quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
doe eens vertellenquote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ken je 'over de kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft' nog niet
is dat zoquote:
ja ik ookquote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als hij echt die hond gaat kopen ben ik bang dat de TT harde waarheid word
ik dacht dat je het over je nichtje hadquote:
Volgens mij niet, of ik heb zojuist Pezu verklaard voor vader. Maar dat is het volgens mij nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over je nichtje had
whehehequote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Thijs doet alle poepgeluiden al na![]()
Leuk boek voor MPG, dit
Doet boek heb ik nog vaak zat gelezenquote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Leuk boek voor MPG, dit
Ik had hem al voordat ik een kind hadquote:Op maandag 1 november 2010 22:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Doet boek heb ik nog vaak zat gelezen
ooh diequote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Leuk boek voor MPG, dit
quote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Leuk boek voor MPG, dit
quote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
![]()
Ik ontken het bestaan van bepaalde incidenten.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ik ontken het bestaan van bepaalde incidenten.
ze hebben er ook een knuffel vanquote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef dirkjo het volgende:
Het feit dat die mol ook het hele boek rondloopt met een drol op zijn kop, alleen dat is al goud waard
geniaal, ik wou dat ik mezelf eens als kleuter kon ontmoeten, dat zou zo gruwelijk episch wordenquote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Leuk boek voor MPG, dit
quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben er ook een knuffel vancompleet met poep
![]()
en het einde..briljant
quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben er ook een knuffel vancompleet met poep
![]()
en het einde..briljant
quote:
bazige kerolquote:
sowiesow niet kinderachtig hoorquote:
Ik ben officieel dan ook niet volwassen, dusjaquote:Op maandag 1 november 2010 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sowiesow niet kinderachtig hoor
Ja, poep.quote:
slaap ze trevquote:
Ouders die gaan janken als ze hun kind moeten verschonenquote:Op maandag 1 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, poep.
Om het taboe er af te halen, voor die bange ouders die het maar vies vinden
Slaap zachtquote:
ik heb een braak reflex, en kan dat dus fysiek echt nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ouders die gaan janken als ze hun kind moeten verschonen![]()
Oke, ik ken genoeg dingen die lekkerder ruiken dan een verse drol maar je kiest er toch echt zelf voor
het duurt ook even voordat je kind iets produceert dat enigszins lijkt op een drol hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef dirkjo het volgende:
Ouders die gaan janken als ze hun kind moeten verschonen![]()
Oke, ik ken genoeg dingen die lekkerder ruiken dan een verse drol maar je kiest er toch echt zelf voor
I know.quote:Op maandag 1 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het duurt ook even voordat je kind iets produceert dat enigszins lijkt op een drol hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef dirkjo het volgende:
I know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
shit happens.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
I know.een soort van onbestemde stinkende kipkerrie saladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Neequote:
En MPG blijft maar ontkennen hequote:
Ja.quote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En MPG blijft maar ontkennen he
MPG en poep is volgens mij geen mooie combi. Hij verbergt zich wel erg in dit ''poep'' gesprekquote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En MPG blijft maar ontkennen he
Jij krijgt Takkie Kakkie en De kleine mol van mijquote:
Lees ff terugquote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
MPG en poep is volgens mij geen mooie combi. Hij verbergt zich wel erg in dit ''poep'' gesprek
Trusten kerelquote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
ik sluit de laptop ook maar eens af, het is genoeg geweest voor vandaag![]()
misschien nog verder op Mobile, maar dat is zo'n gedoe, dus ik denk dat ik het voor gezien houd!
Slaap lekker lieve kijkbuiskindertjes
Daaag meneertjequote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
ik sluit de laptop ook maar eens af, het is genoeg geweest voor vandaag![]()
misschien nog verder op Mobile, maar dat is zo'n gedoe, dus ik denk dat ik het voor gezien houd!
Slaap lekker lieve kijkbuiskindertjes
Dude...quote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Moet meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Het gaat ook niet zozeer om het persoon op het plaatje. Ik geef je totaal gelijk, heb hekel aan southparkquote:Op maandag 1 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude...
de man op de foto die ik postte is vele malen epischer dan een plaatje van south park.
dude zodra je dude gebruikt dan ga je een overeenkomst aan dat sp epischer is boven allesquote:Op maandag 1 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude...
de man op de foto die ik postte is vele malen epischer dan een plaatje van south park.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
Lees ff terug.
Ow en voor de poepers hier:
Paardenpoep? Paardenluier!
quote:Op maandag 1 november 2010 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude zodra je dude gebruikt dan ga je een overeenkomst aan dat sp epischer is boven alles
Family guy, en dan vooral Stewie en Peter. Mooi manquote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
I'm not fat, I'm festivally large!
South Park
te simpel man, te simpel manquote:Op maandag 1 november 2010 23:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Family guy, en dan vooral Stewie en Peter. Mooi man
Niks mis met southpark op zijn tijd, maar dan ook echt op zijn tijd. Sommige afleveringen hebben iets, maar over het algemeen kijk ik vele malen liever naar FG. Zo simpel, en toch zo grappigquote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
te simpel man, te simpel man![]()
south park ript op alles en iedereen en kaart maatschappelijke kwesties aan
ik vind die randomness echt poepquote:Op maandag 1 november 2010 23:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Niks mis met southpark op zijn tijd, maar dan ook echt op zijn tijd. Sommige afleveringen hebben iets, maar over het algemeen kijk ik vele malen liever naar FG. Zo simpel, en toch zo grappig
Riep er iemand poep?quote:
Ja, al de hele tijd, waar was je nou?quote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Riep er iemand poep?![]()
En ik ga slapen, want ik ben moeTot morgen lieve mensen
valt je niks op aan de TT?quote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 23:13 schreef dirkjo het volgende:
Same here, ook lekker naar bed toe.
Trusten mensen
that's not the point :pquote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mooi hè die TT. Je naam staat gewoon in de KSC
Ik was dingen doodmakenquote:Op maandag 1 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, al de hele tijd, waar was je nou?
Slaap lekker meisje![]()
quote:
aangetrouwdquote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was dingen doodmaken
Jij ook lieverdje
[..]
Ja, je bent tot pappa benoemd zonder kids te krijgen
![]()
Trusten
Ja, je nichtje las ik ergensquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
Wauw, zou Pezu dan echt de halfbroer van Jezus zijn?
* suikertaartje mompelt iets over vader zijn zonder kinderen te hebben gekregen enzo...
Slaap lekker liebchenquote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I know!quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je nichtje las ik ergensE
En dat kak teckel spel, dat moet ik Alie laten kopen voor Harm Nien! Die heeft namelijk een teckel, Pien
hoeveel kost het eigenlijk?quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je nichtje las ik ergensE
En dat kak teckel spel, dat moet ik Alie laten kopen voor Harm Nien! Die heeft namelijk een teckel, Pien
25-30 euroquote:
nAh, ik zou iets pedagogisch geschiktersquote:
ehm.quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef TheFamousMan het volgende:
nAh, ik zou iets pedagogisch geschikters
kopen...
dus datquote:Op maandag 1 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
dit IS pedagogisch verantwoord![]()
en met POEP!
trusten marijkequote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
slaap ze dirkquote:Op maandag 1 november 2010 23:13 schreef dirkjo het volgende:
Same here, ook lekker naar bed toe.
Trusten mensen
quote:Op maandag 1 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
dit IS pedagogisch verantwoord![]()
en met POEP!
dat rompertjequote:
hoe verzinnen ze het? ;')quote:
wel alleen voor de hele kleintjes...quote:
preciesquote:
wat ga je bakkenquote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel alleen voor de hele kleintjes...
* suikertaartje gaat wel even eentje bakken
een klein kindje, heus geen poep hoor.quote:
http://shop.kissochbajs.com/product.asp?product=57quote:Op maandag 1 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een klein kindje, heus geen poep hoor.
hoop ik toch
jij bakt kinderenquote:Op maandag 1 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoop ik toch
ik dacht een suikertaartje :|quote:Op maandag 1 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoop ik toch
duur?quote:Op maandag 1 november 2010 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://shop.kissochbajs.com/product.asp?product=57![]()
wat duur
mja een kindje bakken klinkt ook zo
ja, een kleintjequote:Op maandag 1 november 2010 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik dacht een suikertaartje :|
32 euro terwijl de rest echt goedkoop isquote:
* PeZu vangtquote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker snoetjes, ik val om![]()
ooh, de poppetjes bedoel je!quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
32 euro terwijl de rest echt goedkoop is
ooh ja mag ik meehelpen bakken
bakken kan ik heel goed hoorquote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, de poppetjes bedoel je!
die zijn niet in de uitverkoop dan dus![]()
helpen bakken?
da's moeilijk hoor..je mag wel eieren helpen klutsen
bakken is het daadwerkelijk maken van het mensje in een buikquote:
trusten STquote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekker zorgzaam moederpersoonquote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
dan bedoelde ik eieren klutsenquote:Op maandag 1 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bakken is het daadwerkelijk maken van het mensje in een buik![]()
zin in?
be my guest dan!
nou moe, wat liefquote:Op maandag 1 november 2010 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
slaap lekker zorgzaam moederpersoon
dat klinkt oudquote:Op maandag 1 november 2010 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
slaap lekker zorgzaam moederpersoon
dan is het te hopen dat hij niet zo iets zegt tegen mijquote:
dat kan ik ook goedquote:
nee, dan zou het opa zijnquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan is het te hopen dat hij niet zo iets zegt tegen mij
trusten sugarquote:
Weet meneer taart wel van die snode plannenquote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel alleen voor de hele kleintjes...
* suikertaartje gaat wel even eentje bakken
Zo is het niet bedoeld hoorquote:
Smoel houden jijquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef MPG het volgende:
Weet meneer taart wel van die snode plannen?
En zit er niet nog een klein praktisch probleempje dwars?
whut?quote:
droom nu echt zachtquote:
Zo, wat zijn we strengquote:Op maandag 1 november 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Smoel houden jij![]()
en ja, en ja
Misschien een ongelooflijk domme vraag, maar waar staat MPG eigenlijk voor?quote:
GMTAquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet meneer taart wel van die snode plannen?
En zit er niet nog een klein praktisch probleempje dwars?
hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 1 november 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Smoel houden jij![]()
en ja, en ja
trusten solquote:
daaromquote:
slaap lekkerquote:
dan zal ik het maar niet doen hè?quote:
Miles Per Gallonquote:Op maandag 1 november 2010 23:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien een ongelooflijk domme vraag, maar waar staat MPG eigenlijk voor?
quote:Op maandag 1 november 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan zal ik het maar niet doen hè?
dus, wat staat er voor morgen op het programma?quote:
boodschappen doen en dan in het appartement de muren voorruwen voor het stucwerk wat woensdagmorgen erop gezet gaat wordenquote:Op maandag 1 november 2010 23:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dus, wat staat er voor morgen op het programma?
weten we dat ook weerquote:Op maandag 1 november 2010 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Miles Per Gallon
Manual Pulse Generator
Max Planck Gesellschaft
Moving Pictures expert Group
etc.
Maar het is geen van bovenstaanden. Het is mijn naam![]()
valt mee :pquote:Op maandag 1 november 2010 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
boodschappen doen en dan in het appartement de muren voorruwen voor het stucwerk wat woensdagmorgen erop gezet gaat worden
quote:
moet jij trouwens niet al in bed liggenquote:
Nee hoor, morgen vrijquote:Op maandag 1 november 2010 23:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet al in bed liggen
dat is mzzl hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen vrijhad van het 4e tot het 7e les, maar val uit door lerarencursus ofzow
huh?quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-11-2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 200 PeZu
02. 176 suikertaartje
03. 141 goldfinger1963
04. 119 Trevland
05. 112 TheFamousMan
06. 089 dirkjo
07. 080 MPG
08. 052 Enfermera
09. 043 wel.o.k
10. 035 LovelyLady
11. 033 Panda72
12. 026 Solique
13. 012 Marijkezwolle
14. 012 MaleDuck
15. 012 DaMart
16. 011 Muck
17. 011 OA
18. 011 Bengeltje
19. 010 TJDoornbos
20. 009 Giertje
Reeks-statistieken!
Watquote:
quote:Top 100 van maandag 1 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 261 PeZu
05. 222 goldfinger1963
06. 208 suikertaartje
19. 150 TheFamousMan
28. 133 Pheno
30. 123 Trevland
50. 093 Solique
54. 088 MPG
94. 066 Symphonic
Heb je alles terug gelezen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:57 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Maak je dochter eens zindelijk, PeZu![]()
.
Ik herken het gevoel Woeste_Woerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb duidelijk te weinig structuur om een slowchat trouw te volgen.
MôGuhquote:
Nee, ik las alleen de TT.quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je alles terug gelezen?
Morge DM
Liebchen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Tied veur een bakske
gf is dat de gehele lijst op fok van gisteren?quote:
gewoon iemand met slecht gevoel voor humorquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:52 schreef DaMart het volgende:
RDW blundert met NSB op kenteken
En dan ook nog voor Volkswagens... hoe krijgen ze het voor elkaar![]()
.
quote:
Heel simpel: Befehl ist Befehl...quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:52 schreef DaMart het volgende:
.
Liebchenquote:
Tuxosiusquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe heet jouw wlan? En leer je buren kennen...
hoe heet jullie WLAN??
Heb geen wlanquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe heet jullie WLAN??
MPGnet, duh.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe heet jullie WLAN??
Hey WWquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En wat mij ook wel deugd doet is dat ik vandaag geen donder hoeft te doen en dus nu lekker rustig op kan staan met Them Crooked Vultures op standje 20
Waarom sta ik niet raar te kijkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:52 schreef DaMart het volgende:
.
De buren, omdat ik hem met mijn buurman deel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe heet jullie WLAN??
Gruwelijk. Ik heb gisteren ook weer gedreigd te stoppen met de studie, maar dat doe ik elke week.quote:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gruwelijk. Ik heb gisteren ook weer gedreigd te stoppen met de studie, maar dat doe ik elke week.
Aangezien je de edit niet hebt meegepakt, wat doe jij hier, moet je niet werken?quote:
Zo iets noemen ze pauzequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aangezien je de edit niet hebt meegepakt, wat doe jij hier, moet je niet werken?
Dan hedde gij wel veul pauze, wah.quote:
Schandalig, voor 10 uur al aan de pauze.quote:
Ik heb er ook al weer 2 uur op zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Schandalig, voor 10 uur al aan de pauze.
Kom nou! Toen ik als klein knulletje bij mijn oom op de varkensboerderij ploeterde had ik pas na 3 uur werken pauze, en dan als ik mazzel had!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er ook al weer 2 uur op zitten
Ik heb het dus gewoon beter voor elkaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom nou! Toen ik als klein knulletje bij mijn oom op de varkensboerderij ploeterde had ik pas na 3 uur werken pauze, en dan als ik mazzel had!
Ik had geen arbo die het kwam controleren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het dus gewoon beter voor elkaar
Het is 30 min en niet betaaldquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had geen arbo die het kwam controleren.Maar goed geregeld, betaald FOK!ken voor een kwartiertje.
Toch weer niet zo goed geregeld dus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is 30 min en niet betaald
Ben weer aan het werk
die van GF heet Batslanquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe heet jullie WLAN??
er staat wat openquote:
morguhquote:
Ja, das mn gat.quote:
uitslapen is fijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das mn gat.Staat altijd open 's morgens. Ik kon echt mn bed niet uitkomen vandaag. Gelukkig kon ik uitslapen
Giertje
quote:
Lasagnaaaaquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo pan staat op het vuur.. en dan nu bakkie koffie
goeiemorgen wat ben je aan het maken danquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo pan staat op het vuur.. en dan nu bakkie koffie
Lasgangnaquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
LasagnaaaaLekkol.
Oeh, koffie
zie bovenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen wat ben je aan het maken dan
Ziet er goed uitquote:
okee lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lasgangnajum
Zie tweet
[..]
zie boven
Ja from scratchquote:
spannend Marijke!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, vanmiddag kennismaking bij dat project van de gemeenteBen benieuwd wat voor mensen het zijn en hoe het programma er uit gaat zien
spannendquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, vanmiddag kennismaking bij dat project van de gemeenteBen benieuwd wat voor mensen het zijn en hoe het programma er uit gaat zien
Spannend en succes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeeej. Ben benieuwd wat t wordtquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Leuk boek voor MPG, dit
wat een vrolijke kleurenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja from scratch
[ afbeelding ]
[..]
spannend Marijke!
Mogguhquote:
Goed he? Beetje jammer dat daar straks niets meer van over is.. Maar de jongens eten het, en als ik het niet pureer dan is het groente en dat is natuurlijk baaaaaaaaaaahhhhhhhquote:
Hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
Goed he? Beetje jammer dat daar straks niets meer van over is.. Maar de jongens eten het, en als ik het niet pureer dan is het groente en dat is natuurlijk baaaaaaaaaaahhhhhhh
whehehheequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
Goed he? Beetje jammer dat daar straks niets meer van over is.. Maar de jongens eten het, en als ik het niet pureer dan is het groente en dat is natuurlijk baaaaaaaaaaahhhhhhh
Ja maar tis wel zoquote:
uhuh dat is dan wel zonde ja maar goed je kan niet alles hebben .quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
Totdat ze per ongeluk zien hoe mama het klaarmaaktquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar tis wel zokinderen zijn vreselijk... dus pureren die handel, heb je een mooie saus voor de lasagna en de kinderen eten het wel, en ze krijgen genoeg groenten binnen
Ja joh? Ik kan me niet herinneren dat ik zo erg wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar tis wel zokinderen zijn vreselijk... dus pureren die handel, heb je een mooie saus voor de lasagna en de kinderen eten het wel, en ze krijgen genoeg groenten binnen
ik kan me nog goed herinneren hoe lastig ik was! Ik ben het nml nog steedsquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja joh? Ik kan me niet herinneren dat ik zo erg wasAlhoewel, hoe oud zijn ze nu?
Als ik niet zo'n zin had om te eten, deelden mn ouders mn eten door midden en dan mocht ik een helft kiezen die ik dan op moest etenIk trapte er altijd in, de illusie van een keuze
Moggeh MPGMarijk
Pezu
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan me nog goed herinneren hoe lastig ik was! Ik ben het nml nog steeds
Goedemorgen
Enfermerelquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja joh? Ik kan me niet herinneren dat ik zo erg wasAlhoewel, hoe oud zijn ze nu?
Als ik niet zo'n zin had om te eten, deelden mn ouders mn eten door midden en dan mocht ik een helft kiezen die ik dan op moest etenIk trapte er altijd in, de illusie van een keuze
Moggeh MPGMarijk
Pezu
Dat besef hebben ze nog nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat ze per ongeluk zien hoe mama het klaarmaakt...
ui, wortel, paprika (rood/geel) en tomaten, en een zooitje kruidenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor groenten heb je er allemaal inzitten? Ziet er goed uit
Hahaha die truc gebruiken wij hier ook altijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moggeh MPGMarijk
Pezu
eens met Marijkequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor groenten heb je er allemaal inzitten? Ziet er goed uit
Goed, goedquote:
Wauwquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat besef hebben ze nog niet![]()
grote zit toch op school en de kleine die beseft dat nog niet
En als de smaak goed is dan boeit het ze niet
[..]
ui, wortel, paprika (rood/geel) en tomaten, en een zooitje kruidenen verse basilicum natuurlijk
[..]
Hahaha die truc gebruiken wij hier ook altijdnou heeft Sander van zijn 3e tot zijn 5e bijna geen warm eten gegeten. Dat was altijd een strijd.. (die je eigenlijk niet moet strijden maarja je probeert wel steeds wat anders)
Koen is altijd al een goede eter geweest en nog steeds.
Ze zijn nu 2,5 en 6,5
ja ik lust een hoop niet omdat smaken heel goed binnenkomen, iets met een sterke.smaak wekt bij mij braak reflexxen opquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik eet inmiddels wel bijna alles. Ben alleen niet zo'n fan van spruiten, voor de rest lust ik volgens mij wel alle groenten...
Hoe ist verder?
vroeger at ik ook wel alles maar tegenwoordig is er veel wat ik niet meer eetquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik eet inmiddels wel bijna alles. Ben alleen niet zo'n fan van spruiten, voor de rest lust ik volgens mij wel alle groenten...
Hoe ist verder?
niet lekker of gewoon geen zin om te makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
vroeger at ik ook wel alles maar tegenwoordig is er veel wat ik niet meer eet
zoals macaroni
ik ga er van over mijn nekquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet lekker of gewoon geen zin om te maken
Oke,quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik lust een hoop niet omdat smaken heel goed binnenkomen, iets met een sterke.smaak wekt bij mij braak reflexxen op
ja niet zo maar daar wil het niet over hebben
En daar?
komt door scouting daar heb ik het in zoveel verschillende soorten geuren kleuren en smaak gehad dat ik er een afkeer van heb gekregenquote:
thanksquote:
Ja dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt door scouting daar heb ik het in zoveel verschillende soorten geuren kleuren en smaak gehad dat ik er een afkeer van heb gekregen
Uitslapen is altijd goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, goedLekker uitgeslapen. Zo ff naar de stad, ik hoorde via mn schoonzusje dat Forecast (kledingwinkel) verdwijnt uit NL en dat ze nu 50% korting hebben op alles
Ff kijken of er nog wat leuks is zo, en ik moet ook nog langs de hema. En vanaaf werken om 6uur.
Hoe ist met jou?
dat gaat dan nog wel mits veel satequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eensIk at vrij vaak bami, maar nu maak ik het niet zo veel meer
Ja dat is jammer maar eten koken is niet hun sterkste kant geloof ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt door scouting daar heb ik het in zoveel verschillende soorten geuren kleuren en smaak gehad dat ik er een afkeer van heb gekregen
absoluut niet neequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is jammer maar eten koken is niet hun sterkste kant geloof ik.
Bami is lekker mits zelf gemaakt die kant en klare zooi komt mijn giechel niet in.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat gaat dan nog wel mits veel sate
Bij mijn scoutinggroep was het anders altijd prima te etenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is jammer maar eten koken is niet hun sterkste kant geloof ik.
dat maakt me niet zoveel uit ik moet er satesaus bij hebben en veel ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bami is lekker mits zelf gemaakt die kant en klare zooi komt mijn giechel niet in.
Vandaar dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mijn scoutinggroep was het anders altijd prima te etenMaar daar kookte ik dan ook vaak
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bami is lekker mits zelf gemaakt die kant en klare zooi komt mijn giechel niet in.
Hoezo?quote:
quote:
bij ons was het 9 van de 10 keer gewoon niet te vretenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mijn scoutinggroep was het anders altijd prima te etenMaar daar kookte ik dan ook vaak
![]()
Goed, goed, thanksquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoi MerelHoe is het met je lijf?
Nee, zeker niet, en omdat ik nog niet volledig werk is later beginnen ook wel heerlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Uitslapen is altijd goed. EN avonddienst is ook niet verkeerd, toch?
Hier gaat alles zijn gangetje. Druk met studie en FOK!
.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Bis später Liebchenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik ga de boel afsluiten, nog even wat dingetjes doenFijne dag allemaal
misselijk, last van mijn darmen etc etc etcquote:
fijne dag rijkjequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij ook!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
mooi, teken voor mij even in.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm iets later dan normaal dus 18.15 ongeveer
Haha, gaat snel hequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Barretje80 het volgende:
pfff... ben ik weer bij , zijn jullie alweer bijna in een volgend topic
eerst maar eens lunchen idd!!
Ja en dit topic is ook alweer bijna volquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Barretje80 het volgende:
pfff... ben ik weer bij , zijn jullie alweer bijna in een volgend topic
eerst maar eens lunchen idd!!
quote:
quote:Aww
quote:Ja komt vanuit mijn nek(stijve spieren)
quote:Ik heb net geschaft
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:18 schreef Panda72 het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)e-vroeg/m1fzqgcf1sfe
quote:Ik heb nog een lekker pistoletje voor vanmiddag. Net geluncht met een bamischijf een krentebol met kaas, en een salade.
quote:lovelyOp dinsdag 2 november 2010 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Ik moet strijkenmaar ik wil niet
quote:Ja nou ik ga toch maar wat doenOp dinsdag 2 november 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
ik moet ook nog een hoop doen vandaag
quote:ik zal ook wel moetenOp dinsdag 2 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou ik ga toch maar wat doenwant anders doe ik niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |