komt door scouting daar heb ik het in zoveel verschillende soorten geuren kleuren en smaak gehad dat ik er een afkeer van heb gekregenquote:
thanksquote:
Ja dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt door scouting daar heb ik het in zoveel verschillende soorten geuren kleuren en smaak gehad dat ik er een afkeer van heb gekregen
Uitslapen is altijd goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, goedLekker uitgeslapen. Zo ff naar de stad, ik hoorde via mn schoonzusje dat Forecast (kledingwinkel) verdwijnt uit NL en dat ze nu 50% korting hebben op alles
Ff kijken of er nog wat leuks is zo, en ik moet ook nog langs de hema. En vanaaf werken om 6uur.
Hoe ist met jou?
dat gaat dan nog wel mits veel satequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eensIk at vrij vaak bami, maar nu maak ik het niet zo veel meer
Ja dat is jammer maar eten koken is niet hun sterkste kant geloof ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt door scouting daar heb ik het in zoveel verschillende soorten geuren kleuren en smaak gehad dat ik er een afkeer van heb gekregen
absoluut niet neequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is jammer maar eten koken is niet hun sterkste kant geloof ik.
Bami is lekker mits zelf gemaakt die kant en klare zooi komt mijn giechel niet in.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat gaat dan nog wel mits veel sate
Bij mijn scoutinggroep was het anders altijd prima te etenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is jammer maar eten koken is niet hun sterkste kant geloof ik.
dat maakt me niet zoveel uit ik moet er satesaus bij hebben en veel ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bami is lekker mits zelf gemaakt die kant en klare zooi komt mijn giechel niet in.
Vandaar dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mijn scoutinggroep was het anders altijd prima te etenMaar daar kookte ik dan ook vaak
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bami is lekker mits zelf gemaakt die kant en klare zooi komt mijn giechel niet in.
Hoezo?quote:
quote:
bij ons was het 9 van de 10 keer gewoon niet te vretenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mijn scoutinggroep was het anders altijd prima te etenMaar daar kookte ik dan ook vaak
![]()
Goed, goed, thanksquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoi MerelHoe is het met je lijf?
Nee, zeker niet, en omdat ik nog niet volledig werk is later beginnen ook wel heerlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Uitslapen is altijd goed. EN avonddienst is ook niet verkeerd, toch?
Hier gaat alles zijn gangetje. Druk met studie en FOK!
.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Bis später Liebchenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik ga de boel afsluiten, nog even wat dingetjes doenFijne dag allemaal
misselijk, last van mijn darmen etc etc etcquote:
fijne dag rijkjequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij ook!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
mooi, teken voor mij even in.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm iets later dan normaal dus 18.15 ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |