Beidenquote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef Outlined het volgende:
Zijn de mensen die hier nou zo vrijgezel zijn nou slachtoffer van een slecht uiterlijk of ontmoeten we zelden een leuke vrouw?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Stefanovich het volgende:
Het probleem hier is volgens mij dat mensen zo lang droogstaan en best wel desperate zijn en eigenlijk wel met iedereen willen
quote:, en daar veel mee bezig zijn maar eigenlijk niet genoeg zelfvertrouwen hebben waardoor het steeds mislukt....
quote:De beste tip lijkt me eigenlijk dat je er gewoon niet meer zo mee bezig moet zijn en gewoon niks verwachten of hopen en lekker jezelf zijn
quote:, dan komt et wa goed. (tenzij je echt een contactgestoorde bent of zo)
Haha! Tuurlijk wel! Zie je dus wel dat je veel te weinig zelfvertrouwen hebt?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef Stefanovich het volgende:
Haha! Tuurlijk wel! Zie je dus wel dat je veel te weinig zelfvertrouwen hebt?Er zijn zat ''lelijkerds'' die wel een vriendin hebben of aan hun trekken komen. En je kan beter altijd jezelf zijn, want je anders voor doen gaat ook niet werken... ben je niet tevreden over hoe jij bent? Werk daar dan aan! Maar wees niet te hard voor jezelf, miss valt het allemaal wel mee en ben je gewoon veel te negatief geworden.
Nee, natuurlijk niet!quote:
Zitten best lekkere dames bijquote:
Gewoon jezelf zijn heeft nooit iemand geholpen die niet van nature een playahr is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als je die vraag nog moet stellen. Ik mag aannemen dat je toch wel weet 'wie' je bent? Je gedrag, je karaktereigenschappen, voorkeuren, bepaalde kleine trekjes, hoe je in de wereld staat.
En een rol spelen die ver af staat van je natuurlijke karakter is erg vermoeiend en help je uiteindelijk niemand mee. Tenzij je inderdaad alleen maar iets te neuken wilt hebben. En sommigen van ons kunnen dat wellicht, maar ik niet.
Dat probeer ik ook en juist dat is blijkbaar niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:24 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Gewoon jezelf zijn heeft nooit iemand geholpen die niet van nature een playahr is.
En wat je bent is ook maar een arsenaal aan routines, voorkeuren en herinneringen. Het is allemaal contingent en relatief. In de wildernis zijn we ook helemaal anders.
Als je zo nodig trouw aan jezelf moet blijven, wees dan je beste zelf.
Dan faal je evolutionair gezien en moet je The Game gaan lezen of meer vrouwen ontmoeten. Hoeveel vrouwen spreek je aan, of ontmoet je, per week?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook en juist dat is blijkbaar niet aantrekkelijk.
Evolutionair gezien is het alleen maar van belang om je voort te planten. Daarom ga ik morgen mijn zaad doneren bij de spermabank.... gewoon grappig om te denken dat er ooit een paar kleine xenobinoltjes rondkruipen bij een wildvreemdequote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Dan faal je evolutionair gezien en moet je The Game gaan lezen of meer vrouwen ontmoeten. Hoeveel vrouwen spreek je aan, of ontmoet je, per week?
Ja, maar toch haalt het de natuurlijke selectie van de mens als dier weg. Volgens mij krijg je er niet voor betaald, anders ga ik morgen meequote:Op woensdag 1 december 2010 09:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is het alleen maar van belang om je voort te planten. Daarom ga ik morgen mijn zaad doneren bij de spermabank.... gewoon grappig om te denken dat er ooit een paar kleine xenobinoltjes rondkruipen bij een wildvreemde![]()
Zou je eigenlijk ook nog betaald krijgen voor zoiets
Evolutionair gezien. Lol. Gast, zo werkt het niet. Wel even nature & nurture uit elkaar houden graag.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Dan faal je evolutionair gezien en moet je The Game gaan lezen of meer vrouwen ontmoeten. Hoeveel vrouwen spreek je aan, of ontmoet je, per week?
Het was ook maar een grapje. Sowieso verklaard de nature het niet en is de nurture voor iedereen anders. Toch geef je geen antwoord op m'n vraag.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Evolutionair gezien. Lol. Gast, zo werkt het niet. Wel even nature & nurture uit elkaar houden graag.
Zoveel vrouwen ontmoet ik inderdaad niet. En als ik al uitga zit ik toch meestal met wat vrienden in de kroeg goeie gesprekken te voeren en ben ik niet echt bezig met 'de jacht'.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:13 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Het was ook maar een grapje. Sowieso verklaard de nature het niet en is de nurture voor iedereen anders. Toch geef je geen antwoord op m'n vraag.
Dan is het gewoon een self-fulfilling prophecy. Wat heb je te verliezen? Als ze zegt "Rot op, lelijkerd" ga je toch gewoon door met iets of iemand andersquote:Op woensdag 1 december 2010 10:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen ontmoet ik inderdaad niet. En als ik al uitga zit ik toch meestal met wat vrienden in de kroeg goeie gesprekken te voeren en ben ik niet echt bezig met 'de jacht'.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik in het uitgaansleven ook nog niet een vrouw ben tegengekomen waarvan ik dacht: "Ja, dat is interessant." En als ik die dan al tegen zou komen ben ik waarschijnlijk te onzeker om daar op af te stappen. Dat dan weer wel.
Ja, maar daar ben ik dan totaal niet mee bezig. En zoals ik al zeg, ik ben eigenlijk in het uitgaansleven nooit iemand tegen gekomen die ik interessant vind.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Dan is het gewoon een self-fulfilling prophecy. Wat heb je te verliezen? Als ze zegt "Rot op, lelijkerd" ga je toch gewoon door met iets of iemand anders
Mhhhh, hier zit iets van een paradox in. Je stapt erop af omdat je hoopt dat het de ware zou kunnen zijn, maar als ze dan zegt dat je moet oprotten moet je jezelf wijs maken dat het niet boeit en doen alsof het je niet interesseert...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Dan is het gewoon een self-fulfilling prophecy. Wat heb je te verliezen? Als ze zegt "Rot op, lelijkerd" ga je toch gewoon door met iets of iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |