abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2010 @ 23:33:41 #251
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_89281173
Als ik jullie 'tips' zo lees denk ik trouwens dat jullie wellicht jullie geld op de verkeerde paarden wedden. Ik ben vrouw, respect is bij mij juist zeer welkom. Het betekent echter niet dat als 1 jongen aardig tegen me is dat ik hem per se dan meteen leuk vind. Uiterlijk en uitstraling eerst, dan nog het juiste innerlijk.
pi_89299519
Het probleem hier is volgens mij dat mensen zo lang droogstaan en best wel desperate zijn en eigenlijk wel met iedereen willen, en daar veel mee bezig zijn maar eigenlijk niet genoeg zelfvertrouwen hebben waardoor het steeds mislukt.... De beste tip lijkt me eigenlijk dat je er gewoon niet meer zo mee bezig moet zijn en gewoon niks verwachten of hopen en lekker jezelf zijn, dan komt et wa goed. (tenzij je echt een contactgestoorde bent of zo)
pi_89300224
quote:
5s.gif Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef Outlined het volgende:
Zijn de mensen die hier nou zo vrijgezel zijn nou slachtoffer van een slecht uiterlijk of ontmoeten we zelden een leuke vrouw?
Beiden :|W
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_89300351
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Stefanovich het volgende:
Het probleem hier is volgens mij dat mensen zo lang droogstaan en best wel desperate zijn en eigenlijk wel met iedereen willen
:Y

quote:
, en daar veel mee bezig zijn maar eigenlijk niet genoeg zelfvertrouwen hebben waardoor het steeds mislukt....
quote:
De beste tip lijkt me eigenlijk dat je er gewoon niet meer zo mee bezig moet zijn en gewoon niks verwachten of hopen en lekker jezelf zijn
:{

quote:
, dan komt et wa goed. (tenzij je echt een contactgestoorde bent of zo)
:N :'(
I'll sing you a lullaby.
pi_89301943
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef xenobinol het volgende:

[..]

[..]

[..]

:{

[..]

:N :'(
Haha! Tuurlijk wel! Zie je dus wel dat je veel te weinig zelfvertrouwen hebt? ;) Er zijn zat ''lelijkerds'' die wel een vriendin hebben of aan hun trekken komen. En je kan beter altijd jezelf zijn, want je anders voor doen gaat ook niet werken... ben je niet tevreden over hoe jij bent? Werk daar dan aan! Maar wees niet te hard voor jezelf, miss valt het allemaal wel mee en ben je gewoon veel te negatief geworden.
pi_89357104
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef Stefanovich het volgende:

Haha! Tuurlijk wel! Zie je dus wel dat je veel te weinig zelfvertrouwen hebt? ;) Er zijn zat ''lelijkerds'' die wel een vriendin hebben of aan hun trekken komen. En je kan beter altijd jezelf zijn, want je anders voor doen gaat ook niet werken... ben je niet tevreden over hoe jij bent? Werk daar dan aan! Maar wees niet te hard voor jezelf, miss valt het allemaal wel mee en ben je gewoon veel te negatief geworden.
:@

Ja..... ik durf mijzelf al niet eens meer in de spiegel aan te kijken, bang dat de spiegel weer eens barst :|W
I'll sing you a lullaby.
pi_89357131
Het is me wat lotgenoten -O-
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:43:03 #258
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_89358011
Xenobinol = Schenkstroop?
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:26:02 #259
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89363710
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:24 schreef xenobinol het volgende:
Het is me wat lotgenoten -O-
Lotgenoot O+ Bride.ru :Y
  woensdag 1 december 2010 @ 00:26:41 #260
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_89369874
nog wat geneukt jongens?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 1 december 2010 @ 07:21:19 #261
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_89372667
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:26 schreef Waaghals het volgende:
nog wat geneukt jongens?
Nee, natuurlijk niet!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_89373591
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Lotgenoot O+ Bride.ru :Y
Zitten best lekkere dames bij :9~
Helaas ben ik te arm om zo'n gold digger te onderhouden :'(
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 1 december 2010 @ 09:24:04 #263
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_89374229
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als je die vraag nog moet stellen. Ik mag aannemen dat je toch wel weet 'wie' je bent? Je gedrag, je karaktereigenschappen, voorkeuren, bepaalde kleine trekjes, hoe je in de wereld staat.

En een rol spelen die ver af staat van je natuurlijke karakter is erg vermoeiend en help je uiteindelijk niemand mee. Tenzij je inderdaad alleen maar iets te neuken wilt hebben. En sommigen van ons kunnen dat wellicht, maar ik niet.
Gewoon jezelf zijn heeft nooit iemand geholpen die niet van nature een playahr is.

En wat je bent is ook maar een arsenaal aan routines, voorkeuren en herinneringen. Het is allemaal contingent en relatief. In de wildernis zijn we ook helemaal anders.

Als je zo nodig trouw aan jezelf moet blijven, wees dan je beste zelf.
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
  woensdag 1 december 2010 @ 09:38:22 #264
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_89374565
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:24 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Gewoon jezelf zijn heeft nooit iemand geholpen die niet van nature een playahr is.

En wat je bent is ook maar een arsenaal aan routines, voorkeuren en herinneringen. Het is allemaal contingent en relatief. In de wildernis zijn we ook helemaal anders.

Als je zo nodig trouw aan jezelf moet blijven, wees dan je beste zelf.
Dat probeer ik ook en juist dat is blijkbaar niet aantrekkelijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 1 december 2010 @ 09:40:06 #265
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_89374617
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:38 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat probeer ik ook en juist dat is blijkbaar niet aantrekkelijk.
Dan faal je evolutionair gezien en moet je The Game gaan lezen of meer vrouwen ontmoeten. Hoeveel vrouwen spreek je aan, of ontmoet je, per week?
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
pi_89374845
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef Sardonical-Jope het volgende:

[..]

Dan faal je evolutionair gezien en moet je The Game gaan lezen of meer vrouwen ontmoeten. Hoeveel vrouwen spreek je aan, of ontmoet je, per week?
Evolutionair gezien is het alleen maar van belang om je voort te planten. Daarom ga ik morgen mijn zaad doneren bij de spermabank.... gewoon grappig om te denken dat er ooit een paar kleine xenobinoltjes rondkruipen bij een wildvreemde _O-
Zou je eigenlijk ook nog betaald krijgen voor zoiets :?
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 1 december 2010 @ 09:57:12 #267
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_89375062
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Evolutionair gezien is het alleen maar van belang om je voort te planten. Daarom ga ik morgen mijn zaad doneren bij de spermabank.... gewoon grappig om te denken dat er ooit een paar kleine xenobinoltjes rondkruipen bij een wildvreemde _O-
Zou je eigenlijk ook nog betaald krijgen voor zoiets :?
Ja, maar toch haalt het de natuurlijke selectie van de mens als dier weg. Volgens mij krijg je er niet voor betaald, anders ga ik morgen mee :') Als student zou ik dan wel dagelijks doneren.
  woensdag 1 december 2010 @ 10:00:00 #268
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_89375126
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Evolutionair gezien. Lol. Gast, zo werkt het niet. Wel even nature & nurture uit elkaar houden graag.
pi_89375291
Wat een topic :D
  woensdag 1 december 2010 @ 10:13:54 #270
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_89375534
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:00 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Evolutionair gezien. Lol. Gast, zo werkt het niet. Wel even nature & nurture uit elkaar houden graag.
Het was ook maar een grapje. Sowieso verklaard de nature het niet en is de nurture voor iedereen anders. Toch geef je geen antwoord op m'n vraag.
  woensdag 1 december 2010 @ 10:20:37 #271
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_89375667
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:13 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Het was ook maar een grapje. Sowieso verklaard de nature het niet en is de nurture voor iedereen anders. Toch geef je geen antwoord op m'n vraag.
Zoveel vrouwen ontmoet ik inderdaad niet. En als ik al uitga zit ik toch meestal met wat vrienden in de kroeg goeie gesprekken te voeren en ben ik niet echt bezig met 'de jacht'.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik in het uitgaansleven ook nog niet een vrouw ben tegengekomen waarvan ik dacht: "Ja, dat is interessant." En als ik die dan al tegen zou komen ben ik waarschijnlijk te onzeker om daar op af te stappen. Dat dan weer wel.
  woensdag 1 december 2010 @ 10:23:59 #272
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_89375760
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:20 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zoveel vrouwen ontmoet ik inderdaad niet. En als ik al uitga zit ik toch meestal met wat vrienden in de kroeg goeie gesprekken te voeren en ben ik niet echt bezig met 'de jacht'.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik in het uitgaansleven ook nog niet een vrouw ben tegengekomen waarvan ik dacht: "Ja, dat is interessant." En als ik die dan al tegen zou komen ben ik waarschijnlijk te onzeker om daar op af te stappen. Dat dan weer wel.
Dan is het gewoon een self-fulfilling prophecy. Wat heb je te verliezen? Als ze zegt "Rot op, lelijkerd" ga je toch gewoon door met iets of iemand anders :P
  woensdag 1 december 2010 @ 10:27:08 #273
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_89375845
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Dan is het gewoon een self-fulfilling prophecy. Wat heb je te verliezen? Als ze zegt "Rot op, lelijkerd" ga je toch gewoon door met iets of iemand anders :P
Ja, maar daar ben ik dan totaal niet mee bezig. En zoals ik al zeg, ik ben eigenlijk in het uitgaansleven nooit iemand tegen gekomen die ik interessant vind.

Vrouwen die ik wel interessant vind kom ik op andere manieren tegen en die geven al vrij snel aan dat ze alleen maar vrienden willen zijn.

Nu kan ik natuurlijk wel afstappen op iemand die ik niet leuk vind, maar wie help ik daarmee? :P
pi_89376052
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Mhhhh, hier zit iets van een paradox in. Je stapt erop af omdat je hoopt dat het de ware zou kunnen zijn, maar als ze dan zegt dat je moet oprotten moet je jezelf wijs maken dat het niet boeit en doen alsof het je niet interesseert...
Ja, ik generaliseer.
pi_89381902
present!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')