quote:sorry, ik kon me niet beheersenOp donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joe blijkbaar niet..
quote:Vergeleken met mij wordt hij over 10 jaar geborenOp donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik bedoel natuurlijk niet vergeleken met jou
quote:nee.. Ik ben een vrouw. Wij twijfelen altijd keilangOp donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja, uhh. al klaar met twijfelen? je moet pics maken eigenlijk
quote:Je hebt nog tijd om hierheen te komenOp donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
gvd had dat eerder gezegd en was m dan hier komen maken
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vergeleken met mij wordt hij over 10 jaar geboren
quote:Ach, vanmiddag kan ik het wel weer aardig hebben... Vannacht was het niet goed gevallenOp donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik kon me niet beheersen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die is goed, met kleintjes.
quote:dan nog, schiet eens op.Op donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Ik ben een vrouw. Wij twijfelen altijd keilang
quote:next time, heb al stokbroodje in de oven liggen.Op donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om hierheen te komen
quote:Ik dacht al dat het aan mij lag... Posten lukte iig niet.Op donderdag 28 oktober 2010 17:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, reageren en quoten e.d. deed niets.. error 500.
quote:Hey Bosje!
quote:Volgens mij is de hele wereld ( behalve de krakers) het daar al over eensOp donderdag 28 oktober 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
Hele mooie actiehttp://www.geenstijl.nl/m(...)kraakpand_geslo.html
Opkankeren met dat huur weigerende tuig![]()
Vrijwel elke gebouw bezitter is bereid tot het verhuren van een pand ipv het te kraken, mits er juist afspraken gemaakt worden. Kraken is dus ook overbodig en achterhaald
quote:Er zijn helaas nog (te veel) mensen die het met de krakers eens zijn, zij snappen helaas niet wat eigendom inhoudt.Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele wereld ( behalve de krakers) het daar al over eens
quote:Krakers. Vieze profiteurs zijn het!Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Er zijn helaas nog (te veel) mensen die het met de krakers eens zijn, zij snappen helaas niet wat eigendom inhoudt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Krakers. Vieze profiteurs zijn het!
quote:Valt toch wel mee? Van voorgaande discussies op een ander forum waren er maar twee deelnemers die pro kraken warenOp donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn helaas nog (te veel) mensen die het met de krakers eens zijn, zij snappen helaas niet wat eigendom inhoudt.
quote:Familie Knots is sowieso niet te evenaren wat mij betreftOp donderdag 28 oktober 2010 17:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze helemaal niet meer van dat soort series en programma's. Wel jammer.
quote:GezelligOp donderdag 28 oktober 2010 17:57 schreef xFriendx het volgende:
Ook zo even eten en dan bij pa nog even bakkie doen vanavond
quote:Dus intussen heb je al gegeten en gekookt enzo?Op donderdag 28 oktober 2010 17:58 schreef Murmeli het volgende:
Die post is een half uur onderweg geweest.....
quote:Nee, ga zo eten.Op donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus intussen heb je al gegeten en gekookt enzo?
quote:Heeeey Murmpje!
quote:Gezellig toch ?Op donderdag 28 oktober 2010 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dadelijk weer een keer naar het "autisten-cafe". Lang niet meer geweest, mijn begeleiding vond het wel weer eens tijd om daar heen te gaan.
quote:Ja ik hoop het. Maar het is lastig uit te leggen. Het kost me veel kracht om daar te zijn en daar heen te gaan. maar ik moet toch een keer weer over die drempel heen..
quote:Hey lieverd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |