quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
ware het niet dat Hollandse Vrouwen een man die niet voortdurend van A naar B rent, meteen betichten van 'geen eigen leven te hebben'.
Alles is te begrijpen, zelfs vrouwen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:03 schreef xenobinol het volgende:
Mijn vrouwelijke vrienden klagen altijd over Nederlandse mannen. Er deugd helemaal niets aan ze, ze verdienen niet genoeg, zijn nooit knap genoeg en ze hebben geen begrip voor hun vriendin. Dat laatste klopt.... want hoe kan je als man ooit een vrouw begrijpen
Meestal is het de moeite ook niet waardquote:Op woensdag 24 november 2010 07:47 schreef DustPuppy het volgende:
Alles is te begrijpen, zelfs vrouwen.
Kost wat meer moeite dan de gemiddelde man. Moeite die de meesten er niet voor over hebben.
Als je de logica eenmaal begrijpt, valt het reuze mee.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef xenobinol het volgende:
Meestal is het de moeite ook niet waard
we helpen je wel de donkere en koude dagen door, rustig maar, het komt allemaal goedquote:
Er zijn maar weinig mensen waar je niet iets fatsoenlijks qua uiterlijk van kan maken na een nieuw kapsel, kleding etc. Het woord "slachtoffer" is dan ook niet op zijn plaats. Ook zullen de meesten wel leuke vrouwen tegen kunnen komen mits ze niet de hele dag thuis zitten.quote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef Outlined het volgende:
Zijn de mensen die hier nou zo vrijgezel zijn nou slachtoffer van een slecht uiterlijk of ontmoeten we zelden een leuke vrouw?
Had je gewonnen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zat net wel even op paiqHad een battledate met bernadette en erwin
Beidenquote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef Outlined het volgende:
Zijn de mensen die hier nou zo vrijgezel zijn nou slachtoffer van een slecht uiterlijk of ontmoeten we zelden een leuke vrouw?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Stefanovich het volgende:
Het probleem hier is volgens mij dat mensen zo lang droogstaan en best wel desperate zijn en eigenlijk wel met iedereen willen
quote:, en daar veel mee bezig zijn maar eigenlijk niet genoeg zelfvertrouwen hebben waardoor het steeds mislukt....
quote:De beste tip lijkt me eigenlijk dat je er gewoon niet meer zo mee bezig moet zijn en gewoon niks verwachten of hopen en lekker jezelf zijn
quote:, dan komt et wa goed. (tenzij je echt een contactgestoorde bent of zo)
Haha! Tuurlijk wel! Zie je dus wel dat je veel te weinig zelfvertrouwen hebt?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef Stefanovich het volgende:
Haha! Tuurlijk wel! Zie je dus wel dat je veel te weinig zelfvertrouwen hebt?Er zijn zat ''lelijkerds'' die wel een vriendin hebben of aan hun trekken komen. En je kan beter altijd jezelf zijn, want je anders voor doen gaat ook niet werken... ben je niet tevreden over hoe jij bent? Werk daar dan aan! Maar wees niet te hard voor jezelf, miss valt het allemaal wel mee en ben je gewoon veel te negatief geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |