kom je net bij 1 van de mindere programmas (imho)quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
oe, muse, oe bliss....
zeg, de muziek is best goed te doen.....:D
Wat dacht je van gewoon radio luisteren hoe je radio moet luisteren? Via de FM? Of een audiostreampje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
kunnen ze de webcam niet ff uitzoomen? Miranda is geen Sofie!
ik vind het altijd wel leuk om te zien wat de dj's doen en af en toe een blik in de studio te werpen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon radio luisteren hoe je radio moet luisteren? Via de FM? Of een audiostreampje?
Dat geruk op die webcam hier altjid.
Dat snap ik, dat is ook wel interessant, maar kritiek hebben op zo'n webcam, comon. Vraag me af hoeveel van die DJ's het uberhaupt prettig vind dat er constant door verschillende radiorukkers naar ze gekeken word, want dat is de enige doelgroep volgens mij.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel leuk om te zien wat de dj's doen en af en toe een blik in de studio te werpen.
FM is hier geen optie helaas, anders zou ik mijn wekkerradio weer gaan gebruiken
wacht ff....was jij dat??? hahaha!quote:
en dan zat ik maar half op te letten......:'(quote:
ik had ook zooooveel te meldenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
en dan zat ik maar half op te letten......:'(
Ik dacht SERIEUS, maar echt SERIEUS toen jij iets zei over forum's aan dit topic.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had ook zooooveel te melden
ik dacht het ook heel even....quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik dacht SERIEUS, maar echt SERIEUS toen jij iets zei over forum's aan dit topic.
Tja, ik wist je echte naam ook niet, dusja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
hihi, ik dacht ik geef even hints
Ja, dan houdt het wel een beetje op ook hequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:
Tja, ik wist je echte naam ook niet, dusja.
Heb niet geluisterd, maar had Fok even bij naam genoemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
hihi, ik dacht ik geef even hints
Ik viel er eerlijk gezegd ook halverwege in hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het wel een beetje op ook he![]()
Ze belden ook 2 seconden na mijn sms, en toen had ik nog 1 minuut ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |