Ik denk dat je voor dit probleem beter een eigen topic aan kunt maken. Dit topic gaat vooral over datingsites ed.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:26 schreef Othello het volgende:
En nee.. ik kan niet schrijven , daar heb je gelijk in
Heb jij dan geen slechte eigenschappen , die jij niet makkelijk kan maskeren ??
Ik zeg gewoon dat ik gewoon last hebt , dat ik te snel in een relatie rolt ..
ook al moet ik het langzaam doen. En dan val ik steeds op mijn bek.
En dan ontmoet je weer een andere leuke meid , loop ik weer tegen dezelfde lamp aan..
En dat doet best pijn..
Jij bent wel de normaal tochquote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Lamon. het volgende:
Waarom komen er steeds van die mafketels op dit topic af?
Ohjaquote:Op donderdag 4 november 2010 17:21 schreef Techno het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal "Grenzeloos debiel" zijn natuurlijk.
Opzich wel een aardige vraag voor in dit topic.:)quote:Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites?
Nee, ik heb ook muzikale voorkeuren erbij gezet, niet alles, maar om wel een indruk te geven dat ik niets tegen clubgangers heb, maar er zelf geen 1 ben.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:14 schreef Thornado het volgende:
[..]
Opzich wel een aardige vraag voor in dit topic.:)
Ik probeer mij in ieder geval zo te presenteren zoals ik ben. De dame die dat wel leuk lijkt, daar wil ik mee daten...ik zie het nu er niet van in dat ik zou moeten 'strijden' met een een of andere beachboy die van housemuziek houdt...in de dame die daar interesse in heeft, heb ik weer geen interesse in
Zolang je elkaar niet ontmoet hebt, is er toch geen enkel bezwaar? Als een (mogelijk) leuke vrouw met mij wil daten, nádat ze eerst met een andere kerel het geprobeerd heeft voel ik mij geen tweederangs figuur hoor. Anders zou het liggen als je elkaar wél eerder ontmoet hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij erg klein.
Maar neem aan dat mannen het omgekeerd ook niet zouden doen, 2de viool spelen.
Het een en ander heeft ook te maken met hoe de persoon in kwestie zelf in de markt ligt denk ik.
Idioten met articulatie, inderdaad!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:55 schreef Othello het volgende:
je kan ook niks zeggen en je wordt gelijk al geflamed als een debiel.
kan je zien wat voor niveau mensen hier komen.
Jouw originele vraag hier ging toch echt over het in de "wachtkamer" plaatsen van potentiële dates, waarop Silenus met een voorbeeld komt van een kwijlerig bericht waar 95% van de vrouwen toch echt wel in zal trappenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Zolang je elkaar niet ontmoet hebt, is er toch geen enkel bezwaar? Als een (mogelijk) leuke vrouw met mij wil daten, nádat ze eerst met een andere kerel het geprobeerd heeft voel ik mij geen tweederangs figuur hoor. Anders zou het liggen als je elkaar wél eerder ontmoet hebt.
Het is bovendien niet altijd sprake van een voorkeur waarom je met de ene eerder date dan de ander, soms loopt het agenda technisch gewoon zo.
ps kieskleurig, volgens mij is je inbox vol. sorry..
Dat grenzeloos debiel sloeg niet op jou, dat staat onder de UI van Skippyquote:Op donderdag 4 november 2010 18:55 schreef Othello het volgende:
Je eerste post in dit topic was van zo'n vreemde aard dat ik me afvraag of je serieus verwacht had dat iemand het door kon lezen zonder er onaardig op te reageren.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:55 schreef Othello het volgende:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:03 schreef After_Dark het volgende:
Als je wel het idee had dat je een volstrekt normaal verhaal had neergeplant, dan is het misschien een idee om het bij lezen te houden.
Ik was het niet...quote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef macondo het volgende:
ps kieskleurig, volgens mij is je inbox vol. sorry..
wie ben jij nu weer?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat maakt jou leuker dan andere mannen op datingsites?
Ik had alleen een mooie agenda voor je..quote:Op donderdag 4 november 2010 19:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
En ik maar wachten op de zorgvuldig genoteerde lachbuien
Ik zou niet op iemand gaan wachten.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:49 schreef macondo het volgende:
Vraagje voor de vrouwen. Wat als je contact hebt met een leuke kerel met leuke mailtjes en smsjes en zo, date is kwestie van afspreken - en dat krijg je te horen dat meneer een leuke chick heeft geregeld met wie het goed lijkt te klikken. En je dus in de wachtkamer mag, in spanning of het iets gaat worden tussen die twee.
Denk je dan "flikker maar op, ik ga geen tweede viool spelen" of "ik ben blijkbaar niet de enige die hem leuk vind, dus als het met die andere niets gaat worden dan graag"?
Je moet ook niet gaan wachten. Gewoon doen wat je altijd doet. Daten met iemand anders. Iedereen mailt / chat toch wel met meer mensen?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik zou niet op iemand gaan wachten.
En waarschijnlijk is mijn ego ook te groot om voor de tweede viool te spelen
Dat van dat ego, zou ik niet in je datingprofiel zettenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Vind je jezelf zo knap en veelbiedend dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ja zeker, maar als ik al echt een afspraak met iemand had staan en die zou dan afzeggen om de reden die je noemde zou ik niet echt snel reageren met een 'oke, misschien tot later'. Dat was meer me puntquote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan wachten. Gewoon doen wat je altijd doet. Daten met iemand anders. Iedereen mailt / chat toch wel met meer mensen?
Haha handig om te wetenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat van dat ego, zou ik niet in je datingprofiel zetten
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vind je jezelf zo knap en veelbiedend dan?
Filosofie?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:14 schreef Thornado het volgende:
Wel grappig...we hebben allemaal weer andere dating filosofieën
O dit klinkt bekend....quote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Thornado het volgende:
Via Paiq was ik met een dame aan het chatten. Na vijf minuten vonden wij het beide heel gezellig...maar we wisten ook dat wij elkaars type niet waren.
Toen gaf ze aan een vriendin te hebben die waarschijnlijk wel mijn type zou zijn...en daar ga ik zaterdagmiddag mee lunchen.:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |