Ik zou er meteen mee gaan trouwen!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Laatste berichtje op RP:
"Hoi hoi,
ik leesde jou profiel..."
ik moeste lachen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Laatste berichtje op RP:
"Hoi hoi,
Waarschijnlijk doen mensen dat toch vanwege een bepaalde schaamte.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
...enkel uit nieuwsgierigheid..
...ik hoorde van een vriendin..
...ik dacht, waarom niet..
...even de boel verkennen...
..ik was wat melig en dacht...
waarom schamen om een lekker ding te scoren zonder je huis uit te hoeven?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:59 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen mensen dat toch vanwege een bepaalde schaamte.
En toen heb je maar besloten dat RP echt kansloos is?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Laatste berichtje op RP:
"Hoi hoi,
Luiheid en mensenschuwte is nou eenmaal niet de beste eigenschapquote:Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
waarom schamen om een lekker ding te scoren zonder je huis uit te hoeven?
Da's wel triest ja. Ga er dan gewoon niet op zitten.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
...enkel uit nieuwsgierigheid..
...ik hoorde van een vriendin..
...ik dacht, waarom niet..
...even de boel verkennen...
..ik was wat melig en dacht...
Ik heb een heel normaal lief meisje ontmoet via rp, rp is niet kansloos, je moet alleen beter zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
En toen heb je maar besloten dat RP echt kansloos is?
Ik zit er ook op, dus zo erg kan het niet zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
En toen heb je maar besloten dat RP echt kansloos is?
Het kost me bij andere datingsites een heel stuk minder moeite om goeie matches en dates te vinden.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een heel normaal lief meisje ontmoet via rp, rp is niet kansloos, je moet alleen beter zoeken.
Tja, ik sta na 10 maanden nog steeds op 2 en 3 maanden via rp, en 2 maal 1 date en 4 komende dates via Paiq, voor zover ze door gaan, dus ik heb tot op heden betere ervaringen met rp, maar ik zit dan ook pas 4 weken op Paiq...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:06 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het kost me bij andere datingsites een heel stuk minder moeite om goeie matches en dates te vinden.
Je doet een beetje alsof het nog steeds ongeloofwaardig is dat je ooit een (korte) relatie hebt overgehouden aan internetdaten. Alsof je het zelf niet kan geloven. (zoals zij je leeftijd niet konden geloven..)quote:Op woensdag 3 november 2010 17:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, ik sta na 10 maanden nog steeds op 2 en 3 maanden via rp, en 2 maal 1 date en 4 komende dates via Paiq, voor zover ze door gaan, dus ik heb tot op heden betere ervaringen met rp, maar ik zit dan ook pas 4 weken op Paiq...
Ik heb nu al 10 maanden "Zin in een ongedwongen date zonder meteen teveel verwachtingen, ik hou van ......[insert hobbies]...., verder zet ik niet te veel neer, maar je kunt altijd een berichtje sturen als je interesse hebt."quote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind het veel erger als mannen eerst een veel te uitgebreide beschrijving geven over hun bijna perfecte leven, maarja dan is daar nog net dat ene ontbrekende stukje dat ingevuld moet worden he..
Dat kom ik echt te vaak tegen.
Ik hoopte dat je minder hatelijk zou worden nu je een fotomodel aan je zijde hebt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Je doet een beetje alsof het nog steeds ongeloofwaardig is dat je ooit een (korte) relatie hebt overgehouden aan internetdaten. Alsof je het zelf niet kan geloven. (zoals zij je leeftijd niet konden geloven..)
Maar dan snap ik heel eerlijk gezegd wel een beetje waarom je reacties krijgt van vrouwen die zich niet af laten schrikken door lomp gedrag en die bepaalde voorstellen doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nu al 10 maanden "Zin in een ongedwongen date zonder meteen teveel verwachtingen, ik hou van ......[insert hobbies]...., verder zet ik niet te veel neer, maar je kunt altijd een berichtje sturen als je interesse hebt."
Die werkt prima..
Hmm, meeste mannenprofielen die ik voor de grap eens las vond ik toch allemaal redelijk nietszeggend. "Ik hou van reizen, koken en sporten." Tsja. Overigens vind ik meeste vrouwenprofielen ook verschrikkelijk, dus het is voor mij echt zoeken naar een naald in een hooiberg.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind het veel erger als mannen eerst een veel te uitgebreide beschrijving geven over hun bijna perfecte leven, maarja dan is daar nog net dat ene ontbrekende stukje dat ingevuld moet worden he..
Een ongedwongen date staat niet meteen gelijk aan seks, dus als vrouwen dat niet begrijpen, pech gehad.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar dan snap ik heel eerlijk gezegd wel een beetje waarom je reacties krijgt van vrouwen die zich niet af laten schrikken door lomp gedrag en die bepaalde voorstellen doen.
Ik zou bijvoorbeeld zo'n profiel wegklikken omdat het zo in eerste instantie overkomt alsof je vooral op 1 ding uit bent
Vrouwen kunnen dat ook hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef kieskleurig het volgende:
Hoe is het trouwens met die ene dame van jou afgelopen? Je had toch ééntje die je zelfs bier wilde brengen tijdens de rust van een voetbalwedstrijd?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat ook hoor.
"Ik heb een hartstikke leuk leven, ben gelukkig, leuke baan en leuk huisje, veel vrienden, ga graag op vakantie, m'n leven is perfect, geweldig, ik ben fantastisch, heerlijk, maar toch mis ik die ene arm om me heen!"
lees--> ik jank mezelf elke avond huilend in slaap omdat ik geen vriendje heb.
Je loopt een stuk of 8 vrouwen achter geloof ik, haha.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die ene dame van jou afgelopen? Je had toch ééntje die je zelfs bier wilde brengen tijdens de rust van een voetbalwedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |