Nee joh, straks komen mensen er achter dat ik op Fok! zitquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:31 schreef Pino112 het volgende:
Heb niet geluisterd, maar had Fok even bij naam genoemd
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef Waalwijker het volgende:
goooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeMIDDAG!!!!!! DIE LUCHT in dit topic!
heb je weer een windje gelaten?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef Waalwijker het volgende:
goooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeMIDDAG!!!!!! DIE LUCHT in dit topic!
graag gedaanquote:
LOL.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, straks komen mensen er achter dat ik op Fok! zit
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[sarcasme]Muziek is weer echt goed vanavond.[/sarcasme]
Haha. Zo is het maar netquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet HANS!
Ja zeg, die mensen bellen anders NOOIT terug!quote:
Je hebt inderdaad best wel gelukquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg, die mensen bellen anders NOOIT terug!
nja, volgens mij luisteren er nu niet zoveel mensen dus dan lukt het nog wel eens....quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg, die mensen bellen anders NOOIT terug!
Jup, hier! Jammer dat Borst er niet is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef Waalwijker het volgende:
Kijkt er hier nog iemand met een schuin oog naar Studio Ajax?
ik heb skillzquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
nja, volgens mij luisteren er nu niet zoveel mensen dus dan lukt het nog wel eens....
mij een tijdje geleden nog bij MetMichiel....maar dat was na 4dagen smsen en twitteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, hier! Jammer dat Borst er niet is.
quote:
dat zou een unicum zijn. op zondagavond, tijdens klaas en miranda een topic volgooien!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef Waalwijker het volgende:
Kom op jongens, in dit tempo hebben we dit topic voor twaalf uur vol.![]()
Precies. Here we go !quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef Waalwijker het volgende:
Ik niet, heb nog veel te lerenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij ook. Hij weet echt veel van films. Respect voor dat.
Valt wel mee. Vroeger...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou een unicum zijn. op zondagavond, tijdens klaas en miranda een topic volgooien!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef Waalwijker het volgende:
Ah, dan moet je toch eens met de beste man mee naar de biosquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, heb nog veel te leren
ik kijk er vooral veel.....maar ik kan je Buried echt aanraden. WAt een beklemmende film was dat zeg. anderhalf uur lang op het puntje van mijn stoel gezeten...jammer van wat gelach terwijl dat niet moest, maar verder heb ik me prima vermaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Hij weet echt veel van films. Respect voor dat.
Ja, heeft hij niet alles al een keer gezien dan denk je?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Ah, dan moet je toch eens met de beste man mee naar de bios.
je bent bij deze uitgenodigd voor een filmpje. roep maar een titel en ik ga mee :-) liefst iets dat ik nog niet gezien heb want uit principe kijk ik een film maar 1 keer per jaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, heb nog veel te leren
Had wel gelezen waar de film over gaat, maar moet zeggen dat ik daar niet super enthousiast van ben geworden. Ga 'm denk ik wel een checken maar niet in de bios. Kan me angst wel goed inbeeldenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk er vooral veel.....maar ik kan je Buried echt aanraden. WAt een beklemmende film was dat zeg. anderhalf uur lang op het puntje van mijn stoel gezeten...jammer van wat gelach terwijl dat niet moest, maar verder heb ik me prima vermaakt
Jack zal het gesprek wel weer ombuigen naar Ajax. As usual.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen praten over Feyenoord. Ben benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |