quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben er ook een knuffel vancompleet met poep
![]()
en het einde..briljant
quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben er ook een knuffel vancompleet met poep
![]()
en het einde..briljant
quote:
bazige kerolquote:
sowiesow niet kinderachtig hoorquote:
Ik ben officieel dan ook niet volwassen, dusjaquote:Op maandag 1 november 2010 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sowiesow niet kinderachtig hoor
Ja, poep.quote:
slaap ze trevquote:
Ouders die gaan janken als ze hun kind moeten verschonenquote:Op maandag 1 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, poep.
Om het taboe er af te halen, voor die bange ouders die het maar vies vinden
Slaap zachtquote:
ik heb een braak reflex, en kan dat dus fysiek echt nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ouders die gaan janken als ze hun kind moeten verschonen![]()
Oke, ik ken genoeg dingen die lekkerder ruiken dan een verse drol maar je kiest er toch echt zelf voor
het duurt ook even voordat je kind iets produceert dat enigszins lijkt op een drol hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef dirkjo het volgende:
Ouders die gaan janken als ze hun kind moeten verschonen![]()
Oke, ik ken genoeg dingen die lekkerder ruiken dan een verse drol maar je kiest er toch echt zelf voor
I know.quote:Op maandag 1 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het duurt ook even voordat je kind iets produceert dat enigszins lijkt op een drol hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef dirkjo het volgende:
I know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
shit happens.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
I know.een soort van onbestemde stinkende kipkerrie saladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Neequote:
En MPG blijft maar ontkennen hequote:
Ja.quote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En MPG blijft maar ontkennen he
MPG en poep is volgens mij geen mooie combi. Hij verbergt zich wel erg in dit ''poep'' gesprekquote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En MPG blijft maar ontkennen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |