Nee joh, straks komen mensen er achter dat ik op Fok! zitquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:31 schreef Pino112 het volgende:
Heb niet geluisterd, maar had Fok even bij naam genoemd
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef Waalwijker het volgende:
goooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeMIDDAG!!!!!! DIE LUCHT in dit topic!
heb je weer een windje gelaten?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef Waalwijker het volgende:
goooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeMIDDAG!!!!!! DIE LUCHT in dit topic!
graag gedaanquote:
LOL.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, straks komen mensen er achter dat ik op Fok! zit
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[sarcasme]Muziek is weer echt goed vanavond.[/sarcasme]
Haha. Zo is het maar netquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet HANS!
Ja zeg, die mensen bellen anders NOOIT terug!quote:
Je hebt inderdaad best wel gelukquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg, die mensen bellen anders NOOIT terug!
nja, volgens mij luisteren er nu niet zoveel mensen dus dan lukt het nog wel eens....quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg, die mensen bellen anders NOOIT terug!
Jup, hier! Jammer dat Borst er niet is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef Waalwijker het volgende:
Kijkt er hier nog iemand met een schuin oog naar Studio Ajax?
ik heb skillzquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
nja, volgens mij luisteren er nu niet zoveel mensen dus dan lukt het nog wel eens....
mij een tijdje geleden nog bij MetMichiel....maar dat was na 4dagen smsen en twitteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, hier! Jammer dat Borst er niet is.
quote:
dat zou een unicum zijn. op zondagavond, tijdens klaas en miranda een topic volgooien!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef Waalwijker het volgende:
Kom op jongens, in dit tempo hebben we dit topic voor twaalf uur vol.![]()
Precies. Here we go !quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef Waalwijker het volgende:
Ik niet, heb nog veel te lerenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij ook. Hij weet echt veel van films. Respect voor dat.
Valt wel mee. Vroeger...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou een unicum zijn. op zondagavond, tijdens klaas en miranda een topic volgooien!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef Waalwijker het volgende:
Ah, dan moet je toch eens met de beste man mee naar de biosquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, heb nog veel te leren
ik kijk er vooral veel.....maar ik kan je Buried echt aanraden. WAt een beklemmende film was dat zeg. anderhalf uur lang op het puntje van mijn stoel gezeten...jammer van wat gelach terwijl dat niet moest, maar verder heb ik me prima vermaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Hij weet echt veel van films. Respect voor dat.
Ja, heeft hij niet alles al een keer gezien dan denk je?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Ah, dan moet je toch eens met de beste man mee naar de bios.
je bent bij deze uitgenodigd voor een filmpje. roep maar een titel en ik ga mee :-) liefst iets dat ik nog niet gezien heb want uit principe kijk ik een film maar 1 keer per jaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, heb nog veel te leren
Had wel gelezen waar de film over gaat, maar moet zeggen dat ik daar niet super enthousiast van ben geworden. Ga 'm denk ik wel een checken maar niet in de bios. Kan me angst wel goed inbeeldenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk er vooral veel.....maar ik kan je Buried echt aanraden. WAt een beklemmende film was dat zeg. anderhalf uur lang op het puntje van mijn stoel gezeten...jammer van wat gelach terwijl dat niet moest, maar verder heb ik me prima vermaakt
Jack zal het gesprek wel weer ombuigen naar Ajax. As usual.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen praten over Feyenoord. Ben benieuwd..
Foeksia de mini-heks?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
je bent bij deze uitgenodigd voor een filmpje. roep maar een titel en ik ga mee :-) liefst iets dat ik nog niet gezien heb want uit principe kijk ik een film maar 1 keer per jaar
Jup, vrees het ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jack zal het gesprek wel weer ombuigen naar Ajax. As usual.
die heb ik nog niet gezien......maar ik vind het bestquote:
Denk het welquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heeft hij niet alles al een keer gezien dan denk je?
Whehehe. Topper die filmquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gezien......maar ik vind het best
ik denk dat ie idd nog beter is in een donkere ruimte op een goede tv. en dan ook nog je koptelefoon op. je gaat zeker een paar keer de lucht in!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had wel gelezen waar de film over gaat, maar moet zeggen dat ik daar niet super enthousiast van ben geworden. Ga 'm denk ik wel een checken maar niet in de bios. Kan me angst wel goed inbeelden.
ik meende dat niet serieus hoor...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
die heb ik nog niet gezien......maar ik vind het best
11 november geloof ik...volgende week donderdag iigquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik meende dat niet serieus hoor...
is die enge over Sinterklaas al uit?
Sounds good! Echt wel een keer checken dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie idd nog beter is in een donkere ruimte op een goede tv. en dan ook nog je koptelefoon op. je gaat zeker een paar keer de lucht in!
Ik kwam er vroeger heel vaak, want opa en oma woonden daarquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Serieus joh? Dacht dat in Haarlem nooit wat viel te beleven??!
Vind Voetbal inside eigenlijk veel leuker. Stuk luchtiger en veel beter te volgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n subjectief programma gezien denk ik.
kunnen we je meteen testenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
11 november geloof ik...volgende week donderdag iigga ik zeker zien!
Ah, okayquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kwam er vroeger heel vaak, want opa en oma woonden daar
Denk dat jij New Kids ook wel kan waarderenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik meende dat niet serieus hoor...
is die enge over Sinterklaas al uit?
Ach ja, daar in de buurt heb ik ook familiequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Ah, okay. Kom zelf wel eens in Groningen. Toffe stad.
wel eens....bij deze ben je genomineerd voor Understatement of the Year!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay. Kom zelf wel eens in Groningen. Toffe stad.
quote:
Eensch. Ik mis echt geen uitzending van VI, echt zeer vermakelijk. Informatief, humoristisch en vooral objectief. Alle clubs krjigen daar tenminste aandacht. Van PSV tot VVV.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind Voetbal inside eigenlijk veel leuker. Stuk luchtiger en veel beter te volgen.
Haha, ja klopt (woon in Groningen)quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, daar in de buurt heb ik ook familie![]()
Woon je zelf niet in een stad dan?
Wie is hier nu de snackbar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Denk dat jij New Kids ook wel kan waarderen![]()
.
Waar heb je geen familie wonen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, daar in de buurt heb ik ook familie![]()
Woon je zelf niet in een stad dan?
Wat is er met mij?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:47 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eensch. Ik mis echt geen uitzending van VI, echt zeer vermakelijk. Informatief, humoristisch en vooral objectief. Alle clubs krjigen daar tenminste aandacht. Van PSV tot VVV.![]()
Dat kun je van ST niet zeggen. Nu weer tot het einde van het programma dat geneuzel over Fey wss
Echt niets aan toe te voegenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:47 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eensch. Ik mis echt geen uitzending van VI, echt zeer vermakelijk. Informatief, humoristisch en vooral objectief. Alle clubs krjigen daar tenminste aandacht. Van PSV tot VVV.![]()
Dat kun je van ST niet zeggen. Nu weer tot het einde van het programma dat geneuzel over Fey wss
Jij bent echt heul niet 63 ofzoquote:
verrekten mongol!quote:
ST is in dit geval Studio Sport.....quote:
Je moet je adressen kennenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kwam er vroeger heel vaak, want opa en oma woonden daar
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt heul niet 63 ofzo
ja, ga nou eens weg pino! ga slapen man!quote:
Neuh, SV = Studio Voetbal, geen idee waarom ik per ongeluk T typte.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verrekten mongol!
[..]
ST is in dit geval Studio Sport.....
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt niets aan toe te voegen. VI FTW !
ik trap ook overal inquote:
ik ook, want het was studio voetbalquote:
als je morgen maar weer terugkomtquote:
dan zijn we samen ergens ingetraptquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, want het was studio voetbal
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zijn we samen ergens ingetrapt
vannacht slaap ik.....half 7 gaat de wekker weerquote:
zo klinkt het wel weer heel smerigquote:
Dat is best wel vroeg zeg !quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vannacht slaap ik.....half 7 gaat de wekker weer
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is de ultra long edition die van 1,5 uur
Klopt.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is de ultra long edition die van 1,5 uur
tja...moet naar Leeuwarden......twijfel of ik morgen op de fiets naar t station ga of met de bus....quote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo klinkt het wel weer heel smerig
en daar is dus de webcam wel geschikt voor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt.Ziet er wel leuk uit, maar verder...
Daarom ook niet zo toevallig dat ze van uren is gewisseld met Thymen denk ik.
Haha, eens!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daar is dus de webcam wel geschikt voor!
oh, ik dacht meer aan poepquote:
Whhaha zou mij inderdaad ook niets verbazenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt.Ziet er wel leuk uit, maar verder...
Daarom ook niet zo toevallig dat ze van uren is gewisseld met Thymen denk ik.
ow ja, daar kun je idd intrappen. dat vind ik zo freaking smerig! bah!quote:
vitesse.....mijn minst favoriete clubquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef Waalwijker het volgende:
Tjonge Hans, hoor je het? Ze hebben het voor het eerst in de geschiedenis van dit kudprogramma over Vitesse.
Geloof dat het qua weer wel OK is dus ik zou met de fiets gaan. Bus zou wel eens druk kunnen zijn want de scholen beginnen ook weer en ze verwachten een drukke ochtendspits vanwege de mist.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja...moet naar Leeuwarden......twijfel of ik morgen op de fiets naar t station ga of met de bus....
[..]
a dirty mind is a joy forever
ja, dan is dat wat jij bedoelde toch een stuk aangenamerquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ow ja, daar kun je idd intrappen. dat vind ik zo freaking smerig! bah!
ik bekijk morgenochtend de buienradar welquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat het qua weer wel OK is dus ik zou met de fiets gaan. Bus zou wel eens druk kunnen zijn want de scholen beginnen ook weer en ze verwachten een drukke ochtendspits vanwege de mist.
Shit, even gemistquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef Waalwijker het volgende:
Tjonge Hans, hoor je het? Ze hebben het voor het eerst in de geschiedenis van dit kudprogramma over Vitesse.
Idem hier! Totaal geen utistraling heeft Vitesse.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vitesse.....mijn minst favoriete club
Ah, dat is wel verstandigquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bekijk morgenochtend de buienradar welqua reistijd scheelt het niet zoveel
i kben geboren in Nijmegen....dat verklaart mijn aversie trouwens niet want mijn broertje heeft een seizoenkaart voor fc georgie....quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit, even gemist. Laatst ook al eventjes, maar vooral super negatief. Terecht natuurlijk. Heb zelf een hekel aan Vitesse.
i totally agree!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan is dat wat jij bedoelde toch een stuk aangenamer
Was woensdag bij hun wedstrijd, wat een kutstadion, wat een kutpubliek en de service was echt om te huilen daar. Zat in de skybox, nou ik had net zo goed op het dak kunnen gaan zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit, even gemist. Laatst ook al eventjes, maar vooral super negatief. Terecht natuurlijk. Heb zelf een hekel aan Vitesse.
Wat dacht je van Leontien met haar Cordaid Memisa.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Moet zeggen dat ik de reclame van de nierstichting inmiddels ook wel kan dromen...
Ben jij dan niet voor NEC? Ben wel een keer in Nijmegen geweest... Goede indruk gekregen! Ben ook wel een paar keer in de Horstacker geweest. Top sfeer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i kben geboren in Nijmegen....dat verklaart mijn aversie trouwens niet want mijn broertje heeft een seizoenkaart voor fc georgie....
[..]
i totally agree!
De ramp is alleen maar groter geworden sinds die overname, naar mijn mening.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i kben geboren in Nijmegen....dat verklaart mijn aversie trouwens niet want mijn broertje heeft een seizoenkaart voor fc georgie....
[..]
i totally agree!
" nou ik had net zo goed op het dak kunnen gaan zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Was woensdag bij hun wedstrijd, wat een kutstadion, wat een kutpubliek en de service was echt om te huilen daar. Zat in de skybox, nou ik had net zo goed op het dak kunnen gaan zitten.
NEC en FC Grunn. beide sympathieke clubs die nog dicht bij het volk staan voor mij gevoel. maar als ze onderling spelen ben ik stiekem toch voor NECquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben jij dan niet voor NEC? Ben wel een keer in Nijmegen geweest... Goede indruk gekregen! Ben ook wel een paar keer in de Horstacker geweest. Top sfeer.
Ik ben toch ook niet voor SC Heerenveenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben jij dan niet voor NEC? Ben wel een keer in Nijmegen geweest... Goede indruk gekregen! Ben ook wel een paar keer in de Horstacker geweest. Top sfeer.
Oja, die is ook erg.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat dacht je van Leontien met haar Cordaid Memisa.
Ah, dat is wel een eerlijk antwoordquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
NEC en FC Grunn. beide sympathieke clubs die nog dicht bij het volk staan voor mij gevoel. maar als ze onderling spelen ben ik stiekem toch voor NEC
Hahahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet voor SC Heerenveen
Ga jij soms regelmatig op stedentrip ofzo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:03 schreef -Hans- het volgende:
Ah, dat is wel een eerlijk antwoord. Heb met NEC ook vrij weinig, maar de stad is wel tof
.
ow kut....ik was zo verrast dat ik ene nieuwe moest openen dat ik dat niet gezien had.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:03 schreef Sersjee het volgende:
Heeft iemand al geroepen dat dit #2290 moet zijn?
Nope, geen tijd voorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga jij soms regelmatig op stedentrip ofzo?
Altijd. Je weet toch.quote:
Klopt. Viel mij ook op. Lekkere dames trouwens ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
Nijmegen vind ik ook lijken op Groningen. beetje dezelfde gemoedelijke sfeer
Oh, je moet natuurlijk nog snel even zoveel mogelijk centjes verdienen voor straksquote:
geen idee, daar let ik niet opquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Viel mij ook op. Lekkere dames trouwens ook.
Als je het hier netjes vraagt willen ze het vast wel veranderen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow kut....ik was zo verrast dat ik ene nieuwe moest openen dat ik dat niet gezien had.....
O.a.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je moet natuurlijk nog snel even zoveel mogelijk centjes verdienen voor straks
Ben er ook bang voorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Waalwijker het volgende:
Nog een uurtje voor de helft van de topic. Lukt ons makkeluk.
Klopt. Respect ook voor het legioen van Feyenoord. Niet dat ik mijn cluppie laat vallen als het slecht gaat, absoluut niet, maar het is daar toch echt kommer en kwel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
" nou ik had net zo goed op het dak kunnen gaan zitten."
Whaha. Op tv zie je vaak al dat er totaal geen sfeer is. Echt vreselijk. En dan al die voetballers. Totaal geen beleving. Hoop succes' supporters' daaro.
gevraagdquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je het hier netjes vraagt willen ze het vast wel veranderen.
nou ja, ik kik er wel naar...maar doe er helemaal niets mee....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof daar helemaal niets van. Haha !
En zorgen voor je golden retriever, vrouw en 2 1/2 kind, de hypotheek en de voor- en achtertuin van je twee-onder-één-kap?quote:
Zag pas vandaag de beelden voor aanvang van de wedstrijd tegen VVV. Wow, echt heel mooi inderdaad. Top legioenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt. Respect ook voor het legioen van Feyenoord. Niet dat ik mijn cluppie laat vallen als het slecht gaat, absoluut niet, maar het is daar toch echt kommer en kwel.
Wat moet De Heer er wel niet van denken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En dat op een zondagavond bij de EO.
Ik heb Rihanna nooit echt aantrekkelijk gevonden om eerlijk te zijn. Snap niet wat mensen daar zo mooi aan vinden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! de nieuwe Rihanna ! Ze heeft trouwens wel een oude kop gekregen... Deze plaat vind ik wel stoer.
die zit toch in de ochtend van Radio 2?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat moet De Heer er wel niet van denken?
Je weet het rijtje al aardig compleet op te noemen. Respect!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zorgen voor je golden retriever, vrouw en 2 1/2 kind, de hypotheek en de voor- en achtertuin van je twee-onder-één-kap?
En de caravan zo nu en dan wassen?
Miste ik nog wat dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Je weet het rijtje al aardig compleet op te noemen. Respect!
Zag eergisteren haar eerste clip en toen zag ze er opzich wel aardig uit. Val er verder niet op hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:10 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik heb Rihanna nooit echt aantrekkelijk gevonden om eerlijk te zijn. Snap niet wat mensen daar zo mooi aan vinden.
Oja, dat is waar ook. Luister ik eigenlijk nooit naarquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zit toch in de ochtend van Radio 2?
Haha, op wat voor vrouwen dan wel, Hansquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag eergisteren haar eerste clip en toen zag ze er opzich wel aardig uit. Val er verder niet op hoor.
mijn migrainehoofd doet nog niet op volle kracht meequote:
Klopt !quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Miste ik nog wat dan?![]()
Oja, op zondag naar de ouders en schoonouders
alleen de 96.8 stream toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt !/
Dus 3FM gaat straks offline. Eng.
en dat weet de vrouw in kwestie ook?quote:
Heb niet heel veel met brunettesquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha, op wat voor vrouwen dan wel, Hans
Ja, voor onderhoud bij, let op.... DE COMMERCIËLE!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt !/
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Klopt !/
Ah, okay dan is er weinig aan de handquote:
Mag het toch wel hopenquote:en dat weet de vrouw in kwestie ook?
ik moet dat allemaal zelf doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en zometeen ook nog even je lunch voor morgen smeren?
Of doet moeder de vrouw dat?
Doe ik helemaal zelf! * trots op is *quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en zometeen ook nog even je lunch voor morgen smeren?
Of doet moeder de vrouw dat?
LOL.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, voor onderhoud bij, let op.... DE COMMERCIËLE!!
aah, sip hoor...quote:
ehm.....*slikt dubbelzinnige opmerking in*quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aah, sip hoor...
maar zelf doen is toch altijd wel het lekkerst
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
ehm.....*slikt dubbelzinnige opmerking in*
nja, een verrassing in je broodtrommel vinden is vaak ook wel leuk....nu weet ik al wat ik morgenmiddag eet...
klaas en miranda doen nu een engels interview met een mij onbekende band.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef themauster het volgende:
GoedeMORGENis 3FM een beetje luisterbaar?
nja, je weet maar nooit wat de broodsmeerder in petto heeft. vind je ineens een Snickers! of een nieuw soort wordt dat stiekem gekocht is!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hoe dan ook is het iets uit je koelkast of pindakaasla, en je weet toch wel wat daar in zit
Nee. Maar dit topic moet vol voor 12'en. Dus welkom!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef themauster het volgende:
GoedeMORGENis 3FM een beetje luisterbaar?
Aha ik zet hem straks op Echte Jannen denk ik leve 4 dagen vrijquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klaas en miranda doen nu een engels interview met een mij onbekende band.....
of kledderige briefjes met ik hou van je er opquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
nja, je weet maar nooit wat de broodsmeerder in petto heeft. vind je ineens een Snickers! of een nieuw soort wordt dat stiekem gekocht is!
Die zijn inderdaad coowl.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Aha ik zet hem straks op Echte Jannen denk ik leve 4 dagen vrij
Lekker is dat he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef themauster het volgende:
Aha ik zet hem straks op Echte Jannen denk ik leve 4 dagen vrij
Ik help met plezierquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee. Maar dit topic moet vol voor 12'en. Dus welkom!
die vondi k dan weer nooitquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of kledderige briefjes met ik hou van je er op
dat deed ik altijd bij mijn ex die in een vrachtwagenwerkplaats werkte
ik deed het ook meer om te pestenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
die vondi k dan weer nooitmaar goed...ik smeer dan ook al jaren mn eigen brood.
maar tis wel een ideetje! dan denken mn collega's dat ik een vriendinnetje/scharrel/neukertje heb!:')
wil jij geen briefje voor me schrijven dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik deed het ook meer om te pesten![]()
jaaa, moet je wel even heeeel netjes schrijven
jawel hoor, pm me je adres maar evenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
wil jij geen briefje voor me schrijven dan?
Uhu het zijn eigenlijk 4 dagen werkloosheid want vrijdag word ik ingewerkt op mijn nieuwe baan waar ik dan volgende week maandag beginquote:
Goed bezig die Maurice !quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Uhu het zijn eigenlijk 4 dagen werkloosheid want vrijdag word ik ingewerkt op mijn nieuwe baan waar ik dan volgende week maandag begin
beantwoordt eerst mijn laatste pm maar :pquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel hoor, pm me je adres maar even
Oh, dus je vrije werkloosheidsdagen beginnen pas NA het weekend?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
Uhu het zijn eigenlijk 4 dagen werkloosheid want vrijdag word ik ingewerkt op mijn nieuwe baan waar ik dan volgende week maandag begin
dat was een boek man, working on it!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
beantwoordt eerst mijn laatste pm maar :p
Haha streng zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beantwoordt eerst mijn laatste pm maar :p
Ja, die Rock kan er wat van!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was een boek man, working on it!
ze moeten even wie de baas in onze pmrelatie isquote:
net of jij zo vaak pm van me krijgtquote:
Juist, laar maar zien wie de baas is. Heel goed!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moeten even wie de baas in onze pmrelatie is![]()
[..]
net of jij zo vaak pm van me krijgt
Ah. Nu kan je je antwoord wel op je buik schrijvenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moeten even wie de baas in onze pmrelatie is![]()
[..]
net of jij zo vaak pm van me krijgt
Jup maar helaas moet mijn vrouw deze dagen wel werken dus de verveling zal snel toe slaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus je vrije werkloosheidsdagen beginnen pas NA het weekend?
Dan ben ik gewoon jaloers![]()
En gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Graag gedaan natuurlijk. Tof dat je zo snel weer een nieuwe job hebt gevondenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup maar helaas moet mijn vrouw deze dagen wel werken dus de verveling zal snel toe slaan.
Thanx Hans!
sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Nu kan je je antwoord wel op je buik schrijven
Nee joh die zit aan de wijn of aan zijn vriendinquote:
Oh, ja, goh, helemaal alleen thuis zonder vrouw...what to do, what to do..quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef themauster het volgende:
Jup maar helaas moet mijn vrouw deze dagen wel werken dus de verveling zal snel toe slaan.
Thanx Hans!
of beide....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee joh die zit aan de wijn of aan zijn vriendin
dat helpt niet hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
sorry
en gefeliciteerd Maurice, sorry voor de late reactie
maar je vermaakt je zonder je vrouw toch ook wel? lekker de hele dag 3fm aan
Misschien wel beidenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee joh die zit aan de wijn of aan zijn vriendin
Whjahahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
of zn vriendin zit in de wijn....of de wijn in zn vriendin!
Ik luister nog 3FM van 10.00 tot 16.00 op de werkdagen en soms in het weekend. maar of ik dat ik dat mag in mijn nieuwe baan thats the question.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Maurice ben jij er nog ?? Luister je nog 3FM of helemaal niet meer??
Misschien wel Saai radio. Vreselijk lijkt mij dat. Of een kamer zonder radio. Boeh, dat vind ik altijd zo jammer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister nog 3FM van 10.00 tot 16.00 op de werkdagen en soms in het weekend. maar of ik dat ik dat mag in mijn nieuwe baan thats the question.
Er staat een tuin op mij te wachten die moet nog winterklaar. Daarnaast mag ik met mijn oma naar haar activiteitenmiddag in het verzorgingstehuis.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry
en gefeliciteerd Maurice, sorry voor de late reactie
maar je vermaakt je zonder je vrouw toch ook wel? lekker de hele dag 3fm aan
ik kan op mijn werk alleen slamfm goed ontvangen...maar t meerendeel van de tijd zit ik toch naar opgenomen callcentergesprekken te luisternequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wel Saai radio. Vreselijk lijkt mij dat. Of een kamer zonder radio. Boeh, dat vind ik altijd zo jammer.
Vorig jaar had ik een baan, daar stond Veronica aan op de kamer..binnen een dag heb je hun hele collectie gehoordquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Misschien wel Saai radio. Vreselijk lijkt mij dat. Of een kamer zonder radio. Boeh, dat vind ik altijd zo jammer.
oe, chickies spotten!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Er staat een tuin op mij te wachten die moet nog winterklaar. Daarnaast mag ik met mijn oma naar haar activiteitenmiddag in het verzorgingstehuis.
dat heb ik in mijn autoquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan op mijn werk alleen slamfm goed ontvangen...maar t meerendeel van de tijd zit ik toch naar opgenomen callcentergesprekken te luisterne
SlamFM?! Oef, sterkte. Voor een paar uur nog wel te doen, maar de hele dag???quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan op mijn werk alleen slamfm goed ontvangen...maar t meerendeel van de tijd zit ik toch naar opgenomen callcentergesprekken te luisterne
Toen ik ging kennismaken stond hij op radio 1 maar ik ben op donderdag en dinsdag ochtend alleen in ons administratiehok dus dan zet ik hem op 3quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herkenbaar! Al vind ik die zender wel prettig om naar te luisteren, maar wel beperkt want al vrij snel heb je het wel gehoord. Ben opzich wel fan van de classics die ze daar draaien.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een baan, daar stond Veronica aan op de kamer..binnen een dag heb je hun hele collectie gehoord
zou 'm snel op een andere zender zetten... Geklets op radio 1. Vre-se-lijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik ging kennismaken stond hij op radio 1 maar ik ben op donderdag en dinsdag ochtend alleen in ons administratiehok dus dan zet ik hem op 3
gelukkig zit ik er redelijk ver vanaf dus hoor ik hem amper....maar like a g6 welvaak gehoord.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SlamFM?! Oef, sterkte. Voor een paar uur nog wel te doen, maar de hele dag???
Precies dat dus!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Herkenbaar! Al vind ik die zender wel prettig om naar te luisteren, maar wel beperkt want al vrij snel heb je het wel gehoord. Ben opzich wel fan van de classics die ze daar draaien.
Haha verpleegstersquote:
Mag je blij zijn dat die plaat niet de nieuwe Megahit is. hahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig zit ik er redelijk ver vanaf dus hoor ik hem amper....maar like a g6 welvaak gehoord.
ik bedoelde de deelneemsters....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha verpleegstersDaarom ben ik ook met 1 getrouwd
oh, maar die plaat verveeld me nog steeds nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat die plaat niet de nieuwe Megahit is. haha
Nog nooit gehoord, dacht ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef borisz het volgende:
Ik ben tegenwoordig fan van BNR.
VOoral tussen 0930 en 1230.
Kortom de radio staat veel op BNR
Niet? Mwa, ben er wel een beetje klaar meequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, maar die plaat verveeld me nog steeds niet
BNR luister ik soms s'ochtends naar. Humberto Tan vind ik wel tof om naar te luisteren.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef borisz het volgende:
Ik ben tegenwoordig fan van BNR.
VOoral tussen 0930 en 1230.
Kortom de radio staat veel op BNR
ene Remco....en dit is zo slecht dat ik me schaam voor mijn voornaam!quote:
Tan moet terug naar de POquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef themauster het volgende:
[..]
BNR luister ik soms s'ochtends naar. Humberto Tan vind ik wel tof om naar te luisteren.
Dramatisch inderdaad/. En Miranda maar lachen... Naja, ieder zijn plezier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ene Remco....en dit is zo slecht dat ik me schaam voor mijn voornaam!
Nee sorry niet mijn doelgroep. ik laat ze over aan jouquote:
Humberto moet in Amerika een zonnestudio beginnen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, dit postte ik vrijdag ook al!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
slaap lekker schoonheid!quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Humberto moet in Amerika een zonnestudio beginnen!WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, dit postte ik vrijdag ook al!
Leuk !
Hans heeft gelijk!quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Humberto moet in Amerika een zonnestudio beginnen!Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, dit postte ik vrijdag ook al!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |