SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Charles.Darwin op 03-11-2010 18:14:37 ]451 °F
Neeeequote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef kieskleurig het volgende:
"Hahaha, het is een leuk woord he, geeft aan dat ik een snelle jongen ben meep ;-)"
![]()
En misschien nog wel een date met jouquote:Op woensdag 3 november 2010 14:58 schreef kieskleurig het volgende:
De TT
Nou dat heeft hij dan toch mooi wel bereikt, een topic op Fok!
Nou geloof dat ik daar toch nog maar even goed over na moet denkenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
En misschien nog wel een date met jou
En je bitches waarderen dat ongetwijfeld.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:11 schreef Friek_ het volgende:
Op het FOK!fotoboek scoor ik dagelijks mijn bitches, jeweettog.
Wat is er toch mis met sommige mensen?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef kieskleurig het volgende:
"Hahaha, het is een leuk woord he, geeft aan dat ik een snelle jongen ben meep ;-)"
![]()
Wist ik dat maarquote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met sommige mensen?
Zeg friek, sta je weer te lang droog?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:11 schreef Friek_ het volgende:
Op het FOK!fotoboek scoor ik dagelijks mijn bitches, jeweettog.
Ik voel mezelf wel keigeweldig dankzij zulke mensen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met sommige mensen?
idemquote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel mezelf wel keigeweldig dankzij zulke mensen.
Wil je weer langskomen dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeg friek, sta je weer te lang droog?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je weer langskomen dan?
Bwehehe!
Eigenlijk niet nee, maar ik gooi m'n profiel wel weg.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef SonicVolcano het volgende:
"Ik ben niet echt op zoek, maar..."
Hoe vaak wordt die tekst wel niet gebruikt op datingssites.
Moest even glimlachenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef SonicVolcano het volgende:
"Ik ben niet echt op zoek, maar..."
Hoe vaak wordt die tekst wel niet gebruikt op datingssites.
De vrouwen liggen ten slotte massaal aan je voetenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Moest even glimlachen, die tekst is sowieso al 'geen interesse' voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |