een klein kindje, heus geen poep hoor.quote:
http://shop.kissochbajs.com/product.asp?product=57quote:Op maandag 1 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een klein kindje, heus geen poep hoor.
hoop ik toch
jij bakt kinderenquote:Op maandag 1 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoop ik toch
ik dacht een suikertaartje :|quote:Op maandag 1 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoop ik toch
duur?quote:Op maandag 1 november 2010 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://shop.kissochbajs.com/product.asp?product=57![]()
wat duur
mja een kindje bakken klinkt ook zo
ja, een kleintjequote:Op maandag 1 november 2010 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik dacht een suikertaartje :|
32 euro terwijl de rest echt goedkoop isquote:
* PeZu vangtquote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker snoetjes, ik val om![]()
ooh, de poppetjes bedoel je!quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
32 euro terwijl de rest echt goedkoop is
ooh ja mag ik meehelpen bakken
bakken kan ik heel goed hoorquote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, de poppetjes bedoel je!
die zijn niet in de uitverkoop dan dus![]()
helpen bakken?
da's moeilijk hoor..je mag wel eieren helpen klutsen
bakken is het daadwerkelijk maken van het mensje in een buikquote:
trusten STquote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekker zorgzaam moederpersoonquote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
dan bedoelde ik eieren klutsenquote:Op maandag 1 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bakken is het daadwerkelijk maken van het mensje in een buik![]()
zin in?
be my guest dan!
nou moe, wat liefquote:Op maandag 1 november 2010 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
slaap lekker zorgzaam moederpersoon
dat klinkt oudquote:Op maandag 1 november 2010 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
slaap lekker zorgzaam moederpersoon
dan is het te hopen dat hij niet zo iets zegt tegen mijquote:
dat kan ik ook goedquote:
nee, dan zou het opa zijnquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan is het te hopen dat hij niet zo iets zegt tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |