Wie is hier nu de snackbar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Denk dat jij New Kids ook wel kan waarderen![]()
.
Waar heb je geen familie wonen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, daar in de buurt heb ik ook familie![]()
Woon je zelf niet in een stad dan?
Wat is er met mij?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:47 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eensch. Ik mis echt geen uitzending van VI, echt zeer vermakelijk. Informatief, humoristisch en vooral objectief. Alle clubs krjigen daar tenminste aandacht. Van PSV tot VVV.![]()
Dat kun je van ST niet zeggen. Nu weer tot het einde van het programma dat geneuzel over Fey wss
Echt niets aan toe te voegenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:47 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eensch. Ik mis echt geen uitzending van VI, echt zeer vermakelijk. Informatief, humoristisch en vooral objectief. Alle clubs krjigen daar tenminste aandacht. Van PSV tot VVV.![]()
Dat kun je van ST niet zeggen. Nu weer tot het einde van het programma dat geneuzel over Fey wss
Jij bent echt heul niet 63 ofzoquote:
verrekten mongol!quote:
ST is in dit geval Studio Sport.....quote:
Je moet je adressen kennenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kwam er vroeger heel vaak, want opa en oma woonden daar
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt heul niet 63 ofzo
ja, ga nou eens weg pino! ga slapen man!quote:
Neuh, SV = Studio Voetbal, geen idee waarom ik per ongeluk T typte.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verrekten mongol!
[..]
ST is in dit geval Studio Sport.....
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt niets aan toe te voegen. VI FTW !
ik trap ook overal inquote:
ik ook, want het was studio voetbalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |