Dank je ! Ik vind mijn gevel van het huis ook prachtig !quote:
Nu je er toch bent, kun je misschien een w aan de TT toevoegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dank je ! Ik vind mijn gevel van het huis ook prachtig !
Zeker in vergelijking met het metselwerk wat je tegenwoordig ziet wat allemaal zo eenheidsworst is.
Waar ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, kun je misschien een w aan de TT toevoegen
Je weet dat ik je een snoepje vind he?quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet dat ik je een snoepje vind he?
Wat een gaaf huis!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef frgh het volgende:
Toen het nog in opbouw was, maar wel vrijwel klaar
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Waar is dat? Het komt me ergens heel bekend voor, ik kan het alleen niet thuisbrengen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:37 schreef Angelfrouk het volgende:
Dit zijn de foto's van de makelaar. Heb nog geen nieuwe genomen.
Voorkant (middelste van de drie):
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Ex-huurhuis, hele foute kleuren geschilderd. Het is de bedoeling dat het dezelfde kleuren gaat krijgen als het huis aan de rechterkant en we gaan, samen met die buren, de voortuin bestraten zodat we daar de auto op kwijt kunnen.
Reactie in pmquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar is dat? Het komt me ergens heel bekend voor, ik kan het alleen niet thuisbrengen.
Extreem laat, maar daar heb ik ook gewoond, in Pretoria, Zuid-Afrika, hoe toevalligquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:13 schreef Skv het volgende:
Eigenlijk is het geen foto van de voorkant van het huis, maar het bestaat uit twee huizen.. Dit zijn foto's die er tussenin zijn gemaakt. Binnen ons terrein zijn dit dus wel de voorkanten van de twee gebouwen, maar het is niet de voorkant zoals vanaf de straat gefotografeerd zeg maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Op googlemaps dan toch de hele voorgevel gevonden. Jammer dat er een busje voor staat:
[ afbeelding ]
Begane grond en souterain dus.
Is dat ernaast een schuurtje of een bakhuisje? Bakhuisjes zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:38 schreef Samsam74 het volgende:
Boerderijtje van ongeveer 1930
voorgevel:
[ afbeelding ]
achter
[ afbeelding ]
Dat wordt wel erg groot voor mij alleen dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
TofAl dacht eerst dat je het hele pand had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |