Vind je jezelf zo knap en veelbiedend dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik zou niet op iemand gaan wachten.
En waarschijnlijk is mijn ego ook te groot om voor de tweede viool te spelen
Ja zeker, maar als ik al echt een afspraak met iemand had staan en die zou dan afzeggen om de reden die je noemde zou ik niet echt snel reageren met een 'oke, misschien tot later'. Dat was meer me puntquote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan wachten. Gewoon doen wat je altijd doet. Daten met iemand anders. Iedereen mailt / chat toch wel met meer mensen?
Haha handig om te wetenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat van dat ego, zou ik niet in je datingprofiel zetten
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vind je jezelf zo knap en veelbiedend dan?
Filosofie?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:14 schreef Thornado het volgende:
Wel grappig...we hebben allemaal weer andere dating filosofieën
O dit klinkt bekend....quote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Thornado het volgende:
Via Paiq was ik met een dame aan het chatten. Na vijf minuten vonden wij het beide heel gezellig...maar we wisten ook dat wij elkaars type niet waren.
Toen gaf ze aan een vriendin te hebben die waarschijnlijk wel mijn type zou zijn...en daar ga ik zaterdagmiddag mee lunchen.:)
hij praatte niet met volle mond, netjes tochquote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef brunette82 het volgende:
grote bek in de sportschool en bij het etentje zei hij niks..
Jein..... wel veel mensen via via ontmoet maar nog niet mijn "nieuwe vlam"of zo.... maar altijd leuk en het biedt perspectiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:53 schreef Ruudt het volgende:
Net terug van een date..LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:53 schreef Ruudt het volgende:
Net terug van een date..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef brunette82 het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Wat erg zeg...na mijn korte dienstje, had ik dus een date met een kerel
van de sport school..die zag mij al een tijdje sporten.
maar goed, dat was wel lachen![]()
hij vond het normaal dat ik het eten wel ging betalen, hij had al zó vaak dates gehad, waarbij
hij moest betalen. grote bek in de sportschool en bij het etentje zei hij niks..
was blij toen ik thuis kwam, en net smsed ie: ik vond het zó leuk met je en morgen weer wat doen?![]()
Kerels, ik begrijp ze nietNou ja, je snapt het wel, ik zie hem vanzelf wel weer in de sportschool.
ik ga me maar eens storten op het dating gedeelte, ik vind het wel lachen zo
Het lijkt me dat je er uiteindelijk niet veel aan hebt om dingen mooier voor te doen dan ze zijn. Tenzij je dat altijd doet natuurlijk, want anders doe je je toch anders voor dan je bent.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:41 schreef Neelix het volgende:
Sjonge, al die verhalen en net niet helemaal de waarheid vertellen daar heb ik gewoon genoeg van. Ik wil best mijn best doen om in de smaak te vallen, maar ik ga me niet oneerlijk lopen doen of me anders voordoen dan ik ben.
Voor zover ik heb gemerkt wordt die eerlijkheid en directheid wel erg op prijs gesteld trouwens.
Nee joh, ga lekker je gang serial-dater.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Lamon. het volgende:
Weer een date via rp voor zaterdag, echt, iemand moet me tegenhouden.
Dat heb ik ook al meegemaakt, vraag me dan ook echt af of ze het wel over dezelfde date hebben. Weinig zeggen, mij niet aankijken en dan zo'n sms sturenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef brunette82 het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Wat erg zeg...na mijn korte dienstje, had ik dus een date met een kerel
van de sport school..die zag mij al een tijdje sporten.
maar goed, dat was wel lachen![]()
hij vond het normaal dat ik het eten wel ging betalen, hij had al zó vaak dates gehad, waarbij
hij moest betalen. grote bek in de sportschool en bij het etentje zei hij niks..
was blij toen ik thuis kwam, en net smsed ie: ik vond het zó leuk met je en morgen weer wat doen?Kerels, ik begrijp ze niet
Nou ja, je snapt het wel, ik zie hem vanzelf wel weer in de sportschool.
ik ga me maar eens storten op het dating gedeelte, ik vind het wel lachen zo
Nee, echt. Ik wil het niet zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee joh, ga lekker je gang serial-dater.
Nee hoor, ik heb nog geen dates gehad.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Ladylicious het volgende:
Ik krijg onderhand het idee dat ik hier de enige ben die niet meteen als een malle elke random persoon date..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |