quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
En daarmee heb je deze weer gereviDeerd ??quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef 2cv het volgende:
Niets, ik heb de onderdelen van de motor van de voorganger gebruikt
Ik ook wel, maar slaap al een aantal weken niet meer alleenquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:56 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, gelukkig heb ik daar weinig last van; ik schakel redelijk easy om naar werk tijden als dat moet ..
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:05 schreef Yuki het volgende:
Ik ga even douchen, vanavond eten in de stad
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh kut, bijna vergeten, terwijl ik zo uit eten moet![]()
heb ook mn bril nog op(ipv lenzen)
Toch echt nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 03:00 schreef Anne het volgende:
En maar ontkennen dat het Fuki is.
[..]
[..]
NOG!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar slaap al een aantal weken niet meer alleen
Vertel eens ??quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar slaap al een aantal weken niet meer alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 31 oktober 2010 03:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vertel eens ??Zit op mn telefoon te fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur maar ff een pm
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Yes, klopt!quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:35 schreef lipje het volgende:
blijkbaar....en jij hebt een nieuw autooootje? toch de Mazda323?
waar blijven de foto's danquote:
Waarom kan ik dit bericht niet editten?quote:
caffeïnegebrek?quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom kan ik dit bericht niet editten?
Eh nee, dat heb ik niet teruggelezen, sorry. Ik geloof dat er meer mensen zijn met dit probleem:quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:50 schreef lipje het volgende:
[..]
caffeïnegebrek?![]()
of ben je dronken geworden van het teruglezen van het gemiste topic?
Oh nee, toch niet altijd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh nee, dat heb ik niet teruggelezen, sorry. Ik geloof dat er meer mensen zijn met dit probleem:
Nieuwe layout nu voor iedereen #7
Edit: het werkt weer.
dat ziet er groot uit voor een 323quote:
Jij kwam er ook nog even in voor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:33 schreef Duvel het volgende:
Hebben jullie nou vannacht een compleet topic volgeluld?
Oh ja?quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij kwam er ook nog even in voor!
Ja, wij dachten, we kunnen we wat in de rondte roddelen. Niemand leest deze bagger toch terug.quote:
en jij zou niet in dit topic komenquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij kwam er ook nog even in voor!
Vannacht niet meer, gek! Als ik nog 5 minuten langer wakker was gebleven had ik nog een TVP geplaatst hierquote:
CTRL-F.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, wij dachten, we kunnen we wat in de rondte roddelen. Niemand leest deze bagger toch terug.
Ja, echt klein is ie niet. Gisteren een km of 300 mee door Nederland gereden, reed goed. Alleen daardoor wel een beetje gaat gisteravond, vandaar dat topic 1499 even aan mij voorbij ging.quote:
Je hebt weinig gemist dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, echt klein is ie niet. Gisteren een km of 300 mee door Nederland gereden, reed goed. Alleen daardoor wel een beetje gaat gisteravond, vandaar dat topic 1499 even aan mij voorbij ging.
Wilde al zeggen, die 1500 euro heeft die vent echt uit zijn duim gezogenquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:15 schreef lipje het volgende:
anders hadden we nog een Alfa 156 met 3 ton op de teller ingeruild voor 1500 euro
Nou voor een 10tje wel. Je krijgt er in onderdelen vast meer voor terugquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:19 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou nog geen tientje voor die BX geven, eigenlijk.
beter shoppen, ik kreeg er eerst ook 750 euro voor, maar een andere dealer durfde wel de 1500 te gevenquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:17 schreef Duvel het volgende:
Ik kreeg nog 750 euro terug voor de Mégane met 226000 km op de teller.
Dat is gewoon je marge die je krijgtquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:26 schreef lipje het volgende:
[..]
beter shoppen, ik kreeg er eerst ook 750 euro voor, maar een andere dealer durfde wel de 1500 te geven
Klopt, maar boeide me niet zo heel veel eigenlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is gewoon je marge die je krijgt
http://link.marktplaats.nl/390445630quote:Citroen Bx 1.6 rs break
Prijs: 4750
Beschrijving van adverteerder:
nette auto voor liefhebber. De prijs is geen type-fout.
Vervaldatum APK: 04-08-2000
Die foto's zijn tien jaar oud, gezien de kentekenplaat...quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/390445630
* Alfisti roept 2CV erbij om te vertellen wat er zo bijzonder aan is dat het die bijna 5k rechtvaardigt
Omdat het een "RS" is? (Wat dat dan ook in mag houden)quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti roept 2CV erbij om te vertellen wat er zo bijzonder aan is dat het die bijna 5k rechtvaardigt
RS = RampScenario?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat het een "RS" is? (Wat dat dan ook in mag houden)
Dat is dus ook de hele grap. Mensen moeten leren te kijken naar wat ze moeten bijbetalen (zoals jij dus doet), ipv wat ze terug krijgen voor hun auto.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klopt, maar boeide me niet zo heel veel eigenlijk.
Bij een andere dealer kreeg ik er 1100 voor terug, maar de auto daar was ook bijna twee keer zo duur.
Ja, maar die 1100 die ik elders terug kreeg, kon ik wel gebruiken om de inruilprijs bij Mazda wat op te krikken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dus ook de hele grap. Mensen moeten leren te kijken naar wat ze moeten bijbetalen (zoals jij dus doet), ipv wat ze terug krijgen voor hun auto.
bij mij was het oorspronkelijke aankoopbedrag (zonder inruil) vrijwel gelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dus ook de hele grap. Mensen moeten leren te kijken naar wat ze moeten bijbetalen (zoals jij dus doet), ipv wat ze terug krijgen voor hun auto.
Dank je!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:34 schreef Alfisti het volgende:
Moguh SD
Helemeaal overheen gekeken DuvelMooie wagen wel, mooie kleur ook
Volgens mij dus nog niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:39 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
. Daar had eigenlijk moeten staan "Volgens mij ben ik wakker".
En ook een stuk betrouwbaarder waarschijnlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dank je!Hij is net iets minder saai dan de Mégane sedan, hij is tevens luidruchtiger dan de Mégane sedan.
Goedemorgen juffrouw Janniequote:Op zondag 31 oktober 2010 11:39 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
. Daar had eigenlijk moeten staan "Volgens mij ben ik wakker".
Nou... ik heb zonder al te veel kleerscheuren ruim 103000 km met de Mégane gereden. Waar onder twee keer de Alpen over, twee keer Scandinavië in. Hij is me eigenlijk alleszins meegevallen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En ook een stuk betrouwbaarder waarschijnlijk
Das keurig netjes! Moet zeggen dat mijn Franse hondenhokje tot nu toe ook betrouwbaar is, op wat normaal onderhoud na ( bandjes en een beurt ) heb ik ik de afgelopen 18000km geen grappen geen grappen gehad waar ik bij de Alfa elke twee maanden toch wel weer wat had.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nou... ik heb zonder al te veel kleerscheuren ruim 103000 km met de Mégane gereden. Waar onder twee keer de Alpen over, twee keer Scandinavië in. Hij is me eigenlijk alleszins meegevallen!Gewoon een fijne wagen, alleen wat oud, veel kilometers op de teller en met de winter voor de deur waren we op zoek naar wat anders. De Mazda moet die Renault nog maar eens zien te verslaan!
Dieptepunt schijnt daar toch wel de Laguna in te zijn, mooie auto maar gezien alle horror verhalen maar met een grote boog omheen gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef Duvel het volgende:
In het begin (eerste jaar) ging het wel wat minder: startmotor deed moeilijk, veer gebroken, remblokken en -schijven versleten. Had ik bij aankoop beter op moeten letten. Daarna viel het eigenlijk wel mee allemaal. Maar toch zou ik niet gauw een Renault van de generatie 2002 e.d. kopen: te veel elektronische rotzooi. Deze was nog lekker simpel.
Rammeltjes had ie wel, te over en zo.
Oh ja, brrr, net als de Mégane II, niet aan beginnen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dieptepunt schijnt daar toch wel de Laguna in te zijn, mooie auto maar gezien alle horror verhalen maar met een grote boog omheen gaan.
Dan zelfs nog beter aan de Alfaquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, brrr, net als de Mégane II, niet aan beginnen!
Daar kan mn broertje over meepratenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, brrr, net als de Mégane II, niet aan beginnen!
Lullig voor 'm.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kan mn broertje over meepraten
Ach, toch leashokquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ow gawd, mijn automobiele CV staat op de rand van de afgrond
Ik neem aan dat je dan zal aftreden als PTA mod? Je bent totaal niet meer serieus te nemen als dat inderdaad gaat gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard, alleen helaas voor jou is mijn opvolger al bekend, en zijn username eindigt niet op 'cuda; dat vonden de FA's en Yvonne te koetsjiekoetsjie klinken, en dat kan niet als Mod natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan zal aftreden als PTA mod? Je bent totaal niet meer serieus te nemen als dat inderdaad gaat gebeuren
Checkquote:
Dat komt goed uit, want ik zou het betaald nog niet willen doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen helaas voor jou is mijn opvolger al bekend, en zijn username eindigt niet op 'cuda; dat vonden de FA's en Yvonne te koetsjiekoetsjie klinken, en dat kan niet als Mod natuurlijk
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want ik zou het betaald nog niet willen doen
Je stopt toch niet als mod he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen helaas voor jou is mijn opvolger al bekend,
Mijn enige fanquote:
Fan niet, maar je doet het in ieder geval beter dan je voorgangerquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fan niet, maar je doet het in ieder geval beter dan je voorgangerKan ook het ook wel begrijpen: wie wil er nou samenwerken met een happy-meal-mod?
Serieus: intentie tot stoppen dan?
Tuurlijk niet joh, waar krijg je nou nog een Anne van de zaak in deze tijden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fan niet, maar je doet het in ieder geval beter dan je voorgangerKan ook het ook wel begrijpen: wie wil er nou samenwerken met een happy-meal-mod?
Serieus: intentie tot stoppen dan?
Even snel quoten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:24 schreef Dingest het volgende:
Ja, daarover gesproken: zo klein vond ik haar helemaal niet. Een jongen in m'n vriendengroep is net zo groot (zo niet kleiner)
En isschien helpt het dat ik zelf ook niet zover de hoogte in steek
quote:
Je steekt ook sowieso nog een halve kop boven mijn oma uitquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:25 schreef Anne het volgende:
HaZiejewel!
Zo klein ben ik inderdaad helemaal niet.
Jamaar. Ik moet ook nog krimpen straksquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Je steekt ook sowieso nog een halve kop boven mijn oma uit
Tegen die tijd is zij waarschijnlijk wel al overledenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar. Ik moet ook nog krimpen straks.
Dat maakt ze goed in de breedtequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
en Purplerose is denk ik ook een paar cm kleiner dan Anne
Er werd behoorlijk veel over jou gepraat. Misschien toch wel boeiend.quote:
Ja, klopt, maar we kwamen purplerose en pussydeluxe tegen in RIjswijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat maakt ze goed in de breedte
Maar dacht dat je met twee andere foksters dingen ging doen in Randstedia?
Anne is niet zo heel klein, en dan nog; klein isquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
wat korter dan verwacht allemaal, maar wel genoten![]()
Nog wel een meisje gezien die denk ik 10 cm korter is dan Anneeen Vlaamse
was doro haar vriend meegesleurd
ze zag niks cvan wat er op het podium gebeurde, ook al stond ze vrij vooraan
en Purplerose is denk ik ook een paar cm kleiner dan Anne
Ben er vandaag omheen- en dwars doorheen geredenquote:
ik ookquote:
Slimquote:Op maandag 1 november 2010 06:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik stond vanmorgen om half 6 te douchen omdat ik vergeten was mijn wekker op wintertijd te zetten, ik hoefde er pas om half 7 uit
quote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef Alfisti het volgende:
maar uhm.......... moet jij niet werken Lexxxx?
gezondheidsperikelenquote:Op maandag 1 november 2010 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ben maar weer naar huis gegaan, ging niet op werk, bluh
En jij M&M's in je t-shirtquote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
Je hebt trouwens net niet je tong uit je bek hangen![]()
.
Ja, maar ik heb ze nu allemaal opquote:
Volgens de taxateur jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En daarmee heb je deze weer gereviDeerd ??
Niets. Het is een bijzondere auto want type 1 break, maar ¤4750,- is echt teveel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nog steeds niet geprobeerdquote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef BaraCuda het volgende:
Zo de shoarmataart staat weer in de oven
Wat ? iets in de oven zetten ?quote:
Ik niet.quote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef Anne het volgende:
Gaan we deze ook weer ff volposten vanavond?.
LEGOsets moet je niet online bestellenquote:Op maandag 1 november 2010 17:06 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor deuw sjuhvoow fapper.
[ afbeelding ]
Stank voor dankquote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
LEGOsets moet je niet online bestellen
Schnitzels welquote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
LEGOsets moet je niet online bestellen
Wat heb je dan? Te weinig geslapen? Griep? Iets anders?quote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik zit vandaag thuis omdat ik zo moe ben.. ga zo op de bank of op bed liggen.
iets anders, komt niet online, gevolg van datgeen ik je na de ringmeet heb verteld.quote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Te weinig geslapen? Griep? Iets anders?
Doe eens ff PM'en dan.quote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets anders, komt niet online, gevolg van datgeen ik je na de ringmeet heb verteld.
Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef Anne het volgende:
Gaan we deze ook weer ff volposten vanavond?.
Ik ben gewoon eerlijk.quote:
Geef maar geen antwoord hoor. Het interesseert ons eigenlijk geen reet.quote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
Hoezo moet je dat niet online bestellen dan?
Je moet een LEGO doos voelen, zien, vasthouden enzovoorts om te beoordelen of je hem wilt hebben. Op het plaatje lijkt het altijd geweldig, maar soms kan een set toch nogal wat kleiner zijn dan je denkt.quote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
Hoezo moet je dat niet online bestellen dan?
Oeps, te laatquote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Geef maar geen antwoord hoor. Het interesseert ons eigenlijk geen reet.
Je kunt het toch terug sturenquote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je moet een LEGO doos voelen, zien, vasthouden enzovoorts om te beoordelen of je hem wilt hebben. Op het plaatje lijkt het altijd geweldig, maar soms kan een set toch nogal wat kleiner zijn dan je denkt.
Maar als je de set al kent kan online bestellen natuurlijk prima !
En in een fysieke winkel een set beoordelen om hem dan online te bestellen vind ik asociaal, dat weiger ik dan ook.
[..]
Oeps, te laat
Maar in de winkel kun je de doos toch ook niet open slopen?quote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef 2cv het volgende:
Je moet een LEGO doos voelen, zien, vasthouden enzovoorts om te beoordelen of je hem wilt hebben. Op het plaatje lijkt het altijd geweldig, maar soms kan een set toch nogal wat kleiner zijn dan je denkt.
Maar als je de set al kent kan online bestellen natuurlijk prima !
En in een fysieke winkel een set beoordelen om hem dan online te bestellen vind ik asociaal, dat weiger ik dan ook.
Ja, dat kan ja. maar dat vind ik teveel gedoe. En wees eerlijk, heb jij als je online iets koopt niet meteen de neiging om het uit te pakken, ook al voldoet het wellicht niet aan al je verwachtingen ?quote:
Je kan wel de grootte van de doos beoordelen en voelen hoe zwaar die is. Vaak kan je ook de doos uitgebreider bestuderen dan dat dat via de computer kan. Daar staat dan ook meer info op dan je op de verkoopsite kan vinden.quote:Op maandag 1 november 2010 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar in de winkel kun je de doos toch ook niet open slopen?![]()
Ik heb m'n audio ook in een winkel bekeken en daarna online besteld. Een paar 10tjes meer vind ik niet erg, maar als ik op een bedrag van 1500 euro uiteindelijk 300 euro goedkoper uit ben online kunnen ze in die winkel de boom in.
RIP nederlandse economiequote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef Anne het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niks besteld of gekauft. Goed hè.
En morgen neem ik (oud, volgens SD-tje) brood mee naar m'n werk.
En ik hoef morgen niet te tanken. Dus morgen ga ik ook al geen geld uitgeven.
Volgende maand wordt pas een dure maand. Maar wel 2x loonquote:Op maandag 1 november 2010 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
Op een of andere manier is dit nu al een dure kutmaand![]()
Omdat ik weet wat er allemaal gaat komen
Wtfquote:Op maandag 1 november 2010 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Ik koop echt alles online![]()
Laatst zelfs veters gekocht online. Half uur in de stad gezocht naar die kutzooi en kon het niet vinden![]()
Online shoppen
Ja daar ben ik geweest en die hadden ze nietquote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, voor veters ga je natuurlijk niet naar een schoenwinkel, daar ga je een half uur om zoeken
In wat voor pauperstad woon jij ?quote:Op maandag 1 november 2010 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar ben ik geweest en die hadden ze niet![]()
Moest witte veters hebben voor m'n sportschoenen
Oh, ik heb juist veters voro mn werkschoenen gehaald bij een sportzaak. Die hing nog moeilijk lopen doen, heb gezegd dat ze me gewoon vertes moest verkopen, en verder niks serieus, daar kom ik dus ook niet merquote:Op maandag 1 november 2010 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar ben ik geweest en die hadden ze niet![]()
Moest witte veters hebben voor m'n sportschoenen
je loopt naar de balie, je zegt wat je wilt hebben, je geeft wat geld, en je loopt weer naar buitenquote:Op maandag 1 november 2010 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
Maar het zal wel aan mij liggen, maar als ik het na 15 minuten niet kan vinden ben ik het beu![]()
Ruitenwissers zijn m'n laatste online aankoop geweest. Werkt perfect en meteen het goede.
In zo'n kutwinkel kun je 3x terug.
Mwah, de distributierem kun je vervangen door een veter maar of dat lang zo blijft zitten?quote:
Een 156 of een 406 Coupequote:Op maandag 1 november 2010 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heb je wel nodig om alle ellende bij elkaar te binden
Hoi M&M meisje,quote:Op maandag 1 november 2010 17:50 schreef Anne het volgende:
Hoi Fistfucky. Van Bara moet ik zeggen, en ik ben het daar absoluut mee eens, NIET DOEN.
Oke, ik ga het even doorgeven. Kusjekroel.quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hoi M&M meisje,
Wil je tegen Bara zeggen dat zolang hij een Crossa wil ik hem niet serieus neem?
Groetjes,
Fristi
PS. Ik ook van jou hoor
M&M meisje,quote:Op maandag 1 november 2010 17:56 schreef Anne het volgende:
Fristi, ik moet even doorgeven dat een Crossa wel betrouwbaar is.
Likjes van Bara.
Niet dan?quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
M&M meisje,
Crossa betrouwbaar.......ja, en de aarde is ook plat zeker![]()
Ruitenwissers terug van Fristi.
Opel is keigoedquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
M&M meisje,
Crossa betrouwbaar.......ja, en de aarde is ook plat zeker![]()
Ruitenwissers terug van Fristi.
en dan? Op onze knieën slaan?quote:Op maandag 1 november 2010 18:09 schreef Anne het volgende:
Zeg, geen ruzie maken hè. Anders moet ik er tussen springen.
* Alfisti geeft een plintenladder aan Annequote:Op maandag 1 november 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Tussen de benen. Even de klokken laten luiden.
quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti maakt het wel weer goed met Bara![]()
[ afbeelding ]
Die mag wieberenquote:Op maandag 1 november 2010 18:16 schreef Anne het volgende:
[..]
. Samen met die man die in de auto zit.
Die had je nog niet gezien hè.
quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Anne het volgende:
Kentekentic, heel de dag door. Heb jij dat niet?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Vroegah wel.
We hadden een rode passat:
Grote Rode Zuig Slet
M'n opa deed het echt continu, maar nu doe ik dat helemaal niet meer eigenlijkquote:Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef Anne het volgende:
[..]
.
De CRX had PD-PR-12. Pap doet pas raar.
Ik ben blij dat SD snapte wat ik steeds aan het blaten was op de Ringquote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n opa deed het echt continu, maar nu doe ik dat helemaal niet meer eigenlijk
Ik hoop het nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat SD snapte wat ik steeds aan het blaten was op de Ring.
Eergisteren kwam ik MEGA-T tegen. Een vrachtwaggel. Zou ie ook zo in dit kunnen veranderen?
[ afbeelding ]
Damn daar zitten een hoop pijnlijke dingen tussen zegquote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_oktober_2010.html
Fails van oktober
quote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel zuur
Hoe heb je dat opgelost?
![]()
Wat zit je nou op jezelf te reageren manquote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Damn daar zitten een hoop pijnlijke dingen tussen zeg
Ja, wat hij zegtquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is wel zuur
Hoe heb je dat opgelost?
afwassen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is wel zuur
Hoe heb je dat opgelost?
Ik klep graag tegen mezelfquote:Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat zit je nou op jezelf te reageren man.
Daar kun je gewoon een brieffie voor invullen; binnen 48 uur lappen inclusief 8¤ administratie kostenquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is wel zuur
Hoe heb je dat opgelost?
Oepsie. Moet je het overmaken of wat?quote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon een brieffie voor invullen; binnen 48 uur lappen inclusief 8¤ administratie kosten
quote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Oepsie. Moet je het overmaken of wat?
Ik heb er over gedacht, maar dit was rapper, en nu betaal IK die 8¤ van MIJN fuckup, ipv dat jij voor een tientje benzine in tweety moet verrijdenquote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet waar je was, maar had dan ff gebeld, eppo.
Waar was je danquote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
net gedaan
[..]
Ik heb er over gedacht, maar dit was rapper, en nu betaal IK die 8¤ van MIJN fuckup, ipv dat jij voor een tientje benzine in tweety moet verrijden
Ehm, grens over, rechtsaf richting Nijmegen, en dan die eerste Shell (A73 ??)quote:
Hierquote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef daNpy het volgende:
Zojuist de auto maar even uitgezogen met de waterzuiger, lexaan ramen zijn blijkbaar niet zo waterdicht.
Gelijk maar een hoes erover gegooid zolang hij nog buiten staat, maar duidelijk is wel dat hij natuurlijk binnen moet staan net als de rest
Ow. Dat is geen tientje benzine. Zo érg is het nietquote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, grens over, rechtsaf richting Nijmegen, en dan die eerste Shell (A73 ??)
Ik dacht hetzelfdequote:
quote:
Trouwens.. waarom zou lexaan minder waterdicht zijn als glas ?? als de rubbers maar een beetje fatsoenlijk aansluiten lijkt me dat het niet zou mogen lekkenquote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef daNpy het volgende:
Zojuist de auto maar even uitgezogen met de waterzuiger, lexaan ramen zijn blijkbaar niet zo waterdicht.
Gelijk maar een hoes erover gegooid zolang hij nog buiten staat, maar duidelijk is wel dat hij natuurlijk binnen moet staan net als de rest
ze vragen waar ik zit, ik zeg vlakbij dan wel in Duitsland, noemen ze me leugenaarquote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Anne het volgende:
Kan er iemand even 112 bellen? Alvast bedankt.
Niet voor mij! Alhoewel, ik ben wel gewondquote:Op maandag 1 november 2010 19:33 schreef lipje het volgende:
[..]
ze vragen waar ik zit, ik zeg vlakbij dan wel in Duitsland, noemen ze me leugenaar![]()
bloed je uit je neus? of heb je weer een mooie schaafwondquote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet voor mij! Alhoewel, ik ben wel gewond![]()
.
Die oorlogsverwonding is, ehhh. wás al bijna dichtquote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet voor mij! Alhoewel, ik ben wel gewond![]()
.
Ja, totdat jij hem losrukte! Prikprikprikprikprikauwaauw.quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die oorlogsverwonding is, ehhh. wás al bijna dicht
Ik bleef niet plakken. Je had erbij moeten zijn lipjequote:Op maandag 1 november 2010 19:41 schreef lipje het volgende:
pleister erop en ren naar pappa voor een kusje
Is SLipje zo groot ja ??quote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bleef niet plakken. Je had erbij moeten zijn lipje. Dan had je SD zo een pak rammel verkocht.
quote:
Die kans is redelijk aanwezigquote:
Ik ook, een wasbeerquote:
De pest is, dat het waarschijnlijk niet mee gaat vallen om op me te gaan staanquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef lipje het volgende:
als ik op je sta heb je een gebroken ribbenkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |