quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
5 en vet pienter en houdt van lezen en knutselen maar ze heeft ook ook alles al
een goede gaderobe is ook een must voor zijn staf en mijter en mantelquote:
daar verslaat ze me steeds meequote:
Die die die die heb ik vroeger veel gespeeldquote:
Dat hebben ze meestal welquote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
een goede gaderobe is ook een must voor zijn staf en mijter en mantel
Dat heb ik vroeger zo vaak gespeeld. Net zoals mens erger je nietquote:
quote:
whehehe PWNquote:
genialiteitquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ga 'm kopen voor Thijs, die noemt Inuït ook echt Inuït![]()
Of nee, Inuinuït
ik werd laatst ook al vet hard gpwnd met jumbolinoquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ga 'm kopen voor Thijs, die noemt Inuït ook echt Inuït![]()
Of nee, Inuinuït
meldtquote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
Mensen hier die Mens Erger Je Niet speelde?
Lang geleden en bij mij was het echt mens erger je niet, vooral omdat ik niet tegen mijn verlies kon en vaak tegen mijn zus speelde die beter was/ meer geluk hadquote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
Mensen die hier Mens Erger Je Niet speelde?
dat kan ik nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
Mijn zus ging altijd cheaten als ik niet keek, kon ook niet zo goed tegen haar verliesquote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lang geleden en bij mij was het echt mens erger je niet, vooral omdat ik niet tegen mijn verlies kon en vaak tegen mijn zus speelde die beter was/ meer geluk had
quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was ik het dusquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn zus ging altijd cheaten als ik niet keek, kon ook niet zo goed tegen haar verlies
Dat de laatste tijd nog een aantal keer gedaan maar willen ze niet meer met mij spelenquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef dirkjo het volgende:
En Memory? Met die kaartjes en dat onthouden enzo?Ook vaak gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kee k ik net naarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |