LOL.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, voor onderhoud bij, let op.... DE COMMERCIËLE!!
aah, sip hoor...quote:
ehm.....*slikt dubbelzinnige opmerking in*quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aah, sip hoor...
maar zelf doen is toch altijd wel het lekkerst
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
ehm.....*slikt dubbelzinnige opmerking in*
nja, een verrassing in je broodtrommel vinden is vaak ook wel leuk....nu weet ik al wat ik morgenmiddag eet...
klaas en miranda doen nu een engels interview met een mij onbekende band.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef themauster het volgende:
GoedeMORGENis 3FM een beetje luisterbaar?
nja, je weet maar nooit wat de broodsmeerder in petto heeft. vind je ineens een Snickers! of een nieuw soort wordt dat stiekem gekocht is!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hoe dan ook is het iets uit je koelkast of pindakaasla, en je weet toch wel wat daar in zit
Nee. Maar dit topic moet vol voor 12'en. Dus welkom!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef themauster het volgende:
GoedeMORGENis 3FM een beetje luisterbaar?
Aha ik zet hem straks op Echte Jannen denk ik leve 4 dagen vrijquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klaas en miranda doen nu een engels interview met een mij onbekende band.....
of kledderige briefjes met ik hou van je er opquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
nja, je weet maar nooit wat de broodsmeerder in petto heeft. vind je ineens een Snickers! of een nieuw soort wordt dat stiekem gekocht is!
Die zijn inderdaad coowl.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Aha ik zet hem straks op Echte Jannen denk ik leve 4 dagen vrij
Lekker is dat he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef themauster het volgende:
Aha ik zet hem straks op Echte Jannen denk ik leve 4 dagen vrij
Ik help met plezierquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee. Maar dit topic moet vol voor 12'en. Dus welkom!
die vondi k dan weer nooitquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of kledderige briefjes met ik hou van je er op
dat deed ik altijd bij mijn ex die in een vrachtwagenwerkplaats werkte
ik deed het ook meer om te pestenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
die vondi k dan weer nooitmaar goed...ik smeer dan ook al jaren mn eigen brood.
maar tis wel een ideetje! dan denken mn collega's dat ik een vriendinnetje/scharrel/neukertje heb!:')
wil jij geen briefje voor me schrijven dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik deed het ook meer om te pesten![]()
jaaa, moet je wel even heeeel netjes schrijven
jawel hoor, pm me je adres maar evenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
wil jij geen briefje voor me schrijven dan?
Uhu het zijn eigenlijk 4 dagen werkloosheid want vrijdag word ik ingewerkt op mijn nieuwe baan waar ik dan volgende week maandag beginquote:
Goed bezig die Maurice !quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Uhu het zijn eigenlijk 4 dagen werkloosheid want vrijdag word ik ingewerkt op mijn nieuwe baan waar ik dan volgende week maandag begin
beantwoordt eerst mijn laatste pm maar :pquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel hoor, pm me je adres maar even
Oh, dus je vrije werkloosheidsdagen beginnen pas NA het weekend?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
Uhu het zijn eigenlijk 4 dagen werkloosheid want vrijdag word ik ingewerkt op mijn nieuwe baan waar ik dan volgende week maandag begin
dat was een boek man, working on it!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
beantwoordt eerst mijn laatste pm maar :p
Haha streng zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beantwoordt eerst mijn laatste pm maar :p
Ja, die Rock kan er wat van!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was een boek man, working on it!
ze moeten even wie de baas in onze pmrelatie isquote:
net of jij zo vaak pm van me krijgtquote:
Juist, laar maar zien wie de baas is. Heel goed!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moeten even wie de baas in onze pmrelatie is![]()
[..]
net of jij zo vaak pm van me krijgt
Ah. Nu kan je je antwoord wel op je buik schrijvenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moeten even wie de baas in onze pmrelatie is![]()
[..]
net of jij zo vaak pm van me krijgt
Jup maar helaas moet mijn vrouw deze dagen wel werken dus de verveling zal snel toe slaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus je vrije werkloosheidsdagen beginnen pas NA het weekend?
Dan ben ik gewoon jaloers![]()
En gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Graag gedaan natuurlijk. Tof dat je zo snel weer een nieuwe job hebt gevondenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup maar helaas moet mijn vrouw deze dagen wel werken dus de verveling zal snel toe slaan.
Thanx Hans!
sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Nu kan je je antwoord wel op je buik schrijven
Nee joh die zit aan de wijn of aan zijn vriendinquote:
Oh, ja, goh, helemaal alleen thuis zonder vrouw...what to do, what to do..quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef themauster het volgende:
Jup maar helaas moet mijn vrouw deze dagen wel werken dus de verveling zal snel toe slaan.
Thanx Hans!
of beide....quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee joh die zit aan de wijn of aan zijn vriendin
dat helpt niet hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
sorry
en gefeliciteerd Maurice, sorry voor de late reactie
maar je vermaakt je zonder je vrouw toch ook wel? lekker de hele dag 3fm aan
Misschien wel beidenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee joh die zit aan de wijn of aan zijn vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |