Toch triest, de ouders vd schoonzoon van mijn overburen wonen vlak bij (edit, ik zei eerst Kaapstad, blijkt Johannesburg te zijn

), gingen mijn overburen fijn voor hun dochters bruiloft naar ZA, alles ging goed maar er liepen tijdens de bruiloft van die, in de ogen van mijn buurvrouw, die nogal stevige kerels rond, bleken dus beveiligers, wist mijn buurvrouw dus nog niet. Afijn, voor de receptie gingen ze naar het huis van de ouders vd bruidegom, enorm feest, alles erop en eraan maar de gasten arriveerden, de hekken gingen pal achter hun dicht en de 6! waakhonden werden vrijgelaten. Tijdens de receptie lagen ook de geladen geweren op de tafel van de gastheer en familie
Mijn buurvrouw was voor dat alles niet gewaarschuwd dus ze deed het dun in de broek en wilde terstond haar dochter weer meenemen maar die meid was het na 2 jaar wel gewend.
Heb de foto´s gezien en heb idd de geweren zien liggen achter de stralende bruid.
Lijkt me heel moeilijk en zo jammer van zo´n mooi land.
overigens sliepen mijn buren die nacht daar op het landgoed en vooral buurvrouw heeft geen oog dichtgedaan omdat het personeel vóór ze allemaal gingen slapen eerst de lodges op het terrein controleerden op slangen en aangezien buuf al bang is voor regenwurmen zat ze de dag erna nogal lichtelijk met kringen onder de ogen weer in het vliegtuig.
Bovendien was ze bang voor de waakhonden, rottweilers en daar liepen er dus 6 van rond.
Schoonzoon en dochter wonen dan in Zimbabwe maar buurvrouw laat ze mket kerst maar altijd hier naar toe komen want zij wil en durft niet meer
Was even stevig off/topic maar was wel een mooi verhaal.
Zo zie je maar weer, overal is wel wat.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lottekoekkie op 05-11-2010 20:41:06 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden