quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef dirkjo het volgende:
En Memory? Met die kaartjes en dat onthouden enzo?schuldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mja dat gaat niet werken danquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
Oeee, monopolyDan wel de kinder versie, in zo'n pretpark
Ook vaak gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
er zijn wel zo'n 10 soorten monopoly bij de intertoys alleen alquote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb alleen maar de kids en classic gespeeldquote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn wel zo'n 10 soorten monopoly bij de intertoys alleen al![]()
[ afbeelding ]
die is vanaf 5 dus dat kan
Wij hebben hier nog de monopoly liggen waar je werkte met een 'creditcard'quote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zuigt tenzij het de beurs editie was want dan kon je wall streetje spelen dat was vet gaafquote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wij hebben hier nog de monopoly liggen waar je werkte met een 'creditcard'
Eerste spel in de reeks zonder losgeld. Was vet man
ik speel nog altijd de versie uit 1978 ofzow, van m'n goeie ouwe omaquote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee was niet beurs editie. Weet niet meer wat het precies was, weet wel dat ik nooit dat machinetje mocht bedienen. Wou me broertje altijd doenquote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zuigt tenzij het de beurs editie was want dan kon je wall streetje spelen dat was vet gaaf
ja ik ook maar dat kan je niet echt spelen met een meisje van 4 hehquote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik speel nog altijd de versie uit 1978 ofzow, van m'n goeie ouwe oma
Wat kan je wel goed spelen met jonge kinderen? Over het algemeen moet je de regels wel beetje aanpassen, en met een beetje pech willen ze hun eigen regelsquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook maar dat kan je niet echt spelen met een meisje van 4 heh_!
ik volg het allemaal niet meer hoor, ben aan het msn-enquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook maar dat kan je niet echt spelen met een meisje van 4 heh_!
pedagogisch geschikt?quote:
*proestquote:
ja maar sommige spellen zijn daar dus geschikter voor dan anderen hehquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat kan je wel goed spelen met jonge kinderen? Over het algemeen moet je de regels wel beetje aanpassen, en met een beetje pech willen ze hun eigen regels
ok dat wordt hemquote:
WTFquote:
En dan maar hopen dat ze dan ook in het echt de stront van hun schijtbeest op gaan ruimenquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Takkie Kakkie heeft altijd honger! Gooi met je dobbelsteen om te zien of jij degene bent die Takkie Kakkie mag voeren of uit mag laten, want hondjes die veel eten moeten ook worden uitgelaten. Maar wat gebeurt er nu? Bah! Takkie Kakkie poept op de stoep! Hondjes horen natuurlijk niet op de stoep te poepen en daarom moet het netjes opgeruimd worden. De speler die als eerste zijn emmertje vol heeft is de winnaar van het spel!
Geschikt voor 2 tot 4 spelers vanaf 4 jaar.
geniale dudes daarowquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Takkie Kakkie heeft altijd honger! Gooi met je dobbelsteen om te zien of jij degene bent die Takkie Kakkie mag voeren of uit mag laten, want hondjes die veel eten moeten ook worden uitgelaten. Maar wat gebeurt er nu? Bah! Takkie Kakkie poept op de stoep! Hondjes horen natuurlijk niet op de stoep te poepen en daarom moet het netjes opgeruimd worden. De speler die als eerste zijn emmertje vol heeft is de winnaar van het spel!
Hoe verzinnen die lui hetquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik de pas van m'n pa of ma mee neem kom ik wel binnenquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef dirkjo het volgende:
Trouwens, bedenk me ineens dat ze bij de Makro op het moment heel veel speelgoed in de aanbieding hebben. Weet niet of je daar toegang tot hebt?
ja ik ben om, dat wordt hetquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
dat kan je wel winnen van d'rquote:
Hoe komen ze er bijquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Mag het hopenquote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan je wel winnen van d'r
nee man dat kind heeft het geluk aan der kontje hangenquote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan je wel winnen van d'r
hoe krijgen ze het verkochtquote:
ja, straks aan het kontje van takkie danquote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man dat kind heeft het geluk aan der kontje hangen
quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man dat kind heeft het geluk aan der kontje hangen
quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, straks aan het kontje van takkie dan
ik word doorgaans niet zo gelukkig van poep hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, straks aan het kontje van takkie dan
whehehequote:
dan ken je 'over de kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft' nog nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
ik word doorgaans niet zo gelukkig van poep hoor
wat dan?quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
Als ik de lapo heb weet ik wat bij mij de volgende TT gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |