Schreef ik AnneX AnneX AnneX AnneX?quote:
Ik zie hetquote:
Vind foto's kijken leukquote:Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Als je alles wilt bekijken ben je wel even bezig jaWelterusten!
Oh wauw die kunnen dat tractorretje wel gebruiken.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Op deze foto kun je zien waar de buren wonen, is genomen midden voor ons huis
[ afbeelding ]
Oeh leuk! Wil de rest ook wel zien hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef Semoi het volgende:
Ik heb helaas geen goede foto's van hoe het nu is, maar ik heb wel wat andere foto's. Het is namelijk een nieuwbouwwoning (half februari opgeleverd) en ik had al eens een artist impression geplaatst in het verhuis kriebel topic:
[ afbeelding ]
Verder is op google streetview nog de situatie te zien van voor de bouw:
Ten slotte nog foto's van de voor- en achtergevel tijdens de bouw. de foto's zijn wat donker, maar er weinig meer aan veranderd. Het is wel leuk om te zien dat de artist impression een goed beeld geeft van hoe het is geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi huis!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:34 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ook even van Google geknipt, wij wonen in het rechter deel.
[ afbeelding ]
Ondertussen zijn de kozijnen op de bovenverdieping vervangen door hout, er zat kunststofin en de draaiende delen zijn weer mooi blauw, maar dat zie slecht in het donker ;-)
[ afbeelding ]
Dat gaat een beetje moeilijk zonder fototoestelquote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh leuk! Wil de rest ook wel zien hoor
Ik weet waar jouw huis woont :-) (H'veen toch??) enne...... jullie wonen er vast nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:41 schreef License2... het volgende:
Mijn doorzonwoning:
voor: (via Maps)
[ afbeelding ]
en achter:
[ afbeelding ]
Heeft dat huis beveiliging? Electrisch schrikdraad, poortwachters, enz?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:13 schreef Skv het volgende:
Eigenlijk is het geen foto van de voorkant van het huis, maar het bestaat uit twee huizen.. Dit zijn foto's die er tussenin zijn gemaakt. Binnen ons terrein zijn dit dus wel de voorkanten van de twee gebouwen, maar het is niet de voorkant zoals vanaf de straat gefotografeerd zeg maar.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wauw die kunnen dat tractorretje wel gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |