Ik heb Rihanna nooit echt aantrekkelijk gevonden om eerlijk te zijn. Snap niet wat mensen daar zo mooi aan vinden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! de nieuwe Rihanna ! Ze heeft trouwens wel een oude kop gekregen... Deze plaat vind ik wel stoer.
die zit toch in de ochtend van Radio 2?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat moet De Heer er wel niet van denken?
Je weet het rijtje al aardig compleet op te noemen. Respect!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zorgen voor je golden retriever, vrouw en 2 1/2 kind, de hypotheek en de voor- en achtertuin van je twee-onder-één-kap?
En de caravan zo nu en dan wassen?
Miste ik nog wat dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Je weet het rijtje al aardig compleet op te noemen. Respect!
Zag eergisteren haar eerste clip en toen zag ze er opzich wel aardig uit. Val er verder niet op hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:10 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik heb Rihanna nooit echt aantrekkelijk gevonden om eerlijk te zijn. Snap niet wat mensen daar zo mooi aan vinden.
Oja, dat is waar ook. Luister ik eigenlijk nooit naarquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zit toch in de ochtend van Radio 2?
Haha, op wat voor vrouwen dan wel, Hansquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag eergisteren haar eerste clip en toen zag ze er opzich wel aardig uit. Val er verder niet op hoor.
mijn migrainehoofd doet nog niet op volle kracht meequote:
Klopt !quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Miste ik nog wat dan?![]()
Oja, op zondag naar de ouders en schoonouders
alleen de 96.8 stream toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt !/
Dus 3FM gaat straks offline. Eng.
en dat weet de vrouw in kwestie ook?quote:
Heb niet heel veel met brunettesquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha, op wat voor vrouwen dan wel, Hans
Ja, voor onderhoud bij, let op.... DE COMMERCIËLE!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt !/
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Klopt !/
Ah, okay dan is er weinig aan de handquote:
Mag het toch wel hopenquote:en dat weet de vrouw in kwestie ook?
ik moet dat allemaal zelf doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en zometeen ook nog even je lunch voor morgen smeren?
Of doet moeder de vrouw dat?
Doe ik helemaal zelf! * trots op is *quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en zometeen ook nog even je lunch voor morgen smeren?
Of doet moeder de vrouw dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |