abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88366803
Thanx
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_88367255
Ik geniet gewoon met jullie allemaal mee, al die verschillende huizen en al die verschillende inrichtingen, zo leuk dat, de meesten althans, hun eigen ïk in een huis smijten.
Aan de buitenkant van een huis kan je niet altijd veel doen maar ik zeg altijd: een huis moet de bewoner als een warme jas passen en dan dondert het niet hoe of waar iemand woont en of de hele handel nou van halfdode plankjes, design of Gamma-meubels aan elkaar hangt, ieder voor zich, zolang je huis maar je thuis is.
Dat smaken verschillen moge duidelijk zijn, de één haat laminaat , anderen haten tegels, de één houdt van strak, de ander koestert oude meubels. Zolang we, zeker nu met die donkere dagen, maar gewoon genieten, van ouwe zooi of van klinische toestanden, wijntje erbij en gewoon genieten.
zo zie ik dat.
Dus bij deze een fijn weekend en geniet of klus maar dat samen kan ook :W
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:48:05 #103
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_88367491
Leuke post! :Y

quote:
Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik geniet gewoon met jullie allemaal mee, al die verschillende huizen en al die verschillende inrichtingen, zo leuk dat, de meesten althans, hun eigen ïk in een huis smijten.
Aan de buitenkant van een huis kan je niet altijd veel doen maar ik zeg altijd: een huis moet de bewoner als een warme jas passen en dan dondert het niet hoe of waar iemand woont en of de hele handel nou van halfdode plankjes, design of Gamma-meubels aan elkaar hangt, ieder voor zich, zolang je huis maar je thuis is.
^O^ - helemaal mee eens!

quote:
Dat smaken verschillen moge duidelijk zijn, de één haat laminaat , anderen haten tegels, de één houdt van strak, de ander koestert oude meubels. Zolang we, zeker nu met die donkere dagen, maar gewoon genieten, van ouwe zooi of van klinische toestanden, wijntje erbij en gewoon genieten.
zo zie ik dat.
Dus bij deze een fijn weekend en geniet of klus maar dat samen kan ook :W
Insgelijks!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_88369009
Wat leuk om al die enorm verschillende huizen van iedereen te zien en wat er mee gedaan is / wordt.

Voorkant:

Achterkant:

Inmiddels al wel weer het 1 en ander verandert, de voortuin is iets anders, nu met meer grind en wat bamboe, in de achtertuin is het kronkelende tuinpad en het achterterras geheel weg en met graszaad ingezaaid.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_88369824
quote:
1.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:02 schreef Individual het volgende:

[..]

Heeft dat huis beveiliging? Electrisch schrikdraad, poortwachters, enz?
Er staat een dubbel hek omheen (eentje met punten, eentje zonder) en beide gebouwen zelf hebben een voordeur, een tussenrek en de verschillende kamers kunnen ook op slot. Heb ook een beveiliger, die werkt van 18.00 tot 07.00. :) Veiligheid voor alles. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_88370038
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:13 schreef Skv het volgende:
Eigenlijk is het geen foto van de voorkant van het huis, maar het bestaat uit twee huizen.. Dit zijn foto's die er tussenin zijn gemaakt. Binnen ons terrein zijn dit dus wel de voorkanten van de twee gebouwen, maar het is niet de voorkant zoals vanaf de straat gefotografeerd zeg maar. :P

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welk tropisch land is dat? :)

Ik heb het al gevonden: ZA. Tof! Het doet me inderdaad erg denken aan de huizen van expats in Afrika. Inderdaad met die hekken voor de ramen. En ja, die hekken in huis ken ik ook, maar eigenlijk was dat niet echt nodig in Zambia. Er gebeurde nooit wat in de expat buurt, maar goed....
pi_88370472
Ze hebben hier al ingebroken, laptop en portemonnee gejat. Gewoon overdag, om 16.00 op vrijdagmiddag. Terwijl we met zes man bij het zwembad zaten en gewoon die kamer in konden kijken. :{ Ik woon in Brooklyn, een prima buurt opzich. Alleen maar vrijstaande huizen. De echte expatsbuurt met de residenties en de ambassadeurs enzo is 2,5 kilometer verderop, in Groenkloof. :)

Prachtig land overigens, Zuid-Afrika. O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:09:36 #108
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88370756
Ik dacht al dat een hek met punten niet genoeg was! Hoog voltage schrikdraad heb je nodig! :P

Heb je personeel rondlopen overdag?
reset
pi_88371085
quote:
1.gif Op vrijdag 5 november 2010 17:09 schreef Individual het volgende:
Ik dacht al dat een hek met punten niet genoeg was! Hoog voltage schrikdraad heb je nodig! :P

Heb je personeel rondlopen overdag?
Een drietal schoonmaaksters en twee inwonenden, eentje die de klusjes doet en een meisje die zo nu en dan kookt. :)
pi_88371692
Toch triest, de ouders vd schoonzoon van mijn overburen wonen vlak bij (edit, ik zei eerst Kaapstad, blijkt Johannesburg te zijn :@ ), gingen mijn overburen fijn voor hun dochters bruiloft naar ZA, alles ging goed maar er liepen tijdens de bruiloft van die, in de ogen van mijn buurvrouw, die nogal stevige kerels rond, bleken dus beveiligers, wist mijn buurvrouw dus nog niet. Afijn, voor de receptie gingen ze naar het huis van de ouders vd bruidegom, enorm feest, alles erop en eraan maar de gasten arriveerden, de hekken gingen pal achter hun dicht en de 6! waakhonden werden vrijgelaten. Tijdens de receptie lagen ook de geladen geweren op de tafel van de gastheer en familie :o
Mijn buurvrouw was voor dat alles niet gewaarschuwd dus ze deed het dun in de broek en wilde terstond haar dochter weer meenemen maar die meid was het na 2 jaar wel gewend.
Heb de foto´s gezien en heb idd de geweren zien liggen achter de stralende bruid.
Lijkt me heel moeilijk en zo jammer van zo´n mooi land.
overigens sliepen mijn buren die nacht daar op het landgoed en vooral buurvrouw heeft geen oog dichtgedaan omdat het personeel vóór ze allemaal gingen slapen eerst de lodges op het terrein controleerden op slangen en aangezien buuf al bang is voor regenwurmen zat ze de dag erna nogal lichtelijk met kringen onder de ogen weer in het vliegtuig.
Bovendien was ze bang voor de waakhonden, rottweilers en daar liepen er dus 6 van rond.
Schoonzoon en dochter wonen dan in Zimbabwe maar buurvrouw laat ze mket kerst maar altijd hier naar toe komen want zij wil en durft niet meer :{

Was even stevig off/topic maar was wel een mooi verhaal.
Zo zie je maar weer, overal is wel wat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lottekoekkie op 05-11-2010 20:41:06 ]
pi_88403542
wauw. wat zijn er toch leuke huizen! en zoveel verschillende huizen!
altijd leuk om te zien. En hierbij mijn (toekomstige) buitenkant:

en mijn uitzicht aan de zijkant:

een voetbalveld!
~ Bonito La Risa ~
pi_88413484
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:16 schreef Mixende_match het volgende:
wauw. wat zijn er toch leuke huizen! en zoveel verschillende huizen!
altijd leuk om te zien. En hierbij mijn (toekomstige) buitenkant:

[ afbeelding ][ afbeelding ]

en mijn uitzicht aan de zijkant:
[ afbeelding ]
een voetbalveld!
Oh echt dus jij kunt thuis voetbal kijken :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88413559
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh echt dus jij kunt thuis voetbal kijken :D
Dat kan ik al jaren voor een tientje per maand.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 11:58:15 #114
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_90116860
En omdat sneeuw (behalve een hoop frustratie en een land wat compleet lam ligt) ook nog mooie plaatjes opleverd. Een foto van vonks ouderlijk huis in de sneeuw :P

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 december 2010 @ 12:05:34 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90117098
Hee, die heb ik vanmorgen ook gemaakt :)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90117291

ook van heden , wel vanuit de woning
pi_90121231

is niet onze voordeur, maar iets meer naar links.
pi_90166620
Lukt niet!
pi_90175071
;)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 20 december 2010 @ 20:14:02 #120
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_90195002
't word een hele rapportage, maar zo ziet het er bij ons uit:
Impressie van de architect, maar dan van de andere hoek

Voortuin moet nog worden aangelegd

Oorspronkelijke achtergevel, het deel links is de garage, heeft 2 dezelfde deuren als op deze foto (bruin is van de buren)

Nog voordat de verfkwast erover heen gegaan is

Nieuwe achtergevel, ook hier links weer de garage (ik geloof dat ik niet ver genoeg naar achter kan om de foto te maken.

In aanbouw

http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_90197832
Wat afschuwelijk. :D
  maandag 20 december 2010 @ 21:59:59 #122
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_90202684
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef k_man het volgende:
Wat afschuwelijk. :D
??
pi_90204024
Dat je een lelijk huis hebt. :)
  maandag 20 december 2010 @ 22:22:39 #124
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_90204626
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef k_man het volgende:
Dat je een lelijk huis hebt. :)
Dank je, nog specieke punten?
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 22:23:27 #125
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_90204675
K_man, je kunt natuurlijk iets minder mooi vinden, maar om dan direct hoog van de toren te schreeuwen dat je het echt absoluut helemaal afschuwelijk vind en jezelf nooit zoiets zou doen.

Dat is jou mening; maar dan nog kun je hem wel wat heel wat vriendelijker brengen dan je nu doet }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')