Uhu het zijn eigenlijk 4 dagen werkloosheid want vrijdag word ik ingewerkt op mijn nieuwe baan waar ik dan volgende week maandag beginquote:
Goed bezig die Maurice !quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Uhu het zijn eigenlijk 4 dagen werkloosheid want vrijdag word ik ingewerkt op mijn nieuwe baan waar ik dan volgende week maandag begin
beantwoordt eerst mijn laatste pm maar :pquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel hoor, pm me je adres maar even
Oh, dus je vrije werkloosheidsdagen beginnen pas NA het weekend?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
Uhu het zijn eigenlijk 4 dagen werkloosheid want vrijdag word ik ingewerkt op mijn nieuwe baan waar ik dan volgende week maandag begin
dat was een boek man, working on it!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
beantwoordt eerst mijn laatste pm maar :p
Haha streng zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beantwoordt eerst mijn laatste pm maar :p
Ja, die Rock kan er wat van!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was een boek man, working on it!
ze moeten even wie de baas in onze pmrelatie isquote:
net of jij zo vaak pm van me krijgtquote:
Juist, laar maar zien wie de baas is. Heel goed!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moeten even wie de baas in onze pmrelatie is![]()
[..]
net of jij zo vaak pm van me krijgt
Ah. Nu kan je je antwoord wel op je buik schrijvenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moeten even wie de baas in onze pmrelatie is![]()
[..]
net of jij zo vaak pm van me krijgt
Jup maar helaas moet mijn vrouw deze dagen wel werken dus de verveling zal snel toe slaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus je vrije werkloosheidsdagen beginnen pas NA het weekend?
Dan ben ik gewoon jaloers![]()
En gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Graag gedaan natuurlijk. Tof dat je zo snel weer een nieuwe job hebt gevondenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup maar helaas moet mijn vrouw deze dagen wel werken dus de verveling zal snel toe slaan.
Thanx Hans!
sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Nu kan je je antwoord wel op je buik schrijven
Nee joh die zit aan de wijn of aan zijn vriendinquote:
Oh, ja, goh, helemaal alleen thuis zonder vrouw...what to do, what to do..quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef themauster het volgende:
Jup maar helaas moet mijn vrouw deze dagen wel werken dus de verveling zal snel toe slaan.
Thanx Hans!
of beide....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee joh die zit aan de wijn of aan zijn vriendin
dat helpt niet hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
sorry
en gefeliciteerd Maurice, sorry voor de late reactie
maar je vermaakt je zonder je vrouw toch ook wel? lekker de hele dag 3fm aan
Misschien wel beidenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee joh die zit aan de wijn of aan zijn vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |