True.... so true....quote:
Ja erg is datquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Outlined het volgende:
hoe ouder je wordt hoe makkelijker het te accepteren is: je testosteron level daalt namelijk dus je hebt er allemaal wat minder behoefte aan.
Blijft natuurlijk frusti wanneer je kneuzen ziet met enorme chicks terwijl je zelf het 8e wereld wonder bent. Maar dan denk ik altijd maar: "haar probleem"
quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten![]()
Weer een weekend zonder vrouwelijke aandacht, zo blijf ik eeuwig vrijgezel
En nu? Awww? Kom op zeg, doe er wat aan!quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef xenobinol het volgende:
Lotgenoten![]()
Weer een weekend zonder vrouwelijke aandacht, zo blijf ik eeuwig vrijgezel
Dat dus. Ik neem aan dat degenen die daar over zeuren zelf wel veel aandacht aan vrouwen besteden? Anders heb je geen recht tot zeuren lijkt me.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En nu? Awww? Kom op zeg, doe er wat aan!
Niet haten hier aubquote:Op maandag 22 november 2010 11:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus. Ik neem aan dat degenen die daar over zeuren zelf wel veel aandacht aan vrouwen besteden? Anders heb je geen recht tot zeuren lijkt me.
Zou dat het zijn? Misschien moet ik eens de wijde wereld in trekken? Ik had eigenlijk gehoopt dat de ware zou aanbellenquote:Op maandag 22 november 2010 11:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat dus. Ik neem aan dat degenen die daar over zeuren zelf wel veel aandacht aan vrouwen besteden? Anders heb je geen recht tot zeuren lijkt me.
Playa hatersquote:
Dus die vrouwen waar jij aandacht aan besteed negeren jou massaal? Het komt op mij over alsof ze inderdaad naar jullie moeten komen. Toch succes verder met de zoektocht naar 'aandacht'.quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Misschien moet ik eens de wijde wereld in trekken? Ik had eigenlijk gehoopt dat de ware zou aanbellen
Lotgenootquote:
Alle vrouwen negeren mij, dus ik heb geen andere keuzequote:Op maandag 22 november 2010 14:16 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dus die vrouwen waar jij aandacht aan besteed negeren jou massaal? Het komt op mij over alsof ze inderdaad naar jullie moeten komen. Toch succes verder met de zoektocht naar 'aandacht'.
Ik besteed juist best veel aandacht aan vrouwen, maar kom vrij snel in de friendszone terecht en blijf daar ook.quote:Op maandag 22 november 2010 14:16 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dus die vrouwen waar jij aandacht aan besteed negeren jou massaal? Het komt op mij over alsof ze inderdaad naar jullie moeten komen. Toch succes verder met de zoektocht naar 'aandacht'.
Ja hoor, alle vrouwen negeren jouquote:Op maandag 22 november 2010 14:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Alle vrouwen negeren mij, dus ik heb geen andere keuze![]()
Er kwam ooit een leuke dame bij mij aan de deur, bleek het de postbode te zijn die mijn opblaaspop kwam afleveren![]()
tja.... zo blijf ik eeuwig vrijgezel... het is wat
Een serieus antwoord op mijn serieuze postquote:Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik besteed juist best veel aandacht aan vrouwen, maar kom vrij snel in de friendszone terecht en blijf daar ook.
Nu kan ik me wel wat 'lomper' voor gaan doen natuurlijk, maar ik weet niet wat ik daar mee opschiet. Een compleet andere rol gaan spelen alleen om aan de vrouw te komen.
Ok.... vrouwen negeren me niet altijd, meestal doen ze wel lief als ze wat van mij willen. Meestal laten ze mij berooid achter en voel ik me misbruikt. Sarcasme is mijn manier om daar mee om te leren gaan, anders zou ik de hele dag in een hoekje zitten te huilenquote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ja hoor, alle vrouwen negeren jou. Voor zover ik weet ben ik nog altijd een vrouw en reageerde ik op jouw berichtje. Als je overigens zulk sarcasme tegenover de dames waar je aandacht van zou willen gebruikt, vind ik het eerlijk gezegd niet gek dat ze je negeren. Het komt niet echt aardig over, zeg maar.
Ik doe mij irl nooit anders voor als ik ben, maar kennelijk vinden vrouwen mij niet aantrekkelijk of spannend. Dan slaat de onzekerheid toe en dat straal ik dan weer af. Ze blijf ik altijd vrijgezelquote:Een serieus antwoord op mijn serieuze postNatuurlijk moet je geen andere rol gaan spelen, altijd jezelf blijven lijkt me. Ik heb er verder geen ervaring mee (3 jaar vrijgezel al klopt die benaming niet echt). Maar ik weet wel dat ik er niet van hou wanneer mannen zich anders voordoen dan ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |