Foeksia de mini-heks?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
je bent bij deze uitgenodigd voor een filmpje. roep maar een titel en ik ga mee :-) liefst iets dat ik nog niet gezien heb want uit principe kijk ik een film maar 1 keer per jaar
Jup, vrees het ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jack zal het gesprek wel weer ombuigen naar Ajax. As usual.
die heb ik nog niet gezien......maar ik vind het bestquote:
Denk het welquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heeft hij niet alles al een keer gezien dan denk je?
Whehehe. Topper die filmquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gezien......maar ik vind het best
ik denk dat ie idd nog beter is in een donkere ruimte op een goede tv. en dan ook nog je koptelefoon op. je gaat zeker een paar keer de lucht in!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had wel gelezen waar de film over gaat, maar moet zeggen dat ik daar niet super enthousiast van ben geworden. Ga 'm denk ik wel een checken maar niet in de bios. Kan me angst wel goed inbeelden.
ik meende dat niet serieus hoor...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
die heb ik nog niet gezien......maar ik vind het best
11 november geloof ik...volgende week donderdag iigquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik meende dat niet serieus hoor...
is die enge over Sinterklaas al uit?
Sounds good! Echt wel een keer checken dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie idd nog beter is in een donkere ruimte op een goede tv. en dan ook nog je koptelefoon op. je gaat zeker een paar keer de lucht in!
Ik kwam er vroeger heel vaak, want opa en oma woonden daarquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Serieus joh? Dacht dat in Haarlem nooit wat viel te beleven??!
Vind Voetbal inside eigenlijk veel leuker. Stuk luchtiger en veel beter te volgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n subjectief programma gezien denk ik.
kunnen we je meteen testenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
11 november geloof ik...volgende week donderdag iigga ik zeker zien!
Ah, okayquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kwam er vroeger heel vaak, want opa en oma woonden daar
Denk dat jij New Kids ook wel kan waarderenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik meende dat niet serieus hoor...
is die enge over Sinterklaas al uit?
Ach ja, daar in de buurt heb ik ook familiequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Ah, okay. Kom zelf wel eens in Groningen. Toffe stad.
wel eens....bij deze ben je genomineerd voor Understatement of the Year!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay. Kom zelf wel eens in Groningen. Toffe stad.
quote:
Eensch. Ik mis echt geen uitzending van VI, echt zeer vermakelijk. Informatief, humoristisch en vooral objectief. Alle clubs krjigen daar tenminste aandacht. Van PSV tot VVV.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind Voetbal inside eigenlijk veel leuker. Stuk luchtiger en veel beter te volgen.
Haha, ja klopt (woon in Groningen)quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, daar in de buurt heb ik ook familie![]()
Woon je zelf niet in een stad dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |