip.... heb jij nog wijze raad?quote:
Dit klinkt heel bekendquote:Op maandag 22 november 2010 15:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik doe mij irl nooit anders voor als ik ben, maar kennelijk vinden vrouwen mij niet aantrekkelijk of spannend. Dan slaat de onzekerheid toe en dat straal ik dan weer af. Ze blijf ik altijd vrijgezel
Tsja, alsof je weet hoe iemand, die je niet kent, zich normaal gedraagtquote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Een serieus antwoord op mijn serieuze postNatuurlijk moet je geen andere rol gaan spelen, altijd jezelf blijven lijkt me. Ik heb er verder geen ervaring mee (3 jaar vrijgezel al klopt die benaming niet echt). Maar ik weet wel dat ik er niet van hou wanneer mannen zich anders voordoen dan ze zijn.
Als je die vraag nog moet stellen. Ik mag aannemen dat je toch wel weet 'wie' je bent? Je gedrag, je karaktereigenschappen, voorkeuren, bepaalde kleine trekjes, hoe je in de wereld staat.quote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Premium_Quality het volgende:
Tsja, alsof je weet hoe iemand, die je niet kent, zich normaal gedraagt. Hoe hij zich nu gedraagt is blijkbaar niet aantrekkelijk, dan kan je dus beter je gedrag veranderen.
Wat is sowieso 'jezelf'?
Je eigen persoonlijkheid is ook grotendeels aangeleerd, maar het is idd erg moeilijk om echt iets aan jezelf te veranderen. Meestal gedragen mensen zich ook anders op verschillende situaties, dat iemand zich veel opener en zelfverzekerder opstelt wanneer hij bij zijn vrienden zit dan wanneer hij met een mooie vrouw in gesprek is. Als je jezelf minderwaardig vind aan dat mooie meisje dan zal ze dat ook merken en je niet gaan respecteren. Zoals Xenobinol, die alles voor zo'n meisje gaat doen. Je zou ook kunnen zeggen dat je juist niet 'jezelf' bent op zo'n moment.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:52 schreef DustPuppy het volgende:
Als je die vraag nog moet stellen. Ik mag aannemen dat je toch wel weet 'wie' je bent? Je gedrag, je karaktereigenschappen, voorkeuren, bepaalde kleine trekjes, hoe je in de wereld staat.
En een rol spelen die ver af staat van je natuurlijke karakter is erg vermoeiend en help je uiteindelijk niemand mee. Tenzij je inderdaad alleen maar iets te neuken wilt hebben. En sommigen van ons kunnen dat wellicht, maar ik niet.
Jezelf zijn is gewoon kansloos, normale leuke mannen redden het niet bij de gemiddelde Nederlandse vrouw.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef Premium_Quality het volgende:
Zoals Xenobinol, die alles voor zo'n meisje gaat doen. Je zou ook kunnen zeggen dat je juist niet 'jezelf' bent op zo'n moment.
Ik merk bij mezelf dat juist wanneer ik een meisje niet aantrekkelijk vind en ik wil niets van haar, zij mij juist wel leuk vindt. Het maakt mij dan weinig uit wat zij van me vindt en dat komt zelfverzekerder over.
Ik ben het met je eens dat een rol dat ver van je gewone karakter vermoeiend kan zijn. Het beste zou zijn: pak wat eigenschappen daarvan die je nodig hebt om aantrekkelijk te zijn. Ik durf nooit zomaar op vreemde meisjes af te stappen, dat zou ik graag willen leren en hoe ik meer kan zijn dan een "lieve jongen"wanneer ik dat wil.
Je kan je ook afvragen hoe leuk een man is die niet op een vrouw durft af te stappen of een telefoonnummer te vragen. Als hij dat al niet durft, hoe moet hij dan in bed zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jezelf zijn is gewoon kansloos, normale leuke mannen redden het niet bij de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Er zijn genoeg goede kerels die leuke vrouwen krijgen. Ik weet niet waar jij vandaan komt, ik vermoed Amsterdam Zuidoost. Ga naar een plek waar minder oppervlakkige vrouwen komen. Een vrouw die zo weinig eigenwaarde heeft dat ze zich als een hoer laat behandelen is toch geen leuke vrouw. Dat blingbling-gedoe geeft alleen status bij een bepaalde groep vrouwen, denk je dat een UvA studente daar op valt?quote:Regel 1:
Behandel een vrouw nooit met respect, als je de lieve jongen gaat uithangen kom je in de 'friend zone'. Kijk maar eens naar alle playa's om je heen, allemaal stuk voor stuk hufterige types.... de dames smullen ervan. Een vrouw wil gewoon een stuk vlees die haar behandelt als de hoer die ze is. Tegen de tijd dat ze weet dat ze dat niet wilt is ze of alleenstaand moeder of een oude afgelikte boterham![]()
Dus..... hang je lijf vol met bling bling en begin met hufterig gedrag, no more mister nice guy
Niks mis met goed zijn in bed toch? Daar hoef je niet per se groot voor geschapen te zijn. Slijmen werkt helemaal niet goed, behalve bij hele onzekere vrouwen. Een beetje flirten en teasen is beter dan altijd zeggen dat ze mooi is.quote:Regel 2.
Praat vrouwen naar de mond, zeg dat ze lekker en mooi zijn ook al meen je er helemaal niets van. Naai af en toe ook eens een lelijk wijf, misschien heeft ze ook nog lekkere vriendinnen. Vrouwen praten altijd met elkaar over hun seksuele uitspattingen, als ze van een vriendin horen hoe goed je bent en hoe groot geschapen je bent willen ze je allemaal ook een keertje uitproberen.
Een beetje jaloers maken zal idd kunnen helpen. Als het daar bij blijft is het niet zo erg toch? Het is nou eenmaal zo dat mensen (zowel mannen als vrouwen) iets willen hebben, omdat anderen het willen hebben. Dus laten blijken dat je gewild bent maakt je aantrekkelijker. Vreemdgaan is voor losers.quote:Regel 3.
Laat gerust merken dat je andere vrouwen veel leuker vindt dan haar, ga ook regelmatig vreemd. Vrouwen vinden het dan een uitdaging om jouw weer in te palmen, want daar kunnen ze hun beschadigde zelfvertrouwen weer een boost mee geven. Vreemdgaan is de beste boost voor het voortbestaan van je oppervlakkige is seks gebaseerde relatie.... wat wil je als man nu nog meer
Je hoeft niet zo'n gangsterfiguur worden of een klootzaak, maar wat meer zelfvertrouwen en een bepaalde onverschilligheid tegenover vrouwen zou wel beter zijn. "Lieve jongens" zijn jongens die niet eerlijk zijn tegenover het meisje. Als je geen vrienden wil worden moet je je niet opstellen als een platonische vriend, daardoor lukt het niet om een vrouw te verleiden. Het is iets wat je moet leren, net zoals dat je andere dingen in je leven eens hebt moeten leren. Ik moet het ook nog leren.quote:Als eeuwige vrijgezel is er een kleine kans aanwezig dat je toevallig een vrouw tegenkomt die afwijkende voorkeuren heeft en valt voor de 'lieve jongen'. Dat soort typen moet je mijden als de pest voordat je het weet maakt ze je hart week en ben je verkocht
Heb je wel enig idee hoe eng bellen met een vreemde is? Ik durf al amper een telefoonnummer op te zoeken in de telefoongidsquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:06 schreef Premium_Quality het volgende:
Je kan je ook afvragen hoe leuk een man is die niet op een vrouw durft af te stappen of een telefoonnummer te vragen. Als hij dat al niet durft, hoe moet hij dan in bed zijn?
Studenten zijn 'out of my class', ik moet het meestal doen met straathoeren of opblaaspoppenquote:Er zijn genoeg goede kerels die leuke vrouwen krijgen. Ik weet niet waar jij vandaan komt, ik vermoed Amsterdam Zuidoost. Ga naar een plek waar minder oppervlakkige vrouwen komen. Een vrouw die zo weinig eigenwaarde heeft dat ze zich als een hoer laat behandelen is toch geen leuke vrouw. Dat blingbling-gedoe geeft alleen status bij een bepaalde groep vrouwen, denk je dat een UvA studente daar op valt?
Ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die niet gevoelig was voor valse complimentjesquote:Niks mis met goed zijn in bed toch? Daar hoef je niet per se groot voor geschapen te zijn. Slijmen werkt helemaal niet goed, behalve bij hele onzekere vrouwen. Een beetje flirten en teasen is beter dan altijd zeggen dat ze mooi is.
In de tijd dat ik nog gewild was (ergens in de middeleeuwen) en regelmatig een vriendin had viel het mij op dat vrouwen je pas aantrekkelijk vinden als je reeds bezet bent. Vrouwen kunnen gewoon niet zelf mannen op waarde schatten, daarom eindigen ze zo vaak met hufters... zo'n hufter is dan superaantrekkelijk want alle vrouwen willen hem, dus moet het wel goud zijn.quote:Een beetje jaloers maken zal idd kunnen helpen. Als het daar bij blijft is het niet zo erg toch? Het is nou eenmaal zo dat mensen (zowel mannen als vrouwen) iets willen hebben, omdat anderen het willen hebben. Dus laten blijken dat je gewild bent maakt je aantrekkelijker. Vreemdgaan is voor losers.
Tuurlijk moet je wel een gangster zijn en anders bankier. Als je in ieder geval maar hoog op de maatschappelijke ladder staat en veel geld hebt. Lieve jongens met geld bestaan niet, dus krijgen ze ook nooit de aandacht van een vrouw. Juist de voorkeur van vrouwen voor hufters geeft mij te kennen dat vrouwen niets geven om eerlijkheid.quote:Je hoeft niet zo'n gangsterfiguur worden of een klootzaak, maar wat meer zelfvertrouwen en een bepaalde onverschilligheid tegenover vrouwen zou wel beter zijn. "Lieve jongens" zijn jongens die niet eerlijk zijn tegenover het meisje. Als je geen vrienden wil worden moet je je niet opstellen als een platonische vriend, daardoor lukt het niet om een vrouw te verleiden. Het is iets wat je moet leren, net zoals dat je andere dingen in je leven eens hebt moeten leren. Ik moet het ook nog leren.
Ik pessimistische en gefrustreerd? Juist van kijken naar mijn eigen mislukte leven heeft daar misschien toe geleidquote:Het grootste probleem is dat je erg pessimistisch en gefrustreerd bent. Je vindt dat het systeem oneerlijk is en kijkt niet naar jezelf. Ook overdrijf je de stereotypen. Je kan niet veranderen wat vrouwen aantrekkelijk vinden, maar wel jezelf.
Wat je nu gewoon doet is het probleem bij de vrouw leggen in plaats van jezelf. Als doodnormale leuke man kan ik je vertellen dat je gewoon onzin praat. Die punten die je aandraagt zijn ronduit cynisch en geen enkele vrouw zit op een cynische zak te wachten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:19 schreef xenobinol het volgende:
Jezelf zijn is gewoon kansloos, normale leuke mannen redden het niet bij de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Vrouwen zitten uberhaupt niet op een man te wachtenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef Catbert het volgende:
Wat je nu gewoon doet is het probleem bij de vrouw leggen in plaats van jezelf. Als doodnormale leuke man kan ik je vertellen dat je gewoon onzin praat. Die punten die je aandraagt zijn ronduit cynisch en geen enkele vrouw zit op een cynische zak te wachten.
Goh, waarom is dat dan ongeveer het meest besproken onderwerp bij vrouwen? Dikke onzin.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef xenobinol het volgende:
Vrouwen zitten uberhaupt niet op een man te wachten
Oh, als dit een topic is waar jullie je gewoon rustig zielig willen voelen en geen "gast, doe er wat aan!" reacties willen, dan moet je 't ff zeggen hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef xenobinol het volgende:
Zeg Skip.... wat vindt jij er allemaal van?
Het is wat hè...
Ik ga mezelf maar eens verhangen denk ik, het heeft allemaal geen zin meer voor mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef Catbert het volgende:
Goh, waarom is dat dan ongeveer het meest besproken onderwerp bij vrouwen? Dikke onzin.
Als je geen vriendin kan krijgen ben jij het probleem, niet de vrouwen die niet geinteresseerd zijn.
Ik had eigenlijk gewoon gehoopt op wat ernstig serieuze input van Skip... meestal vindt ik zijn mening erg inspirerendquote:Oh, als dit een topic is waar jullie je gewoon rustig zielig willen voelen en geen "gast, doe er wat aan!" reacties willen, dan moet je 't ff zeggen hoor.
Dat jij het probleem bent is een voordeel, je kunt jezelf nl. veranderen. Als het echt aan de vrouwen had gelegen had je juist beter kunnen verhangen want dan viel er niks te veranderen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:07 schreef xenobinol het volgende:
Ik ga mezelf maar eens verhangen denk ik, het heeft allemaal geen zin meer voor mij![]()
Dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:09 schreef Catbert het volgende:
Dat jij het probleem bent is een voordeel, je kunt jezelf nl. veranderen. Als het echt aan de vrouwen had gelegen had je juist beter kunnen verhangen want dan viel er niks te veranderen.
Wel ff een webcam aanzetten, ben je tenminste beroemd unso. Wordt je postuum een reality B-ster, zoals Kelly zegmaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:15 schreef xenobinol het volgende:
Dus er is nog hoop![]()
Mmm.... als je het zo bekijkt.... Ik zal je woorden eens op mij in laten werken, mijzelf verhangen kan ook nog altijd morgen
Dat rekening houden met anderen is ook niet mijn sterkste punt. Vooral als de 'tegenpartij' enorm dom en oninteressant isquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef stepje10 het volgende:
Haha hier nog zo 1,
maar ik wil het zo houden voorlopig tot ik echt een goeie tegen kom... ik word gek van rekening houden met iemand anders. Laat mij maar alleen zijn.
Mijn webcam is weer stuk, iedere keer als ik een nieuwe koop springt de lens bij het eerste gebruikquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:17 schreef Catbert het volgende:
Wel ff een webcam aanzetten, ben je tenminste beroemd unso. Wordt je postuum een reality B-ster, zoals Kelly zegmaar
Bling Bling zal een UvA studente nauwelijks nat maken, maar neem van mij aan dat je juist de hogeropgeleide dames NIET te goed moet behandelen. Vrouwen voelen zich namelijk instinctief aangetrokken tot mannen die ze net niet kunnen krijgen. Als je eenmaal met een leuke meid bent, moet je haar het idee geven dat ze jou net wel kan behouden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:06 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat blingbling-gedoe geeft alleen status bij een bepaalde groep vrouwen, denk je dat een UvA studente daar op valt?
[..]
Ik vind vrouwen uit oost Europa over het algemeen veel relaxter.... meer down to earth en niet zo verwaand en verwend. Natuurlijk heeft ons land ook genoeg leuke vrouwen, maar de beste zijn bezet. De rest die overblijft en na hun 30-ste nog of weer vrijgezel zijn deugen gewoon niet. Daar moet je gewoon bij uit de buurt blijven als eeuwig vrijgezel. Tenzij je genaaid wilt wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:02 schreef mymindisglowing het volgende:
Dus doe eens een poging op een buitenlandse dating site ofzo. Als je niet wil vliegen voor je seks, fix dan een chick in een Oostblok land. En vergeet die Hollandse dozen.
Vraag en aanbod is in dit kleine landje niet in balans. Daarom zijn Hollandse Vrouwen, zelfs de lelijke, verwaand tot op het bot en veeleisend. Waarom zou je als kerel in een Hollands baggerslootje gaan zitten vissen? There's plenty of fish in the (caribbean) sea.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen uit oost Europa over het algemeen veel relaxter.... meer down to earth en niet zo verwaand en verwend. Natuurlijk heeft ons land ook genoeg leuke vrouwen, maar de beste zijn bezet. De rest die overblijft en na hun 30-ste nog of weer vrijgezel zijn deugen gewoon niet. Daar moet je gewoon bij uit de buurt blijven als eeuwig vrijgezel. Tenzij je genaaid wilt worden
Het probleem met Hollandse Vrouwen vind ik dat ze altijd zo'n peper in hun reet hebben. Omdat in dit land alles zo bereikbaar is maken mensen zichzelf gek met 'leuke dingen doen'. Op zich mooi natuurlijk, ware het niet dat Hollandse Vrouwen een man die niet voortdurend van A naar B rent, meteen betichten van 'geen eigen leven te hebben'.quote:
Yep. "Niet goed behandelen" vind ik wat anders dan laten zien dat je gewild bent en dat je door haar spelletjes en tests heen kijkt. Maar ik denk dat we ongeveer hetzelfde vinden. Gedrag wat een verhoogde status weergeeft. De eerstejaars zijn wel onder de indruk van iemand die al diploma's heeft gehaaldquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:02 schreef mymindisglowing het volgende:
Bling Bling zal een UvA studente nauwelijks nat maken, maar neem van mij aan dat je juist de hogeropgeleide dames NIET te goed moet behandelen. Vrouwen voelen zich namelijk instinctief aangetrokken tot mannen die ze net niet kunnen krijgen. Als je eenmaal met een leuke meid bent, moet je haar het idee geven dat ze jou net wel kan behouden.
Snappie?
Ik houd persoonlijk ook meer van buitenlandse vrouwen, maar ik heb geen zin in een lange afstandsrelatie. Ook wil ik meisjes leren kennen op straat/kroeg/club/werk/supermarkt/universiteit in plaats van op een dating website. In Amsterdam heb je veel toeristen en studentenquote:Verder snap ik niet waarom jullie niet eens over de grens gaan kijken. Persoonlijk heb ik een gruwelijke hekel aan Hollandse Vrouwen. Ik kan er ook niets aan doen, vind het een lomp, nuchter en bekrompen soort. Daarom is mijn vrouw Amerikaans.
Dus doe eens een poging op een buitenlandse dating site ofzo. Als je niet wil vliegen voor je seks, fix dan een chick in een Oostblok land. En vergeet die Hollandse dozen.
Ik vond Amsterdam behoorlijk tegenvallen al die jaren. Natuurlijk heb ik flink in de rondte geneukt, maar de vrouwen daar zijn dus zoals ik hierboven beschreef: peper in de kontjes!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Yep. "Niet goed behandelen" vind ik wat anders dan laten zien dat je gewild bent en dat je door haar spelletjes en tests heen kijkt. Maar ik denk dat we ongeveer hetzelfde vinden. Gedrag wat een verhoogde status weergeeft. De eerstejaars zijn wel onder de indruk van iemand die al diploma's heeft gehaald.
[..]
Ik houd persoonlijk ook meer van buitenlandse vrouwen, maar ik heb geen zin in een lange afstandsrelatie. Ook wil ik meisjes leren kennen op straat/kroeg/club/werk/supermarkt/universiteit in plaats van op een dating website. In Amsterdam heb je veel toeristen en studenten. Je zou maar in Brabant wonen, behoorlijk lelijke vrouwen daar
.
Girls dig thatquote:
Aaah.... jij bent dus gewoon vrijgezel omdat je gewoon te lelijk bent, don't worry je bent in goed gezelschap.quote:
Als ze maar lelijk is, dan zijn ze nl. meestal wel aardigquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:29 schreef mymindisglowing het volgende:
Mijn instinct zegt dat die Stepje wel easy & welwillend is..Xeno, go for it dog!
Ik doe geen vrouwen uit 020 meer, de laatste gaf me een SOA als afscheidscadeauquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef Outlined het volgende:
UvA studentes? Leuk maar ik kom niet in contact met ze.
Lelijk zit in je hoofd. Serieus, ieder mens kan sexy zijn. Gewoon flink neuken, dat is de essentie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef stepje10 het volgende:
Zo easy, dat wil je niet weten.
En inderdaad te lelijk, werkt niet echt mee helaas.
Hoogopgeleide Vrouwen uit Amsterdam moet je niet willen. Die zijn voortdurend op zoek naar iets beters. Mooie mensen trekken niet voor niets naar de grote steden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef Outlined het volgende:
UvA studentes? Leuk maar ik kom niet in contact met ze.
ik ben mooiquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:37 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Hoogopgeleide Vrouwen uit Amsterdam moet je niet willen. Die zijn voortdurend op zoek naar iets beters. Mooie mensen trekken niet voor niets naar de grote steden.
Van de watte? Ik doe niks.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Je volgt precies het patroon van de masochistische vrouw
Spreek je uit ervaring?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Met je hoofd in je kussen val je best wel mee!
Dat is geen antwoord op mn vraagquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op gezichten. Bij mij zit schoonheid in gedrag en andere lichaamsdelen.
Volgens mij is Skip achter de vrouwtjes aan, de verraderquote:
Ik ben lelijkquote:
Mijn vrouwelijke vrienden klagen altijd over Nederlandse mannen. Er deugd helemaal niets aan ze, ze verdienen niet genoeg, zijn nooit knap genoeg en ze hebben geen begrip voor hun vriendin. Dat laatste klopt.... want hoe kan je als man ooit een vrouw begrijpenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:37 schreef stepje10 het volgende:
goed gezelschap???? Een man die een hekel heeft aan Hollandse vrouwen, een man die vind dat de beste vrouwen uit Nederland bezet zijn, een man die Hollandse vrouwen verwaand tot op het bot en veeleisend vind, een man die vind dat in het zuiden veel lelijke vrouwen wonen.
ik weet niet wat ik hier nog doe
Dat krijg ik vaker te horen, misschien zit er een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:11 schreef stepje10 het volgende:
Ik denk gewoon dat jij verkeerde vrienden hebt. Niet allemaal over 1 kam scheren, zo werkt dat niet.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aaah.... jij bent dus gewoon vrijgezel omdat je gewoon te lelijk bent, don't worry je bent in goed gezelschap.
Ik zat net wel even op paiqquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens mij is Skip achter de vrouwtjes aan, de verrader
Je hebt toch wel verloren hè, zo leuk is bernadette nu ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zat net wel even op paiqHad een battledate met bernadette en erwin
Dan ken jij de verkeerde vrouwen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Het probleem met Hollandse Vrouwen vind ik dat ze altijd zo'n peper in hun reet hebben. Omdat in dit land alles zo bereikbaar is maken mensen zichzelf gek met 'leuke dingen doen'. Op zich mooi natuurlijk, ware het niet dat Hollandse Vrouwen een man die niet voortdurend van A naar B rent, meteen betichten van 'geen eigen leven te hebben'.
Mijn vrouw komt uit een plaats in Amerika waar werkelijk geen fuk te doen is. Dus wat denk je dat we de hele dag samen doen?Lekker veel tijd voor elkaar. Maar dat idee alleen al doet de Hollandse Vrouw hard wegrennen (op van die foute Uggs..).
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
ware het niet dat Hollandse Vrouwen een man die niet voortdurend van A naar B rent, meteen betichten van 'geen eigen leven te hebben'.
Alles is te begrijpen, zelfs vrouwen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:03 schreef xenobinol het volgende:
Mijn vrouwelijke vrienden klagen altijd over Nederlandse mannen. Er deugd helemaal niets aan ze, ze verdienen niet genoeg, zijn nooit knap genoeg en ze hebben geen begrip voor hun vriendin. Dat laatste klopt.... want hoe kan je als man ooit een vrouw begrijpen
Meestal is het de moeite ook niet waardquote:Op woensdag 24 november 2010 07:47 schreef DustPuppy het volgende:
Alles is te begrijpen, zelfs vrouwen.
Kost wat meer moeite dan de gemiddelde man. Moeite die de meesten er niet voor over hebben.
Als je de logica eenmaal begrijpt, valt het reuze mee.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef xenobinol het volgende:
Meestal is het de moeite ook niet waard
we helpen je wel de donkere en koude dagen door, rustig maar, het komt allemaal goedquote:
Er zijn maar weinig mensen waar je niet iets fatsoenlijks qua uiterlijk van kan maken na een nieuw kapsel, kleding etc. Het woord "slachtoffer" is dan ook niet op zijn plaats. Ook zullen de meesten wel leuke vrouwen tegen kunnen komen mits ze niet de hele dag thuis zitten.quote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef Outlined het volgende:
Zijn de mensen die hier nou zo vrijgezel zijn nou slachtoffer van een slecht uiterlijk of ontmoeten we zelden een leuke vrouw?
Had je gewonnen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zat net wel even op paiqHad een battledate met bernadette en erwin
Beidenquote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef Outlined het volgende:
Zijn de mensen die hier nou zo vrijgezel zijn nou slachtoffer van een slecht uiterlijk of ontmoeten we zelden een leuke vrouw?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Stefanovich het volgende:
Het probleem hier is volgens mij dat mensen zo lang droogstaan en best wel desperate zijn en eigenlijk wel met iedereen willen
quote:, en daar veel mee bezig zijn maar eigenlijk niet genoeg zelfvertrouwen hebben waardoor het steeds mislukt....
quote:De beste tip lijkt me eigenlijk dat je er gewoon niet meer zo mee bezig moet zijn en gewoon niks verwachten of hopen en lekker jezelf zijn
quote:, dan komt et wa goed. (tenzij je echt een contactgestoorde bent of zo)
Haha! Tuurlijk wel! Zie je dus wel dat je veel te weinig zelfvertrouwen hebt?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef Stefanovich het volgende:
Haha! Tuurlijk wel! Zie je dus wel dat je veel te weinig zelfvertrouwen hebt?Er zijn zat ''lelijkerds'' die wel een vriendin hebben of aan hun trekken komen. En je kan beter altijd jezelf zijn, want je anders voor doen gaat ook niet werken... ben je niet tevreden over hoe jij bent? Werk daar dan aan! Maar wees niet te hard voor jezelf, miss valt het allemaal wel mee en ben je gewoon veel te negatief geworden.
Nee, natuurlijk niet!quote:
Zitten best lekkere dames bijquote:
Gewoon jezelf zijn heeft nooit iemand geholpen die niet van nature een playahr is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als je die vraag nog moet stellen. Ik mag aannemen dat je toch wel weet 'wie' je bent? Je gedrag, je karaktereigenschappen, voorkeuren, bepaalde kleine trekjes, hoe je in de wereld staat.
En een rol spelen die ver af staat van je natuurlijke karakter is erg vermoeiend en help je uiteindelijk niemand mee. Tenzij je inderdaad alleen maar iets te neuken wilt hebben. En sommigen van ons kunnen dat wellicht, maar ik niet.
Dat probeer ik ook en juist dat is blijkbaar niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:24 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Gewoon jezelf zijn heeft nooit iemand geholpen die niet van nature een playahr is.
En wat je bent is ook maar een arsenaal aan routines, voorkeuren en herinneringen. Het is allemaal contingent en relatief. In de wildernis zijn we ook helemaal anders.
Als je zo nodig trouw aan jezelf moet blijven, wees dan je beste zelf.
Dan faal je evolutionair gezien en moet je The Game gaan lezen of meer vrouwen ontmoeten. Hoeveel vrouwen spreek je aan, of ontmoet je, per week?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook en juist dat is blijkbaar niet aantrekkelijk.
Evolutionair gezien is het alleen maar van belang om je voort te planten. Daarom ga ik morgen mijn zaad doneren bij de spermabank.... gewoon grappig om te denken dat er ooit een paar kleine xenobinoltjes rondkruipen bij een wildvreemdequote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Dan faal je evolutionair gezien en moet je The Game gaan lezen of meer vrouwen ontmoeten. Hoeveel vrouwen spreek je aan, of ontmoet je, per week?
Ja, maar toch haalt het de natuurlijke selectie van de mens als dier weg. Volgens mij krijg je er niet voor betaald, anders ga ik morgen meequote:Op woensdag 1 december 2010 09:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is het alleen maar van belang om je voort te planten. Daarom ga ik morgen mijn zaad doneren bij de spermabank.... gewoon grappig om te denken dat er ooit een paar kleine xenobinoltjes rondkruipen bij een wildvreemde![]()
Zou je eigenlijk ook nog betaald krijgen voor zoiets
Evolutionair gezien. Lol. Gast, zo werkt het niet. Wel even nature & nurture uit elkaar houden graag.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Dan faal je evolutionair gezien en moet je The Game gaan lezen of meer vrouwen ontmoeten. Hoeveel vrouwen spreek je aan, of ontmoet je, per week?
Het was ook maar een grapje. Sowieso verklaard de nature het niet en is de nurture voor iedereen anders. Toch geef je geen antwoord op m'n vraag.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Evolutionair gezien. Lol. Gast, zo werkt het niet. Wel even nature & nurture uit elkaar houden graag.
Zoveel vrouwen ontmoet ik inderdaad niet. En als ik al uitga zit ik toch meestal met wat vrienden in de kroeg goeie gesprekken te voeren en ben ik niet echt bezig met 'de jacht'.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:13 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Het was ook maar een grapje. Sowieso verklaard de nature het niet en is de nurture voor iedereen anders. Toch geef je geen antwoord op m'n vraag.
Dan is het gewoon een self-fulfilling prophecy. Wat heb je te verliezen? Als ze zegt "Rot op, lelijkerd" ga je toch gewoon door met iets of iemand andersquote:Op woensdag 1 december 2010 10:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen ontmoet ik inderdaad niet. En als ik al uitga zit ik toch meestal met wat vrienden in de kroeg goeie gesprekken te voeren en ben ik niet echt bezig met 'de jacht'.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik in het uitgaansleven ook nog niet een vrouw ben tegengekomen waarvan ik dacht: "Ja, dat is interessant." En als ik die dan al tegen zou komen ben ik waarschijnlijk te onzeker om daar op af te stappen. Dat dan weer wel.
Ja, maar daar ben ik dan totaal niet mee bezig. En zoals ik al zeg, ik ben eigenlijk in het uitgaansleven nooit iemand tegen gekomen die ik interessant vind.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Dan is het gewoon een self-fulfilling prophecy. Wat heb je te verliezen? Als ze zegt "Rot op, lelijkerd" ga je toch gewoon door met iets of iemand anders
Mhhhh, hier zit iets van een paradox in. Je stapt erop af omdat je hoopt dat het de ware zou kunnen zijn, maar als ze dan zegt dat je moet oprotten moet je jezelf wijs maken dat het niet boeit en doen alsof het je niet interesseert...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Dan is het gewoon een self-fulfilling prophecy. Wat heb je te verliezen? Als ze zegt "Rot op, lelijkerd" ga je toch gewoon door met iets of iemand anders
Ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 08:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zitten best lekkere dames bij![]()
Helaas ben ik te arm om zo'n gold digger te onderhouden
Je kan kan maar beter op zo'n manier er mee om gaanquote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Mhhhh, hier zit iets van een paradox in. Je stapt erop af omdat je hoopt dat het de ware zou kunnen zijn, maar als ze dan zegt dat je moet oprotten moet je jezelf wijs maken dat het niet boeit en doen alsof het je niet interesseert...
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 13:55 schreef Northside het volgende:
Hangt van je selectiecriteria af he. Als je op alles met een hartslag afstapt boeit het niet als je wordt afgewezen. Als je veel tijd en moeite investeert en dan wordt afgeschoten raakt dat je iets dieper neem ik aan.
Ik stap op alles met een hartslag af en wordt alsnog afgewezenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:55 schreef Northside het volgende:
Hangt van je selectiecriteria af he. Als je op alles met een hartslag afstapt boeit het niet als je wordt afgewezen. Als je veel tijd en moeite investeert en dan wordt afgeschoten raakt dat je iets dieper neem ik aan.
Snap ik wel maar je weet toch niet of je ze leuk kan gaan vinden of niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik dan totaal niet mee bezig. En zoals ik al zeg, ik ben eigenlijk in het uitgaansleven nooit iemand tegen gekomen die ik interessant vind.
Vrouwen die ik wel interessant vind kom ik op andere manieren tegen en die geven al vrij snel aan dat ze alleen maar vrienden willen zijn.
Nu kan ik natuurlijk wel afstappen op iemand die ik niet leuk vind, maar wie help ik daarmee?
Alsof er maar één ware is. Je stapt erop af om te kijken of er een klik is, of een aantrekkingskracht, en een eventuele basis voor een verder uit te bouwen passie, liefdesverhouding, relatie of wat dan ook. Het is niet zo dat potentiële partners zo zeldzaam zijn, en als je dat idee hebt heeft het met een te grote eisenlijst te maken. Het punt is dat het maar iemand is, en dat je rationeel gezien geen enkele reden hebt om iets niet te proberen omwille van de kans op afwijzing. Ik bedoel, wat is de schade op lange termijn? Ik heb alleen even last van een deuk in 't ego.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Mhhhh, hier zit iets van een paradox in. Je stapt erop af omdat je hoopt dat het de ware zou kunnen zijn, maar als ze dan zegt dat je moet oprotten moet je jezelf wijs maken dat het niet boeit en doen alsof het je niet interesseert...
Je stapt erop af om te kijken of het iets is ja. Maar de ene ziet in iedere vrouw potentieel en stapt op alles af, waar een ander selectiever is en minder vrouwen benaderd. Logisch gezien zou een afwijzing voor die selectieve man harder moeten aankomen. Maar dat is het punt niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Alsof er maar één ware is. Je stapt erop af om te kijken of er een klik is, of een aantrekkingskracht, en een eventuele basis voor een verder uit te bouwen passie, liefdesverhouding, relatie of wat dan ook. Het is niet zo dat potentiële partners zo zeldzaam zijn, en als je dat idee hebt heeft het met een te grote eisenlijst te maken. Het punt is dat het maar iemand is, en dat je rationeel gezien geen enkele reden hebt om iets niet te proberen omwille van de kans op afwijzing. Ik bedoel, wat is de schade op lange termijn? Ik heb alleen even last van een deuk in 't ego.
Het topic heet eeuwig vrijgezel, niet eeuwig maagd. Daaruit maak ik op dat het om relaties gaat, niet om wat te neuken.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:46 schreef Scorpie het volgende:
Nee, je stapt erop af omdat je wil neuken, en als je een cockblock krijgt doet het pijn.
Je kan door op veel vrouwen (en andere mensen) af te stappen deels van je angst af komen wanneer je de volgende keer een leuke vrouw ziet. Verder kan je oefenen en er beter in worden.quote:Je stapt erop af om te kijken of het iets is ja. Maar de ene ziet in iedere vrouw potentieel en stapt op alles af, waar een ander selectiever is en minder vrouwen benaderd. Logisch gezien zou een afwijzing voor die selectieve man harder moeten aankomen. Maar dat is het punt niet.
Mijn punt is dat ik het raar klinkt om te zeggen dat je op vrouwen moet afstappen (blijkbaar zie je potentieel in d'r, anders deed je het niet) en het je bij een afwijzing niets moet interesseren. Dat zal bij grote aantallen vast wel werken, maar hoe bijzonder is de vrouw in kwestie dan nog voor je?
Newbiequote:Op woensdag 1 december 2010 17:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben 18 en ook eeuwig vrijgezel.
goeie tip, die fase heb ik echter al gehad. Punt is dat ik zelden leuke vrouwen tegen kom. Dus nooit de volgende stap kan maken.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Je kan door op veel vrouwen (en andere mensen) af te stappen deels van je angst af komen wanneer je de volgende keer een leuke vrouw ziet. Verder kan je oefenen en er beter in worden.
Yoga en mannen? Dansles kan ik nog wel inkomen maar yoga je hebt toch nog wel een beetje zelfrespect?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik probeer er nu de gewoonte van de maken om vreemden aan te spreken. Dan is de stap veel kleiner wanneer ik een leuk meisje tegenkom.
Outlined, als je geen leuke vrouwen tegenkomt moet je naar plekken toe gaan waar je ze wel tegenkomt. Een koffietent met leuke vrouwen, yoga lessen, danslessen etc. Als je in een dorp woont zou je kunnen verhuizen.
Bedankt voor de tips maar nou te geforceerd dingen te doen die niet bij mij passen zie ik ook niet zo zitten. Zit er serieus aan te denken om het gewoon helemaal op te geven.quote:Outlined, als je geen leuke vrouwen tegenkomt moet je naar plekken toe gaan waar je ze wel tegenkomt. Een koffietent met leuke vrouwen, yoga lessen, danslessen etc.
Haha, ik noem maar wat dingen. Je zult daar iig veel (getrainde) vrouwen tegenkomen en je hebt geen competitie. Misschien leer je je nog mentaal ontspannen.quote:Geerd: Yoga en mannen? Dansles kan ik nog wel inkomen maar yoga je hebt toch nog wel een beetje zelfrespect?
Er zijn vast wel dingen die je leuk vindt. Verder is het best leuk om nieuwe dingen te proberen toch?quote:Outlined: Bedankt voor de tips maar nou te geforceerd dingen te doen die niet bij mij passen zie ik ook niet zo zitten. Zit er serieus aan te denken om het gewoon helemaal op te geven.
Je zult het vast wel keer vermeld hebben maar hoelang ben je al single dan? en hoe oud?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef Outlined het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips maar nou te geforceerd dingen te doen die niet bij mij passen zie ik ook niet zo zitten. Zit er serieus aan te denken om het gewoon helemaal op te geven.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik stap op alles met een hartslag af en wordt alsnog afgewezen![]()
Ik zit serieus na te denken over een carriereswitch, schoonmaken in het lijkenhuis is misschien wel wat, kom ik misschien ook nog eens aan mijn trekken
Tja..... het is wat... lotgenotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |