Zou kunnenquote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Stefanovich het volgende:
Onzin, dat maak je jezelf wijs, dat je kieskeurig bent! Je durft het gewoon niet aan
Maar als het niet goed voelt.. omdat ze teveel minpunten heeft, ga je toch geen relatie aan?quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Stefanovich het volgende:
Onzin, dat maak je jezelf wijs, dat je kieskeurig bent! Je durft het gewoon niet aan
Nee dan niet Nu maakt het me allemaal niet zo veel meer uitquote:Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Maar als het niet goed voelt.. omdat ze teveel minpunten heeft, ga je toch geen relatie aan?
Dit ben ik precies op de laatste alinea naquote:Op zondag 14 november 2010 22:39 schreef Snepar het volgende:
Ik ben nu 20 jaar en had eerder nooit echt geprobeerd een vriendin te krijgen (had altijd het idee dat ik bepaalde zaken eerst op orde moest hebben). Ik stap ook alleen op een meisje af als ik wel de indruk heb dat er wederzijdse interesse is.
Maargoed, bij 2 dames had ik bijvoorbeeld eerst veel signalen gekregen dus ik een praatje maken enz, maar achteraf werd het niks. Bij mij zit er gewoon een grote angst om niet interessant genoeg te zijn/blijven, ben namelijk nogal straight to the point. Ik durf nu ook niet meer echt in te gaan op evt. signalen die ik mss later nog eens krijg (bang voor een teleurstelling).
Zit hem ook een beetje in dat ik wat excentriek ben, beetje introvert/nerd (doe informatica en java ontwikkeling als werk), materialistisch ingesteld maar doe aan best intensieve sporten. Ik kom hierdoor ook zeldzaam mensen tegen waarmee het goed klikt (en evt. bevriend mee kan raken).
Sommigen (eigenlijk best veel) hebben dan ook de gave om continu leuk te praten/ouwehoeren over eigenlijk niks, dat heb ik dus niet. Ondanks dat ik dus veel onderneem (denk vaak wel meer als iemand die zogenaamd niet saai of oninteressant is) voel ik mezelf toch wel als een saaie lul (en anderen ook denk ik)quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dit ben ik precies op de laatste alinea na![]()
![]()
Ik maak me daar ook helemaal niet druk om hoor, of, ik vind het niet erg dat ik geen vriendin heb (al heb ik wel zoiets van, wat zullen anderen wel niet van mij vinden, ben al 20 en nog nooit een vriendin gehad, want normaal hebben de meeste mensen dat al wel rond die leeftijd, en dat is dan vooral irritant op verjaardagen en zo, zo van; en stefanovich, heb je al een vriendin?quote:Op zondag 14 november 2010 23:14 schreef Snepar het volgende:
[..]
Sommigen (eigenlijk best veel) hebben dan ook de gave om continu leuk te praten/ouwehoeren over eigenlijk niks, dat heb ik dus niet. Ondanks dat ik dus veel onderneem (denk vaak wel meer als iemand die zogenaamd niet saai of oninteressant is) voel ik mezelf toch wel als een saaie lul (en anderen ook denk ik)
Maargoed, denk dat het weinig zin heeft om te tobben over het niet hebben van een vriendin. Ik blijf/ga de dingen doen die ik leuk vind. Sommige lui die ik ken maken zich ongelukkig door het niet hebben van een vriendin, daar schiet niemand iets mee op
Daar heb ik ook veel last van (van familie wat steeds vraagt of je al een vriendin hebt etc.quote:Op maandag 15 november 2010 00:04 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook helemaal niet druk om hoor, of, ik vind het niet erg dat ik geen vriendin heb (al heb ik wel zoiets van, wat zullen anderen wel niet van mij vinden, ben al 20 en nog nooit een vriendin gehad, want normaal hebben de meeste mensen dat al wel rond die leeftijd, en dat is dan vooral irritant op verjaardagen en zo, zo van; en stefanovich, heb je al een vriendin?
Gaan ze haast denken dat je homo bent of zo, maar eigenlijk moet mij dit niet boeien), maar wat ik wel irritant vind is gewoon idd die onzekerheid in contact met anderen, dat knaagt. Dat wil ik veranderen, maar is lastig.
En ik doe op dit moment eigenlijk helemaal niks behalve studeren en uitgaan en heb volgens juist mij nog behoorlijk veel te vertellen voor iemand die niks meemaakt. Dat besefte ik mij laatst pas, dat ik eigenlijk best wel veel kan praten, daar ben ik dan wel blij mee![]()
Maar als ik teveel na ga denken over wat ik moet zeggen en zo dan weet ik niks meer te zeggen, das ook wel logisch, dus je moet je gewoon niet te druk maken.
Het spijt me!quote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hmpf. Ik twijfel aan onze liefde, nu.
Ik heb gewoon het idee dat je niet zo serieus bent als ik. Jammer, ik zag een mooie toekomst voor ons. Maar als ik de concurrentie met Skippy aan moet gaan, weet ik wel waar dit gaat eindigen.quote:
Je belt me nooit! je smst me niet terug! Ik dacht, dan zal ik wel niet zoveel betekenen voor Garisson72!quote:Op maandag 15 november 2010 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat je niet zo serieus bent als ik. Jammer, ik zag een mooie toekomst voor ons. Maar als ik de concurrentie met Skippy aan moet gaan, weet ik wel waar dit gaat eindigen.
Met de nadruk op single en dat moet ook zo blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |