als je morgen maar weer terugkomtquote:
dan zijn we samen ergens ingetraptquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, want het was studio voetbal
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zijn we samen ergens ingetrapt
vannacht slaap ik.....half 7 gaat de wekker weerquote:
zo klinkt het wel weer heel smerigquote:
Dat is best wel vroeg zeg !quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vannacht slaap ik.....half 7 gaat de wekker weer
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is de ultra long edition die van 1,5 uur
Klopt.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is de ultra long edition die van 1,5 uur
tja...moet naar Leeuwarden......twijfel of ik morgen op de fiets naar t station ga of met de bus....quote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo klinkt het wel weer heel smerig
en daar is dus de webcam wel geschikt voor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt.Ziet er wel leuk uit, maar verder...
Daarom ook niet zo toevallig dat ze van uren is gewisseld met Thymen denk ik.
Haha, eens!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daar is dus de webcam wel geschikt voor!
oh, ik dacht meer aan poepquote:
Whhaha zou mij inderdaad ook niets verbazenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt.Ziet er wel leuk uit, maar verder...
Daarom ook niet zo toevallig dat ze van uren is gewisseld met Thymen denk ik.
ow ja, daar kun je idd intrappen. dat vind ik zo freaking smerig! bah!quote:
vitesse.....mijn minst favoriete clubquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef Waalwijker het volgende:
Tjonge Hans, hoor je het? Ze hebben het voor het eerst in de geschiedenis van dit kudprogramma over Vitesse.
Geloof dat het qua weer wel OK is dus ik zou met de fiets gaan. Bus zou wel eens druk kunnen zijn want de scholen beginnen ook weer en ze verwachten een drukke ochtendspits vanwege de mist.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja...moet naar Leeuwarden......twijfel of ik morgen op de fiets naar t station ga of met de bus....
[..]
a dirty mind is a joy forever
ja, dan is dat wat jij bedoelde toch een stuk aangenamerquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ow ja, daar kun je idd intrappen. dat vind ik zo freaking smerig! bah!
ik bekijk morgenochtend de buienradar welquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat het qua weer wel OK is dus ik zou met de fiets gaan. Bus zou wel eens druk kunnen zijn want de scholen beginnen ook weer en ze verwachten een drukke ochtendspits vanwege de mist.
Shit, even gemistquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef Waalwijker het volgende:
Tjonge Hans, hoor je het? Ze hebben het voor het eerst in de geschiedenis van dit kudprogramma over Vitesse.
Idem hier! Totaal geen utistraling heeft Vitesse.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vitesse.....mijn minst favoriete club
Ah, dat is wel verstandigquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bekijk morgenochtend de buienradar welqua reistijd scheelt het niet zoveel
i kben geboren in Nijmegen....dat verklaart mijn aversie trouwens niet want mijn broertje heeft een seizoenkaart voor fc georgie....quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit, even gemist. Laatst ook al eventjes, maar vooral super negatief. Terecht natuurlijk. Heb zelf een hekel aan Vitesse.
i totally agree!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan is dat wat jij bedoelde toch een stuk aangenamer
Was woensdag bij hun wedstrijd, wat een kutstadion, wat een kutpubliek en de service was echt om te huilen daar. Zat in de skybox, nou ik had net zo goed op het dak kunnen gaan zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit, even gemist. Laatst ook al eventjes, maar vooral super negatief. Terecht natuurlijk. Heb zelf een hekel aan Vitesse.
Wat dacht je van Leontien met haar Cordaid Memisa.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Moet zeggen dat ik de reclame van de nierstichting inmiddels ook wel kan dromen...
Ben jij dan niet voor NEC? Ben wel een keer in Nijmegen geweest... Goede indruk gekregen! Ben ook wel een paar keer in de Horstacker geweest. Top sfeer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i kben geboren in Nijmegen....dat verklaart mijn aversie trouwens niet want mijn broertje heeft een seizoenkaart voor fc georgie....
[..]
i totally agree!
De ramp is alleen maar groter geworden sinds die overname, naar mijn mening.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i kben geboren in Nijmegen....dat verklaart mijn aversie trouwens niet want mijn broertje heeft een seizoenkaart voor fc georgie....
[..]
i totally agree!
" nou ik had net zo goed op het dak kunnen gaan zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Was woensdag bij hun wedstrijd, wat een kutstadion, wat een kutpubliek en de service was echt om te huilen daar. Zat in de skybox, nou ik had net zo goed op het dak kunnen gaan zitten.
NEC en FC Grunn. beide sympathieke clubs die nog dicht bij het volk staan voor mij gevoel. maar als ze onderling spelen ben ik stiekem toch voor NECquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben jij dan niet voor NEC? Ben wel een keer in Nijmegen geweest... Goede indruk gekregen! Ben ook wel een paar keer in de Horstacker geweest. Top sfeer.
Ik ben toch ook niet voor SC Heerenveenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben jij dan niet voor NEC? Ben wel een keer in Nijmegen geweest... Goede indruk gekregen! Ben ook wel een paar keer in de Horstacker geweest. Top sfeer.
Oja, die is ook erg.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat dacht je van Leontien met haar Cordaid Memisa.
Ah, dat is wel een eerlijk antwoordquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
NEC en FC Grunn. beide sympathieke clubs die nog dicht bij het volk staan voor mij gevoel. maar als ze onderling spelen ben ik stiekem toch voor NEC
Hahahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet voor SC Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |