Jij krijgt Takkie Kakkie en De kleine mol van mijquote:
Lees ff terugquote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
MPG en poep is volgens mij geen mooie combi. Hij verbergt zich wel erg in dit ''poep'' gesprek
Trusten kerelquote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
ik sluit de laptop ook maar eens af, het is genoeg geweest voor vandaag![]()
misschien nog verder op Mobile, maar dat is zo'n gedoe, dus ik denk dat ik het voor gezien houd!
Slaap lekker lieve kijkbuiskindertjes
Daaag meneertjequote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
ik sluit de laptop ook maar eens af, het is genoeg geweest voor vandaag![]()
misschien nog verder op Mobile, maar dat is zo'n gedoe, dus ik denk dat ik het voor gezien houd!
Slaap lekker lieve kijkbuiskindertjes
Dude...quote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Moet meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Het gaat ook niet zozeer om het persoon op het plaatje. Ik geef je totaal gelijk, heb hekel aan southparkquote:Op maandag 1 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude...
de man op de foto die ik postte is vele malen epischer dan een plaatje van south park.
dude zodra je dude gebruikt dan ga je een overeenkomst aan dat sp epischer is boven allesquote:Op maandag 1 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude...
de man op de foto die ik postte is vele malen epischer dan een plaatje van south park.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
Lees ff terug.
Ow en voor de poepers hier:
Paardenpoep? Paardenluier!
quote:Op maandag 1 november 2010 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude zodra je dude gebruikt dan ga je een overeenkomst aan dat sp epischer is boven alles
Family guy, en dan vooral Stewie en Peter. Mooi manquote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
I'm not fat, I'm festivally large!
South Park
te simpel man, te simpel manquote:Op maandag 1 november 2010 23:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Family guy, en dan vooral Stewie en Peter. Mooi man
Niks mis met southpark op zijn tijd, maar dan ook echt op zijn tijd. Sommige afleveringen hebben iets, maar over het algemeen kijk ik vele malen liever naar FG. Zo simpel, en toch zo grappigquote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
te simpel man, te simpel man![]()
south park ript op alles en iedereen en kaart maatschappelijke kwesties aan
ik vind die randomness echt poepquote:Op maandag 1 november 2010 23:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Niks mis met southpark op zijn tijd, maar dan ook echt op zijn tijd. Sommige afleveringen hebben iets, maar over het algemeen kijk ik vele malen liever naar FG. Zo simpel, en toch zo grappig
Riep er iemand poep?quote:
Ja, al de hele tijd, waar was je nou?quote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Riep er iemand poep?![]()
En ik ga slapen, want ik ben moeTot morgen lieve mensen
valt je niks op aan de TT?quote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 23:13 schreef dirkjo het volgende:
Same here, ook lekker naar bed toe.
Trusten mensen
that's not the point :pquote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mooi hè die TT. Je naam staat gewoon in de KSC
Ik was dingen doodmakenquote:Op maandag 1 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, al de hele tijd, waar was je nou?
Slaap lekker meisje![]()
quote:
aangetrouwdquote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was dingen doodmaken
Jij ook lieverdje
[..]
Ja, je bent tot pappa benoemd zonder kids te krijgen
![]()
Trusten
Ja, je nichtje las ik ergensquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
Wauw, zou Pezu dan echt de halfbroer van Jezus zijn?
* suikertaartje mompelt iets over vader zijn zonder kinderen te hebben gekregen enzo...
Slaap lekker liebchenquote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I know!quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je nichtje las ik ergensE
En dat kak teckel spel, dat moet ik Alie laten kopen voor Harm Nien! Die heeft namelijk een teckel, Pien
hoeveel kost het eigenlijk?quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je nichtje las ik ergensE
En dat kak teckel spel, dat moet ik Alie laten kopen voor Harm Nien! Die heeft namelijk een teckel, Pien
25-30 euroquote:
nAh, ik zou iets pedagogisch geschiktersquote:
ehm.quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef TheFamousMan het volgende:
nAh, ik zou iets pedagogisch geschikters
kopen...
dus datquote:Op maandag 1 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
dit IS pedagogisch verantwoord![]()
en met POEP!
trusten marijkequote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
slaap ze dirkquote:Op maandag 1 november 2010 23:13 schreef dirkjo het volgende:
Same here, ook lekker naar bed toe.
Trusten mensen
quote:Op maandag 1 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
dit IS pedagogisch verantwoord![]()
en met POEP!
dat rompertjequote:
hoe verzinnen ze het? ;')quote:
wel alleen voor de hele kleintjes...quote:
preciesquote:
wat ga je bakkenquote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel alleen voor de hele kleintjes...
* suikertaartje gaat wel even eentje bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |