Je weet dat wanneer je plaatjes op internet zet ze binnen mum van tijd verspreid zijnquote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
een rel van niks ook, iemand doet verontwaardig ddat haar naakt pics op het internet op het internet komen![]()
ja if you can't stand the heat stay out of the freaking kitchen
lees de spoiler kipjequote:
*kuch* kelly huizen *kuch*quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je weet dat wanneer je plaatjes op internet zet ze binnen mum van tijd verspreid zijn![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehhhh. Besloten forum.... zegt dat je wat?
ja besloten forum waar je met een simpel mailtje toegang tot hebt, erg besloten jaquote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehhhh. Besloten forum.... zegt dat je wat?
neequote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat ze er beter in kan blijven?
Heb ik gedaan. Desalniettemin voel ik me verantwoordelijk om je daarop te wijzen.quote:
jaquote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Anders gaan we die discussie lekker daar voeren, als we zin hebben in een discussie daarover.
ik heb er geen behoefte toe hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Desalniettemin voel ik me verantwoordelijk om je daarop te wijzen.
al word ik nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb er geen behoefte toe hoor
Welke leeftijd categorie?quote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
wat moet ik nu in godsnaam kopen ?
5 en vet pienter en houdt van lezen en knutselen maar ze heeft ook ook alles alquote:
hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
wat moet ik nu in godsnaam kopen ?
de ander is nog net geen 2 btwquote:
Dat is zeker lastigquote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
5 en vet pienter en houdt van lezen en knutselen maar ze heeft ook ook alles al
ja zeg dat wel, ik denk ik ga er nu vast aan beginnen dan scheelt het straks stress maar ik weet al een paar dagen al van gekkigheid niet wat ik moet kopenquote:
Ik zit dan ook nog met de ellende dat mijn zusje vlak voor de sint jarig is en mijn ma er vlak naquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeg dat wel, ik denk ik ga er nu vast aan beginnen dan scheelt het straks stress maar ik weet al een paar dagen al van gekkigheid niet wat ik moet kopen
ja je komt op een punt dat je alles al hebt heh dan wordt het lastigquote:Op maandag 1 november 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit dan ook nog met de ellende dat mijn zusje vlak voor de sint jarig is en mijn ma er vlak na
Dat zeker, denk mijn zusje maar geld en voor mijn ma maar eens over leggen met de rest en dan samen wat halen, grote kans dat we met de sint uit eten gaanquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je komt op een punt dat je alles al hebt heh dan wordt het lastig
Zelfde hier. Kan meestal niks bedenken, maar met een beetje geluk geeft de persoon in kwestie ineens een hint en dan bingoquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeg dat wel, ik denk ik ga er nu vast aan beginnen dan scheelt het straks stress maar ik weet al een paar dagen al van gekkigheid niet wat ik moet kopen
denk je wel aan een restaurent waar hij zijn paard kan stallen?quote:Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, denk mijn zusje maar geld en voor mijn ma maar eens over leggen met de rest en dan samen wat halen, grote kans dat we met de sint uit eten gaan
quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk je wel aan een restaurent waar hij zijn paard kan stallen?
Buiten is meestal plek zatquote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk je wel aan een restaurent waar hij zijn paard kan stallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |