Het spijt me!quote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hmpf. Ik twijfel aan onze liefde, nu.
Ik heb gewoon het idee dat je niet zo serieus bent als ik. Jammer, ik zag een mooie toekomst voor ons. Maar als ik de concurrentie met Skippy aan moet gaan, weet ik wel waar dit gaat eindigen.quote:
Je belt me nooit! je smst me niet terug! Ik dacht, dan zal ik wel niet zoveel betekenen voor Garisson72!quote:Op maandag 15 november 2010 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat je niet zo serieus bent als ik. Jammer, ik zag een mooie toekomst voor ons. Maar als ik de concurrentie met Skippy aan moet gaan, weet ik wel waar dit gaat eindigen.
Met de nadruk op single en dat moet ook zo blijvenquote:
True.... so true....quote:
Ja erg is datquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Outlined het volgende:
hoe ouder je wordt hoe makkelijker het te accepteren is: je testosteron level daalt namelijk dus je hebt er allemaal wat minder behoefte aan.
Blijft natuurlijk frusti wanneer je kneuzen ziet met enorme chicks terwijl je zelf het 8e wereld wonder bent. Maar dan denk ik altijd maar: "haar probleem"
quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten![]()
Weer een weekend zonder vrouwelijke aandacht, zo blijf ik eeuwig vrijgezel
En nu? Awww? Kom op zeg, doe er wat aan!quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten![]()
Weer een weekend zonder vrouwelijke aandacht, zo blijf ik eeuwig vrijgezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |