abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 14:19:12 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88325754
quote:
Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef dawg het volgende:
als ik al die ergernissen zo lees snap ik niet wat jullie op datingsites doen. :s)
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. ( :@ :') )
Gourmetten of steengrillen?
pi_88325809
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
Je lekker ergeren is heerlijk om te doen. Bovendien krijg ik er een goed gevoel van omdat ik mezelf veel leuker vind dan bijna elke vent op een datingsite. ( :@ :') )
Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites? :)
pi_88325833
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

uhu, dat lijkt me ook niet zo heel moeilijk. :P
  donderdag 4 november 2010 @ 14:26:21 #154
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88326005
quote:
Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites? :)
Ik vind mezelf vooral iets grappiger dan de meeste mannen. Leuke humor wordt er nauwelijks in verwerkt. (Ok, en ja, het is kansloos om jezelf heel grappig te vinden, maar toch is het zo. :'( )
Het hoge aantal reacties wat ik altijd krijg sterkt me wel een beetje in dat gevoel trouwens.

Maargoed, dan heb ik het voornamelijk om de shitload een standaard saaie profielen waar elke datingsite vol mee staat. Ik ben natuurlijk niet de énige leuke vent ( O-) ) op een datingsite.

Uiteindelijk is het net een kroeg. 90% is kansloos en valt af, 5% ziet er goed uit maar heeft geen inhoud, 3% heeft wel inhoud maar ziet er niet goed uit, en met 2% is het helemaal top. Op een datingsite net zo, je moet je eerst door 98 waardeloze poep-profielen heenwerken voordat je een keer een leuk iemand tegenkomt.
pi_88326230
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:26 schreef Silenus het volgende:
Ik vind mezelf vooral iets grappiger dan de meeste mannen.
Om even een veer in je reet te steken, dat vind ik ook. 8-)
  donderdag 4 november 2010 @ 14:49:52 #156
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88326864
Vraagje voor de vrouwen. Wat als je contact hebt met een leuke kerel met leuke mailtjes en smsjes en zo, date is kwestie van afspreken - en dat krijg je te horen dat meneer een leuke chick heeft geregeld met wie het goed lijkt te klikken. En je dus in de wachtkamer mag, in spanning of het iets gaat worden tussen die twee.

Denk je dan "flikker maar op, ik ga geen tweede viool spelen" of "ik ben blijkbaar niet de enige die hem leuk vind, dus als het met die andere niets gaat worden dan graag"?
Overal verstand van.
  donderdag 4 november 2010 @ 14:59:09 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88327245
Als je zegt 'je mag in de wachtkamer plaatsvinden' slaan ze je waarschijnlijk met hun tweede viool op je hoofd omdat ze je een arrogant mannetje vinden. Dus je moet het beter aanpakken.

"Hoi Anouk/Mireille/Lotte/Willemijn, ik vind het echt supergezellig met je en ik denk ook zeker dat we wel een match zijn, maar helaas ben ik al iemand tegengekomen. Het klikt er vooralsnog vrij goed mee (<--noot van Silenus: zeg niet dat je de ware hebt gevonden, gewoon dat het 'op zich nu vooralsnog onder voorbehoud vrij goed klikt, dus laat ruimte open voor onderhandelingen) en ik kan het voor m'n gevoel gewoon niet maken om nu met een ander te daten. Niet tegenover haar, niet tegenover mijzelf, en zeker niet tegenover jou.
Ik begrijp dat je veel te leuk bent om te wachten of wat dan ook, dat vraag ik ook echt niet van je. Je moet zelf weten wat je doet, ik zou het zelf in ieder geval leuk vinden om contact te houden. Want ons contact is nog steeds hartstikke leuk, dat meen ik echt! Ik spreek je snel, kus, Macondo".

Nou, met dit gigantische kakverhaal heb je haar dus volledig in je zak.
Ze denkt:
* Oh wat een betrouwbare man! Hij is iemand die niet vreemdgaat! Wat is die ander lucky!
* Wat netjes van 'm dat hij het zo eerlijk vertelt!
* En hij, die populaire man, vindt mij ook leuk! Dat zei 'ie net zelf!
* Nouja, ik hou 'm toch in m'n lijst, je weet maar nooit, haha! :@

Intussen date je gewoon met dat fotomodel, dat andere contact hou je soms nog even warm, en als het dan niks wordt kun je dat alsnog subtiel laten vallen. Wel altijd, mocht het niks worden, een reden geven waar je er zelf prima uitkomt. Dus mocht Anouk/Mireille/Lotte/Willemijn een avontuurlijk type zijn, zeg dan dat mevrouw fotomodel toch net iets te saai bleek en te vaak op de bank wilde zitten. (Dan denkt A/M/L/W: JAAA WIJ PASSEN VEEL BETER BIJ ELKAAR!! :D )

En dan natuurlijk zeggen: 'ik begrijp het dat je nu niet meer met me af wil spreken hoor, geen probleem. Zoals ik al zei, je bent te leuk voor tweede keus, dus ik neem je niks kw..'
Intussen zegt zij dan, 100% zeker: 'achja, een drankje kan altijd toch? O-) '

Daarna zijn ze als was in je handen.
  donderdag 4 november 2010 @ 14:59:22 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88327252
PS: ik ben zelf zo niet hoor, dit hoorde ik ooit van een vriend.
pi_88327614

[ Bericht 100% gewijzigd door brunette82 op 04-11-2010 15:08:23 ]
  donderdag 4 november 2010 @ 15:20:04 #160
57047 macondo
pi_88328122
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:59 schreef Silenus het volgende:
PS: ik ben zelf zo niet hoor, dit hoorde ik ooit van een vriend.
Dat is ongeveer exact het mailtje wat ik geschreven heb, zelfs Spirit heeft er nog een fraaie zin voor bedacht. En inderdaad, het valt heel goed ("dan gaan we gewoon wat drinken, zonder het date-gebeuren", "je hebt mijn e-mail he?"). Maar jij bent een kerel Silenus, en vraag me af wat vrouwen er van vinden. brunette?
Overal verstand van.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:23:08 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88328225
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef macondo het volgende:
brunette?
Brunette zei waarschijnlijk

'hooooiiii :W alweer twee topics voorbij :o wat gaat het hard!'

Gokje.
pi_88328286
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:49 schreef macondo het volgende:
Vraagje voor de vrouwen. Wat als je contact hebt met een leuke kerel met leuke mailtjes en smsjes en zo, date is kwestie van afspreken - en dat krijg je te horen dat meneer een leuke chick heeft geregeld met wie het goed lijkt te klikken. En je dus in de wachtkamer mag, in spanning of het iets gaat worden tussen die twee.

Denk je dan "flikker maar op, ik ga geen tweede viool spelen" of "ik ben blijkbaar niet de enige die hem leuk vind, dus als het met die andere niets gaat worden dan graag"?
Als het met de insteek van een 'date' is, dan is het 'laat maar zitten'..
Alsof er een vrouw is die een 2e viool wil zijn :')
Maar voor een meet, kan afspreken altijd nog wel..maar je kent het wel,
contact dood laten bloeden gaat zó makkelijk
pi_88328395
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef Silenus het volgende:
Brunette zei waarschijnlijk

'hooooiiii :W alweer twee topics voorbij :o wat gaat het hard!'

Gokje.
Nee, waarschijnlijk meer iets in de trend van of er echt vrouwen zijn die erin trappen. B-)
pi_88328507
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk meer iets in de trend van of er echt vrouwen zijn die erin trappen. B-)
jaaaaaaaaaaaa! :Y

Goed zo, techno :D

Daarna dacht ik, laat ik dat even beter en netjes uitleggen :@
  donderdag 4 november 2010 @ 15:32:29 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88328552
Ik wil niet lullig doen, maar 95% van de vrouwen trapt daarin.
pi_88328603
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Silenus het volgende:
moeten ze zelf weten toch :)
  donderdag 4 november 2010 @ 15:34:49 #167
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_88328640
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Silenus het volgende:
En 5% daarvan dóét alsof ze erin trappen :7
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:36:12 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88328679
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef brunette82 het volgende:

[..]

moeten ze zelf weten toch :)
Nouja, het hele punt van 'ergens intrappen' ligt voornamelijk in het feit dat je dat niet zelf doorhebt, maargoed.
pi_88328843
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nouja, het hele punt van 'ergens intrappen' ligt voornamelijk in het feit dat je dat niet zelf doorhebt, maargoed.
toch wel..je zegt het net zelf in het hele verhaaltje..
iedereen met een goed verstand ziet dat wel
pi_88328941
Maar succes hier, ik ga daten :D
pi_88328985
Ik zou denken :W
Meer dan genoeg mannen die maar wat graag echt voor je willen gaan.
pi_88329051
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef brunette82 het volgende:
Maar succes hier, ik ga daten :D
Have fun!
  donderdag 4 november 2010 @ 15:48:13 #173
57047 macondo
pi_88329089
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:45 schreef kieskleurig het volgende:
Ik zou denken :W
Meer dan genoeg mannen die maar wat graag echt voor je willen gaan.
Ik gá dus niet afspreken zonder date intenties - geeft alleen maar gedoe. En er valt niet zo veel in te trappen, het is alleen de vraag of ze nog zin hebben als de huidige vlam eventueel dooft.
Overal verstand van.
pi_88329424
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:48 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik gá dus niet afspreken zonder date intenties - geeft alleen maar gedoe. En er valt niet zo veel in te trappen, het is alleen de vraag of ze nog zin hebben als de huidige vlam eventueel dooft.
Die kans lijkt mij erg klein.
Maar neem aan dat mannen het omgekeerd ook niet zouden doen, 2de viool spelen.
Het een en ander heeft ook te maken met hoe de persoon in kwestie zelf in de markt ligt denk ik.
pi_88329658
Maar wat is het nut om te gaan daten ??
Doen jullie nou voor de lol , voor de aandacht ?
Voor de sex ?? Of echt om de ware te vinden ??

het is makkelijk om een date te vinden , dat heb je zo..
probleem is enkel of je er zelf wel weet om te gaan ..

Laatst een date gehad dat ongeveer meer dan 31/2 maand duurde .
begon als een sexdate , liep uit tot een vage relatie .
Maar dat is nou mijn probleem .. iedere vrouw , waarmee ik de eerste keer mee date, beland in bed.

Probleem enkel is , ik krijg al gevoelens , wanneer ik met diegene naar bed ben geweest.
En krijg je weer gedonder , als je maar enkel neukt, maar weinig praat ( volgens diegene)
Maar toch wel enkele littekens op je rug hebt van haar nagels plus een gros bijtbeten op je schouder en nek!
Diegene hield van bijten ..

Aah.. heb gewoon de "Evil Dick " syndroom .. :%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')