Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. (quote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef dawg het volgende:
als ik al die ergernissen zo lees snap ik niet wat jullie op datingsites doen.
Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. (![]()
)
uhu, dat lijkt me ook niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. (![]()
)
Ik vind mezelf vooral iets grappiger dan de meeste mannen. Leuke humor wordt er nauwelijks in verwerkt. (Ok, en ja, het is kansloos om jezelf heel grappig te vinden, maar toch is het zo.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites?
Om even een veer in je reet te steken, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:26 schreef Silenus het volgende:
Ik vind mezelf vooral iets grappiger dan de meeste mannen.
Dat is ongeveer exact het mailtje wat ik geschreven heb, zelfs Spirit heeft er nog een fraaie zin voor bedacht. En inderdaad, het valt heel goed ("dan gaan we gewoon wat drinken, zonder het date-gebeuren", "je hebt mijn e-mail he?"). Maar jij bent een kerel Silenus, en vraag me af wat vrouwen er van vinden. brunette?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:59 schreef Silenus het volgende:
PS: ik ben zelf zo niet hoor, dit hoorde ik ooit van een vriend.
Brunette zei waarschijnlijkquote:
Als het met de insteek van een 'date' is, dan is het 'laat maar zitten'..quote:Op donderdag 4 november 2010 14:49 schreef macondo het volgende:
Vraagje voor de vrouwen. Wat als je contact hebt met een leuke kerel met leuke mailtjes en smsjes en zo, date is kwestie van afspreken - en dat krijg je te horen dat meneer een leuke chick heeft geregeld met wie het goed lijkt te klikken. En je dus in de wachtkamer mag, in spanning of het iets gaat worden tussen die twee.
Denk je dan "flikker maar op, ik ga geen tweede viool spelen" of "ik ben blijkbaar niet de enige die hem leuk vind, dus als het met die andere niets gaat worden dan graag"?
Nee, waarschijnlijk meer iets in de trend van of er echt vrouwen zijn die erin trappen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef Silenus het volgende:
Brunette zei waarschijnlijk
'hooooiiiialweer twee topics voorbij
wat gaat het hard!'
Gokje.
jaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk meer iets in de trend van of er echt vrouwen zijn die erin trappen.
moeten ze zelf weten tochquote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Silenus het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar 95% van de vrouwen trapt daarin.
En 5% daarvan dóét alsof ze erin trappenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Silenus het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar 95% van de vrouwen trapt daarin.
Nouja, het hele punt van 'ergens intrappen' ligt voornamelijk in het feit dat je dat niet zelf doorhebt, maargoed.quote:
toch wel..je zegt het net zelf in het hele verhaaltje..quote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, het hele punt van 'ergens intrappen' ligt voornamelijk in het feit dat je dat niet zelf doorhebt, maargoed.
Ik gá dus niet afspreken zonder date intenties - geeft alleen maar gedoe. En er valt niet zo veel in te trappen, het is alleen de vraag of ze nog zin hebben als de huidige vlam eventueel dooft.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:45 schreef kieskleurig het volgende:
Ik zou denken
Meer dan genoeg mannen die maar wat graag echt voor je willen gaan.
Die kans lijkt mij erg klein.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik gá dus niet afspreken zonder date intenties - geeft alleen maar gedoe. En er valt niet zo veel in te trappen, het is alleen de vraag of ze nog zin hebben als de huidige vlam eventueel dooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |