quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsHet meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:wok
mag ik binnenkort ook in de OP??quote:
quote:
giertjequote:
hier is het droog.. maar bewolkt..quote:
wok heeft die alquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier is het droog.. maar bewolkt..
je zou er toch een herfst depressie van krijgen!
ohquote:
dan moet je hier toch wel een tijdje meepostenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mag ik binnenkort ook in de OP??
voornamelijk vaker meeposten waaraschijnlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je hier toch wel een tijdje meeposten
het gaat niet om hoeveel je meepost maar meer de tijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
voornamelijk vaker meeposten waaraschijnlijk
en in vergelijking met jullie die-hards is dat lastig bij te werken
Of geen sociaal leven hebben zoals ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je hier toch wel een tijdje meeposten
kijk.. als je hier al 3 jaar rond wandeld ( zoals sommigen begreep ik ) dan is mijn futiele bijdrage ( in de tijd) inderdaad niet zoveel ...quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat niet om hoeveel je meepost maar meer de tijd
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Of geen sociaal leven hebben zoals ik
je komt vanzelf wel in de OP als je maar lang genoeg hier blijft rondhangenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kijk.. als je hier al 3 jaar rond wandeld ( zoals sommigen begreep ik ) dan is mijn futiele bijdrage ( in de tijd) inderdaad niet zoveel ...
ja, zelfs ik sta in de OP, zelfs in het filmpjequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
je komt vanzelf wel in de OP als je maar lang genoeg hier blijft rondhangen
hahah..quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
je komt vanzelf wel in de OP als je maar lang genoeg hier blijft rondhangen
Zo ingewikkeld zijn die toch niet? P&ID's... handige documenten, als je ze tenminste op tijd krijgt van de engineerquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah..
naja vroeg het me gewoon af.. is niet een noodzakelijkheid..
ben benieuwd!
nu.. een bakkie thee voor bij het intekenen van die klote P&ID's
jup.. en dan ben ik net die engineerquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld zijn die toch niet? P&ID's... handige documenten, als je ze tenminste op tijd krijgt van de engineer
Ik ben blij dat je daar overna denkt, want voor mijn gevoel tekenen de meeste m gewoon, terwijl ze het niet checken met de werkelijkheid... en dan kunnen wij het weer oplossen in het veldquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. en dan ben ik net die engineeren moet ik even een temporary lijntje aanleggen
hopelijk past het in de plant ook.. en zit die Nozzle daar ook daadwerkelijk
Als je gewoon af en toe een bakkie komt doen, komt het allemaal vanzelf goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah..
naja vroeg het me gewoon af.. is niet een noodzakelijkheid..
ben benieuwd!
Succes!quote:nu.. een bakkie thee voor bij het intekenen van die klote P&ID's
ach.. een nozzletje aan de pijp lassen is het probleem toch niet??quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je daar overna denkt, want voor mijn gevoel tekenen de meeste m gewoon, terwijl ze het niet checken met de werkelijkheid... en dan kunnen wij het weer oplossen in het veld
Checken met de werkelijkheid? Dat hoeft niet, want de werkelijkheid is net als het theoretische ideaal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je daar overna denkt, want voor mijn gevoel tekenen de meeste m gewoon, terwijl ze het niet checken met de werkelijkheid... en dan kunnen wij het weer oplossen in het veld
waar wordt die vergelijking in de dagelijkse werkelijkheid voor gebruikt??quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je gewoon af en toe een bakkie komt doen, komt het allemaal vanzelf goed.
[..]
Succes!.
Ik ga me maar weer eens buigen over de analyse van een Van der Pol-oscillator.
hehehehquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Checken met de werkelijkheid? Dat hoeft niet, want de werkelijkheid is net als het theoretische ideaal.
Was getekend,
De Engineer.
Quick and dirty... zo gaat dat met tijdelijke piping...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. een nozzletje aan de pijp lassen is het probleem toch niet??
Naja.. er vanuit gaan dat de P&ID klopt.. dat al een risico..
bovendien moet het tijdelijke piping worden, dus dat moet zonder lassen gebeuren
Revisies, die ken ik niet, want Engineers doen toch alles in 1 keer goed?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Checken met de werkelijkheid? Dat hoeft niet, want de werkelijkheid is net als het theoretische ideaal.
Was getekend,
De Engineer.
is de uitverkoop al begonnen??quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Pff, ze kunnen ook geen weer voorspellen he. Ze zeiden dat het in het westen in de middag op zou klarenNet regende het
Noujagoed. In ieder geval wel geslaagd in de stad; overhemd voor meneer (30 ipv 60 euries), 2 truien voor mij (maar 20 euro) en nog een leuk bloesje ('maar' 30 euro
), en we gingen ff lunchen bij de Delifrance. Worden we gebeld door zijn zusje. Huh?
Zit ze twee tafeltjes achter ons, hebben we haar helemaal niet gezien
Hahahhah xD Echt iets voor ons om dat niet te zien.
Ohja, en ook nog een tosti/grill-apparaat gekocht, wilden we altijd nog hebben maar eigenlijk geen ruimte voor in de keuken. Maar het is wel mega handig, en je kan er ook vlees/vis/groenten enzo op grillen enzo
Bij Forecast wel, is een winkelketen die verdwijnt in NL, daar is 50% kortingquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is de uitverkoop al begonnen??
Ik weet niet wat voor mobiel jij hebt, maar als je er internet op heb zitten zou je natuurlijk even buienradar kunnen raadplegen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Pff, ze kunnen ook geen weer voorspellen he. Ze zeiden dat het in het westen in de middag op zou klarenNet regende het
Noujagoed. In ieder geval wel geslaagd in de stad; overhemd voor meneer (30 ipv 60 euries), 2 truien voor mij (maar 20 euro) en nog een leuk bloesje ('maar' 30 euro
), en we gingen ff lunchen bij de Delifrance. Worden we gebeld door zijn zusje. Huh?
Zit ze twee tafeltjes achter ons, hebben we haar helemaal niet gezien
Hahahhah xD Echt iets voor ons om dat niet te zien.
Ohja, en ook nog een tosti/grill-apparaat gekocht, wilden we altijd nog hebben maar eigenlijk geen ruimte voor in de keuken. Maar het is wel mega handig, en je kan er ook vlees/vis/groenten enzo op grillen enzo
Had ik al gedaan van te voren. En daarop stonden geen buienquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor mobiel jij hebt, maar als je er internet op heb zitten zou je natuurlijk even buienradar kunnen raadplegen.Op mijn Samsung zit zo'n app die elke 30 minuten het weer aangeeft voor de komende uren. Erg handig.
En tosti's!
Ik moet er nog 3quote:
Wat wel een belangrijke vraag, is een tosti nu alleen met kaas of met ham-kaas? Daar bestaat in onze vriendengroep wat onenigheid over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Had ik al gedaan van te voren. En daarop stonden geen buienNouja goed.
Uhhuh![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat wel een belangrijke vraag, is een tosti nu alleen met kaas of met ham-kaas? Daar bestaat in onze vriendengroep wat onenigheid over.
Doe mij er maar eentje met kaas en salamiquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat wel een belangrijke vraag, is een tosti nu alleen met kaas of met ham-kaas? Daar bestaat in onze vriendengroep wat onenigheid over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |