abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88341414
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Ladylicious het volgende:
Ik krijg onderhand het idee dat ik hier de enige ben die niet meteen als een malle elke random persoon date..
Nee hoor,

alleen Lamon, Silenus en Spirit82 maken er bijna een 2e baan van...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88341473
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, echt. Ik wil het niet zijn. :o
Maar iedere keer weer een gesprekje, en dan toch niet kunnen zeggen, nee even niet uit angst dat je wat mist...het is best dom eigenlijk...en het is allemaal de schuld van Silenus die me liet zien hoe makkelijk daten eigenlijk is, als je weet wat je moet zeggen. :o
Ach, als je er de tijd voor hebt..
pi_88341562
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Ladylicious het volgende:
Ik krijg onderhand het idee dat ik hier de enige ben die niet meteen als een malle elke random persoon date..
Doe ik ook niet, maar ik ben net nieuw hier dus ik tel niet. Daarnaast heb ik nog nooit echt gedate, dus ben ik niet zo happig om er zomaar in de springen. Ik ga het eerst eens lekker rustig oankieken.
  donderdag 4 november 2010 @ 21:12:05 #229
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_88341759
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, maar ik ben net nieuw hier dus ik tel niet. Daarnaast heb ik nog nooit echt gedate, dus ben ik niet zo happig om er zomaar in de springen. Ik ga het eerst eens lekker rustig oankieken.
Nou, geliek hejje.

Mijn voorkeur gaat sowieso nog uit naar dates met mensen die ik al minstens 1x in het echt heb gezien. Maargoed, daar kan verandering in komen natuurlijk :)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_88341849
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, echt. Ik wil het niet zijn. :o
Kom zeg. Je gaat toch zelf dat 'gesprekje' aan? Je gaat toch zelf weer op een datingsite kijken terwijl je al meerdere dates hebt staan? Ga dan niet schijnheilig doen alsof je niet zo wilt zijn want dat heb je helemaal zelf in de hand.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88341990
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee hoor,

alleen Lamon, Silenus en Spirit82 maken er bijna een 2e baan van...
Ik sla ook een heleboel vrouwen af hoor, dus het is niet terecht om de indruk te wekken dat ik alles wel okay vind. :)
En uiteindelijk leidt het nog niet echt tot iets, dus of ik er nou zo blij mee ben...ik kan het gewoon niet laten om knappe vrouwen nee te verkopen, ik zal wel onzeker zijn of zo... :{
  donderdag 4 november 2010 @ 21:17:26 #232
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88342037
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik sla ook een heleboel vrouwen af hoor, dus het is niet terecht om de indruk te wekken dat ik alles wel okay vind. :)
En uiteindelijk leidt het nog niet echt tot iets, dus of ik er nou zo blij mee ben...ik kan het gewoon niet laten om knappe vrouwen nee te verkopen, ik zal wel onzeker zijn of zo... :{
Pff. Je klinkt als een puber.

Wel eens overwogen om die sites gewoon eens links te laten liggen? Probleem opgelost.
451 °F
pi_88342050
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:

[..]

of geil, dat mag ook ;)
pi_88342068
Ik heb zowaar eens een leuk berichtje gekregen O+
Tap tap tap
pi_88342140
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Nou, geliek hejje.

Mijn voorkeur gaat sowieso nog uit naar dates met mensen die ik al minstens 1x in het echt heb gezien. Maargoed, daar kan verandering in komen natuurlijk :)
Dat zou ik zelf ook het liefst hebben, dan voel je al meteen wat meer op je gemak bij iemand. Maarja, voor mij zijn er ondertussen jaren voorbijgegaan waarin er niets gebeurt is, dus vind ik het hoog tijd om dan maar wat 'riskantere' actie te ondernemen. Vandaag een match op paiq met een score van 98, die past vast en zeker perfect bij mij. :{
pi_88342150
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zowaar eens een leuk berichtje gekregen O+
vertel!
pi_88342198
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Pff. Je klinkt als een puber.

Wel eens overwogen om die sites gewoon eens links te laten liggen? Probleem opgelost.
En dan? :)
Wat levert dat dan op?
  donderdag 4 november 2010 @ 21:21:48 #238
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88342246
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:20 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En dan? :)
Wat levert dat dan op?
Wat bedoel je? Je loopt toch te zeiken dat je "teveel" dates hebt? Ik hoef het toch niet te spellen?
451 °F
pi_88342273
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

vertel!
En werd tijd met je leuke profiel :Y
  donderdag 4 november 2010 @ 21:23:21 #240
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88342337
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je er uiteindelijk niet veel aan hebt om dingen mooier voor te doen dan ze zijn. Tenzij je dat altijd doet natuurlijk, want anders doe je je toch anders voor dan je bent. :P
Dat bedoel ik idd. Maar ik krijg wel het idee dat de meesten hier daar anders tegenaan kijken met al die berichten en verhalen die ik hier langs zie komen.
pi_88342352
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:21 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Je loopt toch te zeiken dat je "teveel" dates hebt? Ik hoef het toch niet te spellen?
Maar aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik echt geen andere optie...dus als ik het links laat liggen, blijf ik alleen. :)
pi_88342636
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Maar aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik echt geen andere optie...dus als ik het links laat liggen, blijf ik alleen. :)
Je bent inderdaad slachtoffer van de situatie en hebt geen andere optie dan zoveel mogelijk vrouwen tegelijk daten. Tegen je eigen wil in :o
pi_88342758
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:29 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je bent inderdaad slachtoffer van de situatie en hebt geen andere optie dan zoveel mogelijk vrouwen tegelijk daten. Tegen je eigen wil in :o
Jij mag me niet he, of zo? :o
pi_88342792
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik begrijp de logica met je vrienden niet? Wat de neuk hebben zij er mee te maken :?
pi_88342886
Heb m'n huidige vriendin 3,5 jaar geleden via RP leren kennen. Toen niks geworden. Na anderhalf jaar nog een poging gewaagd met elkaar en nu zijn we inmiddels twee jaar verder. Wat ik me er nog van herinner stond er in haar profiel een beetje tekst maar geen foto's en in die van mij een foto met "Hoi" ingevuld in elk vakje. Toeval wilde dat we 10 minuten bij elkaar vandaan woonden. Nu samen een koophuisje etc. Mensen vragen wel eens hoe je elkaar hebt leren kennen, als je het verhaal dan vertelt (in minder detail, gewoon via datingsite) lijkt het alsof er een soort van taboe op datingsites ligt, terwijl zo'n beetje iedereen het wel een keer geprobeerd lijkt te hebben.

Daarnaast nog 3 andere dates gehad via RP, maar naar mijn gevoel kom je veel mensen met een "rugzakje" tegen.

Ik denk ik deel even mijn ervaringen, zodat mensen zien dat het ook positief uit kan pakken. :7
Haai
  donderdag 4 november 2010 @ 21:36:52 #246
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88343036
Lamon regelt helemaal niets. Twee dates gehad (beiden afgewezen) en dagen vol full time rondhangen op paiq (zijn eigen woorden). Aandacht vragen hier voor al zijn dates, sure.
Overal verstand van.
pi_88343043
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik begrijp de logica met je vrienden niet? Wat de neuk hebben zij er mee te maken :?
Stap jij in de kroeg in je eentje af op een leuke vrouw? Dan ben je dapperder dan ik ben. :)
pi_88343068
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:34 schreef MadDorito het volgende:
Heb m'n huidige vriendin 3,5 jaar geleden via RP leren kennen. Toen niks geworden. Na anderhalf jaar nog een poging gewaagd met elkaar en nu zijn we inmiddels twee jaar verder. Wat ik me er nog van herinner stond er in haar profiel een beetje tekst maar geen foto's en in die van mij een foto met "Hoi" ingevuld in elk vakje. Toeval wilde dat we 10 minuten bij elkaar vandaan woonden. Nu samen een koophuisje etc. Mensen vragen wel eens hoe je elkaar hebt leren kennen, als je het verhaal dan vertelt (in minder detail, gewoon via datingsite) lijkt het alsof er een soort van taboe op datingsites ligt, terwijl zo'n beetje iedereen het wel een keer geprobeerd lijkt te hebben.

Daarnaast nog 3 andere dates gehad via RP, maar naar mijn gevoel kom je veel mensen met een "rugzakje" tegen.

Ik denk ik deel even mijn ervaringen, zodat mensen zien dat het ook positief uit kan pakken. :7
Hoe werd het contact dan gelegd? Je stuurde berichtje?
pi_88343107
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Stap jij in de kroeg in je eentje af op een leuke vrouw?
Yup, soms wel. Moet ik wel een aanleiding hebben om dr aan te spreken....
pi_88343205
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef macondo het volgende:
Lamon regelt helemaal niets. Twee dates gehad (beiden afgewezen) en dagen vol full time rondhangen op paiq (zijn eigen woorden). Aandacht vragen hier voor al zijn dates, sure.
De afgelopen maand 2 mislukte (althans, niet tot iets meer leidende) dates, ja. 6, 10 en 12 november nieuwe kansen, en nee, ik weet idd niet of het wat wordt. :)
Je ging juist een beetje de goede kant op, en nu weer zo hatelijk.. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')