ligt de gevel in de puincontainer?quote:Op maandag 1 november 2010 16:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Lastig. Kom alleen maar delen van de voorgevel tegen. Moment.
Zich vermaken met vrienden, een biertje en haar Mark.quote:
behoor jij tot de vriendenkring van lieke of stond ze daar toevallig?quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zich vermaken met vrienden, een biertje en haar Mark..
da's hier bij m'n werk haast om de hoek!quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef MoreMusic het volgende:
1e huisje met mijn vriend
[ afbeelding ]
Hey wij hebben een soortgelijk huis in het rijnmond gebied!quote:
dit is in albrandswaard .. weet niet waar jij zit?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:56 schreef rubje het volgende:
[..]
Hey wij hebben een soortgelijk huis in het rijnmond gebied!
Ik werk aan de Gramsbergerweg...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef MoreMusic het volgende:
ueberduitser: Grappig!! waar werk je dan??? Wij wonen daar inmiddels al meer dan een jaar niet meer. Van een modern stulpje is het een omagrot geworden..... verschrikkelijk om dat weer te zien. Maar goed, smaken verschillen ;-)
Jullie hebben ook een geweldige woning trouwens. Waar staat die?? Uelsen?
eigenlijk hoort zoiets moois ook ruim vrij te staan. Heb je het daar al eens met de buren over gehad?quote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Vonkenboer het volgende:
TS, begint !
[ afbeelding ]
Ik woon nog thuis dus technisch gezien is dit huis van mijn ouders![]()
Heel vroeger was dit een boerderij, maar tegenwoordig is hij rondom ingesloten door bebouwing.
Bouwjaar zal ergens jaren 20/30 zijn.
Het is een twee onder één kap woning; dus men moet het huis zo ongeveer bij het einde van de dakkapel "doormidden" doen en dan woon ik in het rechtse stuk.
Woon je in Utreg?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Sabinee het volgende:
Leuk topic! Ook ik heb geGooglemap't:
[ afbeelding ]
De drie ramen boven die vieze groenbruine pluk (tussen de 2 blauwe deuren) zijn van mij!
buurt Hoogvliet-spijkenissequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit is in albrandswaard .. weet niet waar jij zit?
Moet ik even zoeken/maken. Binnenin heb ik de originele luiken nog en een enorme schoorsteenmantel. Welk topic?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:34 schreef Oblivion het volgende:
Mooi!![]()
Ook foto's van de binnenkant?
(moeten wel in een ander topic geplaatst worden...)
Mag ik even binnen kijken #4quote:Op donderdag 4 november 2010 13:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken/maken. Binnenin heb ik de originele luiken nog en een enorme schoorsteenmantel. Welk topic?
Die autoquote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Al 17 jaar ons (t)huis, zelfde gemeente als DJMO, stap achter het huis de dijk over zó het (aangelegde) bos in
Huisje in de sneeuw
[ link | afbeelding ]
en de wat groenere versie (kom er net achter dat ik geen foto's heb van de achterkanten dat na 17 jaar
)
[ link | afbeelding ]
edit, stukje achterkant gevonden is net zo veel dak als de voorkant![]()
[ link | afbeelding ]
I knowquote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
(fluistert BMW Z4 Coupé, redelijk zeldzaam)
Bij gebrek aan een bijzonder huis zoals ik hier met kwijl in de mondhoeken voorbij zie komen dan maar een bijzondere auto![]()
Tjonge wat zijn dat allemaal toch leuke huizen, vooral die met een "mutsje" op (riet dus) en love erkers![]()
We willen wel vrijstaand maar we wonen hier gewoon prima en bijna geen hypotheek meer dus tot dat mijn droomhuis zich aanbiedt blijven we maar zitten.
Bovendien is man geen klussert dus....
Haha als ik het niet dacht, beetje jammer wel hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Neu, is ook niet verstandig, mijn eigen Beampie is al gevaarlijk voor mijn rechtervoetje maar na een nogal stevige bekeuring ben ik braaf.
Mag ook niet met het speelgoed van man spelen
wel veul foto's maken hèquote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef Ml-etje het volgende:
Heb al met een camera rondgerend om het goed te maken
Vanavond even in de emmer gooien en hier plaatsen.
Schuin aan de andere kant van de kruising die je rechtsboven op de luchtfoto ziet. Een meter of 200 verderop ongeveerquote:Op donderdag 4 november 2010 17:11 schreef Individual het volgende:
Google maps heeft niet altijd de beste foto's.. Maar Amsterdam is op een moeras gebouwd dus misschien een beetje van beiden?
Hoe ver woont de dichtsbijzijnde buur Rewimo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Klopt helemaal! Ik woon er nu net een maandje of 2. Je ziet inderdaad allerlei varianten in de buurt, van aangebouwde bijkeukens, dakkapellen tot garages... Voor mij is de woning voorlopig echter ruim zat!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:25 schreef honne het volgende:
License2 is dat toevallig in Hoogeveen in de wijk Krakeel????
Heb tot 5 1/2 jaar geleden ook in zo'n gerenoveerde woning gewoond (al hadden wij een bijkeuken er bij aan zitten )
Nee, zoveel jeugd is hier niet en de buurjongen weet exact wat een vuurpijl kan aanrichten...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Even een wellicht domme vraag aan Obli, dat rieten kapje is ook om op te vreten maar zijn jullie rond oud en nieuw niet nerveus voor vuurpijlen op het dak? Zal ongetwijfeld behandeld zijn maar dan nog.
Ik zou dan niet weg durven dan maar ben ook een zenuwdoos hoor![]()
Cool....quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Op googlemaps dan toch de hele voorgevel gevonden. Jammer dat er een busje voor staat:
[ afbeelding ]
Begane grond en souterain dus.
Ja, is niet verkeerd. We willen ook helemaal niet meer weg hierquote:
Wil de binnenkant zeker zien dus ik ga even kijken zo.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is niet verkeerd. We willen ook helemaal niet meer weg hier
Jouw huisje is ook(Ik lurk in jouw topics
)
En muziek draaien is inderdaad geen probleem. qltel legt momenteel de laatste hand aan zijn studio annex bar annex zendhok annex feestruimte annex van allesDie is in de schuur die je op de luchtfoto ziet (rechts). En dan hebben we nog genoeg schuur over voor garage en bergruimte.
Wie meer wil zien: www.onze-bauernhof.nl
Riep jij om mij ?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is niet verkeerd. We willen ook helemaal niet meer weg hier
Jouw huisje is ook(Ik lurk in jouw topics
)
En muziek draaien is inderdaad geen probleem. qltel legt momenteel de laatste hand aan zijn studio annex bar annex zendhok annex feestruimte annex van allesDie is in de schuur die je op de luchtfoto ziet (rechts). En dan hebben we nog genoeg schuur over voor garage en bergruimte.
Wie meer wil zien: www.onze-bauernhof.nl
Schreef ik AnneX AnneX AnneX AnneX?quote:
Ik zie hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |