quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
doe eens vertellenquote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ken je 'over de kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft' nog niet
is dat zoquote:
ja ik ookquote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als hij echt die hond gaat kopen ben ik bang dat de TT harde waarheid word
ik dacht dat je het over je nichtje hadquote:
Volgens mij niet, of ik heb zojuist Pezu verklaard voor vader. Maar dat is het volgens mij nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over je nichtje had
whehehequote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Thijs doet alle poepgeluiden al na![]()
Leuk boek voor MPG, dit
Doet boek heb ik nog vaak zat gelezenquote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Leuk boek voor MPG, dit
Ik had hem al voordat ik een kind hadquote:Op maandag 1 november 2010 22:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Doet boek heb ik nog vaak zat gelezen
ooh diequote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Leuk boek voor MPG, dit
quote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Leuk boek voor MPG, dit
quote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
![]()
Ik ontken het bestaan van bepaalde incidenten.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ik ontken het bestaan van bepaalde incidenten.
ze hebben er ook een knuffel vanquote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef dirkjo het volgende:
Het feit dat die mol ook het hele boek rondloopt met een drol op zijn kop, alleen dat is al goud waard
geniaal, ik wou dat ik mezelf eens als kleuter kon ontmoeten, dat zou zo gruwelijk episch wordenquote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Leuk boek voor MPG, dit
quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben er ook een knuffel vancompleet met poep
![]()
en het einde..briljant
quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben er ook een knuffel vancompleet met poep
![]()
en het einde..briljant
quote:
bazige kerolquote:
sowiesow niet kinderachtig hoorquote:
Ik ben officieel dan ook niet volwassen, dusjaquote:Op maandag 1 november 2010 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sowiesow niet kinderachtig hoor
Ja, poep.quote:
slaap ze trevquote:
Ouders die gaan janken als ze hun kind moeten verschonenquote:Op maandag 1 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, poep.
Om het taboe er af te halen, voor die bange ouders die het maar vies vinden
Slaap zachtquote:
ik heb een braak reflex, en kan dat dus fysiek echt nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ouders die gaan janken als ze hun kind moeten verschonen![]()
Oke, ik ken genoeg dingen die lekkerder ruiken dan een verse drol maar je kiest er toch echt zelf voor
het duurt ook even voordat je kind iets produceert dat enigszins lijkt op een drol hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef dirkjo het volgende:
Ouders die gaan janken als ze hun kind moeten verschonen![]()
Oke, ik ken genoeg dingen die lekkerder ruiken dan een verse drol maar je kiest er toch echt zelf voor
I know.quote:Op maandag 1 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het duurt ook even voordat je kind iets produceert dat enigszins lijkt op een drol hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef dirkjo het volgende:
I know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
shit happens.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
I know.een soort van onbestemde stinkende kipkerrie saladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Neequote:
En MPG blijft maar ontkennen hequote:
Ja.quote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En MPG blijft maar ontkennen he
MPG en poep is volgens mij geen mooie combi. Hij verbergt zich wel erg in dit ''poep'' gesprekquote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En MPG blijft maar ontkennen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |