Ik heb het dus gewoon beter voor elkaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom nou! Toen ik als klein knulletje bij mijn oom op de varkensboerderij ploeterde had ik pas na 3 uur werken pauze, en dan als ik mazzel had!
Ik had geen arbo die het kwam controleren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het dus gewoon beter voor elkaar
Het is 30 min en niet betaaldquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had geen arbo die het kwam controleren.Maar goed geregeld, betaald FOK!ken voor een kwartiertje.
Toch weer niet zo goed geregeld dus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is 30 min en niet betaald
Ben weer aan het werk
die van GF heet Batslanquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe heet jouw wlan? En leer je buren kennen...
hoe heet jullie WLAN??
er staat wat openquote:
morguhquote:
Ja, das mn gat.quote:
uitslapen is fijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das mn gat.Staat altijd open 's morgens. Ik kon echt mn bed niet uitkomen vandaag. Gelukkig kon ik uitslapen
Giertje
quote:
Lasagnaaaaquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo pan staat op het vuur.. en dan nu bakkie koffie
goeiemorgen wat ben je aan het maken danquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo pan staat op het vuur.. en dan nu bakkie koffie
Lasgangnaquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
LasagnaaaaLekkol.
Oeh, koffie
zie bovenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen wat ben je aan het maken dan
Ziet er goed uitquote:
okee lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lasgangnajum
Zie tweet
[..]
zie boven
Ja from scratchquote:
spannend Marijke!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, vanmiddag kennismaking bij dat project van de gemeenteBen benieuwd wat voor mensen het zijn en hoe het programma er uit gaat zien
spannendquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, vanmiddag kennismaking bij dat project van de gemeenteBen benieuwd wat voor mensen het zijn en hoe het programma er uit gaat zien
Spannend en succes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |