Whjahahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
of zn vriendin zit in de wijn....of de wijn in zn vriendin!
Ik luister nog 3FM van 10.00 tot 16.00 op de werkdagen en soms in het weekend. maar of ik dat ik dat mag in mijn nieuwe baan thats the question.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Maurice ben jij er nog ?? Luister je nog 3FM of helemaal niet meer??
Misschien wel Saai radio. Vreselijk lijkt mij dat. Of een kamer zonder radio. Boeh, dat vind ik altijd zo jammer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister nog 3FM van 10.00 tot 16.00 op de werkdagen en soms in het weekend. maar of ik dat ik dat mag in mijn nieuwe baan thats the question.
Er staat een tuin op mij te wachten die moet nog winterklaar. Daarnaast mag ik met mijn oma naar haar activiteitenmiddag in het verzorgingstehuis.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry
en gefeliciteerd Maurice, sorry voor de late reactie
maar je vermaakt je zonder je vrouw toch ook wel? lekker de hele dag 3fm aan
ik kan op mijn werk alleen slamfm goed ontvangen...maar t meerendeel van de tijd zit ik toch naar opgenomen callcentergesprekken te luisternequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wel Saai radio. Vreselijk lijkt mij dat. Of een kamer zonder radio. Boeh, dat vind ik altijd zo jammer.
Vorig jaar had ik een baan, daar stond Veronica aan op de kamer..binnen een dag heb je hun hele collectie gehoordquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Misschien wel Saai radio. Vreselijk lijkt mij dat. Of een kamer zonder radio. Boeh, dat vind ik altijd zo jammer.
oe, chickies spotten!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Er staat een tuin op mij te wachten die moet nog winterklaar. Daarnaast mag ik met mijn oma naar haar activiteitenmiddag in het verzorgingstehuis.
dat heb ik in mijn autoquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan op mijn werk alleen slamfm goed ontvangen...maar t meerendeel van de tijd zit ik toch naar opgenomen callcentergesprekken te luisterne
SlamFM?! Oef, sterkte. Voor een paar uur nog wel te doen, maar de hele dag???quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan op mijn werk alleen slamfm goed ontvangen...maar t meerendeel van de tijd zit ik toch naar opgenomen callcentergesprekken te luisterne
Toen ik ging kennismaken stond hij op radio 1 maar ik ben op donderdag en dinsdag ochtend alleen in ons administratiehok dus dan zet ik hem op 3quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herkenbaar! Al vind ik die zender wel prettig om naar te luisteren, maar wel beperkt want al vrij snel heb je het wel gehoord. Ben opzich wel fan van de classics die ze daar draaien.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een baan, daar stond Veronica aan op de kamer..binnen een dag heb je hun hele collectie gehoord
zou 'm snel op een andere zender zetten... Geklets op radio 1. Vre-se-lijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik ging kennismaken stond hij op radio 1 maar ik ben op donderdag en dinsdag ochtend alleen in ons administratiehok dus dan zet ik hem op 3
gelukkig zit ik er redelijk ver vanaf dus hoor ik hem amper....maar like a g6 welvaak gehoord.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SlamFM?! Oef, sterkte. Voor een paar uur nog wel te doen, maar de hele dag???
Precies dat dus!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Herkenbaar! Al vind ik die zender wel prettig om naar te luisteren, maar wel beperkt want al vrij snel heb je het wel gehoord. Ben opzich wel fan van de classics die ze daar draaien.
Haha verpleegstersquote:
Mag je blij zijn dat die plaat niet de nieuwe Megahit is. hahaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig zit ik er redelijk ver vanaf dus hoor ik hem amper....maar like a g6 welvaak gehoord.
ik bedoelde de deelneemsters....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha verpleegstersDaarom ben ik ook met 1 getrouwd
oh, maar die plaat verveeld me nog steeds nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat die plaat niet de nieuwe Megahit is. haha
Nog nooit gehoord, dacht ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef borisz het volgende:
Ik ben tegenwoordig fan van BNR.
VOoral tussen 0930 en 1230.
Kortom de radio staat veel op BNR
Niet? Mwa, ben er wel een beetje klaar meequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, maar die plaat verveeld me nog steeds niet
BNR luister ik soms s'ochtends naar. Humberto Tan vind ik wel tof om naar te luisteren.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef borisz het volgende:
Ik ben tegenwoordig fan van BNR.
VOoral tussen 0930 en 1230.
Kortom de radio staat veel op BNR
ene Remco....en dit is zo slecht dat ik me schaam voor mijn voornaam!quote:
Tan moet terug naar de POquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef themauster het volgende:
[..]
BNR luister ik soms s'ochtends naar. Humberto Tan vind ik wel tof om naar te luisteren.
Dramatisch inderdaad/. En Miranda maar lachen... Naja, ieder zijn plezier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ene Remco....en dit is zo slecht dat ik me schaam voor mijn voornaam!
Nee sorry niet mijn doelgroep. ik laat ze over aan jouquote:
Humberto moet in Amerika een zonnestudio beginnen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, dit postte ik vrijdag ook al!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
slaap lekker schoonheid!quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Humberto moet in Amerika een zonnestudio beginnen!WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, dit postte ik vrijdag ook al!
Leuk !
Hans heeft gelijk!quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Humberto moet in Amerika een zonnestudio beginnen!Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, dit postte ik vrijdag ook al!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |