Ga jij soms regelmatig op stedentrip ofzo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:03 schreef -Hans- het volgende:
Ah, dat is wel een eerlijk antwoord. Heb met NEC ook vrij weinig, maar de stad is wel tof
.
ow kut....ik was zo verrast dat ik ene nieuwe moest openen dat ik dat niet gezien had.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:03 schreef Sersjee het volgende:
Heeft iemand al geroepen dat dit #2290 moet zijn?
Nope, geen tijd voorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga jij soms regelmatig op stedentrip ofzo?
Altijd. Je weet toch.quote:
Klopt. Viel mij ook op. Lekkere dames trouwens ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
Nijmegen vind ik ook lijken op Groningen. beetje dezelfde gemoedelijke sfeer
Oh, je moet natuurlijk nog snel even zoveel mogelijk centjes verdienen voor straksquote:
geen idee, daar let ik niet opquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Viel mij ook op. Lekkere dames trouwens ook.
Als je het hier netjes vraagt willen ze het vast wel veranderen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow kut....ik was zo verrast dat ik ene nieuwe moest openen dat ik dat niet gezien had.....
O.a.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je moet natuurlijk nog snel even zoveel mogelijk centjes verdienen voor straks
Ben er ook bang voorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Waalwijker het volgende:
Nog een uurtje voor de helft van de topic. Lukt ons makkeluk.
Klopt. Respect ook voor het legioen van Feyenoord. Niet dat ik mijn cluppie laat vallen als het slecht gaat, absoluut niet, maar het is daar toch echt kommer en kwel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
" nou ik had net zo goed op het dak kunnen gaan zitten."
Whaha. Op tv zie je vaak al dat er totaal geen sfeer is. Echt vreselijk. En dan al die voetballers. Totaal geen beleving. Hoop succes' supporters' daaro.
gevraagdquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je het hier netjes vraagt willen ze het vast wel veranderen.
nou ja, ik kik er wel naar...maar doe er helemaal niets mee....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof daar helemaal niets van. Haha !
En zorgen voor je golden retriever, vrouw en 2 1/2 kind, de hypotheek en de voor- en achtertuin van je twee-onder-één-kap?quote:
Zag pas vandaag de beelden voor aanvang van de wedstrijd tegen VVV. Wow, echt heel mooi inderdaad. Top legioenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt. Respect ook voor het legioen van Feyenoord. Niet dat ik mijn cluppie laat vallen als het slecht gaat, absoluut niet, maar het is daar toch echt kommer en kwel.
Wat moet De Heer er wel niet van denken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En dat op een zondagavond bij de EO.
Ik heb Rihanna nooit echt aantrekkelijk gevonden om eerlijk te zijn. Snap niet wat mensen daar zo mooi aan vinden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! de nieuwe Rihanna ! Ze heeft trouwens wel een oude kop gekregen... Deze plaat vind ik wel stoer.
die zit toch in de ochtend van Radio 2?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat moet De Heer er wel niet van denken?
Je weet het rijtje al aardig compleet op te noemen. Respect!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zorgen voor je golden retriever, vrouw en 2 1/2 kind, de hypotheek en de voor- en achtertuin van je twee-onder-één-kap?
En de caravan zo nu en dan wassen?
Miste ik nog wat dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Je weet het rijtje al aardig compleet op te noemen. Respect!
Zag eergisteren haar eerste clip en toen zag ze er opzich wel aardig uit. Val er verder niet op hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:10 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik heb Rihanna nooit echt aantrekkelijk gevonden om eerlijk te zijn. Snap niet wat mensen daar zo mooi aan vinden.
Oja, dat is waar ook. Luister ik eigenlijk nooit naarquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zit toch in de ochtend van Radio 2?
Haha, op wat voor vrouwen dan wel, Hansquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag eergisteren haar eerste clip en toen zag ze er opzich wel aardig uit. Val er verder niet op hoor.
mijn migrainehoofd doet nog niet op volle kracht meequote:
Klopt !quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Miste ik nog wat dan?![]()
Oja, op zondag naar de ouders en schoonouders
alleen de 96.8 stream toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt !/
Dus 3FM gaat straks offline. Eng.
en dat weet de vrouw in kwestie ook?quote:
Heb niet heel veel met brunettesquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha, op wat voor vrouwen dan wel, Hans
Ja, voor onderhoud bij, let op.... DE COMMERCIËLE!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt !/
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Klopt !/
Ah, okay dan is er weinig aan de handquote:
Mag het toch wel hopenquote:en dat weet de vrouw in kwestie ook?
ik moet dat allemaal zelf doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en zometeen ook nog even je lunch voor morgen smeren?
Of doet moeder de vrouw dat?
Doe ik helemaal zelf! * trots op is *quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en zometeen ook nog even je lunch voor morgen smeren?
Of doet moeder de vrouw dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |