Het probleem met Hollandse Vrouwen vind ik dat ze altijd zo'n peper in hun reet hebben. Omdat in dit land alles zo bereikbaar is maken mensen zichzelf gek met 'leuke dingen doen'. Op zich mooi natuurlijk, ware het niet dat Hollandse Vrouwen een man die niet voortdurend van A naar B rent, meteen betichten van 'geen eigen leven te hebben'.quote:
Yep. "Niet goed behandelen" vind ik wat anders dan laten zien dat je gewild bent en dat je door haar spelletjes en tests heen kijkt. Maar ik denk dat we ongeveer hetzelfde vinden. Gedrag wat een verhoogde status weergeeft. De eerstejaars zijn wel onder de indruk van iemand die al diploma's heeft gehaaldquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:02 schreef mymindisglowing het volgende:
Bling Bling zal een UvA studente nauwelijks nat maken, maar neem van mij aan dat je juist de hogeropgeleide dames NIET te goed moet behandelen. Vrouwen voelen zich namelijk instinctief aangetrokken tot mannen die ze net niet kunnen krijgen. Als je eenmaal met een leuke meid bent, moet je haar het idee geven dat ze jou net wel kan behouden.
Snappie?
Ik houd persoonlijk ook meer van buitenlandse vrouwen, maar ik heb geen zin in een lange afstandsrelatie. Ook wil ik meisjes leren kennen op straat/kroeg/club/werk/supermarkt/universiteit in plaats van op een dating website. In Amsterdam heb je veel toeristen en studentenquote:Verder snap ik niet waarom jullie niet eens over de grens gaan kijken. Persoonlijk heb ik een gruwelijke hekel aan Hollandse Vrouwen. Ik kan er ook niets aan doen, vind het een lomp, nuchter en bekrompen soort. Daarom is mijn vrouw Amerikaans.
Dus doe eens een poging op een buitenlandse dating site ofzo. Als je niet wil vliegen voor je seks, fix dan een chick in een Oostblok land. En vergeet die Hollandse dozen.
Ik vond Amsterdam behoorlijk tegenvallen al die jaren. Natuurlijk heb ik flink in de rondte geneukt, maar de vrouwen daar zijn dus zoals ik hierboven beschreef: peper in de kontjes!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Yep. "Niet goed behandelen" vind ik wat anders dan laten zien dat je gewild bent en dat je door haar spelletjes en tests heen kijkt. Maar ik denk dat we ongeveer hetzelfde vinden. Gedrag wat een verhoogde status weergeeft. De eerstejaars zijn wel onder de indruk van iemand die al diploma's heeft gehaald.
[..]
Ik houd persoonlijk ook meer van buitenlandse vrouwen, maar ik heb geen zin in een lange afstandsrelatie. Ook wil ik meisjes leren kennen op straat/kroeg/club/werk/supermarkt/universiteit in plaats van op een dating website. In Amsterdam heb je veel toeristen en studenten. Je zou maar in Brabant wonen, behoorlijk lelijke vrouwen daar
.
Girls dig thatquote:
Aaah.... jij bent dus gewoon vrijgezel omdat je gewoon te lelijk bent, don't worry je bent in goed gezelschap.quote:
Als ze maar lelijk is, dan zijn ze nl. meestal wel aardigquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:29 schreef mymindisglowing het volgende:
Mijn instinct zegt dat die Stepje wel easy & welwillend is..Xeno, go for it dog!
Ik doe geen vrouwen uit 020 meer, de laatste gaf me een SOA als afscheidscadeauquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef Outlined het volgende:
UvA studentes? Leuk maar ik kom niet in contact met ze.
Lelijk zit in je hoofd. Serieus, ieder mens kan sexy zijn. Gewoon flink neuken, dat is de essentie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef stepje10 het volgende:
Zo easy, dat wil je niet weten.
En inderdaad te lelijk, werkt niet echt mee helaas.
Hoogopgeleide Vrouwen uit Amsterdam moet je niet willen. Die zijn voortdurend op zoek naar iets beters. Mooie mensen trekken niet voor niets naar de grote steden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef Outlined het volgende:
UvA studentes? Leuk maar ik kom niet in contact met ze.
ik ben mooiquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:37 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Hoogopgeleide Vrouwen uit Amsterdam moet je niet willen. Die zijn voortdurend op zoek naar iets beters. Mooie mensen trekken niet voor niets naar de grote steden.
Van de watte? Ik doe niks.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Je volgt precies het patroon van de masochistische vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |