Jeeej. Ben benieuwd wat t wordtquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, vanmiddag kennismaking bij dat project van de gemeenteBen benieuwd wat voor mensen het zijn en hoe het programma er uit gaat zien
quote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
De kleine mol![]()
Thijs doet alle poepgeluiden al na![]()
Leuk boek voor MPG, dit
wat een vrolijke kleurenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja from scratch
[ afbeelding ]
[..]
spannend Marijke!
Mogguhquote:
Goed he? Beetje jammer dat daar straks niets meer van over is.. Maar de jongens eten het, en als ik het niet pureer dan is het groente en dat is natuurlijk baaaaaaaaaaahhhhhhhquote:
Hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
Goed he? Beetje jammer dat daar straks niets meer van over is.. Maar de jongens eten het, en als ik het niet pureer dan is het groente en dat is natuurlijk baaaaaaaaaaahhhhhhh
whehehheequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
Goed he? Beetje jammer dat daar straks niets meer van over is.. Maar de jongens eten het, en als ik het niet pureer dan is het groente en dat is natuurlijk baaaaaaaaaaahhhhhhh
Ja maar tis wel zoquote:
uhuh dat is dan wel zonde ja maar goed je kan niet alles hebben .quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
Totdat ze per ongeluk zien hoe mama het klaarmaaktquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar tis wel zokinderen zijn vreselijk... dus pureren die handel, heb je een mooie saus voor de lasagna en de kinderen eten het wel, en ze krijgen genoeg groenten binnen
Ja joh? Ik kan me niet herinneren dat ik zo erg wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar tis wel zokinderen zijn vreselijk... dus pureren die handel, heb je een mooie saus voor de lasagna en de kinderen eten het wel, en ze krijgen genoeg groenten binnen
ik kan me nog goed herinneren hoe lastig ik was! Ik ben het nml nog steedsquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja joh? Ik kan me niet herinneren dat ik zo erg wasAlhoewel, hoe oud zijn ze nu?
Als ik niet zo'n zin had om te eten, deelden mn ouders mn eten door midden en dan mocht ik een helft kiezen die ik dan op moest etenIk trapte er altijd in, de illusie van een keuze
Moggeh MPGMarijk
Pezu
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan me nog goed herinneren hoe lastig ik was! Ik ben het nml nog steeds
Goedemorgen
Enfermerelquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja joh? Ik kan me niet herinneren dat ik zo erg wasAlhoewel, hoe oud zijn ze nu?
Als ik niet zo'n zin had om te eten, deelden mn ouders mn eten door midden en dan mocht ik een helft kiezen die ik dan op moest etenIk trapte er altijd in, de illusie van een keuze
Moggeh MPGMarijk
Pezu
Dat besef hebben ze nog nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat ze per ongeluk zien hoe mama het klaarmaakt...
ui, wortel, paprika (rood/geel) en tomaten, en een zooitje kruidenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor groenten heb je er allemaal inzitten? Ziet er goed uit
Hahaha die truc gebruiken wij hier ook altijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moggeh MPGMarijk
Pezu
eens met Marijkequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor groenten heb je er allemaal inzitten? Ziet er goed uit
Goed, goedquote:
Wauwquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat besef hebben ze nog niet![]()
grote zit toch op school en de kleine die beseft dat nog niet
En als de smaak goed is dan boeit het ze niet
[..]
ui, wortel, paprika (rood/geel) en tomaten, en een zooitje kruidenen verse basilicum natuurlijk
[..]
Hahaha die truc gebruiken wij hier ook altijdnou heeft Sander van zijn 3e tot zijn 5e bijna geen warm eten gegeten. Dat was altijd een strijd.. (die je eigenlijk niet moet strijden maarja je probeert wel steeds wat anders)
Koen is altijd al een goede eter geweest en nog steeds.
Ze zijn nu 2,5 en 6,5
ja ik lust een hoop niet omdat smaken heel goed binnenkomen, iets met een sterke.smaak wekt bij mij braak reflexxen opquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik eet inmiddels wel bijna alles. Ben alleen niet zo'n fan van spruiten, voor de rest lust ik volgens mij wel alle groenten...
Hoe ist verder?
vroeger at ik ook wel alles maar tegenwoordig is er veel wat ik niet meer eetquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik eet inmiddels wel bijna alles. Ben alleen niet zo'n fan van spruiten, voor de rest lust ik volgens mij wel alle groenten...
Hoe ist verder?
niet lekker of gewoon geen zin om te makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
vroeger at ik ook wel alles maar tegenwoordig is er veel wat ik niet meer eet
zoals macaroni
ik ga er van over mijn nekquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet lekker of gewoon geen zin om te maken
Oke,quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik lust een hoop niet omdat smaken heel goed binnenkomen, iets met een sterke.smaak wekt bij mij braak reflexxen op
ja niet zo maar daar wil het niet over hebben
En daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |