Jij stapt gezellig met al je maten op een dame af? Ik zou er een beetje bang van worden eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stap jij in de kroeg in je eentje af op een leuke vrouw? Dan ben je dapperder dan ik ben.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Jij stapt gezellig met al je maten op een dame af? Ik zou er een beetje bang van worden eerlijk gezegd
Oh, dus jij zit in je eentje in de kroeg?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Jij stapt gezellig met al je maten op een dame af? Ik zou er een beetje bang van worden eerlijk gezegd
Dit soort berichten lees ik graag, bedanktquote:Op donderdag 4 november 2010 21:34 schreef MadDorito het volgende:
Heb m'n huidige vriendin 3,5 jaar geleden via RP leren kennen. Toen niks geworden. Na anderhalf jaar nog een poging gewaagd met elkaar en nu zijn we inmiddels twee jaar verder. Wat ik me er nog van herinner stond er in haar profiel een beetje tekst maar geen foto's en in die van mij een foto met "Hoi" ingevuld in elk vakje. Toeval wilde dat we 10 minuten bij elkaar vandaan woonden. Nu samen een koophuisje etc. Mensen vragen wel eens hoe je elkaar hebt leren kennen, als je het verhaal dan vertelt (in minder detail, gewoon via datingsite) lijkt het alsof er een soort van taboe op datingsites ligt, terwijl zo'n beetje iedereen het wel een keer geprobeerd lijkt te hebben.
Daarnaast nog 3 andere dates gehad via RP, maar naar mijn gevoel kom je veel mensen met een "rugzakje" tegen.
Ik denk ik deel even mijn ervaringen, zodat mensen zien dat het ook positief uit kan pakken.
Nee, jouw vrienden gaan alleen op stap als ze op zoek zijn naar vrouwen? Ik snap de link niet..quote:Op donderdag 4 november 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, dus jij zit in je eentje in de kroeg?
Nee, ik ga op stap met vrienden die al gesettled zijn en dat niet doen, en ik ben niet zo dapper om me weg te rukken en zomaar iemand aan te gaan spreken zoals vroeger op school, different worlds blijkbaar. Maar toch succes.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nee, jouw vrienden gaan alleen op stap als ze op zoek zijn naar vrouwen? Ik snap de link niet..
ik erger mij niet eraan.. Komisch vind ik het welquote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef macondo het volgende:
@Lamon, schep toch niet zo op over ál die dates die je allemaal zou regelen - dan irriteren mensen zich een stuk minder aan je
I didn't do anything! Maar wat is 'leuk'?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zowaar eens een leuk berichtje gekregen
Ah ok, dan is de situatie duidelijk iddquote:Op donderdag 4 november 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik ga op stap met vrienden die al gesettled zijn en dat niet doen, en ik ben niet zo dapper om me weg te rukken en zomaar iemand aan te gaan spreken zoals vroeger op school, different worlds blijkbaar. Maar toch succes.
Daten met iemand die je nog niet eerder hebt ontmoet is ook niet eng hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:01 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ah ok, dan is de situatie duidelijk iddToch denk ik dat het niet veel enger is dan een date met iemand die je nooit hebt ontmoet
welles.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Daten met iemand die je nog niet eerder hebt ontmoet is ook niet eng hoor
Conclusie: Op iemand afstappen is dat dus ook nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Daten met iemand die je nog niet eerder hebt ontmoet is ook niet eng hoor
Je had van die "Interesseberichtjes" die je destijds ontving. Van die nietszeggende berichtjes die RP misbruikt om arme creditcard bezitters uit de tent te lokken. Kreeg er een aantal, waaronder die van haar. Ik strooide met mijn email adres om een beetje contact te krijgen met de zenders en na wat mailen / msnen kun je al goed peilen wat wel wat is en wat niet bij je past. Ik was best wel no-nonsense en normaal van stof, iets wat op RP onder de mannelijke deelnemers niet altijd vanzelfsprekend is (weet ik uit betrouwbare bron!). Je had altijd wel interessante dames ertussen zitten, maar voor beetje fatsoenlijke relatie maakt afstand ook wel uit. De andere dates die ik geprobeerd heb waren minimaal 45 minuten van me vandaan, en dat zag ik mezelf niet meerdere keren per week na het werk enzo nog doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe werd het contact dan gelegd? Je stuurde berichtje?
Wat vind je er eng aan? Ik denk dat het je gaat meevallenquote:
neem je laptop dan mee op datequote:Op donderdag 4 november 2010 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik vond op iemand afstappen doodeng, echt doodeng. heb het 1 keer aangedurfd en dat liep redelijk ok af, het vervolg dan weer niet maar ok.
online heb ik een grotere bek, nog steeds niet bepaald een grote bek, maar achter mijn pc'jte durf ik meer...
nja, op date gaan nav een msnbabbel ofzo durf ik wel...maar misschien moet ik met mijn laptop in de kroeg gaan zitten, dat ding meenemen, iets typen, dat aan een meisje laten lezen en dat zij dan terug moet typen.....internetdating 2.0quote:
Goede conclusie. Maar subjectief zoals hierboven te lezen isquote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Conclusie: Op iemand afstappen is dat dus ook niet
Maar das een offtopic discussie
Nee, dus jij loopt regelmatig in je eentje naar een willekeurige vent toe en begint met hem te praten?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Conclusie: Op iemand afstappen is dat dus ook niet
Maar das een offtopic discussie
Ik denk ook wel dat het wel mee zal vallen, zelfs als de date zelf tegenvalt zal ik er daarna waarschijnlijk minder moeite mee hebben om weer eens iemand te vragen. Eerst even dat zure appeltje doorknagen dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:12 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat vind je er eng aan? Ik denk dat het je gaat meevallen
Nouja, regelmatig is een groot woord aangezien ik niet zo vaak echt leuke kerels tegen kom helaasquote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dus jij loopt regelmatig in je eentje naar een willekeurige vent toe en begint met hem te praten?
Hoe gaat dat meestal? Verlicht me.
Toch moet je uitkijken dat je daar ook weer niet te lang mee wacht.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef After_Dark het volgende:
Overigens moet ik eerst nog even iemand ontmoeten waar ik iets mee zou willen afspreken, en andersom. Daar neem ik de tijd voor, want ik denk dat het weinig nut heeft om zo snel mogelijk iets te proberen te regelen. Dat lijkt me nogal hopeloos overkomen en van pushen wordt niemand happig.
a je hebt de 10 gouden tips ook gelezenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef kieskleurig het volgende:
Toch moet je uitkijken dat je daar ook weer niet te lang mee wacht.
Ook dat is een bekende valkuil, te lang uitsluitend online contact
Dat is dus precies wat mij het meest tegenstaat aan daten met iemand via internet. Als je ergens op een feestje bent en je merkt al vrij snel dat er geen klik is kun je gewoon weglopen. Tijdens een date gaat dat lastiger lijkt me, denk dat je dan sneller uit beleefdheid de tijd 'uit gaat zitten'.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het wel mee zal vallen, zelfs als de date zelf tegenvalt zal ik er daarna waarschijnlijk minder moeite mee hebben om weer eens iemand te vragen. Eerst even dat zure appeltje doorknagen dus.
Wat ik er eng aan vind? Vooral dat iemand heel anders is dan ik had ingeschat. Dat je na vijf minuten eigenlijk al denkt; Jezus gristus, ik moet hier weg. Maarja, daar moet ik me lekker overheen zetten, anders kom ik niet eens aan die date toe.
Overigens moet ik eerst nog even iemand ontmoeten waar ik iets mee zou willen afspreken, en andersom. Daar neem ik de tijd voor, want ik denk dat het weinig nut heeft om zo snel mogelijk iets te proberen te regelen. Dat lijkt me nogal hopeloos overkomen en van pushen wordt niemand happig.
waar vind ik die?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a je hebt de 10 gouden tips ook gelezen
Ik moet zeggen.... soms durf ik het gewoon echt niet..... terwijl als ik iemand niet op die manier bekijk dan heb ik er totaal geen problemen meequote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Ladylicious het volgende:
Nouja, regelmatig is een groot woord aangezien ik niet zo vaak echt leuke kerels tegen kom helaasMaar heb er inderdaad geen problemen mee om naar iemand toe te gaan. Wat dan het eerste is dat ik zeg ligt compleet aan de situatie.
Nou moet ik zeggen dat ik niet in de supermarkt op iemand af stap, maar tijdens sociale gelegenheden; sure.
Ik heb een beetje rondgegoogled voor ik me op wat voor site dan ook wilde aanmelden en heb die waarschuwing al een aantal keer voorbij zien komen. Ik zal mijn best doen om iemand met wie ik leuk kan lullen binnen niet al te lange tijd mee op date te sleuren.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Toch moet je uitkijken dat je daar ook weer niet te lang mee wacht.
Thnx 4 the hint..quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zeggen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat mij het meest tegenstaat aan daten met iemand via internet. Als je ergens op een feestje bent en je merkt al vrij snel dat er geen klik is kun je gewoon weglopen. Tijdens een date gaat dat lastiger lijkt me, denk dat je dan sneller uit beleefdheid de tijd 'uit gaat zitten'.
zaterdagmiddag? of vroeg je dat niet aan mij?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Thnx 4 the hint..
Wanneer schikt het?
Ik kwam ze tegen op de website over flirten:quote:
Tegen beter weten in ben ik toch nog zelf in die valkuil getraptquote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a je hebt de 10 gouden tips ook gelezen
ah, i kdacht de tips voor online flirten/daten.....quote:Op donderdag 4 november 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kwam ze tegen op de website over flirten:
Tip #1: Wees positief
Tip #2: Lach
Tip #3: Oogcontact
Tip #4: Leg contact
Tip #5: Toon interesse
Tip #6: Wees niet te direct
Tip #7: Spiegelen
Tip #8: Geef complimenten
Tip #9: Neem de tijd
Tip #10: Ken de etiquette
die zal je vast ook wel hebben... sommige zijn ook wel toepasbaar denk ik.....quote:Op donderdag 4 november 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
ah, i kdacht de tips voor online flirten/daten.....
Whehe dat laatste is echt lamequote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zeggen.
Of je laat je "bellen" en dat je daarna wegmoet
Geen idee, je hebt nog steeds je agenda niet doorgestuurdquote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Thnx 4 the hint..
Wanneer schikt het?
Nou moet ik denken aan iemand die het geluid van een overgaande telefoon zelf na gaat doen en vervolgens tegen een spiegeltje begint te lullen om daarna aan te kondigen dat ze plotseling op moet stappen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zeggen.
Huh?quote:Tip #7: Spiegelen
neuh ik vroeg het aan kieskleurig natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zaterdagmiddag? of vroeg je dat niet aan mij?
Ik vraag wel eens wie of wat hun hulplijn is.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zeggen.
vooral dat spiegelen...quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die zal je vast ook wel hebben... sommige zijn ook wel toepasbaar denk ik.....
ik wist het!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
neuh ik vroeg het aan kieskleurig natuurlijk
En wat zeg je dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nouja, regelmatig is een groot woord aangezien ik niet zo vaak echt leuke kerels tegen kom helaasMaar heb er inderdaad geen problemen mee om naar iemand toe te gaan. Wat dan het eerste is dat ik zeg ligt compleet aan de situatie.
Nou moet ik zeggen dat ik niet in de supermarkt op iemand af stap, maar tijdens sociale gelegenheden; sure.
als je iemand leuk vind, neem je van de persoon in kwestie houding, maniertjes over etc....dat heet spiegelenquote:
Nu welquote:Op donderdag 4 november 2010 22:45 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt nog steeds je agenda niet doorgestuurd
zou ik iig niet op deze manier doen... maar het met iemand eens zijn als je dat ook daadwerkelijk bent jaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
vooral dat spiegelen...
zij: ik heb gisteren een leuke film gezien
ik: ik heb gisteren een leuke film gezien
zij: jij ook al?
ik: jij ook al?
of is dat dan papegaaien?
Dat risico is altijd aanwezig, ook omdat mensen zich online soms anders voor kunnen doen (en vergeet de foto's uit zeer fortuinlijke hoek genomen niet). En dat voelt dan ongemakkelijk, maar de date gaat voorbij en kun je ook zelf afbreken. Maar ik denk dat je dat risico redelijk beperkt als je je verstand wat gebruikt en niet date met elke dame die zich opwerpt, maar met degene met wie het klikt. En dan nog kan het in het echt anders zijn of wat tegenvallen, maar horrorscenario's komen dan niet zo vaak voor denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het wel mee zal vallen, zelfs als de date zelf tegenvalt zal ik er daarna waarschijnlijk minder moeite mee hebben om weer eens iemand te vragen. Eerst even dat zure appeltje doorknagen dus.
Wat ik er eng aan vind? Vooral dat iemand heel anders is dan ik had ingeschat. Dat je na vijf minuten eigenlijk al denkt; Jezus gristus, ik moet hier weg. Maarja, daar moet ik me lekker overheen zetten, anders kom ik niet eens aan die date toe.
Maar teveel doen is ook godsgruwelijk irritant...quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je iemand leuk vind, neem je van de persoon in kwestie houding, maniertjes over etc....dat heet spiegelen
dat zeg ik toch ook niet - als het goed is, hoef je er zelfs niet op te letten... het is iets wat je kan opvallen....quote:Op donderdag 4 november 2010 22:54 schreef Godshand het volgende:
Maar teveel doen is ook godsgruwelijk irritant...
Jij hebt helemaal geen tijd voor mij, je agenda staat al helemaal volquote:
Ah, op die manier. Ik heb precies hetzelfde weleens in een documentaire over menselijk gedrag gezien. Het ging toen niet over man/vrouw, maar directeur/werknemer. Directeur gaat met zijn benen over elkaar zitten, werknemer doet het even later ook. Directeur steekt een sigaar op, werknemer gaat bij gebrek aan rookwaar met z'n vingers aan z'n mond zitten rommelen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je iemand leuk vind, neem je van de persoon in kwestie houding, maniertjes over etc....dat heet spiegelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |