ligt de gevel in de puincontainer?quote:Op maandag 1 november 2010 16:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Lastig. Kom alleen maar delen van de voorgevel tegen. Moment.
Zich vermaken met vrienden, een biertje en haar Mark.quote:
behoor jij tot de vriendenkring van lieke of stond ze daar toevallig?quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zich vermaken met vrienden, een biertje en haar Mark..
da's hier bij m'n werk haast om de hoek!quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef MoreMusic het volgende:
1e huisje met mijn vriend
[ afbeelding ]
Hey wij hebben een soortgelijk huis in het rijnmond gebied!quote:
dit is in albrandswaard .. weet niet waar jij zit?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:56 schreef rubje het volgende:
[..]
Hey wij hebben een soortgelijk huis in het rijnmond gebied!
Ik werk aan de Gramsbergerweg...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef MoreMusic het volgende:
ueberduitser: Grappig!! waar werk je dan??? Wij wonen daar inmiddels al meer dan een jaar niet meer. Van een modern stulpje is het een omagrot geworden..... verschrikkelijk om dat weer te zien. Maar goed, smaken verschillen ;-)
Jullie hebben ook een geweldige woning trouwens. Waar staat die?? Uelsen?
eigenlijk hoort zoiets moois ook ruim vrij te staan. Heb je het daar al eens met de buren over gehad?quote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Vonkenboer het volgende:
TS, begint !
[ afbeelding ]
Ik woon nog thuis dus technisch gezien is dit huis van mijn ouders![]()
Heel vroeger was dit een boerderij, maar tegenwoordig is hij rondom ingesloten door bebouwing.
Bouwjaar zal ergens jaren 20/30 zijn.
Het is een twee onder één kap woning; dus men moet het huis zo ongeveer bij het einde van de dakkapel "doormidden" doen en dan woon ik in het rechtse stuk.
Woon je in Utreg?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Sabinee het volgende:
Leuk topic! Ook ik heb geGooglemap't:
[ afbeelding ]
De drie ramen boven die vieze groenbruine pluk (tussen de 2 blauwe deuren) zijn van mij!
buurt Hoogvliet-spijkenissequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit is in albrandswaard .. weet niet waar jij zit?
Moet ik even zoeken/maken. Binnenin heb ik de originele luiken nog en een enorme schoorsteenmantel. Welk topic?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:34 schreef Oblivion het volgende:
Mooi!![]()
Ook foto's van de binnenkant?
(moeten wel in een ander topic geplaatst worden...)
Mag ik even binnen kijken #4quote:Op donderdag 4 november 2010 13:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken/maken. Binnenin heb ik de originele luiken nog en een enorme schoorsteenmantel. Welk topic?
Die autoquote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Al 17 jaar ons (t)huis, zelfde gemeente als DJMO, stap achter het huis de dijk over zó het (aangelegde) bos in
Huisje in de sneeuw
[ link | afbeelding ]
en de wat groenere versie (kom er net achter dat ik geen foto's heb van de achterkanten dat na 17 jaar
)
[ link | afbeelding ]
edit, stukje achterkant gevonden is net zo veel dak als de voorkant![]()
[ link | afbeelding ]
I knowquote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
(fluistert BMW Z4 Coupé, redelijk zeldzaam)
Bij gebrek aan een bijzonder huis zoals ik hier met kwijl in de mondhoeken voorbij zie komen dan maar een bijzondere auto![]()
Tjonge wat zijn dat allemaal toch leuke huizen, vooral die met een "mutsje" op (riet dus) en love erkers![]()
We willen wel vrijstaand maar we wonen hier gewoon prima en bijna geen hypotheek meer dus tot dat mijn droomhuis zich aanbiedt blijven we maar zitten.
Bovendien is man geen klussert dus....
Haha als ik het niet dacht, beetje jammer wel hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Neu, is ook niet verstandig, mijn eigen Beampie is al gevaarlijk voor mijn rechtervoetje maar na een nogal stevige bekeuring ben ik braaf.
Mag ook niet met het speelgoed van man spelen
wel veul foto's maken hèquote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef Ml-etje het volgende:
Heb al met een camera rondgerend om het goed te maken
Vanavond even in de emmer gooien en hier plaatsen.
Schuin aan de andere kant van de kruising die je rechtsboven op de luchtfoto ziet. Een meter of 200 verderop ongeveerquote:Op donderdag 4 november 2010 17:11 schreef Individual het volgende:
Google maps heeft niet altijd de beste foto's.. Maar Amsterdam is op een moeras gebouwd dus misschien een beetje van beiden?
Hoe ver woont de dichtsbijzijnde buur Rewimo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Klopt helemaal! Ik woon er nu net een maandje of 2. Je ziet inderdaad allerlei varianten in de buurt, van aangebouwde bijkeukens, dakkapellen tot garages... Voor mij is de woning voorlopig echter ruim zat!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:25 schreef honne het volgende:
License2 is dat toevallig in Hoogeveen in de wijk Krakeel????
Heb tot 5 1/2 jaar geleden ook in zo'n gerenoveerde woning gewoond (al hadden wij een bijkeuken er bij aan zitten )
Nee, zoveel jeugd is hier niet en de buurjongen weet exact wat een vuurpijl kan aanrichten...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Even een wellicht domme vraag aan Obli, dat rieten kapje is ook om op te vreten maar zijn jullie rond oud en nieuw niet nerveus voor vuurpijlen op het dak? Zal ongetwijfeld behandeld zijn maar dan nog.
Ik zou dan niet weg durven dan maar ben ook een zenuwdoos hoor![]()
Cool....quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Op googlemaps dan toch de hele voorgevel gevonden. Jammer dat er een busje voor staat:
[ afbeelding ]
Begane grond en souterain dus.
Ja, is niet verkeerd. We willen ook helemaal niet meer weg hierquote:
Wil de binnenkant zeker zien dus ik ga even kijken zo.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is niet verkeerd. We willen ook helemaal niet meer weg hier
Jouw huisje is ook(Ik lurk in jouw topics
)
En muziek draaien is inderdaad geen probleem. qltel legt momenteel de laatste hand aan zijn studio annex bar annex zendhok annex feestruimte annex van allesDie is in de schuur die je op de luchtfoto ziet (rechts). En dan hebben we nog genoeg schuur over voor garage en bergruimte.
Wie meer wil zien: www.onze-bauernhof.nl
Riep jij om mij ?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is niet verkeerd. We willen ook helemaal niet meer weg hier
Jouw huisje is ook(Ik lurk in jouw topics
)
En muziek draaien is inderdaad geen probleem. qltel legt momenteel de laatste hand aan zijn studio annex bar annex zendhok annex feestruimte annex van allesDie is in de schuur die je op de luchtfoto ziet (rechts). En dan hebben we nog genoeg schuur over voor garage en bergruimte.
Wie meer wil zien: www.onze-bauernhof.nl
Schreef ik AnneX AnneX AnneX AnneX?quote:
Ik zie hetquote:
Vind foto's kijken leukquote:Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Als je alles wilt bekijken ben je wel even bezig jaWelterusten!
Oh wauw die kunnen dat tractorretje wel gebruiken.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Op deze foto kun je zien waar de buren wonen, is genomen midden voor ons huis
[ afbeelding ]
Oeh leuk! Wil de rest ook wel zien hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef Semoi het volgende:
Ik heb helaas geen goede foto's van hoe het nu is, maar ik heb wel wat andere foto's. Het is namelijk een nieuwbouwwoning (half februari opgeleverd) en ik had al eens een artist impression geplaatst in het verhuis kriebel topic:
[ afbeelding ]
Verder is op google streetview nog de situatie te zien van voor de bouw:
Ten slotte nog foto's van de voor- en achtergevel tijdens de bouw. de foto's zijn wat donker, maar er weinig meer aan veranderd. Het is wel leuk om te zien dat de artist impression een goed beeld geeft van hoe het is geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi huis!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:34 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ook even van Google geknipt, wij wonen in het rechter deel.
[ afbeelding ]
Ondertussen zijn de kozijnen op de bovenverdieping vervangen door hout, er zat kunststofin en de draaiende delen zijn weer mooi blauw, maar dat zie slecht in het donker ;-)
[ afbeelding ]
Dat gaat een beetje moeilijk zonder fototoestelquote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh leuk! Wil de rest ook wel zien hoor
Ik weet waar jouw huis woont :-) (H'veen toch??) enne...... jullie wonen er vast nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:41 schreef License2... het volgende:
Mijn doorzonwoning:
voor: (via Maps)
[ afbeelding ]
en achter:
[ afbeelding ]
Heeft dat huis beveiliging? Electrisch schrikdraad, poortwachters, enz?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:13 schreef Skv het volgende:
Eigenlijk is het geen foto van de voorkant van het huis, maar het bestaat uit twee huizen.. Dit zijn foto's die er tussenin zijn gemaakt. Binnen ons terrein zijn dit dus wel de voorkanten van de twee gebouwen, maar het is niet de voorkant zoals vanaf de straat gefotografeerd zeg maar.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wauw die kunnen dat tractorretje wel gebruiken.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik geniet gewoon met jullie allemaal mee, al die verschillende huizen en al die verschillende inrichtingen, zo leuk dat, de meesten althans, hun eigen ïk in een huis smijten.
Aan de buitenkant van een huis kan je niet altijd veel doen maar ik zeg altijd: een huis moet de bewoner als een warme jas passen en dan dondert het niet hoe of waar iemand woont en of de hele handel nou van halfdode plankjes, design of Gamma-meubels aan elkaar hangt, ieder voor zich, zolang je huis maar je thuis is.
Insgelijks!quote:Dat smaken verschillen moge duidelijk zijn, de één haat laminaat , anderen haten tegels, de één houdt van strak, de ander koestert oude meubels. Zolang we, zeker nu met die donkere dagen, maar gewoon genieten, van ouwe zooi of van klinische toestanden, wijntje erbij en gewoon genieten.
zo zie ik dat.
Dus bij deze een fijn weekend en geniet of klus maar dat samen kan ook
Er staat een dubbel hek omheen (eentje met punten, eentje zonder) en beide gebouwen zelf hebben een voordeur, een tussenrek en de verschillende kamers kunnen ook op slot. Heb ook een beveiliger, die werkt van 18.00 tot 07.00.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Heeft dat huis beveiliging? Electrisch schrikdraad, poortwachters, enz?
welk tropisch land is dat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:13 schreef Skv het volgende:
Eigenlijk is het geen foto van de voorkant van het huis, maar het bestaat uit twee huizen.. Dit zijn foto's die er tussenin zijn gemaakt. Binnen ons terrein zijn dit dus wel de voorkanten van de twee gebouwen, maar het is niet de voorkant zoals vanaf de straat gefotografeerd zeg maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een drietal schoonmaaksters en twee inwonenden, eentje die de klusjes doet en een meisje die zo nu en dan kookt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:09 schreef Individual het volgende:
Ik dacht al dat een hek met punten niet genoeg was! Hoog voltage schrikdraad heb je nodig!
Heb je personeel rondlopen overdag?
Oh echt dus jij kunt thuis voetbal kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:16 schreef Mixende_match het volgende:
wauw. wat zijn er toch leuke huizen! en zoveel verschillende huizen!
altijd leuk om te zien. En hierbij mijn (toekomstige) buitenkant:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en mijn uitzicht aan de zijkant:
[ afbeelding ]
een voetbalveld!
Dat kan ik al jaren voor een tientje per maand.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt dus jij kunt thuis voetbal kijken
Thxquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:37 schreef Oblivion het volgende:
Het is niet waar, Ron!![]()
Wat een mooi huis...
Zoals je kunt zien op de tekening van de architect hadden we geen keus in het wel of niet verfen van de buitenmuren. De kale bakstenen zijn ook speciale schilderstenen, zijn heel vaal van kleur (een stuk minder mooi dan de rode van de buren en de schuttingen).quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:35 schreef NeverAfter het volgende:
Ik vind het absoluut geen lelijk huis! Het enige puntje wat ik er mee heb is dat ik de kale bakstenen mooier vind dan dat ze wit geschilderd zijn. Ik vind het persoonlijk mooier dat als je het huis dan toch schilderd, om het dan ook te stucen....
heeej is dit de padang? Dan kan ik namelijk naar je zwaaien als je naar de Jumbo looptquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Sabinee het volgende:
Leuk topic! Ook ik heb geGooglemap't:
[ afbeelding ]
De drie ramen boven die vieze groenbruine pluk (tussen de 2 blauwe deuren) zijn van mij!
Ik meen hier Hardenberg en de Krim te herkennen?quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef MoreMusic het volgende:
.......
De foto's van onze huidige woning staan op de andere pc.....die zal ik later nog eens plaatsen!
quote:
Mooi metselwerk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:16 schreef Vonkenboer het volgende:
En sinds dat ik al geruime tijd eigenaar ben van mijn eigen huis, heb ik eindelijk een redenen om dit topic omhoog te kicken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je ! Ik vind mijn gevel van het huis ook prachtig !quote:
Nu je er toch bent, kun je misschien een w aan de TT toevoegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dank je ! Ik vind mijn gevel van het huis ook prachtig !
Zeker in vergelijking met het metselwerk wat je tegenwoordig ziet wat allemaal zo eenheidsworst is.
Waar ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, kun je misschien een w aan de TT toevoegen
Je weet dat ik je een snoepje vind he?quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet dat ik je een snoepje vind he?
Wat een gaaf huis!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef frgh het volgende:
Toen het nog in opbouw was, maar wel vrijwel klaar
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Waar is dat? Het komt me ergens heel bekend voor, ik kan het alleen niet thuisbrengen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:37 schreef Angelfrouk het volgende:
Dit zijn de foto's van de makelaar. Heb nog geen nieuwe genomen.
Voorkant (middelste van de drie):
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Ex-huurhuis, hele foute kleuren geschilderd. Het is de bedoeling dat het dezelfde kleuren gaat krijgen als het huis aan de rechterkant en we gaan, samen met die buren, de voortuin bestraten zodat we daar de auto op kwijt kunnen.
Reactie in pmquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar is dat? Het komt me ergens heel bekend voor, ik kan het alleen niet thuisbrengen.
Extreem laat, maar daar heb ik ook gewoond, in Pretoria, Zuid-Afrika, hoe toevalligquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:13 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Op googlemaps dan toch de hele voorgevel gevonden. Jammer dat er een busje voor staat:
[ afbeelding ]
Begane grond en souterain dus.
Is dat ernaast een schuurtje of een bakhuisje? Bakhuisjes zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:38 schreef Samsam74 het volgende:
Boerderijtje van ongeveer 1930
voorgevel:
[ afbeelding ]
achter
[ afbeelding ]
Dat wordt wel erg groot voor mij alleen dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
TofAl dacht eerst dat je het hele pand had
Leuk pandje !, het metselwerk heeft in stijl wel iets weg van mijn huisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Leuk topic!
[ afbeelding ]
Zo hebben we het huis gekocht. Er waren na ons kijkers die de woonkamer nogal donker vonden...
[ afbeelding ]
Na wat verbouwingswerk (en ook veel snoeiwerk!) kwam het huis zelf veel mooier uit! En die woonkamer krijgt echt wel voldoende licht... (die grote tak van die boom is ondertussen ook weg)
Leuk! Een soort zoek de verschillen ook zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Leuk topic!
[ afbeelding ]
Zo hebben we het huis gekocht. Er waren na ons kijkers die de woonkamer nogal donker vonden...
[ afbeelding ]
Na wat verbouwingswerk (en ook veel snoeiwerk!) kwam het huis zelf veel mooier uit! En die woonkamer krijgt echt wel voldoende licht... (die grote tak van die boom is ondertussen ook weg)
Ik vind het juist verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:46 schreef frgh het volgende:
[..]
[..]
Thx.
Nu het interieur en de tuin (nu == wildernis) nog opwaarderen.
Echt prachtige gevel. Ik zie dat dat grote raamkozijn links, is vervangen door twee hoge vensters! Echt de oorspronkelijke stijl. Ook die ronde bogen met hoek- en sluitstenen vind ik heel karakteristiek en decoratief.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Leuk topic!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hebben wij ook. Helaas heeft de bouwvakker lichtroze stenen gebruikt met als excuus: ' Het wordt vanzelf wel donker'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef blomke het volgende:
[..]
Echt prachtige gevel. Ik zie dat dat grote raamkozijn links, is vervangen door twee hoge vensters!
Gewoon terug laten komen of niet betalenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Quarant het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook. Helaas heeft de bouwvakker lichtroze stenen gebruikt met als excuus: ' Het wordt vanzelf wel donker'
Achter dat grote raamkozijn ging in het begin van het leven van dit huis nog een winkel schuil. (oude smederij en bruingoedwinkel). Dat is dus een kleine 3x1,60 enkel glas raam... Dat die eruit moest was vanaf het begin wel duidelijk (ook omdat het kozijn niet meer uit hout bestond, maar uit zaagselquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef blomke het volgende:
[..]
Echt prachtige gevel. Ik zie dat dat grote raamkozijn links, is vervangen door twee hoge vensters! Echt de oorspronkelijke stijl. Ook die ronde bogen met hoek- en sluitstenen vind ik heel karakteristiek en decoratief.
Die stenen die tussenin geplaatst zijn, zijn ook oorspronkelijke stenen. Het gehele achterhuis is eind jaren '80 platgegooid en opnieuw opgebouwd (in spouw met moderne stenen). Gelukkig zijn de oude stenen wel bewaard gebleven. En die hebben we dus gebruikt om het stukje tussen de twee ramen op te vullen. Ze zijn alleen een heel stuk schoner dan de rest waardoor zo nu nog een beetje opvallenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Quarant het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook. Helaas heeft de bouwvakker lichtroze stenen gebruikt met als excuus: ' Het wordt vanzelf wel donker'
Handgebakken bakstenen met knipvoegen. Het nieuwe stuk moet alleen opnieuw ingevoegd worden ook met knipvoeg. Maar dat komt wel als we de gevel een keer laten reinigen en opnieuw gaan (laten) invoegen. En dan de tekening weer mooi maken en dan ziet hij er weer als nieuw uit!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Leuk pandje !, het metselwerk heeft in stijl wel iets weg van mijn huis
Prachtig, prachtig! Een steens buitenmuur zo te zien? Wat zal dat mooi worden met een knipvoeg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef nelisr het volgende:
Momenteel midden in de verbouwing. Inmiddels al het houtwerk vernieuwd en worden er volgende maand knipvoegen in gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik vind een getekend huis altijd zo mooi... En ja, dat huis vraagt gewoon om knipvoegen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef nelisr het volgende:
Momenteel midden in de verbouwing. Inmiddels al het houtwerk vernieuwd en worden er volgende maand knipvoegen in gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik griezel van flats: stukken betonbrokken met verzameling schotels aan het balkon. Inbrekers in de berging, spuiten in de portieken, hondenstront in de plantsoenen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:25 schreef Teslynd het volgende:
Ik ben in een flat opgegroeid en griezel nog steeds van de huizen met de stoep direct langs de ramen.
haha nee geen ontluchtingenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik griezel van flats: stukken betonbrokken met verzameling schotels aan het balkon. Inbrekers in de berging, spuiten in de portieken, hondenstront in de plantsoenen.
Btw, wat een schitterend pand, ik neem aan geen ventilatiekokers op de erkerdak?
Zijn jullie daar dan per toeval komen wonen (woonruimte die leeg kwam en dus een mogelijkheid om te wonen) of echt specifiek iets wat jullie altijd al wilden?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:19 schreef snakelady het volgende:
Wij hebben helaas geen mooi huis aan de buitenkant, gelukkig wel aan de binnenkant.
Maar we zijn er wel zeker tevreden mee als je kijkt naar wat voor ruimte we hebben.
Wij wonen boven het bedrijf, ons huis is met een rode lijn aangegeven., aan de linkerkant zit de woonkamer, naast dat raam zit het kantoor van mijn man, dat is wel handig natuurlijk.
[ afbeelding ]
`quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn jullie daar dan per toeval komen wonen (woonruimte die leeg kwam en dus een mogelijkheid om te wonen) of echt specifiek iets wat jullie altijd al wilden?
En wonen er nog meer mensen op dat terrein of is het echt een lap met alleen bedrijven?
[/nieuwsgierig]
Echt heel mooi dit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef nelisr het volgende:
Ok zoals belooft nu knipvoegen erin
[ afbeelding ]
Gelukkig woonde ik in een zeer veilige gemetselde portiekflat met veel speelruimte voor en achter. Bergingen apart achter het huis. Er 2 balkons; veel nieuwe flats hebben geen balkon maar een somber hok dat loggia heet en voor luxe moet doorgaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik griezel van flats: stukken betonbrokken met verzameling schotels aan het balkon. Inbrekers in de berging, spuiten in de portieken, hondenstront in de plantsoenen.
Btw, wat een schitterend pand, ik neem aan geen ventilatiekokers op de erkerdak?
Leuk om het verhaal zo te lezen! En als je schoonfamilie (en man) er al heeft gewoond stap je er al heel anders in (denk ik), dan vaar je mee op hun ervaring en verhalen, en is het al heel snel gewoon.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
`
Mijn schoonouders hebben hier 25 jaar gewoond ( mijn man is dus voor een groot gedeelte opgegroeid in dit huis samen met zijn broertje), wij woonde in een gewone huurwoning.
Mijn schoonvader kreeg een andere werklocatie en ze zagen er niet veel nut meer in om boven het bedrijf te wonen dus ze zijn naar een gewoon woonhuis gegaan.
Toen vroeg de directeur van het bedrijf ( waar mijn man dus ook werkt) of wij daar wilde komen wonen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik heb ooit samengewoond met een jongen die altijd 'hoog' in een flat had gewoond. Toen we een rijtjeshuis kochten was dat dus vreemd, want je woonde ineens op de begane grond. Zo grappig vond ik datquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:25 schreef Teslynd het volgende:
Ik ben in een flat opgegroeid en griezel nog steeds van de huizen met de stoep direct langs de ramen.
En je hebt ook mooie appartementen, alsof je nou werkelijk overal spuiten in een hal hebt liggenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Candaasje het volgende:
En je hebt natuurlijk ook enorm veel verschil in soorten flats. Waar mijn vriend en ik gaan wonen staan er alleen flatjes van 4 verdiepingen hoog, is er veel groen aangelegd, vind je geen spuiten en ziet de hal er beneden keurig uit. (Niet dat het mijn droomhuis is, want ik ben meer van een tuin, en 'oudere' huisjes. Maar goed, om te starten dus prima.)
Ik woon in een appartement uit 2009, woont erg rustig, ( ik ben de enige beneden de 40 jaar ) en geen overlast van jongeren en geen spuit te vinden hier.quote:En je hebt ook mooie appartementen, alsof je nou werkelijk overal spuiten in een hal hebt liggenJa in een stad als Amsterdam - Rotterdam in slechte wijk ja... dat dekt het merendeel van de flats niet lijkt me.
Ja, ik ken dat huis ook al van toen mijn man er nog woonde, weet nog dat ik het de eerste keer wat vreemd vond maar het wende snel en bleef daar vaak het weekend slapen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk om het verhaal zo te lezen! En als je schoonfamilie (en man) er al heeft gewoond stap je er al heel anders in (denk ik), dan vaar je mee op hun ervaring en verhalen, en is het al heel snel gewoon.
Lekker die ruimte in huis
Dat laatste, doen!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement uit 2009, woont erg rustig, ( ik ben de enige beneden de 40 jaar ) en geen overlast van jongeren en geen spuit te vinden hier.
Moet wel zeggen dat het in een dorp is met net 5000 inwoners.
Ik zal morgen een foto van de buitenkant maken, mocht daar belangstelling voor zijn.
Zeg me alsjeblieft dat dat niet jouw auto isquote:
Dat is niet mijn autoquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dat niet jouw auto is
Ok. Mooi huis man. Serieus van jou helemaal?quote:
Nee man, alleen de boven verdiepingquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok. Mooi huis man. Serieus van jou helemaal?![]()
is dit toevallig in breda?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:57 schreef rikkieking het volgende:
leuk topic, zal ook een bijdrage doen:
[ afbeelding ]
ons huis in aanbouw:D Is een project in eigen beheer, dus zelf tekeningen gemaakt (met hulp van vriend), vergunningen aangevraagd, aannemers afgestruind en heel veel regelen.
Zijn nu bezig met tegelwerk in badkamers en toiletten, wat nog rest is ruwweg schilderwerk binnen/buiten, vloeren en de keuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |