Ik stap op alles met een hartslag af en wordt alsnog afgewezenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:55 schreef Northside het volgende:
Hangt van je selectiecriteria af he. Als je op alles met een hartslag afstapt boeit het niet als je wordt afgewezen. Als je veel tijd en moeite investeert en dan wordt afgeschoten raakt dat je iets dieper neem ik aan.
Snap ik wel maar je weet toch niet of je ze leuk kan gaan vinden of niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik dan totaal niet mee bezig. En zoals ik al zeg, ik ben eigenlijk in het uitgaansleven nooit iemand tegen gekomen die ik interessant vind.
Vrouwen die ik wel interessant vind kom ik op andere manieren tegen en die geven al vrij snel aan dat ze alleen maar vrienden willen zijn.
Nu kan ik natuurlijk wel afstappen op iemand die ik niet leuk vind, maar wie help ik daarmee?
Alsof er maar één ware is. Je stapt erop af om te kijken of er een klik is, of een aantrekkingskracht, en een eventuele basis voor een verder uit te bouwen passie, liefdesverhouding, relatie of wat dan ook. Het is niet zo dat potentiële partners zo zeldzaam zijn, en als je dat idee hebt heeft het met een te grote eisenlijst te maken. Het punt is dat het maar iemand is, en dat je rationeel gezien geen enkele reden hebt om iets niet te proberen omwille van de kans op afwijzing. Ik bedoel, wat is de schade op lange termijn? Ik heb alleen even last van een deuk in 't ego.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Mhhhh, hier zit iets van een paradox in. Je stapt erop af omdat je hoopt dat het de ware zou kunnen zijn, maar als ze dan zegt dat je moet oprotten moet je jezelf wijs maken dat het niet boeit en doen alsof het je niet interesseert...
Je stapt erop af om te kijken of het iets is ja. Maar de ene ziet in iedere vrouw potentieel en stapt op alles af, waar een ander selectiever is en minder vrouwen benaderd. Logisch gezien zou een afwijzing voor die selectieve man harder moeten aankomen. Maar dat is het punt niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Alsof er maar één ware is. Je stapt erop af om te kijken of er een klik is, of een aantrekkingskracht, en een eventuele basis voor een verder uit te bouwen passie, liefdesverhouding, relatie of wat dan ook. Het is niet zo dat potentiële partners zo zeldzaam zijn, en als je dat idee hebt heeft het met een te grote eisenlijst te maken. Het punt is dat het maar iemand is, en dat je rationeel gezien geen enkele reden hebt om iets niet te proberen omwille van de kans op afwijzing. Ik bedoel, wat is de schade op lange termijn? Ik heb alleen even last van een deuk in 't ego.
Het topic heet eeuwig vrijgezel, niet eeuwig maagd. Daaruit maak ik op dat het om relaties gaat, niet om wat te neuken.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:46 schreef Scorpie het volgende:
Nee, je stapt erop af omdat je wil neuken, en als je een cockblock krijgt doet het pijn.
Je kan door op veel vrouwen (en andere mensen) af te stappen deels van je angst af komen wanneer je de volgende keer een leuke vrouw ziet. Verder kan je oefenen en er beter in worden.quote:Je stapt erop af om te kijken of het iets is ja. Maar de ene ziet in iedere vrouw potentieel en stapt op alles af, waar een ander selectiever is en minder vrouwen benaderd. Logisch gezien zou een afwijzing voor die selectieve man harder moeten aankomen. Maar dat is het punt niet.
Mijn punt is dat ik het raar klinkt om te zeggen dat je op vrouwen moet afstappen (blijkbaar zie je potentieel in d'r, anders deed je het niet) en het je bij een afwijzing niets moet interesseren. Dat zal bij grote aantallen vast wel werken, maar hoe bijzonder is de vrouw in kwestie dan nog voor je?
Newbiequote:Op woensdag 1 december 2010 17:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben 18 en ook eeuwig vrijgezel.
goeie tip, die fase heb ik echter al gehad. Punt is dat ik zelden leuke vrouwen tegen kom. Dus nooit de volgende stap kan maken.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Je kan door op veel vrouwen (en andere mensen) af te stappen deels van je angst af komen wanneer je de volgende keer een leuke vrouw ziet. Verder kan je oefenen en er beter in worden.
Yoga en mannen? Dansles kan ik nog wel inkomen maar yoga je hebt toch nog wel een beetje zelfrespect?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik probeer er nu de gewoonte van de maken om vreemden aan te spreken. Dan is de stap veel kleiner wanneer ik een leuk meisje tegenkom.
Outlined, als je geen leuke vrouwen tegenkomt moet je naar plekken toe gaan waar je ze wel tegenkomt. Een koffietent met leuke vrouwen, yoga lessen, danslessen etc. Als je in een dorp woont zou je kunnen verhuizen.
Bedankt voor de tips maar nou te geforceerd dingen te doen die niet bij mij passen zie ik ook niet zo zitten. Zit er serieus aan te denken om het gewoon helemaal op te geven.quote:Outlined, als je geen leuke vrouwen tegenkomt moet je naar plekken toe gaan waar je ze wel tegenkomt. Een koffietent met leuke vrouwen, yoga lessen, danslessen etc.
Haha, ik noem maar wat dingen. Je zult daar iig veel (getrainde) vrouwen tegenkomen en je hebt geen competitie. Misschien leer je je nog mentaal ontspannen.quote:Geerd: Yoga en mannen? Dansles kan ik nog wel inkomen maar yoga je hebt toch nog wel een beetje zelfrespect?
Er zijn vast wel dingen die je leuk vindt. Verder is het best leuk om nieuwe dingen te proberen toch?quote:Outlined: Bedankt voor de tips maar nou te geforceerd dingen te doen die niet bij mij passen zie ik ook niet zo zitten. Zit er serieus aan te denken om het gewoon helemaal op te geven.
Je zult het vast wel keer vermeld hebben maar hoelang ben je al single dan? en hoe oud?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef Outlined het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips maar nou te geforceerd dingen te doen die niet bij mij passen zie ik ook niet zo zitten. Zit er serieus aan te denken om het gewoon helemaal op te geven.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik stap op alles met een hartslag af en wordt alsnog afgewezen![]()
Ik zit serieus na te denken over een carriereswitch, schoonmaken in het lijkenhuis is misschien wel wat, kom ik misschien ook nog eens aan mijn trekken
Tja..... het is wat... lotgenotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |